Keresés

Részletes keresés

Kristóf 210 Creative Commons License 2007.07.24 0 0 11826
Ha jót akarsz ne vegyél huber szimeringet!!! nekem a 210-esbe 1 év alatt szét ment és az olaj befolyt a bordásszíjhoz és a pofákhoz.
Előzmény: tiger1342 (11825)
tiger1342 Creative Commons License 2007.07.24 0 0 11825
Kedves Márkatársak!
Hétvégén nekiveselkedtem, hogy kicseréljem az indítópofákat a babin, de nem sikerült. :( A feltett képek alapján felcsavaroztam a kuplung-deknit fordítva, meg is húztam a csavarokat, de a pofa meg se moccant! (Picit el is görbült a dekni). Azt hiszem fogok csinálni egy célszerszámot a dologra, egy kis barkácsolást megér nekem a főtengő sértetlensége... Később egy másik kérdés is felmerült bennem: hogyan kell visszarakni a kuplung-pofát (ha majd egyszer sikerül nagy nehezen leszedni...:D) Sajnálattal tapasztaltam viszont, hogy a kuplung-pofán belülről egy vékony kis olaj-réteg található! (nem csoda, hogy nem tud indítani a szerkezet) Tehát elég sürgős lett a csapágy- és szimmering-csere! Kicsit szétnéztem pl. az SKF honlapján, de a keresés pl 6004-es csapágyra tizenhány variációt ajánlott... Tud valaki ajánlani egy "arany középutat" csapágy ügyben? (Nem túl drága, de kielégítő minőségű kellene.) Hubermotoron 600 valahány pénzt kérnek érte és SK, tehát szlovák csapágy. (Akkor érdemes otthon megvennem...) Ha jól tudom, szimmeringet is érdemes csapágyboltban megvenni. Gondolom a rezsós módszer itt is működik, azaz a csapágyfészkek melegítése után szépen be kell menniük... Nincs kedve valakinek egy szép fotó-sorozatot készíteni babi csapágy-cseréről?:DDD (Vagy nézzek szét a neten?:D)
Bocsi, ha kicsit hosszú voltam, de amint látom nem nagyon pörög a topik mostanság...
Üdv! t
DJGABI Creative Commons License 2007.07.23 0 0 11824
Nyugi, elég lesz az oda. Max együtt megyünk a sor végén, de pl. tavaly egy simsonos svalbés bácsika is 40 körüli tempóval haladt és egyáltalán nem volt lassú az! Na akkor már van miért összedobni a gépet, bele is húzok a héten :D
Előzmény: Petyulinko (11823)
Petyulinko Creative Commons License 2007.07.23 0 0 11823
Szia! Hát hogy ottleszek-e??? NANÁ :D viszem az "asszonyt" a 210-esével is :D

Pontos részleteket majd azért beszéljük meg... (mikor kezdődik, hol lesz a talik stb...)Csak tudod attól félek, hogy a kemény 41km/h amit hátszéllel tapostam ki a picike járgányból az nemlesz nagyon lassú??? Nehogy azlegyen, hogy lemaradok :(
Előzmény: DJGABI (11820)
Ricsi176 Creative Commons License 2007.07.23 0 0 11822
nekem eddig 140 km körül a rekordom 1 nap alatt verhóval Veszprém -Keszthely-Veszprém ennyi kb nem volt semmi baja csak nézték a motort minha valami ufó szállt volna le
api4 Creative Commons License 2007.07.23 0 0 11821

Hali Kristóf 21O!Rekordjaim Simsonnal 33O km Dömsödről Zamárdi,onnan Boglár,majd Bpest.25O/1 TS MZ 55O km délelött városozás délután Szombathely és vissza bp.Skoda 1o5 11OOkm Bp-Miskolc-Szajol-Pécs-Szombathely-Bp.Babettával elöször 3méter,mikor egy kereskedlmi tanulmányi versenyen el kellett játszani a tanári karnak,hogy eladom és bemutatom a Babit.Indulásnál volt egy apróság:Én mint nagy ÍZIRÍRER ÖCSI még a fejemet is elfordítottam,ha Babettát láttam,/1982-őt írunk/így ama Simsonos tudásommal a zsűritől karnyújtásnyira úgy indultam hogy kuplungoltam ... a hátsófékkel persze! ! ! Az eredmény az volt hogy Babettát láttak egykerekezni,ezt pedig bő tapssal jutalmazták,nem tudva,hogy nekem momentán a zabszem nem ment volna be a senekembe :-) Azóta elöször Rolleremmel BABIZTAM MAX 3 Kilós körökkel a próbaberepülések alkalmával,de nem országúti cirkálónak építettem hanem helyi járatnak otthonom körül s nyaralások alkalmával.Ha persze fiatalabb lennék bizti lemaszíroznám a Nagy Magyar tó partjára,ám manapság már kényelmesebb volt bedobni a tgkba ott meg kihúzni.És,hogy ott mi volt!!!Az már más lapra tartozik...:-)...:-(

Előzmény: Kristóf 210 (11819)
DJGABI Creative Commons License 2007.07.23 0 0 11820
Nekem 25 km bőven elég volt egyedül kellemes 28 fokban tavaly, amikor túrázni voltunk /szintén tavaly/ a simosokkal akkor meg olyan 30-35 km-t mentünk, ez azért kellemesebb volt, nem untam magam el annyira, de azt azért leszögezem a valagam egyik mocizás után se éreztem :D

@Petyulinko aug. 3-án ott leszel a felvonuláson? (akkor lesz a szokásos évi motoros tali) mert akkor én is babettával megyek.
Előzmény: Babetta72 (11817)
Kristóf 210 Creative Commons License 2007.07.23 0 0 11819
Hello Evribádi!

Na visszatértem röpke 3 hetes nyaralásomból/motorszerelésemből. Bár ebben a dög melegben még motort szerelni is rossz volt. A 3 hét alatt szinte csak a babettát nyüstöltem mert a mustangnak relytélyes betegségiei voltak: 3-masban fulladt, csak tolásra indult, 2 kilométert nem tudott megtenni, Amit elvégeztem: Karbi pucolás 3-szor, Gyertya csere, trafó csere, kondi csere, megszakitó csere, gyujtókábel csere, Pipa csere, végül a három hetes nyaralás utolsó két napjára tudtam bele életet lehelni tehát erőteljesen tele lett a f@$z0m a Jawa Mustanggal. Óva intek mindenkit attól hogy jawa mustangot vegyen, vagy jawa mustang blokkot tegyen a babettájába!!! Mert a babetta úgy jó ahogy van! Nagyon becsüljétek meg mert ha megkapja azt a minimális törődést ami alapvetően jár neki akkor nagyon hálás kis dög:)

Na hogy tetszik a Rezó rajta??? (van vidi is csak vágni kell)
api4 Creative Commons License 2007.07.22 0 0 11818
Annó 1985 tájékán Simsonommal a földeken kimotoroztattam Tibcsi barátomat telkünkre.Elöszőr ült kétkerekűn így annyira megragadta a dolog,hogy megérkezvén mikor kezébe nyomtunk egy gitárt,kemény hevi metal pengetéssel a következő dalra fakadt:Süvít a szél tépi hajam,de engem nem érdekel!!!Ha felbődül a motor alattam Ó érzem menni kell!Az útmentén elsuhannak falvak városok,Eltörpül  a messzeség a szívem messze robog!A lebukó Napot hajszolom,Célom a végtelen...Szabad vagyok!!!Amíg van benzinem......Ennyi.Mégis felért nekem a Szelíd motorosok c.film inspirálásával vagy azzal a kis mondattal amit Feró énekelt a Ricsében,hogy Hidegen csillog a motorom fénye...mert benne van a megfoghatatlan de érezhető kétkerekű öröm.Ami lehet akár unalmas száguldás egy autópályán,de lehet izgalmas nyeregbenmaradás egy Babival a földúton vagy az erdei ösvényen.Mert azt tapasztaltam hogy a sebesség 2ookm/h alatt környezetfüggő.Mármint az élvezete!Minél keskenyebb az út,minél alacsonyabban ülsz,anál jobb a hatás.Gondoljátok meg mekkorát lehetne Babizni egy kresszparkban..... :)
Babetta72 Creative Commons License 2007.07.22 0 0 11817

Tartanék egy kis közvélemény kutatást, puszta kiváncsiságbol! Ma (a 38 fokos melegbe) lenyomtam egy kissebb oda visza 75 KMes túrát a kis 207esemmel, persze 4,5kiló szerszámmal a hátamon, mert eddig ez volt a legnagyobb utam vele. Gond nélkül teljesitette még ilyen melegbe is, habár ez a hosszú benzincső téma tényleg aggasztó, ugyhogy holnap cserélem is rövidebbre.

 

Namost a kérdésem az lenne hogy ezekkel a jószágokkal (gyári 207,210, stb...) ki mennyi KMet ment már a legtöbbet!? Az átlagsebességem ahogy számoltam 35-40 körül lehetett! Köszi a válaszokat!

 

Üdv!!

DJGABI Creative Commons License 2007.07.22 0 0 11816
ja
Előzmény: Poluxx210 (11815)
Poluxx210 Creative Commons License 2007.07.22 0 0 11815
                      melegvan
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.20 0 0 11814
Vigyázz, mert a nagyfejűek sokat alkusznak!!! :))
Előzmény: Törölt nick (11812)
Poluxx210 Creative Commons License 2007.07.20 0 0 11813

hali

 

ha elakarod adni..akk a bukot add ajándékosba!

Előzmény: Törölt nick (11812)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.20 0 0 11812
Hali!
Eladnám kétsebességes Babszimat 25.000-ért.
motorja felfúrva, új dugó, felújított főtengely, úgy kipuff.
ha érdekel valakit, dobjon meg egy méllel.
Monori címen van. Ha kell még egy alig használt (nem zsíros :-) ) nagyméretű bukót is adok 3000-ért.

alig használom, csak a faluban megyek pár kört vele, hely meg nincs tárolni, csupán ezért.
rebel56 Creative Commons License 2007.07.20 0 0 11811
Sajnos erről lecsúsztam, már elkelt, pedig tényleg szép járgány volt.
Előzmény: rebel56 (11810)
rebel56 Creative Commons License 2007.07.19 0 0 11810
Köszi a gyors választ! Rákérdezek mennyit enged a feléből. :) Szimpatikusak nekem ezek a régi holmik, egy ilyen kínai robogóra fel nem ülnék.. A Simson SR2 (Suhl) mopedeket néztem, de annyit most nem tudok érte adni, amit elkérnek 1-1 jobb állapotú darabért.
Előzmény: Törölt nick (11809)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.19 0 0 11809
Gumijait kopottnak látom, tehát használták a Hölgyeményt, ez jó dolog, mert folyamatosan karban kell akkor tartani. Fikázd le egy kicsit (nem nagyon :)) és alkudd le 30 -ra, ha lehet :)
Előzmény: rebel56 (11807)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.19 0 0 11808
Szép és szerintem eredeti! Vedd meg!
Előzmény: rebel56 (11807)
rebel56 Creative Commons License 2007.07.19 0 0 11807
Sziasztok!
4 éve nagymotor vásárlás miatt botor mód megváltam a családi Babettától. Most viszont jó lenne egy ilyen munkábajárni.
Nézegettem az árakat, nem tartom túl jó biznisznek a 10K-s kategóriából választani, nem hinném hogy a felújítása megérné, csak a munka öröméért, de műhely híján ez most inkább csak szenvedés lenne. Valami gyári (nem átfestett, átbuherált, optikai tuningolt) darabot szeretnék, de sajnos nem nagyon ismerem a típusokat. T
udnátok segíteni, hogy EZ a példány megfelel ennek a kritériumnak, a képek alapján nem átakakított/átfestett példány?
Üdv: Miki
tiger1342 Creative Commons License 2007.07.19 0 0 11806
Köszönöm szépen, ez aztán az egzakt válasz! Remélem a főtengőt nem kell kocogtatnom, nem szívesen nyúlnék hozzá oldalirányból!
Még egyszer köszi!
Előzmény: miko? (11805)
miko? Creative Commons License 2007.07.19 0 0 11805
jól értelmezed,le kell venni.
a központ csavar és a 3 kicsi kitekerése után a lendkereket fordítva rakod vissza.
három csavart betekersz (ne az eredetit,hanem hatlapfejűt), aprénként mintegy előfeszítesz velük,esetleg alu vagy réz/bronz dornin keresztül aprót rákoccintasz a főtengelyre,és már le is pattant!
aztán már meg is látod az indítópofákat.





Előzmény: tiger1342 (11804)
tiger1342 Creative Commons License 2007.07.19 0 0 11804
Még valami eszembe jutott: Ki mivel "szokta"/ajánlja leszedni a kuplung-dobot? Ha jól értelmezem, csak úgy férek az indítópofákhoz, ha leszerelem. Persze ilyen "vevőszolgálati szerszám"-om nincs.

tiger1342 Creative Commons License 2007.07.19 0 0 11803
Emberek! Felfedeztem egy piaci rést: áttetsző úszóházat kéne gyártani a babi karbikra!!! Na? Vinnék mint a cukrot! Benzinálló műanyagból. (Mint pl a benzinszűrők anyaga.) Na, ki csinálja meg elősször?:DDDDD
ÁÁÁÁÁ, úgy érzem túl keveset dolgozok mostanság...
tiger1342 Creative Commons License 2007.07.19 0 0 11802
Ebből következik, hogy nagyon nem mindegy, milyen olajat töltesz a benzinbe, sőt az sem mindegy, milyen a benzin, amibe töltöd! Lehet érdemes lenne ilyen ülepedési próbát végezni és eldönteni, melyik a legjobb. Az olajakat ugye mindig az optimális esethez, azaz tiszta benzinhez lövik be, de mi történik ha az a benzin (jó benzinkutas szokás szerint) egy picit vizes? Akkor bizony már nem tud 100%-ban keveredni vele az olaj és leül a tank aljára... Tényleg kíváncsi lennék egy ilyen ülepedési teszt eredményére! (Mondjuk aki terepen is használja a babiját - mint pl. én horgászni is járok vele - annak jobban össze van rázva, de én azért ki szoktam pöfögtetni a karbiból az összeset, így nem tud ülepedni. A beindításnál meg úgyis összerázódik a kopott indítópofáim miatt...:D)
Előzmény: Törölt nick (11800)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.07.19 0 0 11801

Kedveskéim!

 

Köszi az érdeklődést, de totál ki vagyunk ebben az afrikai hőségben!!! A kollégáimmal együtt már szinte éjjel-nappal dolgozunk, mégsem győzzük a rengeteg munkát.

 

Egyelőre nincs időm a fórumra. :(((

 

Szép nyarat mindenkinek, ha csökken a melónk, jövök vissza.

 

Üdv: Tóni bácsi

Előzmény: Ricsi176 (11797)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.18 0 0 11800

Tapasztalatból mondom, hogy sokat számít ha minél kevesebb átfolyást akadályozó dolog van a rendszerben! A tankban levő gyári szűrő mellé NEM kell semmilyen kiegészítő szűrés sztem. Ha mégis ragaszkodsz a külső (látható és tisztítható) szűrő megoldáshoz, akkor a tankban levőt és minden mást távolíts el.

A tankban levő aktuális benzinszint és a karburátor benzinszintje nagyon közel van egymáshoz még fél tank esetén is! Kicsi tehát az ejtése.

 

Amúgy ha megindul a mocid a benzin kifogyásakor, akkor túl MAGAS a benzinszinted.

Ha szívató nélkül is beindul, akkor tuti! Próbáld ki!

 

A másik dolog, ami még szóba jöhet - pont ma okozott kellemetlen pillanatokat nekem is..

Menet közben, egy - két kihagyogatás után leállt a mocim.

Berúgásra mindíg beindult utánna, de a gázra nem vette fel a fordulatot és rövid idő múlva ismét leállt.

Gyertya ki, és megdöbbenésemre iszonyatos olajos volt, csöpögött róla, még a menetről is.A benzin keveréket mindíg nagyon gondosan csinálom, tehát a túladagolás kizárható.

Viszont a tankban csak kb. 1/2 - 1 liter benzin volt összesen és ebből arra következtetek, hogy valamiért az olaj leülepedhetett az aljára.

Gyertya pucolás után visszatért belé az élet, de hazáig ahol lehetett húzattam, mert többször éreztem, hogy hajlamos bólintgatni a motor.

Itthon aztán egy 2-3 dl tiszta benzint öntöttem bele és összeráztam az aljával, majd kapott két liter normál keveréket és most jó :)

 

Előzmény: Babetta72 (11799)
Babetta72 Creative Commons License 2007.07.18 0 0 11799

Sziasztok!

 

Egy olyan kérdésem lenne hogy mint már párszor emlitettem, rozsdabiztos kétszürős lerakódós rendszerü benzincső rendszerem van (saját találmány :)) ) a két év ota amiota nálam van a 207es babszi fokozatosan figyeltem és üritettem a lerakodott rozsdát a csőrendszerbe, valamint félévente cseréltem a "berendezést". Mára sikerült elérnem hogy mind a két szűrő 90% osan tiszta legyen, és a lerakodás is szinte egy gyufafej nagyságú fél év alatt. (elején hetente eresztettem le belöle ujjlenyomat nagyságú rozsdát)

 

Namost a lényeg hogy amiota pöccre be lett állitva a karbi meg minden időnként mégis csinál olyat hogy nagyon megindul (amilyen jelenség benzin fogyásnál alakul) aztán nagyon fullad aztán egy ideig normális majd bukkanónál megindul. Pár tankolás ota figyelem hogy amint fél tank alá süllyed a benzinmennyiségem akkor csinálja ezt. Erőssen gyanakodni kezdtem a szupi kis benzincső rendszeremre, ami a kelleténél meglehetősen hosszabb. Csak nemtudom hogy ha lecsökkenteném egyszűrősre, és a cső hosszábol is levennék akkor is csak 2-3 centi lenne a külömbség ez a benzin ellátásban ennyit számitana!???

 

Előre is köszi a tippeket és bocs a regényirásért! :))

tiger1342 Creative Commons License 2007.07.18 0 0 11798
Ohh, köszi a tippet. Bár a hengeremnek vannak hibái (pl a kiufogó egyik menete elment nyaralni), de addigra szerintem az alább írt persellyel megreparálom és úgy már nem lesz vele gond. Ha mégsem akarnák kicserélni, akkor meg megvárom, vagy visszamegyek másnap, végülis nem olyan nagy idő...(lévén pösti gyerök vagyok momentán!:-))
Mégegyszer köszi!
Előzmény: Törölt nick (11795)
Ricsi176 Creative Commons License 2007.07.18 0 0 11797

Tóni bá hol vagy?!

Régen láttunk mint Baumgartner a kockás zászlót!XD

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!