hali! hát meg fogod pofákat és kihuzod!vagy leveszed a szijjat,és 1be leveszed a bordás tárcsát,és mayd onnan már tudni fogod!a szegmens dob levételéhez,lehuzó kel!ne ütögesd! a fordulatszám méröt hogy csináltad?(érdekelne)kép van?
héhé:DDD Április elsejéröl,kicsit lekéstél!de azé nám volt rossz!neked aztán van,fantáziád!:D de azé utána nézek amit itt össze motyogtál,növérem a gyuli korházba föórvos!
-Kérnék egy kis segítséget:elkezdett lötyögni a nagy bordásszíllydob(benne van a 2. seb. kuplung),és le kéne vennem megnézni,hogy mi lett vele,de nem tudom levenni,hogyan kell???Adig eljutottam,hogy leszedtem azt a védőlemezt,az alátétet,és egy olyan :)lemez valamit:)(a kicsit)ami mozgatja a nagy lemezt,ami meg a pofákat (mozgatja).A pofákat már nem tudtam kiszedni:(.
-A főtengelyen lévő kuplungdobot hogy szedjem le?(pontozóval üssem a főtengelyt,amíg le nem jön?,lehúzóm sajnos nincs hozzá)
Ha valaki válasszolna a kérdéseimre,azt nagyon megköszönném.
-Csináltam fordulatszámmérőt a babimra!!!Gondoltátok volna,hogy 40-nél 6000-körül forog,és kiforog 7500-8000-ig is.
Kitiltani csak akkor lehet, ha valaki pl. feltűnően rombolja a topik hangulatát. Volt már olyan beszólása, amit töröltettem a moderátorokkal! De én is azt mondom, hagyjuk a fenébe!!! Ez legyen a legnagyobb öröme!
Vigyázz a hangtompító készítéssel, mert a kétüteműek kipuffjait pontosan kell méretezni, ellenkező esetben több kárt csinálsz mint hasznot, mert nem lesz megfelelő a motor öblítése!!!
Ha aggályaid vannak a szikra intenzitását illetően, mérd meg a gyújtás töltő tekercsed ellenállását! 220 ohm körül kell lennie! Vagy járó motornál mérd meg a feszültségét! Fordulatszámtól függően 30-40 V között kell lennie! Mérd meg a trafód ellenállásait! 1 és 15 pontok között 1 ohm. 15 és a nagyfesz (középső) kimenet között 6 kohm. A trafód remélm 4 V-os!!!
A tirisztor illetve az impulzus jeladó tekercs meghibásodásakor leginkább nincs szikra, tehát azok feltételezhetően még jók.
Ellenőrizd okvetlen a gyújtó kábel, illetve a gyertyapipa jóságát!!!
Szépen lassan készül a motorom fényezése... ilyen nonfiguratív lesz :) nekem nagyon teccccciik :)
Írjatok véleményeket!!!! Terveim között szerepel egy hangtompító készítése, mert a kipufogót nemakarom kidobni és újat vásárolni, mert az nem lesz ugyanaz, amit 1976-ban ráraktak :)
köszi!átadom!:) vissza térve én mocimhoz,nemtudom milehet az oka,hogy gyenge szikrát ad,ma igy csak ugy tuttam be inditani,ha a gyertya hézgát kissebre vettem,de igyis aligm ment..na mind1 mayd meg csinálom,ha lessz pénzem,mert sztem ez zsebbe nyulos lessz,de addig is mig nem yárok vele,kiszedem a simeringeket meg a pakolást.
Lehet hogy valóban gyenge a szikra, mert amikor lejtőn lefelé meghúzod neki, akkor beindul rendesen, és megy is, amíg vissza nem engeded... Lehet hogy keveredés van valóban... a fene sem tudja!!! Nagyon megköszönném, ha a nagyapó tudna valamit mondani...
Ez az "ügy" nem személyes jellegű, hanem korábban majdnem mindnyájunkat közelről érintő gerinctelen pofátlanság végkicsengése!!! :-(((
A végkicsengést reménykednék hangsúlyozni!!!
Ha a görény KÉRETLENÜL nem jönne ide időnként bűzölögni, lassan betakarta volna a konfliktust a feledés jótékony félhomálya. De látod, jellemző az agyának rendellenes működésére, hogy a történtek ellenére néha mégis ide tolja a képét, pedig a fene sem kíváncsi rá!
Így akkor Petyulinko rövidesen választ kaphat a kérdéseire. Van egy olyan érzésem, mintha némi keveredés lenne nekije a világító, illetve gyújtó tekercsnél. Persze nem ismerem a motort, ezért biztos, hogy a Nagyapó fog előrukkolni a tuti válasszal.
hi! a dadogás oka,lehet a gyenge feszültségű szikra,vagy a porlasztóban van vmi baj!saynos az eleketronikához nem értek!de meg kérdem nagyapám,aki autó-villamosság szerelő,és ért a dolgokhoz..neki is volt már maxi-ja.szal lehet tud segiteni!
A személyes problémákat úgyérzem nem itt kellene elintézni!!!!!
Akkor jöhet a "szuperszónikus" csodaproblémám :(:(((((
A motorról bővebben!!!!!! Mivel a konkurenciába tartozó Puch-maxi-ról van szó, remélem segítetek, mert a puch topik halott :( Amúgy 50ccm-es a motor, és öregapám vette kőkemény 20ezerért!!! Hát mondom királyak vagytok!!! Azóta sem látták azt a fickót akitől vették itt a "bolha" piacon........Úgy a fejébe húznám, hogy csuda!!!!!!!
Ezért kérek segítséget!!!!
A motorblokkból 2 vezeték jön ki! Ha külön-külön letestelen őket, akkor generál áramot! Nem valami erőset, mert épp hogy bizsergeti a kezem, de azért műszerrel is megmértem, és valóban vannak mérhető értékek!!!! Ha összeértetem a kettőt, akkor leáll a motor!!!!
Teljesen átnéztem az egész vezetékelést, és mindent rendben találtam, mármint a motorblokkból jövő egyik vezeték, és egy testelés megy az első világításhoz!!!
Oké, alapjáraton NORMÁLISAN működik a világítás 12V21W-os izzóval, és gyönyörű csendes az alapjárat!!! Viszont amikor gázthúzok a motor dadog, és a benne lévő izzó kiég!!!!
Leszedtem a lendkerék burkolatát, és nagyon újnak látszott!!! De arra is gondoltam, hogy a kondenzátor nem tud elég áramot nemtudommicsinálni, vagy a tekercsek a rosszak!!!! Nemtudom, de mindennek szép új színe van!
Ezenkívül, ha hideg a motor dadog, és pörgetni kell hogy ne álljon le!!!! A dadogás olyan, mintha megnyomnám a leállítógombot!
U.I.: Kedves Tónibácsi: az öregek nem feledékenyek, mert akkor sem tudtunk semmilyen megoldást, mert nem válaszolt senkisem a kérdésemre rajtad kívül :))))), most legalább válaszoltak páran!
Ha sorba van kötve, akkor nagyobb feszültséget produkál, ha páruzamosan akkor nagyobb árammal terhelhető. Tudni kell, hogy gyárilag hogyan volt. Párhuzamosan nem igen szokták kapcsolni a gyártók. Inkább sorosan. A gyárilag előírt feszültségű és teljesítményű izzót (izzókat) használd.
500 HUF-ért adok egy belül elég rozsdás /28,206,207 típusokhoz való/ tankot,gondolom a kavicsos kirázást,rozsdamarózást Te is meg tudod rajta csinálni.Ha lyukas visszaadom a pénzed."Bedugós" tanksapka,nem csavaros kell hozzá,piros színű.
Visszavételi garanciára vonatkozó idő:15 nap.
Természetesen Budapest,ha érdekel keress meg mail-ban!
Ha valakit érdekel van egy 207-es vázam,első villa nélkül,a hátsó telókkal és mindkét sárvédővel együtt,a csomagtartó rögzítésénél javítva,megerősített csomagtartó támasztással,valamikori piros színben.Az ára 1.500 HUF.
Nekem mondjuk jó az alap cucc is, kb 2 hetente megyek vele 5-10km-t, azt se csőgázon, hanem szépen lassan, nem gyilkolom mint az előző gazdája. Szóval amire használnám, hogy elmenjek kocsmázni (remélem nincs rendőr közöttünk :)) arra nagyon jó. Majd ha véglegesen kiköltözök oda, ahol a mocim van, akkor lehet komolyabban beruházok rá, amíg csak ideiglenesen vagyok ott 1-2 hetente pár órát addig jók hozzá a legolcsóbb cuccok is, csak működjön :)
értem! ha már idöt szánsz rá,akkor normális alkarészeeket pumpálj a mocidba!én annak ideyén a fötengely rolnikat kicseréltem!és a haytó kart meg edzettem!mert ugye kicsit változott a mocik teljesitménye és lehet az alap "cucc" nem birta volna..
Hobbiból motorozok, nem azzal van a probléma, hanem az anyagiakkal, majd ahogy lesz pénzem, szép lassan vásárolgatom össze a dolgokat, hogy tavaszra meglegyen minden, csak így tudom megoldani a dolgot egyszerre sajnos nem :(
Remélem senki nem áll épp tankvásárlás előtt, főleg budapesten. Egy hete csak azután mászkálok, felkerestem több motorosboltot is, sehol nem kaptam, max megrendelésre tudtak volna hozni 12-13e forintért, ami egy kicsit azért sok. Nagynehezen találtam még egy raktáron lévő utolsó darabot az ecseri piac mellett lévő motorboltban. Hétfőre szállítják, az ára is kicsit barátságosabb, 9e HUF. :)
Sajnos a régin már a festék se segített, olyan állapotban volt, kipucoltam és legnagyobb meglepetésemre ez már festve lehetett többször is, ugyanis több réteg festék maradványa volt látható a belsejében.
Tegnap kicsit unatkoztam, gondoltam szétkapom a hengert, megnézem milyen állapotban van, majd amikor széthúztam nagyot néztem. A 2 gyűrű közül az egyik 3 darabba jött ki belőle (elképzelhető, hogy emiatt volt csörgő hangja???), valamint a hengerfejről és a dugattyúról kb 1-1mm kormot kapartam le. Főtengely is meglehetősen kormos, szétégett vagy nemtom milyen, remélem azért tavaszig még bírni fogja, akkorra ütemezek be egy teljes blokk felújítást. Ma raktam rá új gyűrűket (39*41,5, 180HUF/db drága volt???), jövő héten meg jöhet egy külső festés, ha találok a mostanihoz hasonló kék színt.:)
Lehet, hogy korábban már válaszoltam a kérdésedre, de momentán nem emlékszem. Tudod az öregek kissé feledékenyek.
Azért írd meg lécci milyen motorról beszélünk, mert úgy látom nem Babettáról!
A nyári kánikulában kissé lepuhultunk, elég kevesen járunk erre mostanában. Nagyon remélem nem bántok meg senkit, de a Kedvas Lakótársak között nem sokan vannak akik kiismerik magukat a járművillamosságban, ezért túl sok válaszra most se számíts!
Nekem lenne egy kérdésem! A helyzet a következő: van egy motor, ami rendszeresen eldurrantja a 12V-os izzókat! Már nagyon régen is írtam ide, hogy mi lehet a baj, de csak Tónibácsi válaszolt! Amit köszönök! Sokat gondolkodtam azóta, és arra következtettem, hogy lehet hogy sorba/párhuzamosan van kötve 2db tekercs a motorban, és az van a világításhoz kivezetve? Ha valakinek van valami jó ötlete, hogy sorba/párhuzamosan van-é kötve, az indoklásokat megköszönném!
éértem!na itt meg az történt hogy yöttem haza fele boltbol és 1szer csak leált a moci!tekerem semmi..mondom biztos gyertya..de nem!beteszek 1másik gyertya de semmi!látva az eredeti gyertyát gyenge a szikra!szal enyhén kormos a gyertya de ez a tul dús keveréknek is lehet az oka!tehát fötengely simering csere meg leehet tömités csere..hát sayna ez van..