Keresés

Részletes keresés

Kristóf 210 Creative Commons License 2007.08.13 0 0 12079
Nem kressz vizsga kell hanem M kategóriás jogosítvány. Mely tartalmaz: Rutin, forgalmi, kressz és Egészségügyi vizsgát összesen úgy 50-ből megúszhatod. Biztositásod úgy lesz hogy be mész valamelyik biztositó társasághoz például a mávhoz és kötsz egy smkp biztositást évi 2500 ft-ért. És igen 100% hogy kell mert erős magyar forintokkal díjazzák a hiányát!
Előzmény: subaaa (12078)
subaaa Creative Commons License 2007.08.13 0 0 12078

Akkor itt jön egy érdekesebb kérdés: KRESZ vizsga elég a babettoidhoz??

Továbbá ezt a biztosítás dolgot nem nagyon értem...  Száz százalék hogy az is kell hozzá? És aztat meg hol lehet szerezni?

 

-Sziszi- Creative Commons License 2007.08.13 0 0 12077

Hello!

Babizáshoz szükséges dolgok:

benya(legfontosabbb)

hogy a rendőr ne szóljon: jogsi, bukó, biztosítás, működő világítás

 

Babetta, Puch Tomos(stb.) járgányok mind kismotor gategóriába tartozik. Ha rühelled a bukót vegyél egy benzinmotoros rollert és 20-al totyogj vele(nem kell hozzá jogsi se de max 20-al mehetsz), bár kis tuninggal 50-et lazán megy.

Előzmény: L.I. (12074)
Ricsi176 Creative Commons License 2007.08.13 0 0 12076

Amúgy ha van benne szikragyújtású motor már ha biciklizel is vele az is járművezetésnek számít!Ezt akkor kérdeztem meg amikor lemeszeltek.

Végülis ma beindult etilporos karbival csak köhög (etilpor:D)

bocsi az OFF ért

ON

 

emzoli22357 Creative Commons License 2007.08.13 0 0 12075
Naon baba, nekem bejönnek a korai 80-as ének 50-80as sport motorjai!
Előzmény: Ricsi176 (12073)
L.I. Creative Commons License 2007.08.13 0 0 12074
Ok. köszi akkor utánna nézek melyik a jobb megoldás.
Ti hogy használjátok a Babettát közúton? Kell hozzá bukósisak vagy sem? Miért kellene egy "biciklire" ha jön a rendör, leállítom a motort és csak tekerek, vagy?:D
Előzmény: -Sziszi- (12071)
Ricsi176 Creative Commons License 2007.08.13 0 0 12073
nna ma ezt vettem meg 8e HUF ért és 1 hiányos pannónia blokkért végülis szikra olyan, hogy a lovat fültövön csapja a benzinellátás meg 1 az 1 ben xar mert etilporos belül a karbi majd ki, lesz savazva elvileg be kell akkor indulnia a kipuffogó meg valami kókány rezó méjdinin parasztember a fék az fog csak meg kell pumpálni, ( olaj kell bele meg légteleníteni kell) ki mit szól hozzá??
-Sziszi- Creative Commons License 2007.08.12 0 0 12072

Hello!

Örülj, hogy egyeltalánbeindul a szégyne jószágod 5-6 ébves benzin és nem prüszköl tőle. Legközelebb én is 6-éves húslevest adok neked:D

A km óráról annyit, hogy a helye megvan csak ha az ember nem figyeli észre se veszi. A búra tetején van egy műanyag tető(vagy kör vagy négyzethez hasonló alakú) ha ezt kipattintod megvan a helye az órának. Amerikába tudtommal 207-eskeet is km órával szállították.

Előzmény: subaaa (12070)
-Sziszi- Creative Commons License 2007.08.12 0 0 12071

Hello L.i.!

 

Meglehet oldani a km órát méghozzá kétféle módon. Vagy veszel 207-eshez km óra meghajtót(kb 5-6 ezer amit én sokallottam) vagy bemész a helyi szemételepre illetve bontóba kérni egy 210-es első fékpofát amibe belül kompletten ott van a km óra meghajtó. Esetleg fórumos társainknál is érdeklőthetsz. Ha 210-es rakod fel akkor annyi dolgod lesz, hogy a keréken(a dob mögött) egymással szembe két-két kb fél cm-es szakaszt kiszedsz flexel(ebbe fognak futni a km óra meghajtó bütykei). Én egy bontásra szorult 210-esből szedtem ki mindezt így láttam a 210-es kereket , hogy mennyi kell kiflexelni hogy működjön a dolog.

Előzmény: L.I. (12069)
subaaa Creative Commons License 2007.08.12 0 0 12070

Én sokkal többre tartom, ha ráraksz egy sima bicikli km-órát, mondjuk ezzel nyilván nem mondtam semmi újat. De ez a biztos.

Én nem tudok róla hogy lenne helye az első lámpában, de majd holnap szemügyre veszem.

Ma jót motoroztunk a szántóföldek mellett a dűlőutakon :)

Amikor toltuk a babettoidot a főút mellett, s elment mellettünk egy járőrautó, szinte megsajnáltam őket hogy nem kaphatnak el :D:D

A kipuffot tényleg ki kell majd tisztítanom, de holnap veszek rendes benzint, mert amivel most ment a motor, az kb egy 5-6 éves benzin......  S szerintem ettől is lehetett a füstölés, legalábbis jó lenne ha csak ez lenne a baj :D

Na csao

L.I. Creative Commons License 2007.08.12 0 0 12069

Nem hittem volna hogy valaha is müködni fog a moci:) végső elkeseredésemben keretem fel ezt a fórumot hátha valaki tud valami 5letet..és lám jó lett.
Jut eszembe azt olvastam hogy elvileg van az első lámpába km órának helye, és igen van neki helye, hogy a kérdés: lehet e ehhez a 207-es motorhoz km órát rakni?
István


Előzmény: Tóni bácsi (12067)
Kristóf 210 Creative Commons License 2007.08.12 0 0 12068
De jó illata lehet!!!:)
Előzmény: subaaa (12039)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.08.12 0 0 12067

Őszintén gratulálok! :DDDD

 

Kell ez a sikerélmény!

 

Üdv: Tóni bácsi

Előzmény: L.I. (12063)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.08.12 0 0 12066

Tibikém!

 

Netán még a hűtős pincéd miatt pici koncentráció hiány mutatkozik becses személyednél!!! :))))))

 

L.I. barátunknak 207-es gépe van.............

 

Tóni bácsi

Előzmény: Törölt nick (12065)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.12 0 0 12065

Esetleg azt lehetne még megvizsgálnod az álló állapotú motornál, hogy a szinkron pofák akadálytalanul mozognak -e, mert szinte "lötyögniük" kell a menesztő szerkezettel együtt. A nagy alátét NE érjen hozzájuk az anya teljesen meghúzott állapotában se! Az utángyártott pofák anyaga sokszor túlméretes, a nagy alátét ott ki is dörzsöli a felületet. Le kell belőle óvatosan köszörülni!!!!!

Kézzel körbe forgatva a pofa végein levő ferrodolok felülete és a szinkron dob belső felülete között min. 1 mm legyen! (Ahogy Tóni Bácsi is tanácsolta, ez fontos!)

Sajnos ezzel a hibával 2 teljes hetet szívtam én is.

Előzmény: L.I. (12052)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.12 0 0 12064

Hú bazze de rondák ezek! Egy Komár is 50x jobban néz ki.

Nekem nem kéne az biztos :(

Előzmény: miko? (12026)
L.I. Creative Commons License 2007.08.12 0 0 12063
Működik!!! Sikerült az oldotta meg a dolgot, hogy a spirál rugógból 3 cm le kellet vágnom, illetve még csiszoltam a pofákon is egy kicsit és lám müködik, le se lehet állítani:D
Kösziiiiiiiiiiiii
-Sziszi- Creative Commons License 2007.08.12 0 0 12062

Üdv!

A körrúgós kuplungró annyit, hogy kicsit nagyon el van méretezve.Nekem is ez a fajta kuplungom van ugyanis ebbe könnyebb erősebb rugót rakni. Elég rendesen le kell csiszolni, hogy ne érje el a kuplungdob falát, és tényleg nem árt bele az erősebb rugó. Mivel középen van a rugó sajnos kicsit nagyobb lett mnt a 3 pofás. Nekem kb 2 szer erősebb rugó van bene és annyira lett levágva míg két emebres lett a berakása. L.i. nek ajánlom vágjon le a rugóból és rendesen csiszolja meg a pofákat, vagy pedig vissza a 3 pofás csattogós kuplung.

 

Üdv Sziszi

DeNi91 Creative Commons License 2007.08.12 0 0 12061
Köszi Tóni bácsi, majd kicserélem rajta, csak nem sok időm volt rá mostanában, amugy meg elég régi a kép is
Előzmény: Tóni bácsi (12045)
algabor2 Creative Commons License 2007.08.12 0 0 12060
Sziasztok!
Eladósorba került mopedom, hátha valakit érdekel közületek. A motor 1981-es Ausztriából származik, ahol 1987-ig volt forgalomban, mindössze 8050 km van benne. A Teljesen gyári, újszerű, szerelgetésnek nyoma sincs, első rugásra mindig indul. A képek önmagukért beszélnek. Mosonmagyaróváron tekinthető meg. Ára 40.000Ft. E-mail: algabor@msn.com
L.I. Creative Commons License 2007.08.12 0 0 12059
Köszönöm a gyors választ!

Háát már a 2 hetem megy rá a Babettára, se éjjelem se nappalom:) a szomszédok és a család lassan azt hiszi megzakkantam, apám már röhög hogy nem tudom összehozni. Igen van már tapasztalat a motorok terén, van egy 559-es 250 cm3 Jawam amit sikeresen hoztam helyre és nem volt vele ennyi gond:)

No megyek bütykölni!!:)
Előzmény: Tóni bácsi (12056)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.08.12 0 0 12058
Mielőtt bármelyik gyújtás egység cseréjét elhatároznád, menj be a doksitárunkba, az elektromos leírások között megtalálod a gyújtás diagnosztikával kapcsolatos tennivalókat. Olvasd el figyelmesen, csináld meg a teszteket, és megtalálod a hibás alkatrészt! :)))
Előzmény: Sinbiciklis (12054)
miko? Creative Commons License 2007.08.12 0 0 12057
hali,L.I. !
El ne szontyolodj itt nekem,jó lesz a géped ne aggódj.
Gyors ötletek:
1.gyújtást állítsd be pontosan (le lett itt írva 1000x)
2.porlasztót úgyszintén,és szerintem fúvókákat felesleges cserélni,ha felújítás elött
jó volt
3.ha jól értem,akkor vettél bele kuplung pofákat is,kőrrugósat.
a leírásod alapján a kőrrugód nagyon gyenge,ez sajna tapasztalat utángyártott
cuccnál.
a rugót két csavarhúzóval is feltornázni a 3 pofára igen férfias meló,ha neked ez
könnyen ment akkor tuti ez a gond.
tedd vissza az eredetit,vagy vágj addig a rugó menetéből amíg jó nem lesz.
4.a generálozott motor nem foroghat át csak úgy könnyen!!!
a felső holtpontban határozott "rúgással" kell visszajeleznie,hogy sűrít,különben
kicsi a kompresszió.
amikor jár a motor ellenőrizd,hogy nem fúj-e ki a hengerfejnél
egyenlőre ennyi,egy hét múlva jövök,remélem addigra zsír lesz a készülék!!

:-)
Előzmény: L.I. (12052)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.08.12 0 0 12056

Kedves L.I.!

 

Nem tudhatom, mennyire értesz a motorhoz, ezért tettem fel az üzemanyag ellátással kapcsolatos kérdéseimet. Ezek szerint nem vagy már kezdő, így könnyebb a helyzeted. Ami viszont igen nagy figyelmet igényel, az a benzinszint beállítása. Ugyanis, ha magas, hiába jók a fúvókáid, hiába van jó helyen a részterhelés tű, a moci túl dús keveréket kap, amitől nyilván rendesen kormosodik a gyertya, és főleg alapjárat közeli fordulatszámon belefullad a benzinbe! :(

 

.....Viszont ha elveszem a gázt akkor ahogy leesik a fordulat szám abban a pillanatban a "kuplung" elkezdi "harapdálni" és ez olyan ütés szerüvé alakul át, (tehát hogy fogna de mégse, aztán egy kicsit még is)......

 

Na ez az a jelenség, ami a nem megfelelő nagyságú súrlódó felület(ek) következménye! Mindenképpen be kell a kuplung pofáidat csiszolgatni!

 

Az is megszívlelendő, amit Ricsi210 mondott. Nevezetesen: a kuplung rugók erősségének hiányosságai is felmerülhetnek. Csak ismételni tudom önmagam: a sok utángyártott szar alkatrész!!! :((( 

 

Üdv: Tóni bácsi

Előzmény: L.I. (12052)
Sinbiciklis Creative Commons License 2007.08.12 0 0 12055
Neked is.
Előzmény: Tóni bácsi (12053)
Sinbiciklis Creative Commons License 2007.08.12 0 0 12054
Köszi! Nekem is ezt mondták az "okosok", de szerintük az elektronika adta + magát. (Vagy én értem rosszul amit írsz.) A lényeg, hogy tirisztort vagy nagyfesz trafót vegyek?
Előzmény: Ricsi210 (12050)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.08.12 0 0 12053
Nem javítalak ki! :)))
Előzmény: Ricsi210 (12050)
L.I. Creative Commons License 2007.08.12 0 0 12052

Kedves Tóni bácsi

Sajnos nekem sem maradt már más ötletem hogy kicserélem még a fúvókákat, föleg az alapjáratit. Első fúráson esett át a motor ugyhogy nem történt semmi változtatás a fuvóka méretén, föntről a második eresztésben van a tű. A dugó nem szorul, kézzel is lehet tekerni annyira azért nem combos a sürités:). Könnyen felpörög, és magas fordulaton egyenletesen jár is. Viszont ha elveszem a gázt akkor ahogy leesik a fordulat szám abban a pillanatban a "kuplung" elkezdi "harapdálni" és ez olyan ütés szerüvé alakul át, (tehát hogy fogna de mégse, aztán egy kicsit még is). Ezen a ponton aztán még pörög egy kicsit és csilingelés kiséretében leáll. Mint írtam új az összes pofa, és új a rugó is. Belevaló egyertyát vettem és elvileg az is.... A gyerta teste még kormos de a szikrát átadó tüske már kezdnene letisztulni. Még a benzin csapra és az átfolyásra gondolhatok de akkor nagy gáz esetében sem lenne egyelnetes a járás vagy??.

Köszönöm a válaszokat.
u.i: Úgy érezni menet közben hogy a hang nincs nincs szinkronban a teljesítményel hogy finoman fogalmazzak:) Lehet hogy még csuszik is a pofa??
Rémálom el a Babetta de ha egyszer müködik...:)
subaaa Creative Commons License 2007.08.11 0 0 12051

A váltóból fogyik az olaj, mivel az olajbeöntő csavar furatán ömlik ki az egész, ha nagy a fordulatszám. Ebből kifolyólag nem tudom ellenőrizni, hogy a henger felé ereszt-e az olaj, vagy csak szimplán a furaton folyik ki. Ami jobban aggaszt engem, hogy a kipuff végéből is folyik az olaj. A kipuff kitakarításában majd légyszi segítsetek, mert ahoz sem értek. És gázégőm sincs....

Köszi mindent!

Előzmény: Tóni bácsi (12043)
Ricsi210 Creative Commons License 2007.08.11 0 0 12050

Nem vagyok szaki(még:)),de szerintem nem csípi,mert amikor lerántod a gyertyapipát a gyertyáról,akkor még forog a motor,szóval van nagyfesz,csak nem tud hova testelni,vagyis tud, a gyújtótrafón befül,és gondolom ez nem tesz jót a tekercs szigetelésének,és pár ilyen után az is lehet,hogy akkor is ott fog áthúzni,amikor rajta van a gyertya(a sérült szigetelés miatt).

De majd a szakik kijavítanak,ha valamit rosszul írtam le.

Előzmény: Sinbiciklis (12030)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!