Jó lenne. Csak mindig bennem van a félsz,ha menni kell vele. Túlnyomórészt a feleségem használja,szerencsére csak 10 km-en belül. Akksi miatt nem lehetett szerinted?
Persze meg lehet oldani sokféle módon, de mennyivel jobb lett volna, ha gondolnak arra tervezéskor, hogy azt az alkatrészt egyszer cserélni is kell majd.
A-b trafó felcserélés c-d re után semmi gond nem jelentkezett. Igazán nem értem. Már 200 km óta tünetmentes. Most akkor megjavult? Esetleg az akksi nem okozhatta a gyujtáskimaradást a trafóknál? Már hat éves,azt hittem a telet sem birja ki. Hidegben gyengélkedett.
Így is meg lehet oldani: hosszú csavarral huzatod be a bilincset,amikor a helyén van akkor valamilyen szorítóval megtartod amíg beteszed az eredeti csavart,más megoldások a célszerszámok vétele vagy gyártása.
Van egy thaliám 1.4 16v 2004-és évjáratú még gyári kazettás magnó van benne a kijelölése az időt mutatja de ha be akarom kapcsolni a rádiót akkor csak azt írja ki hogy error valaki tudna segíteni mi lehet a baj az autót most vettem 1 hete és így vettem hogy nem müködik a rádió elöre is köszönöm.
Általában elégedett vagyok az autó műszaki megoldásaival, de a fűtőradiátor után ez a második baromság amit nagyon elkottáztak benne. Hogy miért nem lehetett kicsit hosszabb csavarokat használni, hogy ne kelljen trükközni azt nem tudom.
Hát igen, aki fúrta az sima Baumax parkolóban lévő fószer, de többet oda nem megyek, nem is ajánlom senkinek. Most a Pilkingtonnál voltam Debrecenben, ott fogom csináltatni.
Szélvédő cserére tényleg csak olyan szervizt vagy szakembert keress aki nagyon érti a dolgát mert iszonyatosan meg lehet szívni. Láttam olyan autót aminek kilyukadt a teteje, mert szélvédő cserekor megsértették a fémet és idővel átrohadt. Illetve sok rosszul beragasztott folyamatosan beázóval is találkoztam már az ismeretségi körben. És egy rossz ragasztás egy új szélvédő, nem lehet újra beszerelni.
Erről a fúrásról azt mondta az aki nekem csinálta a kocsim, hogy aki megfúrja az azért csinálja, mert nem vette meg hozzá a drága célszerszámot amivel be lehet juttatni rendesen a ragasztót. Szóval ahol ilyet csinálnak az eleve necces.
Most voltam megkérdezni. Ám mikor kapta a kavicsot, akkor is reppent kis pókhálószerűen. Akkor megfúrták, de mondták, hogy 70%, hogy tovább reped. Ez kb. fél éve volt. Na most mondták, hogy repedést nem nagyon javítanak, és bontottal se érdemes szórakozni. 7000-ért cserélik plusz az üveg, ami kb. 13.000 Ft. Van drágább is a hővédős, de az 50-60.000 ft :
Nézd meg a tárcsa felületét belül, hogy nins-e rajta vakrozsda és teljes felületen fog-e a betét. Ha az ok, valamint nem üt, és a vastagsága is megfelelő akkor át akar baszni. Milyen tárcsa van rajta? Hűtött vagy sima?
Nekem aki csinálta a kőfelverődést az mondta, hogy nincs értelme. Ezekhez az autókhoz olcsó a szélvédő, a javítás meg drága, főleg ha nem is lesz tökéletes. A srác marha rég ezt csinálja, én hiszek neki. Valamint amit javított az 100%-osan láthatatlan ellenben azzal amit előttem valaki csináltatott a thalian. Na az elég szarul néz ki...
Elbaszott egy dolog az biztos. Fél centivel lenne nagyobb a csavar 2 perc lenne összerakni. Én alá szoktam bakolni az autót a stabilizátor alatt, és ráengedem. Akkor össze lehet csavarozni viszonylag könnyen.
JA igen kicseréltam a hétvégén a stabpálcákat, meg a bólintásgátlót, no problem minden O.K.
Hanem a stabrúd szilenttel nagyon megküzdöttem, nem tudtam a bilincset összehuzatni az új szilenten(pedig próbálkoztam mindennel amivel hozzáfértem), végül feladtam, és visszaraktam a régit (na azzal is szívtam mire a csavart beküzdöttem a helyére), végül is a régi szilentnek sincs baja, minimális repedezettséget látni a gumi külsején, ami 12 évesen nem meglepő.
Az autószerelőm szerint kikéne cserélni a féktárcsámat (25e km mentem vele a csere óta), de én semmi rendelleneset nem látok rajta, de szerinte a belső fele kopottab. Majd leszedem a kereket, és rámérek, mert így aknából tapintva nem érzek különbséget, meg ha a vállát nézem a tárcsának(felfogatásnál), olyan 0.5 mm a kopás.
Nemtudom most szivatni akar-e(mert az alkatrészt én veszem), vagy vagy vagy..............
Repedést nem lehet javítani tisztességesen, csak a kőfelverődést. És nem is érdemes sokat tökölni vele, mert 15 ért kapni újat. Haszált szélvédőt meg nem lehet felhasználni mivel ragasztott nem kéderes.