Keresés

Részletes keresés

tiger1342 Creative Commons License 2007.08.10 0 0 12019
Hehe, tudom! :DDDD
De jól elvoltunk... Amilyen aktivitás van itt mostanában...:(
Előzmény: -Sziszi- (12013)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.10 0 0 12018

Röviden: KH

Hosszabban: Kontakt Hiba

Csöngess végig minden csatlakozást és vezeték szakaszt - miközben intenzíven mozgatod (értsd: rángatod :)

Előzmény: zozo905 (12017)
zozo905 Creative Commons License 2007.08.09 0 0 12017

Sziasztok!

babetta 206 osomon a világítótekercs max 1,2 voltot ad le terheletlenül. egyik pillanatról a másikra bármi beavatkozás nélkül egyszer csak megjavult 2 óra hosszára, de most megint nem jo. Próbáltam másik tekercsel, de semmi különbség. Ha valaki tudja mi lehet a baj legyenszives írja meg! Nagyon fontos és sürgős lenne

 

Zaz007 Creative Commons License 2007.08.09 0 0 12016
na végre!!! :D
Zaz007 Creative Commons License 2007.08.09 0 0 12015
A képet csak utólag sikerült hozzá tenni :D
Zaz007 Creative Commons License 2007.08.09 0 0 12014

Szisztok.

Ennyi kókányt egy motoron már rég láttam. Egy kis munkával, gyári közeli állapotba lehet hozni. :)

-Sziszi- Creative Commons License 2007.08.09 0 0 12013

Hello!

De későn esett le, hogymit akartál belőle kihozni.

Jó akkor javítom a hsz-emet az úszházból dolyik a ki a benzin.

Előzmény: tiger1342 (12012)
tiger1342 Creative Commons License 2007.08.09 0 0 12012
Hát ha már bekerül az úszóba a benya, akkor régen rossz! Mert onnan kezdve nem úszónak hívjuk, hanem benzintanknak:DD
Előzmény: -Sziszi- (12009)
Stunt62510 Creative Commons License 2007.08.09 0 0 12011
Benzinpohár/úszóház?
Előzmény: -Sziszi- (12009)
-Sziszi- Creative Commons License 2007.08.09 0 0 12010

Hello!

 

Én csak próbaképp tettem fel a hengert. Teljesyítménybe kicsit dob rajta mivel a gyári adatok szerint is kb 500 rpm-el többet pörög a 210-es mint a 207-es. Végsebesség 50-55 km/h lehetett amikor ez a henger vot rajta. A másik ok amiért több erőt tudtam kisajtolni a masinából, hogy rövidített szívócsövet szerkesztettem(210-es hengerhez kell is mivel másképp nem mene rá a karbi). A henger kb 15-20 km-ert mentem aztán az egyik gyűrű eltörött (ezt a hengert egy 210-esből vettem ki amit 1000 ft-ért vettem). Annyit nem dobott, hogy érdemes lett ovlna megfuratni ráadásul a hézag nekem se jött rendesen össze, bár jól nézett ki ez a henger a motoron.

Íme egy kép róla:

 

Előzmény: Ricsi210 (12008)
-Sziszi- Creative Commons License 2007.08.09 0 0 12009

Hello!

Akkor szerinted honnan jön a benzin ha túlnagy az úszószint???

Előzmény: tiger1342 (12006)
Ricsi210 Creative Commons License 2007.08.09 0 0 12008

Mert szerintem az jobban néz ki:)

-Mennyivel lett erősebb a babid a 210-es hengerével(lehetett érezni,hogy jobban megy?)

Előzmény: -Sziszi- (12002)
tiger1342 Creative Commons License 2007.08.09 0 0 12007
Ez lemaradt: :DD
tiger1342 Creative Commons License 2007.08.09 0 0 12006
Mos' nemazé', de mióta jön az úszóból benzin?
Előzmény: -Sziszi- (11993)
Ricsi176 Creative Commons License 2007.08.09 0 0 12004

amúgy faternak sokáig volt 210 ese szal azért ő tudja valószínű hogy mi a baja sőt ahogy visszakeresgéltem még én is!

szal ahogy Rokker Zsoltti mondaná ---neszójábe!--

Stunt62510 Creative Commons License 2007.08.09 0 0 12003

Tegnap este motorzgattam egy kicsit mindkét babettámmal és észrevettem, hogy a felső villahídban mindkét motoron kicsit mozog a villaszár. Ezek lemez villahidasok (mint tudjátok), de hogy rögzül vele a villaszár? Levettem a műanyag kupakot (már sötét volt) alatta van egy körmöskulccsal húzható hollander (szerű) rögzítés, az fogja bele? Nekem ez szorosnak tűnt....mégis mozog. (a Föld :-) )

 

(Megjegyzem kb. húsz éve motorozom, bejártam fél Európát, sok nagy motorom volt, motorokkal foglalkozom a munkahelyemen, stb. de ez a kis babetta olyan élmény ma is, mint 11 éves koromban. Örülök, hogy ismét rátaláltam.)

-Sziszi- Creative Commons License 2007.08.08 0 0 12002

Hello!

 

Én fordítva kisérletezgettem. Szóval 207-esre tettem 210-est. Méretre mindkét henger ugyanakkora  szóval rámegy, de mivle a 210.-esnek nagyobb a hűtőfelülete, így át kell alakítani a szívócsonkot. Mellesleg 210-es henger 4 felömlős (igaz elég szar a vezérlés) és így kicsit több erőt lehet kicsikarni, mint a 207-esből.

De miért is akarod kicserélni?

Előzmény: Ricsi210 (12000)
-Sziszi- Creative Commons License 2007.08.08 0 0 12001

Hello!

Köszi a hivatalos nevét. Ezzel nőtt a szaktudásom. Márs megérte fórumozni:)

Előzmény: emzoli22357 (11999)
Ricsi210 Creative Commons License 2007.08.08 0 0 12000

-Sziasztok,sikerült kivennem a 2.seb. kuplungpofáit(hála nektek),holnap már rakom is be az újakat,és mehet az ízirájder öcsém.

 

-Sikerült belépnem a www.babetta_love.extra.hu   ,tényleg nagyon jó dolgok vannak,szuper az oldal.

 

-Lenne egy kérdésem:a 207-es hengerét(+hengerfejét) rá lehet húzni a 210-es blokkra???

emzoli22357 Creative Commons License 2007.08.08 0 0 11999
A hivatalos neve tűsfúvóka, vgy keverőcső:)
Előzmény: -Sziszi- (11993)
subaaa Creative Commons License 2007.08.08 0 0 11998

SziSzi, nagyon köszi a válaszokat!

Így már érthetővé vált számomra, hogy mért könnyebb a pedálozás, miközben nyomvatartom a dekompresszort (egyébiránt a babetta szakkönyve is azt írja hogy azt a pedálozás kezdetekor célszerű nyomvatartani)

A Szívótorok alatti kis lyukon ömlik a benya, az szerény "szaktudásom" szerint is magas benzinszintre utal, viszont ahoz már nem értek, hogy a magas benzinszint miatt lehetséges az, hogy csak időközönként pöffent egyet a motor??  Szal az lehet, hogy túl sok a benzin, s a motor belefullad a benzinbe, amiatt nem indul be?

Ilyen kínkeserves első beindítás még soha nem volt. Amikor 5 évvel ezelőtt faterral elővettük a babszit, apám kipucolta a karbit, már ment is első pedálozásra, repesztettem vele az utcában. Lassan már úgy érzem, hogy a fizika törvényeinek mond ellent ez a motor. Benzin van, szikra van, a hengerből megfelelő erősségű szívóerő érkezik a könyökcsövön keresztül a karbihoz. Ezerféle benzinszint kivolt már próbálva. Bíztató jel, hogy néha néha 1 másodpercre beindul, pöfékel egyetkettőt, és utána természetesen leáll (mért is indulna be??), de én már ezt lassan lassan feladom, minden tőlem telhetőt megpróbáltam. A Gyertya mellett sem szelel, jól zár a gyertyának a tömítése. Utolsó vékony ág, amibe még lehet kapaszkodni, egy más fajta gyertya. Ami most benne van, egy Brisk N17C, ahogy a nagy könyvben meg van írva. Már csak szegény szomszédaimat sajnálom, mert olyan benzinillat van a kertben, minttha 1 benzinkút mellett laknának. :D

Mégegyszer köszi a segítőkész válaszaidat!

Jóccakát

Előzmény: -Sziszi- (11993)
-Sziszi- Creative Commons License 2007.08.08 0 0 11997

Hello!

 

Ricsike nem akarlak megbántani, de te mióta vagy hozzáértő szakember? Azt tudom, hogy volt babid és valamit kónyítsssz is a babikhoz, de honfitársunk szakembert keres. Mellesleg 210-essel tényleg lehet bibelődni, ha makrancoskodik a váltója.

Előzmény: Ricsi176 (11996)
Ricsi176 Creative Commons License 2007.08.08 0 0 11996

Hali!

Én veszprémi vagyok, megoldható a probléma elérsz a 06@20@428@445 ön vagy mél en a kukacokat azért írtam közé mert asszem ezt moderálják a mél em cseburaska176@hotmail.com ez az msn is ezen fel is vehetsz

Ricsi

Előzmény: medhorvath (11990)
fezlergabor Creative Commons License 2007.08.08 0 0 11995
Bocs nem kettővel hanem sokkal szólt előttem Zozo.
-Sziszi- Creative Commons License 2007.08.08 0 0 11994

Hello zozo!

 

225-ös hőértékű gyertya való vele. Menj be a boltba vegyél egy Brisk N17c-t és vígan fog menni a motorod. Ha m,árkásabbat akarsz megpróbálkozhatsz Champion vagy Ngk gyertyákkal.

 

Üdv Sziszi

 

Előzmény: zozo905 (11988)
-Sziszi- Creative Commons License 2007.08.08 0 0 11993

Hello!

Nah akkor kezdjük a kérdésekkel:

1. válasz: Az a lyuk a karburátor alján az alapjárati benzin-levegő keverékhe szükséges(az úszóból ezen keresztül jön a benzin). Ha ott ereszt valószínű, hogy túl nagy a benzinszinted.

2.válasz: A borsó nagyságni csavarocska az alapjárati fúvóka(rajta egy 35-ös szám található). A nagyobb általad nevezetett csavar(főfúvóka 63) általában ki szokott jönni a subertű tartóval(hivatalos nevét sajnos én sem tudom). Ha már ki jött egybe vedd szemügyre. Mindkét oldalon 2-2 kis luk található. Ha ezek közül valamelyik, rosszabb esetben mindegyik el van dugulva, akkor megtaláltuk a problémádra hibaforrást. A fúvókákat is fújd át kompreszsorral vagy ha nincs pumpával.

3. válasz: A dekompresszor se a gyújtást se a benzinellátást nem szakítja meg. Amikor benyomod a dekompresszor a hengerfejen egy kis luk keletkezik, így nem alakul ki nyomás a hengerfejbe és nem robbant el a benzin-levegő keverék(ettől méhg szikrát ad és kap benzint).

Remélem sikerül megtalálni a probléma okát és nem tekerésből fog állni a közlekedés vele.

 

Üdv Sziszi

Előzmény: subaaa (11987)
fezlergabor Creative Commons License 2007.08.08 0 0 11992
Hello! Van egy babetta 210 esem ugyanaz a baja mint a kb. 2 vel elöttem szólónak kb. 10 perc után lefullad és amiután kihült újra megy megint 10 percet mi lehet a baja v. lehet e az baja hogy rossz a gyertya?
-Sziszi- Creative Commons License 2007.08.08 0 0 11991

Hello!

Akkor örülök, hogy egynelőre nagyobb szerelést nem kell végrehajtani a motorodon. Annak idején nekem is eldugult a hangtompítóm és olyan volt a moci, hogy közbe elmozdult a hangtompító akkor ment (ez kb 30 felett csinálta). Gyakorlatilag olyan volt mint a power szelep:) Nah ezek után kezdtem el gondolkodni egy üres fojtás nélküli kipufogón, azaz rezonátor kipufogón(ha valaki elvetemült mint én, csinálhat ilyet és menni is fog a gép, de főtengelyölő).

Előzmény: Fishor (11989)
medhorvath Creative Commons License 2007.08.08 0 0 11990
Sziasztok! A 210-esem váltója nem vált fel kettesbe sőt most már be sem lehet rúgni. Tudnátok ajánlani Veszprémben hozzáértő szakembert aki megjavítaná? Üdv:Balázs
Fishor Creative Commons License 2007.08.08 0 0 11989
Igazad volt! Kipu volt a ludas. Kipucoltam az egészet, mondjuk ki nem égettem, de benyával ecsettel ronggyal kézzel hurkapálcával meg fúrószárral ill ezek kombinációival kipucoltam. A hangtompító volt a ludas a két kis lyukszinte teljesen el volt tömődve szinte kis kő nagyságú darabokat szedtem ki belőle. Úgyhogy a hengerfejhez nem is nyúltam ezek után. Én azért nem godnoltam a kipura eddig (bár tünetek alapján megfordult az agyamba) mert annyira hirtelen a hengerfej szétszedése után vált erőtlenné, hogy tényleg azt hittem ott a bibi.
Viszont azért ma is akadt ki problémám. Elmentem csak úgy egy kis próbaútra, egyszer csak elkezd köhögni és leáll. Naná hogy kifogyott a benzin, úgyhogy megvolt a mai tesmozgás míg visszatekertem a garázsba, még jó hogy nem jutottam messzire. A fékek viszont egy rakás... Pedig elől volt fékpofa cserélve tavaly, msot viszonylag be is van csiszolva, hátul is most kcsiit letisztítottam, de szinte semmit nem ér. Na de mostmár emgy a babi ez a lényeg. Kicsit emeltem még az alapjáraton, mert inditáshoz kellett neki gáz, meg gyakran leállt. Remélem msot jó lesz egy darabig.
Köszi a segítséget mindenkinek!!!

Üdv: Fishor
Előzmény: -Sziszi- (11949)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!