Keresés

Részletes keresés

miko? Creative Commons License 2007.08.10 0 0 12026
Ehh,nem személyeskedni akartam,csak fel kellett most valahogy vennem a szálat,hogy be tudjam mutatni ezt a "helyi babettát".
Egyébként csak pislogtam,hogy milyen emelkedőkön hasítanak fel-alá ezekkel.
Babettával csak fogadásból sok pénzért kísérelnék meg ilyesmiket...
:-)
Előzmény: emzoli22357 (12025)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.08.10 0 0 12025
Jóvanna, ájjá körbe, és köpköggyé meg:)
(én mondtam annó)
Előzmény: miko? (12024)
miko? Creative Commons License 2007.08.10 0 0 12024
Hali,egy napig újra itt,aztán megyek tovább pihenni!
Szóval oda kanyarodnék vissza,amikor valaki itt kissé szűk látókörűen kijelentette,hogy abban az időben csak babetta létezett,és sehol máshol nem tudtak mopedeket gyártani,csak bádog bicikliket.
Erre én bátorkodtam két márkát említeni: Puch, Tomos.
Nos erre hoztam Nektek képes dokumentációt (hihi) Horvátországból,ahol rengeteg Tomos van a legutolsó kis faluban is a mai napig:





Poluxx210 Creative Commons License 2007.08.10 0 0 12023

hy

aham nekem is 210-es van!amugy mind a 2 képen,210 moci látható!

Előzmény: subaaa (12022)
subaaa Creative Commons License 2007.08.10 0 0 12022

Megmondom őszintén, az én fantáziámat ez a 210-es nem annyira mozgatja meg.

Én ebbe a gépbe vagyok szerelmes

 

Szeptember közepe felé jutok csak pénzhez, legjobb esetben is csak szeptember elején, addig pedig ezer százalék hogy elhalásszák az orrom elől, egyébiránt a szállítást se nagyon tudnám megoldani, továbbá még kéne róla egykét adat, mert nincs róla túl sok írva....

Poluxx neked kettőtizesed van?

Előzmény: Poluxx210 (12021)
Poluxx210 Creative Commons License 2007.08.10 0 0 12021

Yol nézki a festett felni+küllök,meg a polirozott kerék agy!pofás kis gép sztem..

emzoli22357 Creative Commons License 2007.08.10 0 0 12020
Elektromos szakik között vannak ilyen mozaik, v rövidített szavak, mint a kh, a bnz, meg az aftmb. A kh-t már Tiger megmagyarázta, A bnz az: baszott nagy zárlat, az aftmb, pedig az, amikor az ember már feladja: a f.szom tudja mi baja:) Nem forrasztotta lemagát a tekercs vége a vasrúl?
Előzmény: zozo905 (12017)
tiger1342 Creative Commons License 2007.08.10 0 0 12019
Hehe, tudom! :DDDD
De jól elvoltunk... Amilyen aktivitás van itt mostanában...:(
Előzmény: -Sziszi- (12013)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.10 0 0 12018

Röviden: KH

Hosszabban: Kontakt Hiba

Csöngess végig minden csatlakozást és vezeték szakaszt - miközben intenzíven mozgatod (értsd: rángatod :)

Előzmény: zozo905 (12017)
zozo905 Creative Commons License 2007.08.09 0 0 12017

Sziasztok!

babetta 206 osomon a világítótekercs max 1,2 voltot ad le terheletlenül. egyik pillanatról a másikra bármi beavatkozás nélkül egyszer csak megjavult 2 óra hosszára, de most megint nem jo. Próbáltam másik tekercsel, de semmi különbség. Ha valaki tudja mi lehet a baj legyenszives írja meg! Nagyon fontos és sürgős lenne

 

Zaz007 Creative Commons License 2007.08.09 0 0 12016
na végre!!! :D
Zaz007 Creative Commons License 2007.08.09 0 0 12015
A képet csak utólag sikerült hozzá tenni :D
Zaz007 Creative Commons License 2007.08.09 0 0 12014

Szisztok.

Ennyi kókányt egy motoron már rég láttam. Egy kis munkával, gyári közeli állapotba lehet hozni. :)

-Sziszi- Creative Commons License 2007.08.09 0 0 12013

Hello!

De későn esett le, hogymit akartál belőle kihozni.

Jó akkor javítom a hsz-emet az úszházból dolyik a ki a benzin.

Előzmény: tiger1342 (12012)
tiger1342 Creative Commons License 2007.08.09 0 0 12012
Hát ha már bekerül az úszóba a benya, akkor régen rossz! Mert onnan kezdve nem úszónak hívjuk, hanem benzintanknak:DD
Előzmény: -Sziszi- (12009)
Stunt62510 Creative Commons License 2007.08.09 0 0 12011
Benzinpohár/úszóház?
Előzmény: -Sziszi- (12009)
-Sziszi- Creative Commons License 2007.08.09 0 0 12010

Hello!

 

Én csak próbaképp tettem fel a hengert. Teljesyítménybe kicsit dob rajta mivel a gyári adatok szerint is kb 500 rpm-el többet pörög a 210-es mint a 207-es. Végsebesség 50-55 km/h lehetett amikor ez a henger vot rajta. A másik ok amiért több erőt tudtam kisajtolni a masinából, hogy rövidített szívócsövet szerkesztettem(210-es hengerhez kell is mivel másképp nem mene rá a karbi). A henger kb 15-20 km-ert mentem aztán az egyik gyűrű eltörött (ezt a hengert egy 210-esből vettem ki amit 1000 ft-ért vettem). Annyit nem dobott, hogy érdemes lett ovlna megfuratni ráadásul a hézag nekem se jött rendesen össze, bár jól nézett ki ez a henger a motoron.

Íme egy kép róla:

 

Előzmény: Ricsi210 (12008)
-Sziszi- Creative Commons License 2007.08.09 0 0 12009

Hello!

Akkor szerinted honnan jön a benzin ha túlnagy az úszószint???

Előzmény: tiger1342 (12006)
Ricsi210 Creative Commons License 2007.08.09 0 0 12008

Mert szerintem az jobban néz ki:)

-Mennyivel lett erősebb a babid a 210-es hengerével(lehetett érezni,hogy jobban megy?)

Előzmény: -Sziszi- (12002)
tiger1342 Creative Commons License 2007.08.09 0 0 12007
Ez lemaradt: :DD
tiger1342 Creative Commons License 2007.08.09 0 0 12006
Mos' nemazé', de mióta jön az úszóból benzin?
Előzmény: -Sziszi- (11993)
Ricsi176 Creative Commons License 2007.08.09 0 0 12004

amúgy faternak sokáig volt 210 ese szal azért ő tudja valószínű hogy mi a baja sőt ahogy visszakeresgéltem még én is!

szal ahogy Rokker Zsoltti mondaná ---neszójábe!--

Stunt62510 Creative Commons License 2007.08.09 0 0 12003

Tegnap este motorzgattam egy kicsit mindkét babettámmal és észrevettem, hogy a felső villahídban mindkét motoron kicsit mozog a villaszár. Ezek lemez villahidasok (mint tudjátok), de hogy rögzül vele a villaszár? Levettem a műanyag kupakot (már sötét volt) alatta van egy körmöskulccsal húzható hollander (szerű) rögzítés, az fogja bele? Nekem ez szorosnak tűnt....mégis mozog. (a Föld :-) )

 

(Megjegyzem kb. húsz éve motorozom, bejártam fél Európát, sok nagy motorom volt, motorokkal foglalkozom a munkahelyemen, stb. de ez a kis babetta olyan élmény ma is, mint 11 éves koromban. Örülök, hogy ismét rátaláltam.)

-Sziszi- Creative Commons License 2007.08.08 0 0 12002

Hello!

 

Én fordítva kisérletezgettem. Szóval 207-esre tettem 210-est. Méretre mindkét henger ugyanakkora  szóval rámegy, de mivle a 210.-esnek nagyobb a hűtőfelülete, így át kell alakítani a szívócsonkot. Mellesleg 210-es henger 4 felömlős (igaz elég szar a vezérlés) és így kicsit több erőt lehet kicsikarni, mint a 207-esből.

De miért is akarod kicserélni?

Előzmény: Ricsi210 (12000)
-Sziszi- Creative Commons License 2007.08.08 0 0 12001

Hello!

Köszi a hivatalos nevét. Ezzel nőtt a szaktudásom. Márs megérte fórumozni:)

Előzmény: emzoli22357 (11999)
Ricsi210 Creative Commons License 2007.08.08 0 0 12000

-Sziasztok,sikerült kivennem a 2.seb. kuplungpofáit(hála nektek),holnap már rakom is be az újakat,és mehet az ízirájder öcsém.

 

-Sikerült belépnem a www.babetta_love.extra.hu   ,tényleg nagyon jó dolgok vannak,szuper az oldal.

 

-Lenne egy kérdésem:a 207-es hengerét(+hengerfejét) rá lehet húzni a 210-es blokkra???

emzoli22357 Creative Commons License 2007.08.08 0 0 11999
A hivatalos neve tűsfúvóka, vgy keverőcső:)
Előzmény: -Sziszi- (11993)
subaaa Creative Commons License 2007.08.08 0 0 11998

SziSzi, nagyon köszi a válaszokat!

Így már érthetővé vált számomra, hogy mért könnyebb a pedálozás, miközben nyomvatartom a dekompresszort (egyébiránt a babetta szakkönyve is azt írja hogy azt a pedálozás kezdetekor célszerű nyomvatartani)

A Szívótorok alatti kis lyukon ömlik a benya, az szerény "szaktudásom" szerint is magas benzinszintre utal, viszont ahoz már nem értek, hogy a magas benzinszint miatt lehetséges az, hogy csak időközönként pöffent egyet a motor??  Szal az lehet, hogy túl sok a benzin, s a motor belefullad a benzinbe, amiatt nem indul be?

Ilyen kínkeserves első beindítás még soha nem volt. Amikor 5 évvel ezelőtt faterral elővettük a babszit, apám kipucolta a karbit, már ment is első pedálozásra, repesztettem vele az utcában. Lassan már úgy érzem, hogy a fizika törvényeinek mond ellent ez a motor. Benzin van, szikra van, a hengerből megfelelő erősségű szívóerő érkezik a könyökcsövön keresztül a karbihoz. Ezerféle benzinszint kivolt már próbálva. Bíztató jel, hogy néha néha 1 másodpercre beindul, pöfékel egyetkettőt, és utána természetesen leáll (mért is indulna be??), de én már ezt lassan lassan feladom, minden tőlem telhetőt megpróbáltam. A Gyertya mellett sem szelel, jól zár a gyertyának a tömítése. Utolsó vékony ág, amibe még lehet kapaszkodni, egy más fajta gyertya. Ami most benne van, egy Brisk N17C, ahogy a nagy könyvben meg van írva. Már csak szegény szomszédaimat sajnálom, mert olyan benzinillat van a kertben, minttha 1 benzinkút mellett laknának. :D

Mégegyszer köszi a segítőkész válaszaidat!

Jóccakát

Előzmény: -Sziszi- (11993)
-Sziszi- Creative Commons License 2007.08.08 0 0 11997

Hello!

 

Ricsike nem akarlak megbántani, de te mióta vagy hozzáértő szakember? Azt tudom, hogy volt babid és valamit kónyítsssz is a babikhoz, de honfitársunk szakembert keres. Mellesleg 210-essel tényleg lehet bibelődni, ha makrancoskodik a váltója.

Előzmény: Ricsi176 (11996)
Ricsi176 Creative Commons License 2007.08.08 0 0 11996

Hali!

Én veszprémi vagyok, megoldható a probléma elérsz a 06@20@428@445 ön vagy mél en a kukacokat azért írtam közé mert asszem ezt moderálják a mél em cseburaska176@hotmail.com ez az msn is ezen fel is vehetsz

Ricsi

Előzmény: medhorvath (11990)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!