Keresés

Részletes keresés

-Sziszi- Creative Commons License 2007.08.07 0 0 11976

Ne aggódj ezekre én is emlékszem. Az oldal még jelenleg is üzemel. Mióta megvan egy értékelést kaptam egyik kedves embertársunktól. Mivel az oldal fejlesztve nem volt így csak 4-es értékelést adott és mondta lehetne rajta változtatni, de leírtam neki mi a helyzet. Hát sajnálom, hogy nem fogunk vagyis fog valaki össze minden fórumlakót, hogy végre legyne egy normális oldalunk. De ha lehet gportalt melőzzük, mert akinek ilyne oldala van azt én nem tekintem html-hez értőnek(de ez saját vélemény). Tiborgo barátunk talán összefogja a népet és kezdünk valamit a képtárral meg a többi állományainkból.

 

Üdv Sziszi

Előzmény: Tóni bácsi (11974)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.08.07 0 0 11975

Csákó!

 

www.jawamoped.com

 

Nézd át figyelmesen, ha az ottani rajzok alapján nem tudsz eligazodni, gyere vissza, és megbeszéljük. De csak holnap, mert álmos vagyok, megyek aludni.

 

'ccakát

Előzmény: trioda (11973)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.08.07 0 0 11974

Ifjú Barátom Sziszi!

 

Segíts gondolkodni! Szerintem a jelenlegi villában mi vagyunk ketten a legrégebbi lakók. Nekem nem kell hogy bemutatkozz, nem csak a teljes nevedet tudom, hanem azt is hol élsz, fényképről is ismerlek. Tudod, volt valamikor egy honlap kezdeményünk, de érdeklődés hiányában sajnos beledőlt a saját dugájába!!! :(((

 

El nem tudom képzelni, hogy a kedves Fishor barátunk honnan vonta le ezt a feminista következtetést!!! :)))

 

Előzmény: -Sziszi- (11971)
trioda Creative Commons License 2007.08.07 0 0 11973
Jóestét Mindenkinek!

Nemrég a birtokomba került egy két sebességes babetta. Azaz érzésem, hogy nem vált, hanem állandóan kettesbe van. Ezt hogy lehet ellenőrizni, illetve mihez kéne ilyenkor nyúlnom. Esetleg, ha valaki tudna egy dokumentációt adni a gépről, ne adj' isten egy robbantott ábrát, azt nagyon megköszönném.
Fishor Creative Commons License 2007.08.07 0 0 11972
Pffff. Csodálkoztam is. Bocs. A nevedet nem tudtam.

Üdv: Fishor
Előzmény: -Sziszi- (11970)
-Sziszi- Creative Commons License 2007.08.07 0 0 11971

Tiszteletem!

 

Jól néznék ki szép műkörmökkle babit szerelgetni:D

Remélem bened nem merült fel a kétség, hogy nem lennék vérbeli hímnemű férfi:)

Előzmény: Tóni bácsi (11966)
-Sziszi- Creative Commons License 2007.08.07 0 0 11970

Hello!

 

No erre csak annyi a válaszom: ha csaj lennék nem állnék neki 0.8-as lemezt addig hajtogatni amíg egy jól megéíptett rezo alakul ki belőle amitől az egysebességes paripám közel 3.5 pacis lett:) De még a babimat se mondhatom csajnak amilyen vadállatul megy:P

Amúgy a becenevem a teljse nevemből jött:

Sziklai Szilárd, de ha jobb hívj sziklaszilárdnak :D

 

Üdv Szilárd:)

Előzmény: Fishor (11964)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.08.07 0 0 11969
Na az úgy van, hogy amikor legyártják az erőművet, pontosan beállítják a motor égésterét. Ehhez nyilván tartozik egy bizonyos kompresszió végnyomás, ami a motor teljesítményét meghatározza. Persze ennél bonyolultabb a dolog, de esetünkben csak ezt vegyük figyelembe! Amikor elkezd a hengerfej és a dugattyú fenék kokszosodni, csökken az égési térfogat, ergo: kissé növekszik a kompresszió végnyomás, azaz a teljesítmény! Ha ezt a kokszréteget egy valamelyest kopott motornál levakargatod, azt fogod érezni, hogy picit csökkent a teljesítmény! Egyszóval csínján kell bánni azzal a kapargatással! Jobbára akkor szoktuk megcsinálni, ha a motor teljes felújításra kerül.
Előzmény: BAKTER424 (11961)
Poluxx210 Creative Commons License 2007.08.07 0 0 11968

yaya nagyon durva:DDD énse hittem el:D

 

sziszi: hány éves vagy?:D

Előzmény: Tóni bácsi (11966)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.08.07 0 0 11967
Ha hiszed, ha nem, a kétüteműt mindkét irányba be lehet indítani. Azért csak előre forgasd mindíg! Azaz, ha a generátor oldalról nézed a motort, az óramutató járásával megegyezően forgasd meg indításkor!
Előzmény: Sinbiciklis (11963)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.08.07 0 0 11966
Sziszi mint csaj???????????????????? DDDDDDDDDDDDDDDDDDD Hogy mik ki nem derülnek!!!
Előzmény: Fishor (11964)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.08.07 0 0 11965

A testnedveit.... :)) Ez jó! Kiváló érzékkel tapintottál rá a lényegre! Így kezdődött! Ledöngettem a szokásos 50 km-es túrámat, és amikor haza értem, csöpögött az olaj a váltóból a vezérlő dob csőtengelyének szimeringjénél!!! :((( Ez adta az inspirációt, aminek az összes szimering kicserélése lett a vége.

 

Ezzel egyidejűleg újra "befőztem" a láncomat is, már ráfért. Csak lightosan, kevés borssal és fokhagymával. :))) Sajnos a faggyúm már csak kb. egy főzetre lesz elég.

Egyéb problémáim nincsenek. Tudod azt szoktam mondani, hogy én nem a motorhoz értek, hanem ahhoz, hogy használjam, hogy ne kelljen értenem hozzá!!! :-))) Szóval a rendszeres karbantartásokat mindig böcsülettel elvégzem, aminek többek között a bowdenek olajozgatása is szerves része. Így aztán minden tökéletesen működik az ezüst villámon.

 

Hmmmmmm. Nekem van klímám, de soha semmilyen füttyingert nem okozott. :))) Szívesen kipróbáltam volna veled azt a fütyülős hűtőzködést! :DDDDDDDDDDDDDDDD

 

Üdv: Tóni bácsi

Előzmény: Törölt nick (11962)
Fishor Creative Commons License 2007.08.07 0 0 11964
Szia Sziszi!
Azt szeretném tudni, honnan vagy Te ennyire Babis. Nem jellemző a csajokra, hogy ennyire műszakiak. Te ritka kivétel vagy.
Holnap kipróbálom a tömítést. Majd referálok mit intéztem.
Előzmény: -Sziszi- (11949)
Sinbiciklis Creative Commons License 2007.08.07 0 0 11963

Szakik!

 

Eretnek módón, ebbe a szerkezetbe mahináltuk bele a Babetta blokkot. Ha berántóval akarom indítani, melyik irányban kell a lendkerékre rátkerni a nadrágszíjat. Azaz az óramutatóhóz képest merre kell forgatni? Köszi

Törölt nick Creative Commons License 2007.08.07 0 0 11962

Szia Tóni Bácsi!

Köszi, jót pihentünk! Dömsödön voltunk a tanyán. Sokszor töltöttem az időt a pincében, de csak azért, mert jó hűvös volt. :)

A lányok szerint naponta, ahogy telt az idő azt vették észre, hogy egyre hangosabban fütyülök, amikor időnként feljövök :)) Ezzel buktam le...

-------

Persze, mindent átolvastam ami ezidő alatt történt - kivéve persze amit a moddok töröltek. Ne idegesítsd fel magad, annyit végképp nem ér!

Véleményemet ismered :)

-------

Jól szétborítottad a Szőke Szépséget, dehát nyilván ráfért már. A testnedveit azémá', nehogymá' az uccán haggya :)))

Bovdenek milyenek, bírják a strapát? Izzók még nem homályosodtak el, nem szorulnak cserére? Persze estefelé (és tudom: esőben!) nem hajtod a rettenetes és elborzasztó lóerő hegyeket :))

Üdv,

Tibor

 

 

Előzmény: Tóni bácsi (11959)
BAKTER424 Creative Commons License 2007.08.07 0 0 11961
Mióta kipucoltam a hengerfejet azóta az én gépem is gyengébb valamivel, de remélem ez csak átmeneti, tavaszig kibírja, akkor meg úgyis jön a teljes generál, mondhatnám úgy is, hogy új motort fogok építeni :)

Egyébként mitől lehet ez a teljesítmény csökkenés? Hiába, ez nem számítógép, annyira nem értek hozzá. Amit tudok azt is itt a fórumon tanultam meg, valamint leírásokból, ill abból, hogy szétszedtem az egész motort, megnéztem mi micsoda benne és hogy működik :)

Üdv.
BAKTER
Előzmény: Fishor (11960)
Fishor Creative Commons License 2007.08.07 0 0 11960
Köszi mindenkinek a tippeket, és az eddigi segítséget. Most én is épp azon gondolkodtam hogy lehet hogy a kipuba lehet dugulás. Csak ami ellene szólt, hogy tavaly elég rendesen kipucoltam a kiput, valamint, hogy ugyan nem volt mostanába túl jó erő a gépben, de mióta levettük a hengerfejet, és kipucoltuk, azóta meg mondom teljesen 0. Egyébként kézzel nem lehet érezni hogy kifújna. Tekertem én gyertyával anélkül menet közbe is néztem hogy nem fúj e, de nem éreztem és nem hallottam. A csavarmenetetit egyébként ujrametszettem, mert nagyon nehezen mentek az anyák rá, így msot ez jó. Akkor most előbb a kiput nézem meg újra, és utána megpróbálom ezt a szilikonos hülyeséget, ha ez se működik, akkor elviszem a szerelőhöz akihez szoktam vinni, ő meg tudja csinálni az esztergálást is meg mindent. Na holnap nekiesek.

Üdv: Fishor
Előzmény: -Sziszi- (11949)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.08.07 0 0 11959

Szia TiborGo tesó!

 

Egészségetekre a kellemes nyaralást! :)) Mert remélem az volt!

 

Amiből kimaradtál, az egy olyan ismételt pofátlan beszólás volt, amit kénytelen voltam töröltetni a Moderátorokkal. Miután ők is jogosnak itélték kérésemet, azonnal kiradírozták a kifogásolt hsz-t. Azt is kértem, hogy azt a provokátort egyszer's mindenkorra tiltsák ki a topikunkból. Nem tudom ezt megtették-e, de őszintén remélem, hogy nem kell a témával többet foglalkoznunk!

 

Mint láttad ismét vannak új barátaink, :-))) az ő problémáikat kell szem előtt tartanunk!

 

Nem tudom olvastad-e, én meg közben teljes szimering cserét csináltam a csúcstechnikámon. Hiába, 17 év megeszi ezeket az alkatrészeket akkor is, ha a moci viszonylag keveset van használva. Sőőőőőőőt!

 

Üdv: Tóni bácsi

Előzmény: Törölt nick (11947)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.07 0 0 11958

Üdv Maci! :)

 

Sztem túl dús a keveréked. Ezt okozhatja a túl sok benzin, vagy a túl kevés levegő a keverékben.

 

Javaslom, próbáld a kövekkezőket:

 

1. Légbeömlő kis műa. cső eltávolítása után motorozzál, amíg felmelegszik. Ha ismét leáll melegen, akkor a levegő rendben! Ha így jó lesz, akkor mosd ki a levegőszűrő betétet, vagy piszkáld ki a a cserebogarakat és kész is vagy!:))

 

2. Állíts be normális benzinszintet és/vagy megfelelő keveréket a levegő csavarral a karbidon.

Előzmény: Apamaci008 (11948)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.07 0 0 11957

Átenged a tűszelep, folyamatosan dús a keveréked! Ezért kormolja el a gyertyát is.

 

Tippeim:

1. hibás tűszelep (nem zár, ha megemelkedik az úszó)

2. megakadt, vagy lyukas az úszó

 

 

Előzmény: BAKTER424 (11954)
fezlergabor Creative Commons License 2007.08.07 0 0 11956
Eladó egy kitűnő állapotban lévő Babetta-Jawa 210, 30000 FT-ért! A motor kitűnő állapotban van (Motorikusan, Elektronikailag és kinézetileg is) egy karc sincs rajta. Váchartyánban, Tel: 06303438568 Minden működik rajta! Nagyon kevés kilométerrel! /kb: 3500km/ Az ár irányár! Ha érdekel valakit hívjon! A hirdetés itt megtekinthető /kép is van/: http://www.kepesmotor.hu/babetta/i?p=33008&c=3819
emzoli22357 Creative Commons License 2007.08.07 0 0 11955
Első hzs emben, mintha említettem volna, hogy "a szakszerű eljárás", meg "legvégső esetben". Azért bátorkodtam a fejömikéhez az alut javasolni, mert jobb, mint a szilikon, amivel itten kisérletezni szerettek volna:)
Előzmény: Törölt nick (11953)
BAKTER424 Creative Commons License 2007.08.07 0 0 11954
Sziasztok!

Tegnap megérkezett az új tank, végre :) Rohantam is vele haza, hogy végre összerakhassam, szerelgetek egy jódarabig majd eljött az ideje az indításnak.
Hát mit mondjak, jött a meglepetés, bár ugyan nagynehezen beindult, de amint elengedtem a gázkart le is fulladt :( Ugyanez volt a helyzet ha túl sok gázt adtam neki, amikor meg sikerült eltalálni az aranyközéputat, akkor meg furcsa durranó hangot adott ki. Mintha egymás után lufikat durrogtatnának :) Nem tudtam mi a baj, először arra gyanakodtam, hogy rossz a benzinellátás, megnéztem, a csapból jött rendesen, a karbin meg hiába állítottam bármit is, az eredmény nem változott. Aztán jött az isteni szikra, mondván nézzük át jobban a hengert, és rögtön meg is lett a hiba oka. Sikerült rosszul összeraknom, el volt csúszva a tömítés (az a hosszúkás, henger szerű gumidarab), és a hengerfej nem illeszkedett tökéletesen a helyére. Miután ezt orvosoltam, rögtön meg is javult, egy kis alapjárat állítgatás után már tudtam is menni vele. Ill tudtam volna, ment nagyon szépen, aztán egyszer csak leállt. Benzint kap, alapjárat jó, húzott is ahogy kell, aztán leállt és se kép se hang. Kiszedtem a gyertyát, megnéztem, vastagon kormos volt, megtisztítottam, utána jó volt, egy darabig. Később ugyanez a hiba lépett fel, a gyertya. Kb 4 hónapja tettem bele. Brisk N17C vagy mi a típusa. Növeltem a hézagot rajta, megint megpucoltam, egyelőre jónak tűnik, ma mentem vele vagy 10km-t, hibátlanul, ám szeretném ezt a gyertyát valami jobb típusra lecserélni, esetleg tudnátok valamit ajánlani helyette?

A másik probléma meg a karbi. A szivató előtti műanyag dekniből csöpög a benzin ha a csap nyitva van. A keverékállító csavar teljesen be van csavarva vagy ki mindegy neki, akkor is csöpög. Esetleg nincs valami használható tipp hogy mi a lehet a probléma, és hogy lehet orvosolni?

A jólmultkorában kérdeztem, hogy tanksapkához tömítésnek valamit tudtok-e javasolni, arra a válasz az volt hogy egy új tanksapka. Ennél találtam egy kicsit költséghatékonyabb megoldást is. Öreganyám rotyogós kávéfőzőjéből a gumigyűrű mérete pont akkora volt mint a tanksapka tömítésének mérete, annál kb 2x vastagabb, ráraktam azt, tökéletesen bevállt :)
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.07 0 0 11953

Húú, nagyon köszi Kristóf! Lehet, hogy ma délután meg is látogatom Őket...

 

Hengertalp tömítés témában szeretném hangsúlyozni: a Babettához NEM kell se fólia, se sörösdoboz, se semmifajta tömítés! A gyár sem használt semmilyen tömítő anyagot vagy pasztát.

Lamentálhatnánk azon is, hogy a töltött káposztába ananászt tegyünk -e, vagy kókusz reszeléket. :))

Egyik se kell bele és kész. Persze, lehet éppen bele tenni, de nem oda való.

 

Fentiek miatt (is) a szakszerű javítás csakis az elégtelen tömítést kiváltó ok megszüntetésére irányulhat. A felfekvő felület(ek) -et síkba kell hozni és kalap.

Nem is értem...

Előzmény: Kristóf 210 (11952)
Kristóf 210 Creative Commons License 2007.08.07 0 0 11952
Én a Dupli Color festékeket ajánlanám neked gyönyörű szépen takar szép fényes és szinte végtelen a szinskálája, vagy ha mégsem találsz neked megfelelő szint akkor ki is keverik. Újpesten a Palota felé vezető vasuti felüljáró lábánál van a mintaboltjuk.
üdv.: Kristóf 210
Előzmény: Törölt nick (11947)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.08.07 0 0 11951
Mán e' nézést, de az offszet fólia pontosan 0,1mm "vastag" , a sörösdoboz meg festékkel együtt 0,12mm, szóval nem mondanám, hogy az 5-6 ccm-es hengerfej (nemtom pontosan mennyi) köbtartalma ettől JELENTŐSEN nőne:)
Előzmény: -Sziszi- (11949)
-Sziszi- Creative Commons License 2007.08.07 0 0 11950

Hello!

A te motorod valószínű, hogy a két állás alatt eldugult. Szedd le a karbit, vedd le az úszházst ád fújd át kompresszorral a fúvókákat (ha nincs jó a pumpa is). Ha így se menne akkor benzinszinttel lesz gondod, de aról majd később.

Előzmény: Apamaci008 (11948)
-Sziszi- Creative Commons License 2007.08.07 0 0 11949

Hello!

 

Én szerintem a hengerfejeddel nincs semmi gáz. Rakd oda a keze a hengerfej köré. Ha valahol kifúj egy minimálisat akkor azt hagyd úgy majd az évek meg a koksz betömíti:)  Ha tényleg ereszt egy idő után, akkor csavarmenetekkel lehet a gond.

 

Szilikonnal én is szórakoztam hengerfejnél de az a véleményem, hogy tényleg nem alkalmas arra a célra amire nekünk kell. Sörösdoboz meg fólia oké rendden tömítm, de ahhoz is ezstergálni kell mert az a néhány tized mili(fólia) illetve 1-2mm sörösdoboz odanyomja a hengerfejt ezáltal nagyobb lesz a térfogat és kisebb sűrítés. Oké, hogy nem fog ereszteni de sztem ugyan olyan gyenge is lesz.

Amit mondtam még nem nézted meg. Vedd le a hengerfejet a lendkereket tekerd úgy, hogy a dugattyú az alsó ponton legyne és fény melett vizsgáld meg a hengert. Ha tudsz csinálj képet és ted fel fúrumra.

Arra az esetre ha a henger megfelelő állapotú van még egy ötletem. Lehet rossz helyen keresgéljük a hibát. Vedd le a kipufogót könyökkel együtt. A könyököt gázegővel vagy benzinegővel égesd ki és a kipufogóból szedd ki a hangtompítót. Utána égesd ki a kipufogót is és rakd össze. Mivel a dekompresszor járatod el volt dugulva így 100%, hogy a hangtompítód is el van dugulva, ami pedig telejsen megfojthatja a hengert.

Ha így se menni a motor akkor pedig nagygenerál-> csapágycsere, szimeringcsere, fúrás

 

Üdv Sziszi

Előzmény: Fishor (11935)
Apamaci008 Creative Commons License 2007.08.07 0 0 11948
Szia mkinek!
Segítsetek egy kicsit nekem légyszi.A babi meg makacsolta magát és nem akar rendesen menni,pihent kb2 hetet és most úgy döntött ahogy.Hidegen semmi baja de kb 5-10 perc múlva hörög köhög és le áll,tehát melegen nem megy egy centit se.Ha van valami tippetek segítsetek nekem!!!Előre is köszönöm.
Törölt nick Creative Commons License 2007.08.07 0 0 11947

Kedves Mindenki!

Az ember elmegy egy kicsit nyaralni és tessék, mennyi minden történik itt a fórumon.

Lássuk sorjában:

 

- a www.babetta_love.extra.hu -n megszüntettem  a hozzáférést szabályozó jelszavakat!!! Immáron tehát szabadon látogathatók az oldalak!

 

- Az új villalakóknak mondanám, hogy mielőtt bármilyen leírást és/vagy rajzot keresnének itt a fórumon előtte böngésszék végig a dokumentum tárban levő anyagokat illetve használhatják még a BAL oldalon levő fórumkeresőt is.

 

Tóni Bácsi, visszaolvasva a történéseket asszem elmondható az itteni moddokról, hogy szigorúak, de igazságosak - nem gondolod? :)

 

Végül pedig kérdeznék 1et: a Babszi fényezéséhez megfelelő, viszonylag olcsó, aerosolos festéket tud vki ajánlani?

Olyan kéne, amit száradás után nem könnyen old fel a benzin.

Próbáltam már egy pár fajtát, de mind hurka ilyen célra...:(

 

Üdv,

TiborGo

Előzmény: Ricsi210 (11934)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!