Egyébként nagyon jó fejek a szervezők, mert ha jól olvastam az általad csatolt linken, minden Maserati tulaj nagyon szerencsés, mert ha tökéletes állapotú az autója, akkor bármelyik modellel ingyenes a belépése (2 főnek) és a kocsikázása egy pár kör erejéig a pályán! Ez nagyon gáláns. Mondjuk az is igaz, hogy biztosra csak így tudják a műszakilag és esztétikailag legjobb vasakat kicsalogatni a rendezvényükre.
Szóval rajtam ne múljon, én már egyébként is elkezdtem a totális "sikamikát". Még az első üléseket is kiszedtem, hogy mindenhol tökéletesen ki tudjam tisztítani a gyári padlószőnyeget... ... igaz csak azért, mert becsúszott egy távirányító a j.e. ülés és a középkonzol közé! :) :) :)
Szóval, ha a regisztrációhoz vmilyen adat kellene az autómról vagy rólam, kérlek jelezd, megírom privátban.
Ehhez szükség lenne tudni, hogy kinek lenne kedve, ideje megjelenni. A hét végéig kérek szépen visszajelzést. Utána is lehet jönni, de egyéni jelentkezéssel.
2 db Quattroporte már lesz, de klassz lenne, ha sokan eljönnétek beszélgetni, megmutatni a márkánk modelljeinek szépségét/egyediségét és akár más autókat is megcsodálni.
Lesz vagy esetleg tervez valaki közös megmozdulást az idei Alfacity-re? A múltkori klassz volt, de nekem sajnos nincs drótom a rendezvény szervezőihez. :)
Nagyon köszönöm az alapos választ! Mindhárom helyet meg fogom látogatni állapotfelmérés címszóval, aztán a benyomásaim és a kapott hasznos infók alapján talán el tudom dönteni... Mindenesetre az biztató, hogy három hely közül lehet választani.
Nekem eddig "rossz" tapasztalatom nem volt a Wallis-szal. Inkább az lehet a baj, hogy nagyon sok munkájuk van az új autókkal és talán e miatt nem szeretnek pepecselni a "régi" vasakkal (talán öszesen 2 szerelőjük van?!?). Nekem eddig sokat segítettek, mind a vásárlás előtti "tanácsadással", és az azóta megejtett 140e km-es "nagyszervizt" is megfeleő módon elvégezték. És igaz, hogy nem egyből, de korrekt módon válaszolnak is a kérdéseimre.
Azonban ha nem ragadszkodsz a hivatalos szervizkönyves bebélyegzéshez, vagy egyéb más javítanivalód van, akkor szívből ajánlom Neked az "il Topolino"-t
A szentendrei csapat munkáját nem ismerem, csak a tulajdonost/vezetőt. Csaba is segítőkész (szerintem biztos nem vele beszéltél...), de nekem a fenti 2 szerviz eddig mindenben megfelelt. Egyrészt mert 2,5 év alatt a kötelező szervizen kívül (Wallis) csak 2 távtartót kellett cserélni a hátsó futóműben (alkatrész: Wallis, munka: il Topolino), másrész pedig Szentendre ki is esik...Remélem tudtam segíteni.
A rossz hírű Wallis és a szentendrei Maranello-Modena mellett van még másik Maserati szerviz Magyarországon / BP-en? Quattroporte V-ösömet hova tudnám hordani? Vagy a bécsi márkaszerviz a legjobb? A Wallisról csak rosszat hallottam, állítólag mind a hozzáállás, mind a szakértelem botrányos. A Maranello-Modenával még csak telefonon beszéltem, de úgy tűnt, én jobban ismerem a típust, mint ők, alap információkat nem tudott a szervizes emberke (pl. "ez már a turbós motor?").
Ha esetleg igen légyszíves telefonon jelezzetek mert max 20-30 autós, szállást és ellátást adnak, sátor alatt lenne a parkolás és őrzés van a három nap alatt amíg ott kell hagyni az autót.
Ne szórakozz :-) Fel vagyok iratkozva a csatornájára ... nincs olyan rész amit ne láttam volna 1 napon belül ahogy felkerült a youtube-ra. Mondjuk a mostaniak elég rövidek
Nem tudják ezek mit akarnak ... 2018 utánra ígérik az Alfierit, bár az meg lehet elektromos lesz...
Szerintem csak felfüggesztik egy időre a sportkocsi gyártást, mert ugye a Granturismo már eléggé régi modell, az Alfieri meg vagy jön vagy nem, másik sportautó kifejlesztése meg nincs képben 4-5 éven belül... (sok pénz egy új platform) Majd.. ha már kiéhezett a nép egy új modellre
Igazából a hetvenes évektől folyamatosan temetjük a márkát, de azért néha csinál 1-2 szerethető autót :-) (még ha üzletileg nekik nem is nagy buli)
Kell hozzá egy jó szerviz. Olyasmi hogy kuplung csere/programozás csak márkaszervizben oldható meg. (legalábbis 5-6 éve még így volt) A többi nem vészes. Vicces hogy felmerül a fogyasztás mint szempont .. hidd el a többi mellett nem tétel hogy 12 vagy 18 litert fogyaszt e az autó :-)
2006-os quattroporte V.-nél volt ilyen (2009-ben, 3 éves autó)
hogy öngyújtóval kellett kitámasztani az óracsoport házát hogy ne zörögjön menet közben. Kellett 3-4 szervizlátogatás, mire megoldották a rendes rögzítést buheráció mentesen. Addig elég hülyén nézett kb kb másfél hónapig.
Volt még egyéb nyűg is, gondolom az új Ghibli sem kivétel a gyermekbetegségek alól. Amúgy fenomenális autók ezek, de szeretni kell a márkát, hogy elviseld a hibáit, meg a márkaszerviz hozzáállását, "szakértelmét" ...stb
Dízel kérdéshez én nem szólnék hozzá, mert szerintem dízel az a kamion, a busz meg a kukásautó PONT.