No igen. Lakik itt a környéken egy srác, neki van egy ződ 900T-je, állólámpás, régi maszkos, és most pont itt áll az ajtó előtt, amikor éppen indultam ki a Józsi a Tajga Réméhez, megláttam az ajtóban, aszittem összerosálom magam. Áááá.
De ennyit csak megér nem?
CSak ugy elvinni nem érdemes, sajnos az a forgalmi nevü papirfecni is kellene hozzá...
Szóval tessék csak nyomozni, lehetőleg sötétedés előt..:)))
Nem is olyan régen (tavaly ilyenkor) volt egy hirdetés a saabneten. Arról, hogy vammi jenki kapott vammi avtót, de mán van két 900-asa, szinte újak. De sajna nem fér el a garázsban, meg a SAABok különben is sokba kerülnek, meg unja mán nagyon, van tehát hozzá egy csomó alkatrész, vigye, aki először jön érte, mindkettőt ingyé. Fölrakta a srác, kb. tíz perc múlva már el is vitték... : )
Nem akar valaki itthon is csinálni ilyent? : )
Egyébként jó kis reklám a SAABnak: aki még nem látta volna az autót: mindkét zár, de főleg az utasoldali, csak annyira fusírozta el vammi stílusember, hogy az ujjam is beleférne. De a lúza nem olvassa a topicot, és nem tudta, hogy egy SAABot elvinni érdemes, de nem lehet. Így inkább behelyezett az ablakon egy téglát, majd beült. Hasonló módszerrel próbált indítózni is, majd miután ez se sikerált néki, inkább szétb***ta azt is, abban a hitben ringva, hogy majd elindul neki.
Egy nap két ekkorát tévedni, egymás után...
: )
Rijswand: no igen. Inkább azzal van a gond, hogy körbe kéne vigécelni a környéket, és ez egy olyan dolog, amihez reprezentálni kell. Tömeget elsősorban. Bár én egyedül is vagyok 110kg, még összeszedek pár kisebbfajta srácot, elég ha akkorák, mint a konyhakredenc.
De t'oddmért nem állt el onnan azóta se a gazdi?
Mer' valaki bebarbárkodta a kulcslyukba a pajszert, és szétcincálta a slusszkulcs helyét is, így bár az autó megmaradt a tulajnak, nem tud vele menni.
Vigyük el! : )
Voltam ma szervizbe a fekkel. Meg is csinaltak szepen. Mindossze ami kis problemam van, hogy jo sokba kerult. No, mit is csinaltak: Kicsereltek az elso fekbeteteket a fektarcsakat es a "feknyerget" (szabad forditas szerint). Ez volt a legdragabb. Ha jol ertettem valmi kis bizbasz, ami korrigal vagy utanallit. Szoval cak-pak kerult 4000 FIM-be. (1 FIM kerul ugy 43Ft-ba). No de itt sem dolgoznak olcson a szakszervizbe. (Kellett nekem oda vinnem). Szoval mindenbol vaci ujjat tettek be. Az ablaktorlot is megneztek, de nem a szaki, hanem az uzletkoto es megallapitotta, hogy nem all meg a veghelyzetbe. Ugy gondolta, hogy ez motorcserevel jar. (Szerintem nem, de lehet o jobban tudja) Szoval egy uj motort 1000 FIM-ert szamolt volna meg nekem, ugyhogy inkabb majd en kapcsolgatom, hogy a vegen alljon meg :). Aztan lehet majd elnezek egy bontoba is. No ennyit a finnorszagi szervizekrol. Ja, holnap lehet jutok nemi doksihoz is. Ha tenyleg jo a doksi, majd szkennelem es kuldom a Klubba.
BlackStar sz bekk...ól rájt
Lehet, hogy nevet változtatok SAAB bass monsterre.
Na azért benézek, mert régen jártam már itt.
Erős pénzügyi háború dúl. Ugyanis az Avtoekcprecc 2000. július 20.-i számának 219.-ik oldalán, a bal alsó sarokban megbúv egy kép. Egy SAAB-900.. Bár nem mai srác, meg négyajtós,azért lehet, hogy összelejmolom itt a dógokat. Bár nem valószínű. :(
Áá.A következő képecske egyébként egy '93-as 2.1 es. Másfél milla. Áááááá.
Mostanában bőszen dúdolgatok KFT-t. Pl. a Bankrabló vagyok refrénűt. : )
Tomegárammérö: németo ban is 1200 DM az új , és 4-500 a bontott
Nálam van egy : 0 280 212 009 Turboba valo (LH Jetronic , APC-s sekbe) ami ugy 50% hogy mükodik (ki kellene probálni)
és egy 0 280 212 005 ami nem tudom mibe való de, nem a turboba, állitolag sima injektorosba.
Az enyemben volt amikor megvettem, mukodik, de az én mocimnak nem jó jelet ad.Azt csinálta, hogy a turbo csak 3000 / min fölött lépett be nagy gáznnál, és tétovázás után.
Igaz, hogy akkor bazi nagy töltőnyomást adott, szóval aki szturmsz: "csak"ereti a brutális gyorsulást, de nagy késéssel, és 13 lit országuti fogyasztással, az berakhatja turboba is...
Szóval akinek kell szóljon, megbeszélhetjük..
Rijswand: nem vitás, hogy a lét fakóbb és szegényebb lenne saabtalanul belévettetve, noha én csak 1 öreg 9000-est koptatok...
Harvester: 120khuf a teljes javítás, ebből 40k egyéb (2 villanymotor -a baloldali első ablakemelőbe, illetve az ablaktörlőé-, az utóbbiba jobboldali karcserével + az 5. ajtóba egy zsanércsere). az új légtömegmérő polarmobilos listaára emlékezetem szerint cca 250k, ezért természetesen bontottat raktak bele (úgy 45k).
off: niknév-eredet tipped talált. ismered a regényt?
on:
ami sajnos fenyeget, az az acc cooling fan fesszabályzója ki fog purcanni. ölég gyakran - 4-5 alkalommal jártam úgy, hogy nem indult a ventillátor el (ellenőrízve: biztosíték, csatlakozók, acc-panelen is). máskor viszont járt és műkszött a klíma, pl a szervizben is. észrevettem, ha a kijelzőn az indítás után mért kapocsfeszültség 11,3 V alatti, akkor egy program tiltja az acc-t, amíg 11,9 V fölött elengedi. tapasztaltatok hasonlót? az első teendő az akkucsere (sose vásároljatok akciós akkut a metróban:(.
turmsz, mennyiből jött ki a javítás? Főleg a pt szálas légtömegmérő érdekel, az én Volvomban is ilyesmi van, azt hiszem ugyanaz a vezérlő egység is, esetleg a motor karakterisztika adatok mások. Szóval érdekelne, hogy a Saab-os szervízek mennyiért vesztegetik ezt a fajta légtömegmérőt.
Köszi
Harvester
Btw honnan a neved (turmsz) Netalán Turms a halhatatlan by Mika Waltari?
Naja, a haverom keresztapja szerint a Saab jo auto, de ha elromlik, akkor be kell lokni a szakadekba...mert javittatni az egy vagyonba kerul..
De turmsz, egy uj auto is sokba kerul, amikor megveszed..theat azonos idore kb ua az a koltseg jon ki..
Es az uj auto messze nem olyan khirajj mint a classic 900 :)
Köszi a tanácsot, részben bejött, (a fedél ép, de rotorcsere szükséges volt). sajnos ennyivel nem úsztam meg: központi egység javítás (kimeneti 5 V nem volt:), vákumcső-csere (fals nyomás), pt-szálas szabályozó csere.
Rijswand: a kocsit szintén a váci úton javította Müllner mester úr, és most dől belőle a saabfíling, kár hogy a bal hátsójából pedig a lég.
apámnak igaza van: a jó autó az új autó. amibe ennek a túlkoros 'fine automobile'-nak a fenntartása kerül, az egy vagyon. nos, ez vagyon.
Eszerint a kép kóser, csak a rendőrautó nem. Ausztriában már láttam rendőr-emberfigurát hasonló technikával egy faluban. Igaz, ő monumentális volt, kb. másfélszeres életnagyságban.
Koszike az eddigi megnyilvanulasokat es termeszetesen miutan ezt elkuldtem, mar lepek is be a klubba :). Ugye nem baj, hogy Finnorszagban lakom? Amugy akkor holnap miutan kiposzivoztam es leporolgattam belulrol a kicsiket megnezem, mi is lehet az ablaktorlovel.
Jut eszembe nekem mint ujjoncnak arulja mar el vegre valaki, hogy mi az az ongyogyito lokharito? No megyek klubboldalt bongeszni... Ha lesz majd fenykep kuldok...
Nekem is volt hasonlo problemam harom evvel ezelott Ohio-ban a 87-es 900-asommal. Az elosztofedelet es a rotort megvizsgaltad? A szenkefe hajlamos elporladni, de neha meg athuz.
Kivancsi lennek, hogy mit talalsz.
Baas nem kap büntetöt :)
Papir v. fa rendörautó..csak a hátulja...a legjobb, hogy mikor elöször láttam meg . én is satuféket nyomtam.Mint mindenki.Aztán a következtö kijárónál ki, vissza, hogy le is videózzuk...
Aranyos ötlet, és olcsóbb mint egy trafipax :) A rendörségének is, meg nekem is :)
Sügösen nézdd meg, nézesd meg a fékeket, mert vagy ferdére koptak, vagy elkoptak abetétek, és ha igy jérsz akkor cserélhetet abetéten kivül tárcsákat is.
A vaci 141 ben első betétek + 2 tárcsa+1 dugattyu - 40000 rúpia volt, migg csak a betétezés 10 rugó.Szóval érdemes gyorsan cselekedni....
Az balaktörlöt nem tod igy messzirök, talána a mehanikámn kell állitani...meg kéne nézni
Nekem is sikerult belepni a nepes taborba. Ugyanis tegnap ota egy 900i boldog tulajdonosa vagyok. Az auto parameterei: '85, 285000km, 2 ajto, kicsit rozsdas, szurkes szinu. No ami kerdesem lenne, hogy mire kell vigyazni ezzel a tipussal? Mire figyeljek oda? Ja ez amugy meg az a tipus, aminek a kezifekje az elso kereket fogja. Amugy Finnorszagban keszult, ez jelenthet valamit? Amit eddig eszrevettem, hogy a fekhatas az nem viszi tulzasba es fekezeskor az elso kerekektol halk koszorules szeru hangot hallok. (Gondolom a tarcsafek) Ez normalis? Ami meg feltunt, hogy az ablaktorlo nem all meg a vegpozicioban es a szaggatott uzemmodban is kisse furcsan viselkedik. Mit kell ehhez kicserelni, hogy helyrejojjon? Udv megeccer minden SAABosnak es koszi a valaszokat elore is!
Ha ilyen közel és így áll az autó a leállósávban, kellene, hogy lássak valamit az oldalából. Ez itt erősen odamontírozott hatást kelt. Talán a szépemlékű Test Drive játékban nézett ki így a rendőrautó pontosan hátulról ...
Mindom itt áll fehéren - feketén, vagy inkább olyan zöldesen, hogyaszongya
Standgeraeusch dB (A) : 96P (ezt nem egészen értem..)
Fahrgeraeusch db (A): 78
Szóval nem tudom hogy lehet az alláskori zaj magasabb, de a mentzaj is magasabb mint a74 dB (A)
Bukta.
Ha pontosabban elolvasod a "cikkem",akkor kiderül,hogy a B202-es motorszám nem felel meg,azt pedig még a 9000'esekbe is rakták.
Tehát nem az emissziós mutatókkal van a baj , hanem a zajszintel,ami nem tudom ,hogy mennyi ezeknél a motoroknál,csak azt tudom,hogy a felső határérték 74dB(A).Ami megfelel az a B234-es ,ami 2.3 lityi,és csak 9000 ben van,az ujabbakról nem is beszélve.Szóval ez van.Én megmondom őszintén örülnék 1 2.3 T16 9000nek is, de szerintem sok időbe,pénzbe,idegbe kerülne,....nemtom.....