Csinaltam egy tesztoldalt. Be is raktam nehany oldalt az injektorrol. Keretik hozzaszolni, hogy a kep minosege jo-e?
Cim: http://www.geocities.com/saab900doc/teszt.html
Mellesleg picit nagy. Ja en sajat teszteleben azt vettem eszre, hogyha letoltom a kepet, akkor az ACDSee jobban jeleniti meg... (Cafoljatok meg.)
Nem tudom hogy jartok szervizbe, de jo lenne ha megirhatnatok a tapasztalataitokat. Jol fol is rekhatnank a SAAB KLUB oldalara. Nekem eleg jok a tapasztalataim, kiveve a Polart.
Nem elfelejteni hogy augusztus 20-an talalkozo a Kozlekedesi Muzeum elott, Mindenki szoljon a SAABos ismeroseinek hogy legalabb oten legyunk.
10 korul kene gyulekezni. Beszeltem a Fopolgarmesteri Hivatallal, azt mondtak nem kell engedely az all be a parkoloba aki akar. Huszadikan sokan lesznek, ezert gondoltam hogy korabban odamegyek helyet foglalni.
Az esti órákban küldtem neked egy címzettelen emilt, bocs, de elfelejtettem mailt mellékelni az attachment-ként elküldött képekhez. Ja, megkaptad-e egyáltalán, mert ebben sem vagyok biztos, éjjeli órákban már igen sz.-ul pörögnek az kerekeim... Nem tudom pontosan, hogy miért, de nem sikerült rábiggyesztenem a chat-oldalra link-ként a fotókat. Ha van rá időd, légyszi' próbáld már be-paiste-elni (ősi magyar kifejezéssel élve), hogy mások is gyönyörködhessenek!
baas: teljesen felcsigaztal a tortenettel, legyszi', folytasd, ha lesz 1kis idod!
Mas: akit erdekel, van eredeti gep-konyvem, leirasom angolul es nemetul a 9000-esekrol...
Hamarosan felteszek egy fenykepet a verdarol is, ha sikerul (kar, hogy nincs digitalis kameram, no, mindegy..)!
btw: Erdekelne valakit a Saab 90, 99 & 900 ('79-'87) All models 1985cc Owner Workshop Manual? Ugyanis hozzajutottam egyhez amit fenymasolok is magamnak, de ha mast is erdekel, akkor szkennelhetek is be reszeket (az egesz 312 oldal). De akkor kozoljetek mi erdekel! Fejezet cimek: Engine; Cooling system; Fuel, exhaust and emission control systems; Ignition system; Clutch; Manual gearbox and final drive; Automatic transmission and final drive; Driveshafts; Braking system; Electrical system; Suspension and steering; Bodywork and fittings; Routine maintenance;
Tehát.
Megérkeztünk szombaton,délután.Egyből mentünk az első címre Zürichbe.Ez egy qrva nagy telep volt a neve AZW2(AutoZüriWest 2).Az interneten is rajta van (AZW.ch),a netről kb. 4 telep címet szereztük meg, melyek Zürich környékiek voltak.
Szóval,megérkeztünk a telepre,rögtön az autórengetegbe vetettük magunkat és vizsgálódtunk rétegvizsgálóval vagy szemmel.Egy óránál tovább nem maradtunk,mert nagyon elvoltunk keseredve az atók állapota,ára miatt.
Nem erre számítottunk!!!
Következő telep.Nemtom mi volt a neve, mert nagyon sok kereskedő volt összetömörülve egy nagy telepen,más más néven.Ja arabok,törökök,arab-négerek,és 1-1 fehérember.Itt egy fokkal jobb volt a helyzet,de ez sem kecsegtetett semmi jóval.
Itt is voltunk kb. más1/2-2 órát.
Tovább.Egyre szarabbul éreztük magunkat a felhozatal miatt.
AZW(AutoZüriWest)
Luxus,sport,exklusiv,pár normális autó volt a kínálat qrva nagy területen szintén.Ez az 1es számú AZW.Ez nem a mi pénztárcánkra volt méretezve.Kb. 1/2-3/4 óra.
Egy Saab márkakereskedés,ami zárva volt Zürichtől nem messze.Ott csináltam képeket eladó Saab 900' asokról (2db).Na ez tetszett,mert nagyon jó állapotban voltak és jó áron,garanciával.
Elindultunk szállást keresni,mert már későre járt és qrva fáradtak voltunk.Zürich környékén nagyon drága volt a szállás ezért úgy döntöttuünk,hogy falukban keresünk tovább.Azt mondanom sem kell,hogy nem találtunk sehol, mert mindenhol,csak étterem volt.OK.Fel a hegyekbe!!!
Na ott is csak éttermek voltak basszameg.Megkérdeztünk a hegyi étterem 1ikébe,hol a búbánatba találunk itt szállást.Cím megvan,go...Hát bassza+,nem zárva volt!!!
Mindenki aug.elején jön vissza a szabadságáról.Köszi.Na tovább.Már mentünk feljebb és feljebb a hegyekbe,még 1 étterem..ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!
Ide is bementünk kérdezősködni.Kaptam 2 címet is , király...GO!.A két hotel 1mástól kb.100m-re volt.Első zárva,szabadság miatt...Hála istennek a második nyitva volt,és ott aludtunk 2x is,mert elég barátságos volt a hely.Vacsi és bevágtuk a szunyát...Reggeli és tünés tovább,most már csak a falvakba kerestünk autókat,mert ott is van rengeteg eladó,jó állapotban és jó áron,na nem mindenhol.Szóval a tanúlság az volt,hogy nagyobb városban nem szabad autót venni.
Hello,hallo elektorkalandorok.....
Na megérkeztem Svejcbő.
Vittem digitkamerát,csináltam képeket 1 csomó ótóról,de sajna ezek a barom sváciak nem nagyon használják a Saabokat,igen keveset láttunk.
Vótunk autótemetőbe is.(bontóba)Még ott is kevés(3-4)Saab vót.Majd rakom fel a képeket yo?.
Megszakadt a szívem amikor eladó Saabot láttam és tudjuk,hogy nem lehet behozni.:( Nagyon tüchtig állapotban voltak ócsóér.
No igen. Lakik itt a környéken egy srác, neki van egy ződ 900T-je, állólámpás, régi maszkos, és most pont itt áll az ajtó előtt, amikor éppen indultam ki a Józsi a Tajga Réméhez, megláttam az ajtóban, aszittem összerosálom magam. Áááá.
De ennyit csak megér nem?
CSak ugy elvinni nem érdemes, sajnos az a forgalmi nevü papirfecni is kellene hozzá...
Szóval tessék csak nyomozni, lehetőleg sötétedés előt..:)))
Nem is olyan régen (tavaly ilyenkor) volt egy hirdetés a saabneten. Arról, hogy vammi jenki kapott vammi avtót, de mán van két 900-asa, szinte újak. De sajna nem fér el a garázsban, meg a SAABok különben is sokba kerülnek, meg unja mán nagyon, van tehát hozzá egy csomó alkatrész, vigye, aki először jön érte, mindkettőt ingyé. Fölrakta a srác, kb. tíz perc múlva már el is vitték... : )
Nem akar valaki itthon is csinálni ilyent? : )
Egyébként jó kis reklám a SAABnak: aki még nem látta volna az autót: mindkét zár, de főleg az utasoldali, csak annyira fusírozta el vammi stílusember, hogy az ujjam is beleférne. De a lúza nem olvassa a topicot, és nem tudta, hogy egy SAABot elvinni érdemes, de nem lehet. Így inkább behelyezett az ablakon egy téglát, majd beült. Hasonló módszerrel próbált indítózni is, majd miután ez se sikerált néki, inkább szétb***ta azt is, abban a hitben ringva, hogy majd elindul neki.
Egy nap két ekkorát tévedni, egymás után...
: )
Rijswand: no igen. Inkább azzal van a gond, hogy körbe kéne vigécelni a környéket, és ez egy olyan dolog, amihez reprezentálni kell. Tömeget elsősorban. Bár én egyedül is vagyok 110kg, még összeszedek pár kisebbfajta srácot, elég ha akkorák, mint a konyhakredenc.
De t'oddmért nem állt el onnan azóta se a gazdi?
Mer' valaki bebarbárkodta a kulcslyukba a pajszert, és szétcincálta a slusszkulcs helyét is, így bár az autó megmaradt a tulajnak, nem tud vele menni.
Vigyük el! : )
Voltam ma szervizbe a fekkel. Meg is csinaltak szepen. Mindossze ami kis problemam van, hogy jo sokba kerult. No, mit is csinaltak: Kicsereltek az elso fekbeteteket a fektarcsakat es a "feknyerget" (szabad forditas szerint). Ez volt a legdragabb. Ha jol ertettem valmi kis bizbasz, ami korrigal vagy utanallit. Szoval cak-pak kerult 4000 FIM-be. (1 FIM kerul ugy 43Ft-ba). No de itt sem dolgoznak olcson a szakszervizbe. (Kellett nekem oda vinnem). Szoval mindenbol vaci ujjat tettek be. Az ablaktorlot is megneztek, de nem a szaki, hanem az uzletkoto es megallapitotta, hogy nem all meg a veghelyzetbe. Ugy gondolta, hogy ez motorcserevel jar. (Szerintem nem, de lehet o jobban tudja) Szoval egy uj motort 1000 FIM-ert szamolt volna meg nekem, ugyhogy inkabb majd en kapcsolgatom, hogy a vegen alljon meg :). Aztan lehet majd elnezek egy bontoba is. No ennyit a finnorszagi szervizekrol. Ja, holnap lehet jutok nemi doksihoz is. Ha tenyleg jo a doksi, majd szkennelem es kuldom a Klubba.
BlackStar sz bekk...ól rájt
Lehet, hogy nevet változtatok SAAB bass monsterre.
Na azért benézek, mert régen jártam már itt.
Erős pénzügyi háború dúl. Ugyanis az Avtoekcprecc 2000. július 20.-i számának 219.-ik oldalán, a bal alsó sarokban megbúv egy kép. Egy SAAB-900.. Bár nem mai srác, meg négyajtós,azért lehet, hogy összelejmolom itt a dógokat. Bár nem valószínű. :(
Áá.A következő képecske egyébként egy '93-as 2.1 es. Másfél milla. Áááááá.
Mostanában bőszen dúdolgatok KFT-t. Pl. a Bankrabló vagyok refrénűt. : )
Tomegárammérö: németo ban is 1200 DM az új , és 4-500 a bontott
Nálam van egy : 0 280 212 009 Turboba valo (LH Jetronic , APC-s sekbe) ami ugy 50% hogy mükodik (ki kellene probálni)
és egy 0 280 212 005 ami nem tudom mibe való de, nem a turboba, állitolag sima injektorosba.
Az enyemben volt amikor megvettem, mukodik, de az én mocimnak nem jó jelet ad.Azt csinálta, hogy a turbo csak 3000 / min fölött lépett be nagy gáznnál, és tétovázás után.
Igaz, hogy akkor bazi nagy töltőnyomást adott, szóval aki szturmsz: "csak"ereti a brutális gyorsulást, de nagy késéssel, és 13 lit országuti fogyasztással, az berakhatja turboba is...
Szóval akinek kell szóljon, megbeszélhetjük..