2. Régóta szarakodsz vele és most, hogy beindult a lerakodott olaj kiég a kipufogóból
3. Szimeringes a jószágod
Neked is azt ajánlom vedd le a kipufogót könyökkel együtt szedd szét és égesd ki gázégővel. Ha utána is füstölni fog és kb 33-as a keverék akkor sajna szimeringes, ami pedig nagygenerált igényel.
Az elsőben sajnos nem tudok segíteni, a második lehet a rossz arányú keveréktől, vagy bármitől, eltömődött légszűrőtől, rosszul beállított karbitól... A harmadik: esetleg sok olaj lett töltve a váltóba? Van egy ellenörző csavar az oldalán, addig kell tölteni csak az olajat.
Beindult a babettoid, kb 35-tel száguldoztam vele az uccában!!! :D Csak a veszélyes az, hogy nincs hozzá jogsim.....
Jönnek a további problémák: Iszonyatosan füstöl a kipuffogó, sokkal jobban mint amennyire szabadna. Probléma oka??? Tőletek várom a választ....
hármas számú probléma: a hajtómű tetején van egy istentelenül nagy csavar, annak a közepén van egy kis lyuk. Azon ömlik ki a hajtóműolaj ha nagy gázt húzok.
Továbbá a kipuffogó végén is ömlik a benzin/olaj.
De beindult, s ez már nagyon nagy siker!!!!!!!!!!! A gyújtást állítgattam, valószínűleg nem jó időben volt a szikra.
Légyszi segítsen valaki, hogy az előbb említett problémáknak mik lehetnek az okai! Előre is köszi!
Cső! Lehet kicsit OFF, de az én simomra is most kreáljuk a babetta elnyűhetetlen gyujtását. Az első lendkerék átalakítás sajna nem lett jó a mocira, de rátákoltuk 1-2 körre, és majdnem besz*tam hogy pörög üresben, és az 1.-nek pillanatok alatt vége:D Egyébként meg jó gépek a 210esek, de nekem megfelel az én kis '79-es 207-esem is, a magáhóz elég méltó kb. 50es végsebiével, aminél már olyan filing mint 1 kínai masszázsfotel:P
Itt pár utcával lejjebb a vonatállomásnál mindig parkol egy ugyanilyen 210-es szépség, a színe is ugyanez (babettáknál, 207-esnél is, én úgy vettem észre hogy inkább a piros a divat).
A múltkor arra sétáltam, és láttam ahogy épp indul vele a gyerek :D Hát, kb 20 percet dumáltam vele, de szerintem örült is hogy leszólítottam :D
Kicsit magas neki a szint a karbiban, ha elzárja a benzincsapot akkor utána 1 ideig gyorsabban megy a moci, meg a karbi alatt a kis tálcán is van benzin bőven...
Mindezt leszámítva én egyből beleszerettem a 210-esbe, és arra a szent elhatározásra jutottam, hogy mindenképpen veszek 1 ilyet. Nagyon szép halk alapjárata volt az ő motorjának, én el se hittem amikor hallottam, azt hittem hogy mingyá leáll a motor, de nem állt le :D 50-el megy max, aszonta a gyerek. 210-esből többet csak tuninggal lehet kihozni gondolom.
Amúgy a te motorodon mit kell még összerakni? A képek alapján minden jel arra mutat, hogy ez a motor össze van rakva.... Tényleg nagyon szép járgány!
Az írásodból számomra nem derült ki, hogy el is akarod adni, vagy csak úgy közölted, hogy összerakod?
Van egy vajdasági barátom, aki mondta, hogy némelyik tomos mopedhez mindig is lehetett venni nikasilos tuninghemgert, ami hót ugyan úgy nézett ki kívülről, csak a nagyobb karbi, meg a másfajta kipu árulkodik, hogy nem széria. Ott mndíg is voltak kicsi de pdofi tuningcégek, akik ezeket nyomatták. Mutatott a tomosához készült tuning csővet, ember meg nem mondta volna, hogy egy néhány fős kis garázsüzem gyártja. Egészen komoly versenysorozat is van szlovéniában a tomosok részére.
Ehh,nem személyeskedni akartam,csak fel kellett most valahogy vennem a szálat,hogy be tudjam mutatni ezt a "helyi babettát". Egyébként csak pislogtam,hogy milyen emelkedőkön hasítanak fel-alá ezekkel. Babettával csak fogadásból sok pénzért kísérelnék meg ilyesmiket... :-)
Hali,egy napig újra itt,aztán megyek tovább pihenni! Szóval oda kanyarodnék vissza,amikor valaki itt kissé szűk látókörűen kijelentette,hogy abban az időben csak babetta létezett,és sehol máshol nem tudtak mopedeket gyártani,csak bádog bicikliket. Erre én bátorkodtam két márkát említeni: Puch, Tomos. Nos erre hoztam Nektek képes dokumentációt (hihi) Horvátországból,ahol rengeteg Tomos van a legutolsó kis faluban is a mai napig:
Megmondom őszintén, az én fantáziámat ez a 210-es nem annyira mozgatja meg.
Én ebbe a gépbe vagyok szerelmes
Szeptember közepe felé jutok csak pénzhez, legjobb esetben is csak szeptember elején, addig pedig ezer százalék hogy elhalásszák az orrom elől, egyébiránt a szállítást se nagyon tudnám megoldani, továbbá még kéne róla egykét adat, mert nincs róla túl sok írva....
Elektromos szakik között vannak ilyen mozaik, v rövidített szavak, mint a kh, a bnz, meg az aftmb. A kh-t már Tiger megmagyarázta, A bnz az: baszott nagy zárlat, az aftmb, pedig az, amikor az ember már feladja: a f.szom tudja mi baja:) Nem forrasztotta lemagát a tekercs vége a vasrúl?
babetta 206 osomon a világítótekercs max 1,2 voltot ad le terheletlenül. egyik pillanatról a másikra bármi beavatkozás nélkül egyszer csak megjavult 2 óra hosszára, de most megint nem jo. Próbáltam másik tekercsel, de semmi különbség. Ha valaki tudja mi lehet a baj legyenszives írja meg! Nagyon fontos és sürgős lenne
Én csak próbaképp tettem fel a hengert. Teljesyítménybe kicsit dob rajta mivel a gyári adatok szerint is kb 500 rpm-el többet pörög a 210-es mint a 207-es. Végsebesség 50-55 km/h lehetett amikor ez a henger vot rajta. A másik ok amiért több erőt tudtam kisajtolni a masinából, hogy rövidített szívócsövet szerkesztettem(210-es hengerhez kell is mivel másképp nem mene rá a karbi). A henger kb 15-20 km-ert mentem aztán az egyik gyűrű eltörött (ezt a hengert egy 210-esből vettem ki amit 1000 ft-ért vettem). Annyit nem dobott, hogy érdemes lett ovlna megfuratni ráadásul a hézag nekem se jött rendesen össze, bár jól nézett ki ez a henger a motoron.