Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Marklar T ie Creative Commons License 2019.01.31 0 0 216930

A facebookon erre kapnál egy csomó lájkot, meg jó sok hozzászólást.

Itt már csak páran járnak.

 

Nekem amúgy tetszik. De nálam pl a 155 az isten, ha a forma a lényeg ;)

Előzmény: Milvus_milvus (216927)
Adm Creative Commons License 2019.01.31 0 0 216929

Kezdődik...

Paco155 Creative Commons License 2019.01.31 0 0 216928

Szerintem piros.

Előzmény: Milvus_milvus (216927)
Milvus_milvus Creative Commons License 2019.01.31 -1 0 216927

Érdekelne hogy mint forma milyennek találják az alfások.

Előzmény: Paco155 (216926)
Paco155 Creative Commons License 2019.01.31 0 0 216926

Mit szeretnél tudni?

Előzmény: Milvus_milvus (216925)
Milvus_milvus Creative Commons License 2019.01.31 -1 0 216925
csonty21 Creative Commons License 2019.01.30 0 0 216924

Dieselnél kell hengerfejtömítésre figyelni. Benzinesnél nincstöbbféle vastagság, legalábbis én még nem hallottam róla.

Előzmény: Pedro3 (216918)
csonty21 Creative Commons License 2019.01.27 0 0 216923

Heló. Tudom régi már de még hátha itt vagy és látod. Meg lett hogy mi okozza a hibát? Lambdaszonda volt?

Nekem is szinte ugyan ez a hiba jelenség. Hidegen alig indul, durrog puffog, bemelegszik viszonylag jó de nem az igazi. Néha olyankor is durran egyet. 

Nemrég vettem az autót 147 1.6ts 120le motorhibásan.

3as hengerben egy kipufogó szelep volt hibás, oda kapott 2kipufogó szelepet, új szelepszárszimeringek, gyertyákból nagyok újra cserélve, stb.. Összerakás után nem jár szépen , de már úgyahogy működik. Gép: 3as 4es henger gyújtas kimaradás +ezeknek az 1es lambdaszondája. Szereztem jó ,de bontott trafókat , kicsit megint javult a helyzet, kicsit szebben veszi a fordulatot is ,de leginkább csak melegen, hidegen ugyanúgy nehezen indul. Gyertyák ,trafók felcserélése, helyzet ugyanaz. Gép ugyanazokat a hibákat írja 3-4gyújtáskimaradás +ezek 1es szondája. Lambda tényleg rossz állandóan közép értéken fut a feszültség, néha kimozdul. 

Kérdés, volt e másvalakinek hasonló hiba? És mi lett a megoldás?

A rossz lambdaszonda okozhatja ezt a hibát? Vagy ezen felül valami lesz még.

 

Előzmény: R4z3r (207129)
Paco155 Creative Commons License 2019.01.25 0 0 216922

A dokumentációnál hitelesebb info?

Előzmény: Pedro3 (216921)
Pedro3 Creative Commons License 2019.01.25 0 0 216921

Nézd ... közel 25 éve magam szerelem az autóimat és a családét,nagyrészt olasz autok. Nem járok szereplőkhöz,megvan rá az okom,de ez most lényegtelen. Mindent megcsináltam legyen az bármi és jó is lett ,most sem szeretném másképpen. Pont ezért érdeklődöm ,hogy van e olyan valaki aki már csinálta vagy jártas a hengerfejezesben. ki ezt mondja ki azt,nekem viszont ennél hitelesebb infó kellene,olyantol aki valóban tudja is. Ezért írtam a fórumra.

Előzmény: Paco155 (216920)
Paco155 Creative Commons License 2019.01.24 0 0 216920

Miért nem bízod szerelőre? Az ért hozzá.  Vagy ha már mindenképp magad akarod csinálni miért nem szerzed be hozzá a dokumentációt?

Előzmény: Pedro3 (216918)
downer Creative Commons License 2019.01.24 0 0 216919

Szerintem ez csak dízelnél van, hogy többféle vastagságú hengerfej tömítés létezik, benzinesnél még nem találkoztam ezzel.

Előzmény: Pedro3 (216918)
Pedro3 Creative Commons License 2019.01.24 0 0 216918

Köszönöm a válaszokat! Arról van valakinek infója hogy a hengerfej felújítás és ugye síkolás után hány ékes tömítés kell alá? Vagy ami alatta volt gyárilag azon van egy" V" alakú bevágás gondolom az 1 ékes,akkor ugyan az kell belle?

Piritu Creative Commons License 2019.01.22 0 0 216917

Ja azt elfelejtettem, hogy az eredeti tőcsavarok is menetrögzítővel voltak benne. Nem véletlenül került oda a gyárban.

Előzmény: Piritu (216916)
Piritu Creative Commons License 2019.01.22 0 0 216916

Igaz nekem 2.0TS-nél volt de nekem a betekert tőcsavarok mellett is szivárgott. Kitekertem és az új tőcsavarokat menetrögzítővel raktam vissza. Innentől nem volt szivárgás. Úgyhogy simán lehet hogy csavar nélkül jön az olaj.

Előzmény: Pedro3 (216912)
Paco155 Creative Commons License 2019.01.22 0 0 216915

Akkor nem normális.  (Semmilyen olajszivárgás nem normális)

Előzmény: Pedro3 (216914)
Pedro3 Creative Commons License 2019.01.22 0 0 216914

180e km talán még nem a világ vége egy 2001 es évjáratú 156-ostól......és ez valos km!és igen , szivárgott egy kicsit a csavaron keresztül de csak miután 2 honapja először ki lett szedve .előtte nem volt ilyen jelenség.

Előzmény: Paco155 (216913)
Paco155 Creative Commons License 2019.01.22 0 0 216913

Nem tudom, hogy normális-e, de olyan motorokról beszélünk amelyek már megkjárták a holdat oda vissza, szóval bármi lehetséges. Ha normál állapotban nem folyt akkor tisztítsd ki, és ne foglalkozz vele.

Előzmény: Pedro3 (216912)
Pedro3 Creative Commons License 2019.01.22 0 0 216912

Koszonom a gyors választ . Még annyi kérdésem volna hogy az normális dolog,hogy a leszerelt kipufogó csonknál lévő tőcsavarok helyen folyik ki egy kis olaj? Mert az anya nem mindenhol tekeredett le hanem kijött vele együtt pár tőcsavar,és a furatból ketto helyen folyt ki egy kis olaj.

Előzmény: Paco155 (216911)
Paco155 Creative Commons License 2019.01.22 0 1 216911

Elvileg rajta kellene lennie a hengerfejtömítés csomagolásán. 

 

Előzmény: Pedro3 (216910)
Pedro3 Creative Commons License 2019.01.22 0 0 216910

Sziasztok. Szeretném megkérdezni ,hogy 1.6Ts motornàl mi a hengerfej csavarok meghúzási sorrendje?  Illetve mekkora a nyomaték és a fok amit rá kell huzni? Köszi a választ.

bojo Creative Commons License 2019.01.07 0 0 216909

A régi Alfára is rákerestem, erre érkezett egy határozat. Készült 2 pld-ban, egyet én kapok, egyet az irattár. Ennek már nyoma van.

Előzmény: bojo (216906)
Paco155 Creative Commons License 2019.01.07 0 0 216908

Ami szintén soha nem is létezett :P

Előzmény: Paco155 (216905)
downer Creative Commons License 2019.01.07 0 0 216907

Én is rajta vagyok a Lybrával az egyik képen az NKH-nál. :)

Épp törlöm a kezem papírzsebkendővel, mert a gyökér kezembe adott egy darab csiszolóvászont, hogy tegyem olvashatóvá a motorszámot. Persze, nyúlkáljak a forró kipufogó csonk környékén...aztán pár perc kínlódás után jó volt a motorkód is. Utána már leginkább vizsganepperrel vitettem a sorra, úgy alap a természetes elhasználódás miatti olvashatatlanság...

bojo Creative Commons License 2019.01.07 0 0 216906

Nálam Km óra állást nem ad meg.

Előzmény: TtK (216901)
Paco155 Creative Commons License 2019.01.07 0 0 216905

Megnézem majd a 33-at este. :)

Előzmény: Adm (216904)
Adm Creative Commons License 2019.01.07 0 0 216904

Nekem létező, aktív rendszámra is mondta hogy nem került kiadásra.

Előzmény: Paco155 (216902)
Adm Creative Commons License 2019.01.07 0 0 216903

Még akad benne bug... Van olyan autóm, amire azt mondja, az a rendszám még nem került kiadásra Magyarországon. Van amire azt mondja, nem elérhető, próbáljam meg később. És nekem is van olyan kép az elérhetőek között, amin szerepelek.

Előzmény: TtK (216901)
Paco155 Creative Commons License 2019.01.07 0 0 216902

Én.

 

A 159-ről szinte semmi nincs ami meg van azt én is tudom, az EOP-ról meg azt mondja hogy ilyen rendszám nem is létezik.  Ami igaz is, mert leadtam, de az autó létezik, átmenetire van kivonva. Csak arra leszek kíváncsi, hogy OT-val ismeri-e majd az előéletét vagy tiszta lappal indul?

Előzmény: TtK (216901)
TtK Creative Commons License 2019.01.07 0 0 216901

https://szuf.magyarorszag.hu/jszp_szuf

 

Na ki böngészte még végig az eddigi autóit a nyilvántartásban? :)

Meglepő, hogy a 146 még mindig fut, folyamatosan forgalomban van és úgy tűnik a kilométer-óra sincs visszatekerve; a 156 pedig nincs a rendszerben, azaz jó régen kivonták már. Pedig 2012 őszén még láttam, pont a Mozaik utca előtt, mikor a 159 hoosítást intéztem. A 159 első fotóin még én is rajta vagyok :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!