Láttam ma az Autómánia ismétlésében ahogy pörgette az a nyúlbéla a Saabot azon a vacak úton. Háát...
Hanem ide süssetek!
Júni 3-án a nagytarcsai autósmozi parkolójában hazánk Volvósainak krémje tartja soron következő ökumenikus klubtalálkozóját, amire a szellemi rokonság okán márkatársaimmal elvárjuk a t. Saabos társadalmat.
Ami a műszerfal ügyet illeti, jómagam a tőlem megszokott mértéktartással úgy fogalmaznék, hogy van olyan repülő aminek a műszerfala hasonlít a Saabéhoz:-)
fargo kollégám korábbi felvetésére a stilizált légcsavarról, szerintem ez tévedés lesz. Valószínűleg a BMW jelére gondolt az illető, ott a kék-fehér kör valóban forgó légcsavart szimbolizál, miután a gyár eredetileg repülőmotorok gyártására indult anno.
Fargo, azert a Saabok muszerfala engem kisse egy cockpitra emlekeztet...a regi 900 ase foleg., de az ujake is ahogy enyhen a vezeto fele felkorben van elhelyezve, es minden kezre esik..csucs.
Azt hittem Cyrus eloszor rolam irt:)) csak en ugyanezt az M1 esen csinaltam, igaz kodlampa nelkul...es szembe a trafipaxal..:)
Amugy az Aerommal az a baj, h. tenyleg hejlemos az ember egy jo palyan (mint pl az M1) kisse rajtafelejteni a labat a gazon..es az mber nem is erzi a sebesseget..
A varosi szaguldasnak nem vagyok hive.Tapasztalatom szerint extrem technikak nelkul (villamosssin, jarda, 200, piroson at ) nem is gyorsabb, mint normalisan menni, a lampak ill a forgalom ugyis visszafog.Viszont a baleset kozkazata köbösen nö, es csak idegeskedik a zember..:)
Tod mennyi melóval és stresszel jár annyira gazdagnak lenni? Nane!! Inkább egész nap majd toszogatom a gépeidet, 45 évesen elvisz a szíved és akkor átveszem a csinibabádat is! :-)))
Hát nem a Saabbal szokták egy lapon emlegetni az eszetlen ámokfutós száguldozást -- ez inkább némely német presztízsmárkákra jellemzô. Persze általánosítani nem lehet.
Azért a SAAB-os nem volt ilyen durva ő szerintem csak egyszerüen élvezte a sebbeséget...még villogni se villogott de nem is volt rá szükség menekültek le elöle :)
Ezel én is így vagyok, ha nem lenne Volvo, akkor Saab lenne a nagy szerelem...
Az a rohanó Saab-os biztos valami fennforgás miatt sietett...
Szombaton én is láttam egy ámokfutót, 200 és 250 között közlekedett, már amikor engedték, folyamatosan indexelve, az összes lámpáját égetve egy E320-as Mercedes. Épp elengedtem, mikor az elôttem haladó kisebb konvojban elakadt, ezeket a belsô sávból hirtelen a leállósávba átvágva, félig a padkán sodródva kerülte ki. Ennek is valami baja lehetett, mert meg volt húzva a kocsi jobb és bal eleje, valamint a hátulja, és nagyon eszement módon nyomult. Én arra tippelnék, hogy lopott volt a kocsi és menekült, más épeszű indokot nem tudok arra, amit művelt. Azt még láttam, amint füstölôset fékezett, mert kivágott elé egy busz elôzni egy IFÁ-t, szerintem szívatásból :-) Ja, a rendszáma HOTEL-1 volt...
Hát a repülöről jut eszembe. Vasárnap délután jöttünk M7-esen, szép nyugodtan 150-160al..._Belső sávban fény csovát látok. Hát egy gyönyörü ezüst metál SAAB 9-5 aero volt. A fickó délután is reflektorral és ködlámpával jött, igaz kellett neki mert ugy szemmértékre is vagy 220-230 al jött...Mindenki tépett el elöle, hát nem szeretem azokat akik nappal is ködlámpával és fényszoróval nyomulnak de hogy gyönyörü volt az tuti :) Tényleg egy kis gépre emlékeztetett..asszem ha lenne pénzem talán a Saab lenne az amit vennék HA nem lennének Volvok :)
9-3 Viggen rulez :)
Rossz pénz nem vész el, még én sem, csak
1. vizsgára készülök/készülgetek
2. akadozott a netem
3. még mindig nem jártam a szülői ház felé, hogy megkeressem azt az Autó-Motort.
A tegnapi Saab teszten én is kiakadtam: mondott egy jó közhelyet a manus, hogy "látszik a kocsin, hogy a Saab repülôgépes hagyományokkal rendelkezik, ez a műszerfalon is látszik, hogy olyan repülôs, mint például ez az ööö.... ööö... (itt elakadt emberünk) ööö... ez a sok kapcsoló meg a besüllyesztett műszeregység..." stb.
A manóba, MINDEN autó műszerfalán besüllyesztett műszeregység és sok kapcsoló figyel! A pasi elsütött egy jó közhelyet, majd megpróbált megfelelni neki, de nem jött össze.
Szerintem a Saaboknak nagyon is szép és egyedi műszerfala / belsôtre van, de semmi köze nincs a repülôk műszerfalához.
Mellesleg, azt olvastam több helyen is, hogy a Saaboknak a hűtôrácsán stilizált légcsavar van. HOOOL? Világosítsatok már fel!
Egyébként ez a tundrán zingetés tényleg nem volt Saabhoz méltó, inkább valami szép zordon tájon át, szerpentinen suhanva, vagy valami szép történelmi városképben, esetleg valami hightech környezetben tudtam volna elképzelni. Na de a susnyásban zötyögve! Látszott szegény autón, hogy kínlódik! Olyan ez, mint traktorreklámot forgatni a Hungaroringen...
Na nem!
Én figyuzok! Láttad tegnap a tévében a 9-5 tesztjét? Rémület volt, a fickó vacak földúton pörgette a gépet, kézifékes fordulásokat csinált stb.. Egy SAABbal vazzeg!
A Saab-lakódobozról jó 10 éve egy Autó-Motor Magazin lapjain láttam képet. Ha legközelebb a szülői házban járok, megpróbálhatom megkeresni. Igaz, ott egy 9000-es modellt egészítettek ki vele. Tetszett, hogy a doboz hátfala a kocsi eredeti 5. ajtaja volt.