Hali,
a repcsi cockpitos hasonlítgatás szerintem is erőltetett egy csöppet, max. az lehet benne, hogy egy sík felületen (ill. henger palást-szeleten) helyezkednek el a műszerek, kapcsolók.
A hűtőmaszkon a saab felirat egy szélesebb vonalból kezdődik és úgy is fejeződik be. Ezt talán lehet szimpla légcsavarnak nézni. Ha a BMW jelét propellernek akkor ezt is :-)
Saab hűtômaszkba foglalt stilizált légcsavart LEGALÁBB egy féltucat helyen olvastam, magyarul is meg angolul is -- ezért is lenne jó, ha Ti, T. Saabosok eljönnétek a talira, mert akkor jól megnézhetnék egyet közelrôl, alaposan, no meg kifejthetnétek a műszerfalról is, hogy abban mi a repülôs. Túl sok repülô cockpitot nem láttam, de nekem más képzeteim vannak róla...
Szerintem a BMW kék-fehér emblémája a Bajor Hercegség (Választófejedelemség, vagy akárhogy is hívják a tartományt) kék-fehér kockás, illetve rombuszos zászlójából ered. Bár a kék ég / légcsavar variáció is "védhetô" koncepció, ahogy hajdani tanárom mondaná...
Naaa, gyertek el a taliraaa, Saabot akarok próbálni. Valaki vihetne egy kört egy Aeroval, csak úgy összehasonlításképpen...
Ami a legjobban tetszik a Saabok belterében, az az ÜLÉS. Na az repülôs!
Láttam ma az Autómánia ismétlésében ahogy pörgette az a nyúlbéla a Saabot azon a vacak úton. Háát...
Hanem ide süssetek!
Júni 3-án a nagytarcsai autósmozi parkolójában hazánk Volvósainak krémje tartja soron következő ökumenikus klubtalálkozóját, amire a szellemi rokonság okán márkatársaimmal elvárjuk a t. Saabos társadalmat.
Ami a műszerfal ügyet illeti, jómagam a tőlem megszokott mértéktartással úgy fogalmaznék, hogy van olyan repülő aminek a műszerfala hasonlít a Saabéhoz:-)
fargo kollégám korábbi felvetésére a stilizált légcsavarról, szerintem ez tévedés lesz. Valószínűleg a BMW jelére gondolt az illető, ott a kék-fehér kör valóban forgó légcsavart szimbolizál, miután a gyár eredetileg repülőmotorok gyártására indult anno.
Fargo, azert a Saabok muszerfala engem kisse egy cockpitra emlekeztet...a regi 900 ase foleg., de az ujake is ahogy enyhen a vezeto fele felkorben van elhelyezve, es minden kezre esik..csucs.
Azt hittem Cyrus eloszor rolam irt:)) csak en ugyanezt az M1 esen csinaltam, igaz kodlampa nelkul...es szembe a trafipaxal..:)
Amugy az Aerommal az a baj, h. tenyleg hejlemos az ember egy jo palyan (mint pl az M1) kisse rajtafelejteni a labat a gazon..es az mber nem is erzi a sebesseget..
A varosi szaguldasnak nem vagyok hive.Tapasztalatom szerint extrem technikak nelkul (villamosssin, jarda, 200, piroson at ) nem is gyorsabb, mint normalisan menni, a lampak ill a forgalom ugyis visszafog.Viszont a baleset kozkazata köbösen nö, es csak idegeskedik a zember..:)
Tod mennyi melóval és stresszel jár annyira gazdagnak lenni? Nane!! Inkább egész nap majd toszogatom a gépeidet, 45 évesen elvisz a szíved és akkor átveszem a csinibabádat is! :-)))
Hát nem a Saabbal szokták egy lapon emlegetni az eszetlen ámokfutós száguldozást -- ez inkább némely német presztízsmárkákra jellemzô. Persze általánosítani nem lehet.
Azért a SAAB-os nem volt ilyen durva ő szerintem csak egyszerüen élvezte a sebbeséget...még villogni se villogott de nem is volt rá szükség menekültek le elöle :)
Ezel én is így vagyok, ha nem lenne Volvo, akkor Saab lenne a nagy szerelem...
Az a rohanó Saab-os biztos valami fennforgás miatt sietett...
Szombaton én is láttam egy ámokfutót, 200 és 250 között közlekedett, már amikor engedték, folyamatosan indexelve, az összes lámpáját égetve egy E320-as Mercedes. Épp elengedtem, mikor az elôttem haladó kisebb konvojban elakadt, ezeket a belsô sávból hirtelen a leállósávba átvágva, félig a padkán sodródva kerülte ki. Ennek is valami baja lehetett, mert meg volt húzva a kocsi jobb és bal eleje, valamint a hátulja, és nagyon eszement módon nyomult. Én arra tippelnék, hogy lopott volt a kocsi és menekült, más épeszű indokot nem tudok arra, amit művelt. Azt még láttam, amint füstölôset fékezett, mert kivágott elé egy busz elôzni egy IFÁ-t, szerintem szívatásból :-) Ja, a rendszáma HOTEL-1 volt...