Igen, de mondjuk nem is baj, ha sok lehetőség van nyitni-zárni.
A felsoroltakból csak a "engedélyező visszazárással, kívülről csak 1. ajtó nyitható" verziót nem tudtam, de szerintem ez is korrekt, nem kell figyelnem, hogy jön-e valaki és nem kell állandóan nyitva legyen. Ha megnyomja, nyílik az ajtó, úgyis felfigyel a vezető, tudja nézni a bérleteket :)
Mai termés az új MAN buszokból:1.) 88-ason a bal oldal megtörve, végig húzva, utasokat így szállítva.2.) Jobb oldali oldal üveg betörve3.) Budaörsi lakótelepnél virágtartónak tolatva, hátsó ablak betörve.
- állandó szabadjegyet csak a VB járataira adnak, vagy az egész ország területére?
- BKK által rendelt járaton dolgozó sofőrök kapnak-e BKK bérletet?
- A BKK járataira felvett sofőrök szigorúan csak oda mehetnek, vagy beoszthatják echte volános vonalra is?
- Van egyáltalán különbség a BKK járataira felvett sofőrök és a többi volános sofőr között? Tehát lesz két csoport (BKK-s és nem BKK-s vonalra beosztható), vagy nem?
- A leírt telephelyek mennyire felelnek meg az igazságnak?
Először a VT-sek is szenvedtek tavaly az új kocsikkal, utána szépen beállt a rend. Ne törjön pálcát a fejük felett az első hónap után. Szokni kell mindenkinek az új dolgokat.
Ezért is tartottam ki az utolsó pillanatig a BKV-s 88/240E mellett, megbízható volt. Most orrba-szájba késik minden, elverődik a követés, mert persze azok a sofőrök, akik tőletek kerültek át, ismerik a vonalat és ők nem késnek annyit, meg ők tudják azt is, hogy nincs elsőajtózás az E-n. De a kedves volánosokat fel kéne világosítani, hogy csak futár hiba miatt írja ki a busz. Nem hiszem el, hogy ennyire nem volt oktatás, felkészítés az átveendő vonalakról (de már tegnap elhangzott több helyen, így a BKK sem sieti el a hiba kijavít(tat)ását). Továbbá az is elég nagy igénytelenség, hogy az egyik busz második napja lezúzva van forgalomban (nem, nem egy kis karc van rajta, hanem ajtótlanon 15-20 cm hosszan le van húzva a festék+ el van deformálódva a burkolat). Idővel majd biztos jobb lesz, de ez most így inkább színvonal csökkentés volt...
A Délinél felszállt egy hölgy hátul. Vezérünk ráborul a Futárra, kikeresi az "erre a járatra" című szöveget, közben eltellik fél perc...... Lámpa bukó.
Nem nagyon értem,mit csinálnak,de az utasok idegeivel játszanak,az biztos.Múlthét csütörtök délután,240E:Felső-határnál kikerülöm a 40-est,elszedek előle mindenkit,beérek budaörsre időben,várom,mikor jön meg.5 perc múlva megjött...
Ő..., előbb talán a tartalékidőt a végeken. Akkor talán nem indul késve. Gondolom ha +5-tel jön és +7-tel érkezik, akkor már a Gyálról visszaindulás se ment időben.
Ha még így sem, akkor lehet a menetidőt is, bár ezt add be fejlesztésként az utasoknak "Ön ezentúl hosszabb időn át élvezheti az új buszokkal nyújtott szolgáltatásunkat" talán megjelenhetne a bkk.hu-n. Sajnos nem viccelek, az utas érdeke volt az utolsó (csonkamenetek megszűnése, sok helyen üzemidő szűkítés, stb.) szempont, szerintem a "szép új busz" önmagában nem elég, ha számos pontban rosszabb lesz utána, mint volt (megbízhatóság romlása, garázsmenetek eltűnése, stb.).
Nem vagyok Volán-ellenes, de ez így nagyon nem jó. (Régi poén, hogy a BKV-s városon kívül "meghal", nem mer előzni országúton, stb., a Volános pedig városon belül, a szűk utcákon és a fordulásoknál szó szerint szenved, de beigazolódni látszik.)
Ezt abból állapítom meg - nem OFF-ként - hogy a BKV-s egyenruhában Volánt vezetők ált. kevesebbet késnek, míg a Volán egyenruhában dolgozók több, mint 2x annyit. Ez a nem reprezentatív felmérés a fentire enged következtetni, minden bántás nélkül.
Amúgy nem hiszem el, de szombaton a 84E este megint +5-tel jött és a Szentlőrinci úttól a Határ útig még +2-őt pakolt rá, +7-tel ért be. Számítottam rá, autóval jöttem, mert tudtam, hogy megint egy órát dekkolnék miatta, bejött.
Az utasok rendszerint 10-12 perces késésekről beszélnek a gyáli vonalakon, nem tudom, hogy máshol is így van-e, de még hány hétig-hónapig-évig lesz ez így? A 7. évben sikerül majd a maradék időre belejönni? Értem, új kocsi, figyelni, vigyázni kell rájuk, elsőajtózás, mindent értek, de ez így nem normális.