Keresés

Részletes keresés

Közlekedésguru Creative Commons License 2014.06.17 0 0 161

Igen, de mondjuk nem is baj, ha sok lehetőség van nyitni-zárni.

 

A felsoroltakból csak a "engedélyező visszazárással, kívülről csak 1. ajtó nyitható" verziót nem tudtam, de szerintem ez is korrekt, nem kell figyelnem, hogy jön-e valaki és nem kell állandóan nyitva legyen. Ha megnyomja, nyílik az ajtó, úgyis felfigyel a vezető, tudja nézni a bérleteket :)

Előzmény: Peti817172M (157)
Dante001 Creative Commons License 2014.06.17 0 0 160

BKK fb oldalról:

 

Mai termés az új MAN buszokból:1.) 88-ason a bal oldal megtörve, végig húzva, utasokat így szállítva.2.) Jobb oldali oldal üveg betörve3.) Budaörsi lakótelepnél virágtartónak tolatva, hátsó ablak betörve.

Előzmény: Dante001 (158)
Dante001 Creative Commons License 2014.06.17 0 0 159

Ebből kb 3-nak van értelme:

 

- ajtó nyitó-záró minden ajtóhoz külön

 

- engedélyező visszazárással

 

- engedélyező visszazárással, kívülről csak 1. ajtó nyitható

 

Előzmény: Peti817172M (157)
Dante001 Creative Commons License 2014.06.17 0 0 158

Agglóba nincs akkora forgalom/annyi hülye.

Előzmény: ckg471 (155)
Peti817172M Creative Commons License 2014.06.17 0 0 157

Sajnos a BKK elég bonyolult ajtóvezérlést kért. A következő ajtóvezérlő gombok vannak:

 

- ajtó nyitó-záró minden ajtóhoz külön

- össznyitó

- összzáró

- csengő

- engedélyező visszazárással

- engedélyező visszazárás nélkül

- engedélyező visszazárással, kívülről csak 1. ajtó nyitható

 

És a 2 ajtósokon is így van. Azokra aztán marhára kell az engedélyező :)

Előzmény: Közlekedésguru (104)
Peti817172M Creative Commons License 2014.06.17 0 0 156

Tegnap olvastam ezt a tacepaot a Moszkva téren:

 

 

Ezen felül lennének kérdéseim:

 

- állandó szabadjegyet csak a VB járataira adnak, vagy az egész ország területére?

- BKK által rendelt járaton dolgozó sofőrök kapnak-e BKK bérletet?

- A BKK járataira felvett sofőrök szigorúan csak oda mehetnek, vagy beoszthatják echte volános vonalra is?

- Van egyáltalán különbség a BKK járataira felvett sofőrök és a többi volános sofőr között? Tehát lesz két csoport (BKK-s és nem BKK-s vonalra beosztható), vagy nem?

- A leírt telephelyek mennyire felelnek meg az igazságnak?

ckg471 Creative Commons License 2014.06.16 0 0 155

Egyébként a MAN-ek és a Volvo-k tényleg kevésbé törnek, vagy csak az OFF VT-s Mercik körül volt ekkora a hype, hogy nem tűnik fel?

Előzmény: Dante001 (154)
Dante001 Creative Commons License 2014.06.16 0 0 154

Először a VT-sek is szenvedtek tavaly az új kocsikkal, utána szépen beállt a rend. Ne törjön pálcát a fejük felett az első hónap után. Szokni kell mindenkinek az új dolgokat.

Előzmény: W25 (150)
RIKA424 Creative Commons License 2014.06.16 0 0 153

Mi van azon a telephelyen?

 

 - földes burkolat?

 - szilárd burkolat?

 - mosó?

 - üza kút?

 - javító csarnok?

 - diagnosztika?

 - karosszéria ?

 - festő ?

 

- forgalmi iroda ?

 - vezénylés?

 - munkaügy ?

 

 

Előzmény: kelenfield (152)
kelenfield Creative Commons License 2014.06.16 0 0 152

Állítólag már Százhalombattán alszanak.... :D

Előzmény: RIKA424 (149)
ckg471 Creative Commons License 2014.06.16 0 0 151
Előzmény: KápCity (148)
W25 Creative Commons License 2014.06.16 0 0 150

Nesze neked új buszüzemeltetési modell..........

Tapsoljunk, mert a marketing azt mutatja!

 

Amiből a Volán megvette az új kocsikat, abból BKV-nak sikerült volna.

 

 

Előzmény: bpi-211 (147)
RIKA424 Creative Commons License 2014.06.16 0 0 149

a Vb-nak - tudtommal - 17 db Citaroja van.

Közülük csak pár db jár BKK vonalon.

 

Mind Érden "alszik".

 

 

Előzmény: KápCity (148)
KápCity Creative Commons License 2014.06.16 0 0 148

Ezekből a citarokból mennyi van összesen és mindegyik két ajtós, illetve mikor vették őket állományba, esetleg telephellyel tud vki szolgálni?

Előzmény: ckg471 (135)
bpi-211 Creative Commons License 2014.06.16 0 0 147

Ezért is tartottam ki az utolsó pillanatig a BKV-s 88/240E mellett, megbízható volt. Most orrba-szájba késik minden, elverődik a követés, mert persze azok a sofőrök, akik tőletek kerültek át, ismerik a vonalat és ők nem késnek annyit, meg ők tudják azt is, hogy nincs elsőajtózás az E-n. De a kedves volánosokat fel kéne világosítani, hogy csak futár hiba miatt írja ki a busz. Nem hiszem el, hogy ennyire nem volt oktatás, felkészítés az átveendő vonalakról (de már tegnap elhangzott több helyen, így a BKK sem sieti el a hiba kijavít(tat)ását). Továbbá az is elég nagy igénytelenség, hogy az egyik busz második napja lezúzva van forgalomban (nem, nem egy kis karc van rajta, hanem ajtótlanon 15-20 cm hosszan le van húzva a festék+ el van deformálódva a burkolat). Idővel majd biztos jobb lesz, de ez most így inkább színvonal csökkentés volt...

Előzmény: Villámhetes (145)
W25 Creative Commons License 2014.06.16 0 0 146

40 felett szúrja a lábát a gázpedál! 

 

A Délinél felszállt egy hölgy hátul. Vezérünk ráborul a Futárra, kikeresi az "erre a járatra" című szöveget, közben eltellik fél perc...... Lámpa bukó.

Előzmény: Villámhetes (145)
Villámhetes Creative Commons License 2014.06.16 0 0 145

Nem nagyon értem,mit csinálnak,de az utasok idegeivel játszanak,az biztos.Múlthét csütörtök délután,240E:Felső-határnál kikerülöm a 40-est,elszedek előle mindenkit,beérek budaörsre időben,várom,mikor jön meg.5 perc múlva megjött...

Előzmény: RIKA424 (144)
RIKA424 Creative Commons License 2014.06.16 0 0 144

Nem az volt a baj az elmúlt 3 hétben, hogy a 140, 140A-nak túl sok menetidőt adtak?

 

Most meg kevés?

 

 

Előzmény: W25 (139)
FJX-220 Creative Commons License 2014.06.16 0 0 143

Vele nem is talalkoztam meg egyszer sem, amig a 13-ason voltak.

Előzmény: ckg471 (135)
BPO-105 Creative Commons License 2014.06.16 0 0 142

Hm, az a kijelző.

Előzmény: ckg471 (135)
Közlekedésguru Creative Commons License 2014.06.16 0 0 141

Ő..., előbb talán a tartalékidőt a végeken. Akkor talán nem indul késve. Gondolom ha +5-tel jön és +7-tel érkezik, akkor már a Gyálról visszaindulás se ment időben.

 

Ha még így sem, akkor lehet a menetidőt is, bár ezt add be fejlesztésként az utasoknak "Ön ezentúl hosszabb időn át élvezheti az új buszokkal nyújtott szolgáltatásunkat" talán megjelenhetne a bkk.hu-n. Sajnos nem viccelek, az utas érdeke volt az utolsó (csonkamenetek megszűnése, sok helyen üzemidő szűkítés, stb.) szempont, szerintem a "szép új busz" önmagában nem elég, ha számos pontban rosszabb lesz utána, mint volt (megbízhatóság romlása, garázsmenetek eltűnése, stb.).

 

Nem vagyok Volán-ellenes, de ez így nagyon nem jó. (Régi poén, hogy a BKV-s városon kívül "meghal", nem mer előzni országúton, stb., a Volános pedig városon belül, a szűk utcákon és a fordulásoknál szó szerint szenved, de beigazolódni látszik.)

 

Ezt abból állapítom meg - nem OFF-ként - hogy a BKV-s egyenruhában Volánt vezetők ált. kevesebbet késnek, míg a Volán egyenruhában dolgozók több, mint 2x annyit. Ez a nem reprezentatív felmérés a fentire enged következtetni, minden bántás nélkül.

Előzmény: RIKA424 (138)
Közlekedésguru Creative Commons License 2014.06.16 0 0 140

:-( Utóbbi talán javul majd, az OFF C2-eseknél tapasztaltam hónapokig. Utána mertek nagyot álmodni közelebb állni a peronhoz/járdaszegélyhez...

Előzmény: W25 (139)
W25 Creative Commons License 2014.06.16 0 0 139

140A ma reggel +7.

A  megállókba sem saikerült rendesen beállni. kb 50 cm-t hagyott mindenhol szabadon.

Előzmény: Közlekedésguru (137)
RIKA424 Creative Commons License 2014.06.16 0 0 138

Meg kell növelni a járműszemélyzet számára adott menetidőt.

 

 

Előzmény: Közlekedésguru (137)
Közlekedésguru Creative Commons License 2014.06.16 0 0 137

Amúgy nem hiszem el, de szombaton a 84E este megint +5-tel jött és a Szentlőrinci úttól a Határ útig még +2-őt pakolt rá, +7-tel ért be. Számítottam rá, autóval jöttem, mert tudtam, hogy megint egy órát dekkolnék miatta, bejött.

 

Az utasok rendszerint 10-12 perces késésekről beszélnek a gyáli vonalakon, nem tudom, hogy máshol is így van-e, de még hány hétig-hónapig-évig lesz ez így? A 7. évben sikerül majd a maradék időre belejönni? Értem, új kocsi, figyelni, vigyázni kell rájuk, elsőajtózás, mindent értek, de ez így nem normális.

 

A többi átvett vonalon is jellemző?

ckg471 Creative Commons License 2014.06.16 0 0 136

+ 089, 096

Előzmény: HBweb hu (110)
ckg471 Creative Commons License 2014.06.16 0 0 135

A 042-esben is van FUTÁR.

JVP-042

Előzmény: FJX-220 (124)
BPO-105 Creative Commons License 2014.06.15 0 0 134

Csatlakozom az előttem szólóhoz. Eddig össz-vissz 9-et sikerült kiderítenem...

Előzmény: HBweb hu (131)
T. Ádám Creative Commons License 2014.06.14 0 0 133

W25 Creative Commons License 2014.06.14 0 0 132

A régi VT telephelyen bújkálnak. legalább 30 kocsi látszik kívülről. 

Előzmény: HBweb hu (131)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!