Ösmerkedjünk a SAABokkal.
Ez itt egy ritka példány, egy CD kivitel Svédországból. Egészen 86-ig gyártották, mert akkor jelent meg a 9000, és akkor már nem volt rá szükség. Kereken húsz centivel hosszabb, mint a sima Turbo, mert ugye ez is turbós, de még több dolog van benne alapból. Nnna. Van erről egy csomó képem, de a múltkori vincseszterhalás kb. 100 megányi SAABos képemet elradírozta. (Ismételt köszönetem a halást előidéző Picipuha Ablakok 98 fedőnevű vírusnak.)
Nnna.
Van benne minden a Turbo+-on felül (tehát az extrás Turbo-n) + autó váltó függöny, hátsó lábtámasz, és még minden, ami érdekes
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Ja. Föl kell valahogy frissítenem a hegytzeteimet, mert pl. aszonta vammi svéd koponya, hogy a 83-ban automata váltó csak a sima Turbóhoz volt rendelhető, az EMS/GLE-hez és a CD-hez alapból járt, és a GLs-hez nem volt rendelhető. Nos, Axának ilyenje van... :)
(Tényleg, elő kéne már keresni a kis füzetemet. Most éppen egy másik van soron, de sajna arra sincs időm.)
Szia BlackStar,
...A számolás frankón kijött, de szerkeszteni nem tudok... Ezek szerint meg csak statika :-) Hidd el, lesz meg rosszabb (pl. sziltan, rugtan, a dinamikarol mar ne is beszeljunk :-o)
Latom, azert a saabokat sem feleded...
Hát ez szép. Itt mindenki SAAB-bal dorbézol, én meg benn deglek a mekanika nevű agysejtpusztításon. A számolás frankón kijött, de szerkeszteni nem tudok. Meg nem is akarok.
Vajh a bácsi mit szól hozzá.
Inkább szórakozunk: két szép példány, mindkettő 1987-es [A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n][A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n] Őtet gondolom már ismeritek:
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Ja! Szóljatok, ha nem kéne, hogy képekkel lassítsam a topikkot!
Olvasvan a soraitokat megnyugodtam! Mar azon voltam hogy felmondok a szolgaltatonal mert itt vacakol a nettel. De most megnyugodtam, nem csak nekem nem mukodott :-)
Holnap 10 Europark parkolo tokeletes lesz! Gondolom Nektek is jo a fold alatti parkoloban, de nem a haz alatt, hanem a nyitott reszen, egesszen elol a metro fele eso vegeben. Ha szembe allok az epulettel akkor bal-ra esik ez a resz. Igy jo nektek is? Szerinte mmegtalaljuk egymast.
Pater, Te mivbel jossz, mit keressek? En sotekek klasszikussal, 1x-u lesz eszrevenni :-)
Tegnap egyszercsak eltűnt előbb a totalcar, aztán az index is. De ez már a múlté.
A holnapi SAAB nézés résztvevőivel 10-kor találkozzunk a Jászberényi út - Maglódi út sarkán, az ÖMV kút mellett lévő McDonalds parkolójában.
Az lenne a kérésem, hogy aki jön jelezzen vissza, hogy ne várjunk fölöslegesen. Köszi.
BlackStar:
Teljes szívemből együttérzek veled. Szerencsére én már több mint 10 éve letudtam a dolgot (elégséges szintre :o)).
Nagyon mélyponton lehetsz, ha már a Tóra is az eszedbe jutott. Lehet, hogy új nevet választasz? Az ajánlatom: BlackSabbath :o))))))))
OFF.
Ja. Még valami.
Aki esetleg arra vetemedne, hogy levelet írjon nekem, az azt a szándékát irányítsa át ideiglenesen az ingyombingyom@hotmail.com-ra.
Ugyanis az összes drótpostás címem döglődik, már vagy három napja nem bírom letölteni a nyúzt.
ON.
U.i.:
Küldjek még képet?
Van ám!
:)
rette.net.
Szőke nő. Autóban. Ráadásul SAABban. Ül.
ÉS NEM HÁTUL!
Elöl.
De ez még semmi. Vezet is.
Nem áramot. A SAABot.
Ráadásul kabriót.
El is rontotta, a kormányt átragasztotta a másik oldalra.
Szép.
Egy pánikoló helikopteres rendőr csinálta a képet.
Pedig neki könnyű. Őt nem bírja elütni.
:)
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Irigykedem itt a jónépre. Szombaton buliznak, meg autót néznek, a szegén én meg mekanyikából zéházik. Ilyenkor bánom, miért nem tanulok inkább Tórát. Akkor szombaton nekem is szünetem lenne... :)
Összerakták a kisautóm végül. Eltartott egy darabig, de megérte. Mivel ilyen szép lett, elhatároztam, hogy a kárpitozást is rendbehozatom. Tudnátok segíteni, hogy hol kaphatnék világosszürke színű plüss üléshuzatot? (egy helyen van kiégve a régi, tehát akár egyetlen csíkra való anyag is elég lenne)
Más. Axa, érkezett már a kulcstartóból? Vennék egyet szívesen. Köszi.
lehet kapni Saab matchboxokat, jelesen a Budai Skála Áruház játékosztályán. Igaz ugyan, hogy csak 93-ast meg 95-öst, de azért nagyon szépek. Igényesen kidolgozott, szép kisautók, z áruk mindössze 180 vagy 190 forint. Ha arra jársz, akkor a SimbaToys féle kisautókat kell keresni, légy erôszakos, mert az eladók lusták megemelni a zsírosra fenekedett valagukat, inkább letagadják, hogy van...
Aki járt a Volvo talin, az esetleg láthatta a matchboxokat...
Tegnap pl. Roosevelt téren 2 percen belül két különbözőt.
Mondtam is a Misának "Na ilyet se veszek, mindenki ilyennel rohangál." :)))
Nem klasszikusok voltak, persze.
A múltkor mondtad, hogy lemaradtam valamiről, mert aludtam. Tessék. Most nem aluddtam egész éjszaka egy másodpercet sem. De nem történ semmi.
Lemaradtam volna valamiről?
Nem értem.
:)
Isten hozott itthon! :)
Akkor most eladtad mán a kistraktort? Mert találtam egy másik gépet, ami megnincsak pár éve ácsorog, és ha annak is kiderítjük a gazdiját, akkor frankó lehet (3ajtós, állólámpás turbó)
Tudtátok hogy a Finnek gyártanak SAAB Convertible replikát.
Sikerült lefotóznom. Akit érdekel kattincson ide!
BlackStar A könyvem eredeti svéd. Én is abbol tanultam kint. Címe: Nubörja Svenska.
Nem emlexem ra, de szerintem profi. Csak svédül van, de igen érthetô.
Rijswand Turbósítva lesz a télen az én autóm is, ha min den jól megy. Akkor lehet hogy engem érdekelne a levegô tömegmérô. Valami magnóról is beszéltél...
Páter A Dob utcai rom felejthetô! Csak ha ingyen adják. De akkor is meg kell gondolni hogy a szállítás ér e annyit.
Szerintem akkor már inkább az említett űjpesti után kéne járni. Mert az ösi darab de gyönyörű!
eugen73>
Én is ilyesmiben gondolkodom. Szerintem csak komplett motorcserével megoldható a dolog. Egy jó állapotú dearabra 2kilót mondot a Popovics. Plusz a szerelés (30). Aztán kilóméteróra csere (turbonyomás jelzô miatt) meg ugye a kipufogó rendszer. A lengéscsillapítókról nem is beszélve. Szinte ujra kell épiteni az autót.
Én inkább a boldogtalan Saabtulajdonos kategóriába tartozok, mert épp mielött eledtma volna, szépen leállt a járgány.Mondhatnánk ragaszkodik.Csak ez ugye sokba kerül...
Mostmár megpróbálok elmenni a Saabtalira, sajnos csak gyalog...
Van még két levegő tömeg méröm, a 005 meg a 009 végü, ennyi maradt..ha kell vkinek szóljon.
Ehhez a doktor bacsi 900i-jehez annyi hozzaszolasom lenne, hogy az en 900i-m sem jar tokeletesen a hidegben (mint mar irtam: 535). Mult heten volt az AUTO szakszervizben ahol kimertek, hogy hideginditaskor a kipufogogazban a HC ertek 110, a megengedett 10 helyett. (aztan bemelegedes utan helyreall az ertek) Ebbol ok arra kovetkeztettek, hogy valoszinuleg a hengerfej tomites rossz es a hutoviz belefolyik valamelyik hengerbe hidegben, aztan bemelegedes utan a res eltomodik es jar rendesen. (hidegben csak 3 henger jar, mint kiderult). A hengerfej tomitest ugy kb 140E Ft-ert cserelnek ki (3500FIM) itt Finnorszagban a szakszervizban. Szoval amiert is irom, hogy lehet erdemes lenne annak is megvizsgalni a kipufogogazat egyreszt, masreszt, hogy ha van koztetek aki kicsit jobban ert az autokhoz (ne adj isten esetleg autoszerelo), azt kerdem en, hogy tenyleg helytallo a megalapitas?? Nem sok kedvem van hengerfej tomitest csereltetni, ezert varom az erdemi hozzaszolasokat... (vagy kerdezzem a Totalcar autodoki-jat?)
Elore is koszi: Visi
Hoppá!
Ez meg csak úgy elvillant magától.
Páter! Nnna. Szóval a kocsi egyszerűen siralmas. Rendszáma van, ez a nagy előnye, ha tehát külföldről behoznál vammi gépet, szerintem megoldható, hogy ez legyen az... papíron, persze.
A gép merő rozsda. Váltóhibás. Retkes. Le van lakva. Belül össze van ragasztózva.
Annakidején Rijswanddal gondoltunk vammi olyasmire, hogy 50 rugesz, rákölteni 400.000-at és van autód. Ezen persze rontott a tudat, hogy még a váltója is totál.
Axával kitaláltuk, hogy max 50 ruppót ér meg. Ezt úgy kell átnyújtani a tulajnak, hogy az orra előtt lóbálod mert biztos ráharap. Mert polgári folgalkozására nézve a gazdi egy utolsó retkes g**i, és akkor még az úrileánynevelő intézetek hanghordozásában fogalmaztam. Amikor ugyanis megkérdeztem Nébenfűrer úrtól, hogyé a verda, nem aszongya: 'Há'hh hogyé tartod?'
Biztos nyerte tombolán. :(
Ennek ellenére mint alaktrész valamint rendszámforrás szóbajöhet. Amije nem rozsdás, abban csak max. 170.000km lehet, mert annnyit futott a gép.
Ja, még valami. Ha úgy döntesz, hogy megveszed, akkor:
1, Először *nagyon* komolyan sasoltasd át szerelővel, mert lehet, hogy 50.000-t sem ér meg.
2, Szóljunk a srácoknak, meg megyek én is, mert a gazdi nem az a jófej típus. Szerintem némi élősúly kicsit megmozgatja a fantáziáját.
:)
Vá, most látom csak! Hiszen hozzám vagyok szólva!
Nalássuk.
Axa! Van SVÉD nyelvkönyved?
És nem érzel egyfajta speciális indíttatást, hogy kölcsönadjad? :) És milyen fajta? Mert amim most van (jee, végre fullra letisztázom a nylevtant! Rulla! :) ) az egy 'ty' könyv (tíccs jorszölf)
:)
N
Két verzió létezik. A LockDown2000 otthoni felhasználóknak. Szerintem ez nekünk elég. A rosszindulatúaktól megvéd. Péntek éjjel 2 behatolót kapcsoltam le vele.
[2000. 10. 06. 23:17:19] Incoming hack attempt from IP Address: 145.236.162.52
[2000. 10. 06. 23:17:19] Hacker is attempting to gain access using the Netbus trojan.
[2000. 10. 06. 23:17:19] Hacker's connection was terminated by Lockdown 2000.
[2000. 10. 06. 23:17:19] Attempting trace route... Please stand by...
[2000. 10. 06. 23:17:20] Attempting to trace hacker's connection... Please stand by...
[2000. 10. 06. 23:17:20] 2000. 10. 06. 23:17:20-[From 145.236.162.52]-
[2000. 10. 07. 0:41:35] Incoming hack attempt from IP Address: 212.108.210.65
[2000. 10. 07. 0:41:35] Hacker is attempting to gain access using the SubSeven trojan.
[2000. 10. 07. 0:41:35] Hacker's connection was terminated by Lockdown 2000.
A másik a LockDown Professional. Na ez jelez mindent és mindenkit. Talán túl sokat is.
ON
Ráakadtam egy hirdetésre.
A többit, majd ha láttam :))
Apropo, van valakinek tapasztalata arrol, hogy egy sima i -st atepiteni turbosra milyen kiadasokkal jarna? Regota foglalkoztat mar, mert plussz par paci igazan nem lenne rossz hatassal a gepre.
Egy klubtársunk most küldöt egy infot, hátha valakit érdekel:
"Ma láttam egy eladó 900 Turbo-t Óbudán.
Adatok: évjárat 1981, vizsga 2001 07-ig, 5 ajtós, sötétzöld, világoszöld
kárpit, gyári alufelni, vonóhorog, 310.000.- Ft, tel: (30) 971-1506. Lenne
mit csinálni vele, nem is kevés, de bven van az autóban még 20 év, ha
valaki hajlandó foglalkozni vele."
ez jo hir hogy nem csak nekem rozsdal elhanyagoltsag vegett .. de megsem jo hir, hogy akkor a bontokban sincs sokkal jobb. Nem tudjatok mennyier adnak egy jobb sorsra erdemult ajtot 5 ajtoshoz? Mert nekem nehol mar oldalt a hegesztesek menten is sargallik
Nos: (forrás Képes Autó Expressz 38. szám, szept 21)
Saab 900i 1986. szürke, 1985 köbcm, 5 ajtós, 160e Km, 3. tulaj, közp.zár, szervó, rádiós magnó.
450e HUF
(70) 313-0952
Amit én láttam: a belseje állati jó állapotban volt. Van rajt' ködlámpa is. A külseje... Hát van némi probléma vele: a felnik rozsdásak, és a kocsi egész felületén vannak aprócsak rozsda foltok, de nagyobb foltok nincsenek (hogy belül milyen, nem t'om). Ülni nem ültem benne, a motort sem hallottam, csak mekknéztem a személygépjárgányt. A karosszéria még néhol nyomott :)) (a rendszámtábla igencsak megvislet :) ) Egyébként egy orvosé a kocsi. Amit még mondott az az, hogy a motor hidegen nem jár korrektűl (ingadozik a fordulatszám), és állítólag 1 szervíz sem tudott mit tenni vele. Mást nem t'ok mondani. Illetve még annyit, hogy nekem nem teccett a színe :)
Nézd meg, oszt döncs!
A Saab fílingről csak annyit, hogy amikor megvettem, akkkor még rágódtam rajta, hogy milyen lesz, megérte-e, de amikor már bátrabban léptem oda a gázpedálra, és persze a fékere is, akkor azé' érzi az ember, hogy mi van a hátsója alatt... Mert ez megy mint a waddisznó :), de meg is áll! (a párommal eccer a hajnali órákban kicsit meghajtottuk a DeDög-öt, és hát csak mosolygva lehet kiszállni belőle... :)) Hihetetlen, hogy 13 éves, és hogy megy...)
Arról nem is beszélve, hogy hátul a csomagtartó lehajtott háccsó ülésekkel tényleg alkalmas alvásra (is ;) ).
Najó, abbafejezem a nyálfolyást, dehát istenem... Majd meglátod :)
Nem azért akarok olcsó járgányt, mert szeretnék vele küszködni, hanem mert nincs rá sok pénz.
Sőt kifejezetten kevés van, de örülnék, ha saját börömön érezhetném a SAAB feeling-et.
A baas-éban néha van alkalmam kipróbálni, de a saját az biztos más.
Kicsit OFF.
Feltettem a LockDown Professianal-t. Akkora a háttérforgalom a gépemen mint az M7-sen. Lehet, hogy jobb, ha nem is tudok róla, hogy miközben én vidáman szörfözök, mennyien érdeklődnek utánam??
Én t'ok egy működő autót, az 450e. Én nem vettem meg, mert nem akartam küzködni vele, de ha ennyire neki akarsz állni rendbehozni az újonnan vásárolt gyönyört, akkor annak több az értelme (a belseje kifogástalan!!!)
ha érdekel a dolog, akkor megkeresem neked az adatokat.
Asszem a találkozón, hogy legalább egy vetélkedőben első lehessek, kellene egy "Kinek a legrozsdásabb az ajtaja alja" játék is. :)
(és tessék, még ritmusa is van :))) )
De felőlem okés a legmesszebbről vásárolt Saab kategória is :))
Utánanéztem.
Jól van na, nyertél. Bár ott kis s-sel van.
Inkább visszatérek az illegalitásból.
A Dob utcai GLs-ről kérdeznék.
Milyen állapotban van a karosszéria? A fényképekről ez nem derül ki, de a 2-3 évi állás gondolom nem múlt el nyomtalanul.
Nagy mazohizmus lenne ezzel kezdeni a SAABos életet ?
Te Axa!
Todmit! Most láttam, hogy a klub oldalon már csupa látogatott lap van a műszaki adatok rovatban.
Szerintem digizzük be a KZM-et (Kis Zöld Mesekönyv) és máris megsokszorozzuk a bennlevő infókat.
Ja! Tökjó! Vettem egy svéd nyelvkönyvet!
Amit eddig sehol sem láttam. Aszongyák, egész Butapesten nincs.
Na jóéjszakát!
:)
Mi az, hogy Black/&Decker/star?!
Báncsátok a kicsit, mé? Azé me szegény gyalogkakukk vagyok? De aztén vigyázz, mert hiába sakál a SAAB (by valaki a Volvóból), a gyalogkakukk mindig lenyomja! :)
Áááá.
Méghogy Blekkendekker.
Csak azért, mert vágom a témát?
:)
Ez nem kiskaliber.
Én itt csak gyűttöm az infókat, erre kiderül, hogy van képe, és van képe.
:)
Ráadásul, kikenek egy köbméter matricát, és nem vammi sok tulaj jelentkezik. Eddig csak 5-6ot láttam, akinek a gépére én raktam először névjegyet. Egyre konkrétan emléxem, itt az utcánkban. Ráraktam, másnapra már fönn is volt a honlapon.
No igen. A legrosszabb, meg a Ringre menet kiosztottam egy nagyon szép és nagyon régi SAAB tulajának (az is néni volt) egy ilyen fecnit, elolvasta a címet rajta, megköszönte, és mondta, hogy majd megnézi ezt az internetcímet...
Először persze menekült volna szegény... Kiszáll előtte egy Ladából egy dagattállat, és nyomul feléje...
:)
Na!
Az a kormány már nincs bent a helyén,
most a csomagtartóban csücsül,másodmagával.
Tanúim is vannak rá.:)
Amúgy az az őskormány bőr.
De csak a kerék.
És baromi nehéz.
-Lenkeyb:
Teccik a kormányod(new).
Lehet,hogy becserélem a Popovicsnál
a 3db kormányomat 1 olyanra.
:))
De az is lehet,hogy még ő fizet nekem....
;-)
Még jó,hogy nem internetezik...
Mert ha ezt olvasná....
ajjajjaj...
Mámmajden elfelejtem.
Tegnap (előtt) a First Ladyvel, valamint két pajtásommal Újpest felé mentünk a Váci úton. Átmentünk valami felüljáró (híd? Talán az Éjszakai összelókötő) alatt, és egyből balra fordultunk. Ott ácsorog egy Ős-900-as. Pl. még a 96-osra emlékeztető hűtőmaszkkal, ötajtós GLs létére kétlyukas motorháztetővel, ős-kormánnyal (mint ami Baas 900-asában is van) ős-ülésekkel, amiken még lyuk fan a fejtámlán nem pedig egy fordított, tömör U alak, és, amit még sose láttam, hátul Combi-coupésan, csak a két szélső lámpaidom van meg, a csomagtérfedélen levők hiányoznak. Gyárilag.
Ezenkívül, van rajta egy nagy T betű. Mi tagadás, el lehet az olyan kényeztetve, aki SAABon tanul vezetni.
:)
Hát ez sirály!!!
Pont a szülinapomon!!!!
Akkor ünnepeljünk engem is majd.
:))
Más:
-A Norbihaverom /neighbour/ is beregisztrálta magát a 900klub-ba és a fórumra is Norbicska néven.
Pater:
Ha ezt még olvasod este,akkor annyi,hogy
bent találkozunk vagy idejössz a megbeszélés előtt???Mert előtte nekünk is 1eztetni kéne pár dolgot 1mással a tárgyalás előtt.
2000. október 29 - vasárnap
Dunabogdány Szúnyod presszó parkolója.
A hely király. Dunaparti kávézó, szükség esetén szendvicsek, hamburger stb.
Zárt, - csak a klub részére fentartott parkoló.
Hideg esetén zárt presszó. Meleg esetén fa padok, asztalok.
Szeretettel várnak és készülnek.
A SAAB ütközéses versenyautót is lehozzák + az eddig SAABal szerzett oszes kupát, érmet.
9 órakor találkozó Közlekedési Múzeum elött.
9.30 kor indulás konvojban Dunabogdányba.
(kb 20-30 km)
Tervezett prodramok: Szépség és rondaságverseny, Legöregebb és legfiatalabb autó, ügyességi versenyek stb.
Jó lenne ha ti is gondolkodnátok ilyesmin.
(lenkeyb - gyorsulási versenyre a hely nem alkalmas, de az uj leömlövel ugyis te nyernéd)
Akinek a címét tudom annak részletes infót küldök postán, és emilben.
Addigra mindenki rakja össze az autóját, és polírozzon!
Megjottek a kepek!
Eleg jo minoseguek.
Ugyesen kell csinalni hogy melyiket lehet lekozolni, nehogy elriassza azokat akik meg nem voltak ott. Nehol kicsit nagy a rendetlenseg.
BlackStar!
Mar megint mibol maradtal ki!?? Aki alszik igy jar!
Most álnéven vagyok benn. Az eredeti nick-em jelszava a munkahelyemen pihen. Csak viccből próbáltam ki ezt a jó nevet, és baromira meglepődtem, hogy még egyikötök sem foglalta le :)))))))
Baas:
Még szerencse, hogy a sok hülye között Te vagy a király. Ha bármi gondunk lesz ezután rögtön hozzád fordulunk mind. :)))
Na szóval,hol is kezdjem...
Hülyék vagytok....
Azok akik azt mondták,hogy az egész
kormányművet ki kell cserélnem,hogy szóljon
a duda.Nem tudtok ti semmit :))
Annyi volt az egész,hogy:
1.kormány leszed
2.kormányműboritás leszed
3.törött rézalátét leszed
4.jó berak
5.a rézalátét pilinckére a kürt kábele ráhúz
6.kormányműboritás vissza
7.kormány vissza
8.gyújtás on
9.pushing horn switch(both)
10. Enjoy :))
-Doró Zoli:
Honnan szerváltad a SAABos esőkabátod???
Kivele.
Axa! Az öt litert hétpecsétes titokként kezelem, de a megjelenése meg amúgysem gyakori jelenség. :)Ellenben gyakrn hivatkozom arra, hogy télen a Gorbacsov utolsó bosszúja, amikor gyújtókábel hiba miatt csak három hengere ment, vidáman fellefetyelt 20 kilométeren öt és fél litert. Még szerencse, hogy viszonylag közel volt benzinkút.
Az is szerencse, hogy a kábel javítása a követkzeőképpen zajlott: a gépjárműhöz alapáron járó kalapácsot néhányszor ráhelyeztem a gyújtókábelre. (A közelben lakók az eget kémlelték.) Egy idő után abbahagytam. Működött.
Próbálnál meg így javítani SAABot!
:)
Na akkor átmegyek hozzád -GYALOG :-((( -, mert a srác arra nem hajlandó, hogy átjöjjön
(nem mndok most inkább erre semmit)
Az a lényeg, hogy reggel még fel kell hívni a Popovicsot 8 körül, hogy tutira kinnt legyen (a srác beszélt vele). Ezt én megteszem, de akkor jöttök biztosra????? Csak azért, mert nekem nincs
autóm, és nagyot szívok, ha nem jönnétek mégsem! Ha még időben olvassa ezt valamelyikötök, akkor légyszi küldjetek a telefonomra egy SMS-t, hogy OK!!!!
Háj.
Már hajnalban taláxotok?
Oda tudnátok jönni hozzám?
Váci út 52/b és a Gogol u. sarka.
kb 9:00 re.
És akkor mehetünk.
Előbb nem hiszem,hogy képes leszek...
:)
AxA:
Ha akarsz te is gyere hozzánk és akkor mehetünk
együtt két autóval.
Úgy néz ki, hogy holnap reggel megyünk a Doro Zolival, ma még beszélek a
Baas-sal, valószínű, hogy ő is jönne. (1 autóval mennénk, az biztos).
Szóval ha minden úgy marad még a mai nap, ahogy terveztük, akkor
regge 8-kor találkoznánk az Aquincum hotel mögötti parkolóban.
NemThom, föltűnt-é nektek, hogy gyalogolunk a hozzászólások számát illetőleg a 900 felé.
Persze, hadd ne mondjam, igyexem elcsípni a számot... :) (SAABot, azt is.)
Télleg, nincs egy eladó SAABotok, kedvező áron? (Pl. ingyéé :) )
Thom, Thom.
Elnyúlod itt előlem a dicsőséget. MA meg tagnap én matricáztam az Etelén meg a Karolinán.
Hááh. Nemcsak az ötletemet, még a dicsőséget is irgumburgum.
:)
Még nem tisztázódott az időpont, de remélhetőleg ma, vagy holnap kiderül.
Jönnél te is? Ha igen, akkor ha másképp nem is, de felhívlak, hogy mikor indulunk.
Örülni fog az öreg Popovics! Haha
Mindenki:
Én még nem ismerem a Popovicsot (mármint már találkoztam vele a SAAB, és a Volvo talin is), de soha nem jártam még nála, azt hallottam róla, hogy megbízható.
Pont egy fél órával ezelött bukkantam rá a Popovics telefonszámára és beszéltem vele, hogy van-e eladó SAAB-ja és mondta, hogy van egy pár, úgyhogy én lehet, hogy ma kimegyek hozzá.
Ismeri egyébként Őt valaki?
Milyen? Megbízható, jó SAAB szerelő, vett tőle valaki autót ???? (Összehasonlítva a Rácz Mobil ill. a Sziki-Car-ral? Tapasztalatok!)