Egész Börzsönyt bemotoroztuk 2 motorral, egy svájci bicskával. Kétszer két tank benzin fogyott
(Mondjuk este gondolkodtam, hogy mi lett volna, ha leköpi valamelyik a gyertyát, de jól be vannak állítva, 50-es keveréket vagy még hígabbat használok, nem köpheti be.)
Főfúvóka tartó? Most hallom ezt életemben először. Szerintem arra gondolsz, amit én pl súbertű-tartónak hívok :D
Elég kínos kérdés, hogy lehet-e olyat kapni.... Ha jól tudom, s a te írásodból is erre következtetek, akkor a főfúvóka és a súbertű-tartó két külön alkatrész, de ezeket nekem még soha az életben nem sikerült szétszednem.
Eleve ez a karburátor minden jel szerint egy erős pucolásra vár, de ezt gondolom te is tudod. Szerintem venned kell egy komplett karburátort, mert ilyen "főfúvóka-tartót" csak haveri alapon tudsz szerezni.
Egyébként mindenkitől kérdezem: A KARBURÁTORBAN A BENZINT SZINT MI A JÓ BÜDÖS FRANCTÓL MÁSZIK EL???? Egyszerűen nem értem! Az úszó lehetetlen hogy menet közben meghajlik, nem cérnából van. És azt is elég nehéz elképzelnem, hogy a tűszelep csavarodik el valamerre! Annyira idegesítő hogy nem lehet elmondani! Tök jól be volt állítva a benzinszintem, nem csöpögött, max évente egyet, a motor meg ment tőle mint az állat. Erre egyszercsak elkezdett fulladozni, köhögött kettőthármat, majd lefulladt, s azóta nem indul. Gondoltam hogy eldugult valamelyik fúvóka, de nem!!! Én ezt egyszerűen feladom. Fél napig állítgattam a benzinszintet, erre (isten se tudja milyen módon) elállítódik!! Ilyen a világon nincs! Fenébe :(
Némi segítségre lenne szükségem. Én csak félig vagyok Babetta tulaj :) , ugyanis csak egy motorblokkom van. Azért szereztem, hogy a fiamnak építsek egy kisautót vele. Sajnos, néhány alkatrész nem volt benne/rajta, a legalapvetőbb hiányosság a főfúvóka tartója. (Következésképpen főfúvóka sincs benne, de az nem gond, mert lehet kapni.) Ezt a tartót hiába kerestem több debreceni motorosboltban, sőt, nem találtam a www.mofaker.hu oldalon sem.
Van valami tippetek arra, hogy honnan szerezhetnék egy főfúvókatartót? Esetleg más motoré jó bele? Nem szívesen vennék egy komplett karburátort emiatt.
Nyáron nem volt időm foglalkozni a masinával mert alig voltam otthon. Ha meg végre hazajutottam, mindig akadt valami fontosabb meló.
A nagygépet is szerelgettem közben, annak meg ugye prioritása van, mert azzal járok dolgozni.
A megbízhatóságról annyit, hogy tavaly engem gond nélkül felhozott a Babi Nagykanizsáról Veszprémbe, másnap reggel meg vissza! Egy szünetet tartottam csak, Tapolca előtt egy kellemes pihenőben, mert ugye a szükség...
A motor pöccre indult és folytattam utamat. Ja és alaposan fel is volt cuccolva a gép!Egy festményt cipeltem fel, haza meg pár lécet:))
A fogyasztás is oké volt, olyan 2,6 l/100 km, erős 45-50-es tempóval.
Egy ilyen 130-140 km-es túra nem gyerekjáték, de megvalósítható! Természetesen én is komplett szerszámcsomaggal járok, emellett pedig defektjavító sprét is hurcolok magammal.
Ha szerveztek találkozót, mivel más nincs, a cruiserrel mennék. Nagyon szépen lehet azzal is 20-30-al pötyögni. Van túrázós tapasztalatom. Szépen beállok mögétek és kíséretet adok!:) Nem foglak lehagyni benneteket.
Amúgy múlt héten jártam Barcikán egyik haverral, ott vett motort. Vigyorgós móka lesz lábon hazavinni Kanizsára! :) Közel 400 km.
Mondjuk én szerszám nélkül egy tapodtat se! Pedig maximálisan megbízom a gépemben. Mert pl. egy defekttől a legjobb technika sem fog megvédeni! No meg ahogy felénk mondják: ha van nálunk ernyő, biztos nem lesz eső! :)
Szal alapvető szerszámok mindenképpen kellenek! Tudod, Murphi szerint..........
Hát, ha minden egyéb jó, sajnos ott lesz a bibi. Viszont tapasztalt barátaink korábban mondták, hogy a MOFAKER-nél kapható F.A.GY. művésznevű elektronika, amiben a trafo is benne van, és ami alig kerül többe, mint a tirisztor egység, igen jól bevált. Azt kellene megpróbálnod! Megtalálod a www.mofaker.hu honlapon.
Lassan vége a nyárnak és tavasz óta nem Babettáztam. Át kell telepítsem a műhelyem Veszprémbe, mert otthon nincs időm foglalkozni a géppel és így sosem áll 2 kerékre.
Rokonszenves a találkozó ötlete! Sajnos Babettával nehezen kivitelezhető.
Ha mégis lesz valami, a nagygéppel elmennék! Csak szóljatok!
Látod, az örökösen visszatérő probléma. A nagy távolság. Én szolnoki vagyok, innen igen messze van Vác és környéke. Szívesen találkoznák márkatársakkal, de ilyen messzire Babszival elmenni, az felér az inkvizícióval. Bár volt már itt aki több száz km-t ledöngetett egy nap. A mocim simán bírná, effelől nincs kétségem, de a seggem max 50 km-re van hitelesítve! :)))
Sajnos babetta ügyben nem szívesen mászkál az ember 100km-eket az országban én meg nem vagyok az a "hivatalból" országotjáró.
Úgy néz ki a 207-est jövőhéten öszerakom, talán addigra lesz egy jó főtengely is bele, csapágyak már megvannak, főtengelyé nem volt olcsó, de remélem örök darab lesz FAG portugál C3-as 1500 valamennyiért.
Hello! Szerintem Vác- és a Börzsöny valamely része... Hogy mikor arról nem mondott az ismerösöm csak annyit hogy az megegyezés szereint amikor mindenki ráér...:)
Hello! Az egyik ismerősöm szervezni akar egy Babettás túrát és megkérdezte tőlem hogy szerintem hányan jönnének el? Mondtam neki hogy nemtom de megkérdezem... Na hát ezért írom most eme levelet:). Szerintetek? De szerintem célravezetőbb lenne ha mindenki megírná aki el akar jönni. Köszönöm a válaszokat /az ismerősöm nevében is/ :):):)
Szia, köszi az érdeklődést.Július közepén összeraktam,beindítottam,és ennél tovább azóta sem jutottam,szerszám nem volt a kezemban egyéb kötelezettségek miatt. :-( Annyi történt addig,hogy bitangul melegedett a henger,kétszer le kellett állnom vele,mert a megszorulás határán volt. Pedig a 25 km/h-t nem léptem túl vele. Szóval ésszel kell a táméhoz nyúlnom,csak lenne már kis szabadidőm... hali
köszi köszi!: ) ya és köbányai sört kellet vennem szal..:D
hát sztem yo ideig nem nyulok hozzá,vaagy apránként csinálom mayd!meg most az első számú mocimmat kéne megcsinálni!ugyanis még most sincs szikra:szal van de csak ugyha hozzá ér vmi fémhez,szal az ivet nem adya át..én a gyuytó tekercs meghibásodására gondolok..szerintetek?