Tény és való szerintem, hogy ki kell fogni a szerencsés példányt.
Az enyém idén februárban került hozzám, garantáltan 1. tulajtól, és leinformált 134.000 kkm-rel. Azóta semmi olyan egetrengető nagy baja nem volt, persze az apróbbak előfordultak, de hála a kézügyességemnek, ezeket pikk-pakk meg lehetett oldani. (ablakemelő kapcsoló kontakt-hiba, rendszámtábla világítás kontakt-hiba)
Amit még nem cseréltem ki, az a hőmérséklet jeladó cseréje....egyszerűen lusta vagyok megvenni, és kicserélni, de nem egy horror összeg....amugy meg nem is zavar, hogy fals értéket mutat a kijelzőn.....
Hű, ilyen story-t ismertem Ford Mondeoval és VW-ennel is. Sajnos a hazai kiszolgálás és hozzáállás kriminális. Rossz, gyári hibás autó meg mindig lesz sajnos...
És mennyi olyan van, amikor a kereskedő bevállalja a javítást! Egy 3 éves Saab-nak kérték le a szervíz múltját, a 3 év alatt majdnem 4 millió forintnyi javítás volt rajta :(
Hát sajnos ezen én már túl vagyok nincs bizony nekem volt benne egy hella belefaragva egész igényesen így vettem de összetört azóta nincs benne ,de akarok bele rakni az ami te néztél az bele sem férne.
Pedig direkt írtam a srácnak, hogy 2001-es évjáratú a kocsi. Ebből nem lehet levágni, hogy első generációs? :(
Viszont, ahogyan néztem, a lökösben pont egy hasonló alakú lyuk van a takaróborítás mögött, négy csavaros megoldással....a kép alapján lehet, hogy jó is lenne bele......
A haverom válaszára várok, aki megnézi, hogy a bontásra ítélt C5-ösében van-e gyárilag....
Jó estét ha érdekel valakit van végleges megoldás a Fap megszüntetésére . A motorvezérlőben átírják a programot és soha többé nem keresi a szűrőt nem regenerál nem kell bele eloys , az autó ugyan úgy működik mint elötte csak FAP nélkül ez késöbb visszaállítható ha valaki úgydönt, hogy neki mégis kell ez a rendszer. A FAP szűrőt le kell szedni és ki kell belőle ütni a belsejét csak a katalizátor marad és az üres FAP házat vissza kell csavarozni ,azért kell kiütni belőle a belsejét mert teljesen eldugulna mert már nem regenerál. A visszaállításhoz természetesen kell egy másik FAP szűrő de ez nem gond. Előnyei fogyasztás csökkenés nem kell költeni rá soha többet , a vizsgán simán átmegy mert kívülről nem látszik semmi , ha nincs agyon csipelve akkor még füst se nagyon lesz ezek a motorok elég tiszták FAP nélkül is . Az ára nem kevés annyi mint egy normális csiptuningé jelen esetben 50eft szerintem megéri,ha szükséges visszaírás már nem kerül semmibe, az enyém most lett megcsinálva, és örülök ,hogy megszabadultam ettől a baromságtól mert mint tudjuk ennek a FAP rendszernek is vannak káros hatásai főleg a motorra nézve.
Srácok, nagyon köszönöm a segítségeteket! Már meg is rendeltem a cuccot, ha minden igaz, jövő hétre jön meg. Betg, ha megvan a lötty, megkereslek privátban! Köszi mégegyszer!
Most kaptam emilt. Létezik ködlámpa, horror 10.000,-Ft/db áron! :))))) Ez új, garanciális.......hm......gondolkodnom kell....valakinek óccó, eladó, használt????? Nincs????? :))))))
Tegnap este még szerelőaknára álltam, és követtem a benzincső útját, de nem találtam semmit :))))))))
De lehet, hogy meggondolom magam, és közbeiktatom valahová a szűrőt, biztos ami biztos alapon. Az alján lévő nagy műanyag borítás alatt elvileg elfér, rögzíteni is tudom......hmmm.....rosszat nem teszek vele :)
Még egy kérdés. Létezik első genes C5-höz különálló ködlámpa, ami a lökhárítón, alul lenne beépítve? Ott nekem egy fekete takaróborítás található, a borítás alatt viszont egy kerek lyuk van kivágva, és amögött pedig egy csatlakozó. Ma megnézem, hogy az a csati a ködlámpához tartozik-e.
Kerestem a neten, de a válaszok azt igazolják, hogy a gyári fényszóróban van benne a ködlámpa. Ez az én autómnál is igaz, akkor meg minek ott az a lik? :)
Ha létezik, vennék egy párat, mert az esetleges kivezetékelés az bagatell munka, viszont qrva sokat dobna az autó megjelenésén! :)))))
Üdv csak most értem haza igen a 3 literes kiszerelést érdemes megvenni ebből kell 2db, és sajnos ezt sehol nem találtam én sem olcsóbban 2003 -tól a dpx-176 kell de organizációs számból lehet pontosan tudni, az adalékolo számitógépet ki tudom nullázni ha még nem reteszelt le ugyanis egy idő után ha igy jár vele az ember nem lehet nullázni csak cserélni de meg tudom oldani a mosást is meg tudom oldani de én vegyszeresen szoktam mert a sima vizes mosás nem elég .