Apropó! Még egy kérdésem lenne... Nyáron viszem műszakira a kocsit. Elől tuti cserélni kell a fékbetétet+tárcsát. Ahogy kerekek cseréjekor néztem, a hátsók még egész jó állapotban vannak, talán azokat még nem kell cserélni.
Milyen márkát ajánlotok?
Utána akarok nézni, hogy sacc per kb. mennyire számítsak, ha mindent cserélni kell.
A csavarnál levő rugó és a nagy tányéralátét között gyárilag van egy fieber karika. Ha az elporlad az idők folyamán, akkor szokott nyekeregni a csavaroknál. Filléres tétel, egy próbát megér. Bár ha szétszeded érdemes ellenőrizni a tűzkarikát is és a rugók hosszát. (azok is el szoktak fáradni)
A kipufogónál, ahol a tűzkarika van, található 2 db rugós csavar. Az a gond velük, hogy amikor gázadáskor/elvételkor bemozdul a motor->elmozdul a kipufogó--> a 2 korábban említett csavar nyikorog. Ha befújom WD40-nel, akkor egy ideig elhallgat, de amint kimossa az eső, megint elkezdi. A szerelő szerint csak az jelentheti a megoldást, ha azt a részt kivágja, és egy flexibilis csövet rak a helyére.
Ti találkoztatok már ilyennel? (Nem vagyok benne biztos, hogy csak ez a megoldás létezik...)
Tegnap véletlenül rázártam, miközben még az egyik ajtó nyitva volt, ezután már nem tudtam bezárni gombbal (kulcs viszont zárja). Nyitni tudom gombbal is.
Jó reggelt! Jelentem a hátsó híd fasza lett. Kussol, mint Néma Bob :) és 2-3 centivel magasabban van a kocsi segge, mint eddig. Egy szóval fasza. Megjöttek a gumik is, öröm-bódottá.
Kérdés: az imént cseréltem izzót a jobb elsőben és miközben nyúlkáltam-mozgattam a lámpa belesejében, olyan hang jött onnan, mint ha a fényszóró magasság állító motor dolgozna. Azt gondolom, ennek nem kéne így lennie.
Itt a topikon volt már szó róla, úgy orvosolták gyárilag, hogy kétoldalas ragasztó szalaggal oda van hekkelve egy darabon. Az enyém még nem ilyen. Már rég tervezem a dolgot (évek óta :-)), de a télen vettem új patenteket is, és elhatároztam megoldom a problémát. :-)