A hátsó kihajtó lánckereket nagyon nehezen, szinte csak két kézzel lehet forgatni, nem a csapágyak hanem a szimeringek miatt mert azokat is kicseréltem... Ez baj-e, mármint az hogy nagyon nehezen lehet forgatni a szimeringek miatt? Én szerintem nem nagy baj, hiszen úgyis be fog kopni egy kis idő elteltével... De kíváncsi lennék a ti véleményetekre is!
Ez az én Babettám. Mivel 1 fél napom volt rá, nem tudtam a dekompresszorral szórakozni. Ha +álltunk, lehúztam a gyertyapipát. Kb. a 3.-.ik után nem indult, és azóta sincs szikra, pedig minden ki lett raljta cserélve. Az eredeti jeladón csak sárga volt, az új így lett bek5ve.
hali miko? és Tonibá!apám ékszerész szal kicsit ért az orákhoz!persze megnézettük 1órás mesterrel és őis monta hogy eredeti!sorszámmal meg mindennel ellátva na meg persze 14 karátos magyar fémjel!a sorozat szám alapyán 1900-1905 közé tehető a gyártás!jövö 7végén lessz pesten vmi börze oda felvisszük és meglátjuk!
Szerintem csak akkor hidd el hogy van egy Patek Philippe órád,ha azt egy órás mester is mondja. Addig csak egy thaiföldi másolatod van. Ha meg tényleg eredeti,akkor meg ne próbáld eladni,mert még rádhúzzák az orgazdaságot...
Ha Te egy eredeti PATEK órát vettél 5 rugóért, akkor az eladónak fogalma sincs erről a márkáról!!! Nem is az a lényeg hogy arany, hanem az, hogy PATEK!!!
Qrvára irígyellek ezért az üzletért!!!
......1.00.000 ft alatt nincse ien óra eladó ......
Itt valami félreértés van. Normális esetben ennyiért esetleg a tokját kapod meg!!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, egy jó buliért lemegyek Szegedre!!! :-)))
Csak ismételni tudom a barátaink által elmondottakat. Nagyon kell figyelni a kontakt hibákra!!! A jeladón nem tudsz feszültséget mérni, azzal ne kisérletezz!!! Hogy kézi forgatásra hány voltot ad le a gyújtó tekercs, soha nem mértem, tehát nem tudom. Menet közben úgy 30-40 V a normális.
A jeladónak két kivezetése van. A sárga megy a tirisztor "I" pontjára, a fehér a test. Így van bekötve??? Gyertyakábelt és pipát ellenőrizted??? A trafo eredeti 4 V-os???
Nem lehet, hogy a leállító nyomógomb szarakodik és állandóan testre zár???
Még nem volt időm a saját gyújtótekercsem ellenállását megmérni, de: az utángyártott tekercseket esetleg vastagabb huzallal tekerték, akkor kisebb az ellenállásuk. Ellenben, ha a menetszám megegyezik, a töltő feszültségnek jónak kell lenni!!!
Hirtelen nem jut más eszembe.
De ha emiatt akarod eladni a mocidat, az nagy hiba lenne!!! :-((( Tessék a végére járni a problemá(k)nak!!!
Ha megvetted légyszi csinálj róla egy pár mélyebre hatoló képet. engem az érdekel, hogy meddig lehet fúrni a 12-es dell'orto karbit. Ugyanis az én hengerem 16-os kéne, de azt nehéz bezserezni. Néhány német online olton láttam, de kérdés, hogy ér el az idáig. Előre is köszönöm!
sziasztok!bocsi hogy nemirtam,csak rossz volt a gépem....:
megoldottam a babetta gyuytás hibáyát,a hiba forrás a gyuytás alapon lévő kis tekercs meghibásodása okozta,azt kicseréltem és tökéletesen megy megen a géép!más téma,minap vettem 5000ft ér egy arany PATEK PHILIPPE órácskát, nézegettem a neten az árakat 1.00.000 ft alatt nincse ien óra eladó és az enyém vmi special edition fehér arany szám lappal..hát lehet rám mosolyog a szerencse,ha eltom adni,vendégeim vagytok egy hatalmas grill partira!de sztem még odébb lessz!
Szia. Én ohmokat nem tudok, de elmondom nekem most legutóbb mi volt. A gyújtó tekercs testelésének forrasztása olyan volt mintha a fémen lenne de mégsem. SZóval mikor érintkezett ment d enem mindíg, nagyon becsapós mert lászatra OK, de mégsem. Próbáltam forrasztani de nem sikerült így kicseréltem. SZóval csak azt akarom mondani, hogy higgadtan próbálj keresgélni valami ilyen bagatel hibát. Üdv. Vili
A régi gyújtótekercsen 189 OHM, cserélve. Marad a tirisztor, cserléve. Jön(én m1ek) a "motormágus". Az új tekercs 174 Ohmos, de kézi pörgetésre(nem a vázban van a blokk), 3,5-4 voltot lök a tirisztornak. Impulzus tekercs nem ad voltot, cserélve. Marad a trafó. Tirisztorral 1ütt cserélve. Közben új gyertyát is vettem. Mi van még?
Egy lényegesen nagyobb hőterheléshez adalékolt olaj egy jó része a babetta motorjában egyszerűen nem ég el.Ténykérdés,tapasztalat,láttam.
Ezzel nem azt mondom,hogy amit Te használsz olajat az biztos hogy nem jó,csak azt,hogy a versenycélú olajok AUTOMATIKUSAN egyáltalán nem biztos,hogy jók a babettákba is.
Az 1:33, ill. 1:40-es keverési arányt mindenképpen célszerűnek tartom továbbra is,a mai korszerű (ez nem egyenlő a verseny) olajokkal már a füstölés az egyharmada sincs az Arol 2T-hez képest.
Egyébiránt a karburálással,az előgyújtással,valamint az olajok utólagos adagolásával kapcsolatos véleményeiddel teljesen egyetértek.
A karbit szinte biztos, hogy meg fogom venni. Amint megvan, rögtön szétszedem, és el fogom neked mondani, mit hogyan lehet rajta beállítani. Nincs olyan karbi, amin nem lehet benzinszintet állítani!!!
Hát nem tudom, hogy szét merjem-e a blokkot bontani. Én inkább a nem-re szavazok. Így aztán gőzöm sincs, hogy egyáltalán mi van megragadva...
Tóni bácsi, mi lesz azzal a dellorto karbival? Még csak tervezgetve van a megvásárlása, vagy már teljesen elszántad magad? :D
Én csak azért nem veszem meg, mert nem vagyok benne biztos, hogy ha nem működne, akkor tudnék-e rajta benzinszintet állítani. Úszóhajlítgatás kilőve, mivelhogy műanyag úszója van. Tűszelep alátétezés is elég kérdéses, ki tudja milyen tűszelep van benne. De ha 100% lenne hogy működik vele, akkor rászánnék egy tizest, de mivel elég kérdéses a dolog, így nembiztos hogy kockáztatok....
207 főtengő nem "szokik" csak úgy megragadni. Vagy tuning blokk lehet, ahol jelentősen mások a viszonyok, vagy el lett cseszve felfúrásnál az illkesztési hézag és amiatt áll be. (Mondjuk akkor már nagyon el kell számolni valamit...!) Alapesetben az egyszerű szerekezet miatt nagyon strapabíró kis jószágok a 207-esek kevés hibalehetőséggel!
Hát, ha csak a főtengely állt be, akkor csak azt kell cserélni! Ehhez viszont nyilván szét kell borítani az egész blokkot, és érdemes a csapágyakat, szimeringeket is kicserélgetni. Hengert, dugót csak akkor cserélünk, ha az ragadt meg. Azt is csak akkor, ha olyan mérvű a károsodás, hogy a következő méretre történő felfúrással nem lehet a "nyomokat" eltüntetni.
Én nem hiszem, hogy széria hibáról kell beszélni. Normális igénybevétel, megfelelő beállítás, megfelelő keverék használata, rendszeres karbantartás, és biztos, hogy sokáig bírja a moci.
És egy beállt főtengellyel mit lehet kezdeni?? Mit kell vele csinálni??
Dobhatom az egész motorblokkot a kukába, vagy vigyem el a MÉH-be, vagy esetleg meg lehet javítani?? Mely alkatrészeket kell hozzá cserélni a dugattyún kívül? Az egész hengert úgy ahogy van? A 207-esnek egyébként szériahibája hogy beáll a főtengely?? Mert szerintem kb. már a hatodik embertől hallom hogy megszorult neki....
Na szóval mit tudok kezdeni a "klinikai halál" állapotában lévő babettámal?
Azt hiszem, valóban azt kell szem előtt tartanunk, hogy évtizedekkel ezelőtt amikor pl. a Babettákat is elkezdték gyártani, nem olyan minőségűek voltak az olajok, mint manapság. Emlékezzetek vissza, (már aki a koránál fogva tud) anno az '50-es évek végén, a '60-as évek eljén nem volt kifejezetten a kétüteműekre kifejlesztett 2T olaj. A Csepelemet én is 1:20-assal használtam, de sima (mai kifejezéssel élve 4T) pl. MMO motorolajjal. Az igaz, hogy kissé "ragadósak" is voltak ezek a motorok, ha megkergették, persze ebben azért más okok is közre játszottak. Az is biztos, hogy a jelenlegi Arol 2T sem ugyanaz a minőség, ami a gyártás kezdetén volt. Ezt hozzám hasonló korú autószerelő barátomtól tudom. Hiszek neki!
Én továbbra is azt mondom, a bronzperselyes 207-eseket talán célszerűbb 1:33-as keverékkel használni, a tűgörgős 210-esnek elég az 1:40. Nekem bevált a Shell 2T. Nem lucskol, nem füstöl, persze tudom, hogy sem gyújtási, sem karburálási problémáim nincsenek.
Kösz az emlékeztetőt, igen a Slick-ről beszéltem, közben már nekem is eszembe jutott.
Most szerinted felelősséggel hogy mondhatnám meg mitől állt be?
A megfelelő kenés esetén is ragadnak meg motorok. Pár ok: koszos hűtőbordák - túlmelegedés, rossz gyújtásidőpont - túlmelegedés, rossz karburálás- elégtelen kenés, melegedés, rosszul illesztett dugattyú - megszorulás, melegedés
Ha látnám legalább a dugattyút többet tudnék mondani.
Nem akarok abból flame-et, hogy ki kinek hisz és hova keveri a benzin-olaj arányt. Mindenki csinálja úgy, ahogy jónak látja, én is úgy csinálom. Eddig bejött.
Lehet, hogy igzad van, de akkor mond meg miért ált be a főtengelyrem, úgy hogy szintetikus(repsol) olaj bvolt benne és 30-as keverékkel ment? - Nem az olaj volt szar hanme a motor pörgött rendesen(6500-7000). Elvileg dúsab keveréssel megúszhattam volna, hogy ne álljon be.
De miko melett érvelek én is avval, hogy a bronzpersely örül, ha a 40-es everéket elbírja. Tügőrgővel talán 50-es(esetleg 60-as - én nem próbálkoznék vele) keverékkel elmennek a babik.
Amúgy most új hajtókar és erősebb alsó tügőrgők beszerzésén munkálkodom.