Keresés

Részletes keresés

Zottyesz Creative Commons License 2007.09.04 0 0 12397
Nah, lenne nékem egy kérdésem is, nevezetessen, mi okozhatja, hogy a gép nem akarja bevenni a 2. fokozratot, ilyen hibát én még nem nagyon láttam,mert olyan mintha váltana,de mégsem kettesbe teszi magát hanem egyesbe. (jawababettás forumon is nyüstöllek titeket ezzel a kérdéssel)
Zottyesz Creative Commons License 2007.09.04 0 0 12396
Hali! Érdekes lehet ez a dellorto karbi dolog, én már régebb óta gondolkozom másfajta karbi felszerelésén, esetleg nagyobb torokátmérővel is. A nagyobb torokátmérő a karbit hengerrel összekötő rész miatt nehézkes, mert ahhoz eszterga kéne vagy sok türelem ,hogy szép kuposra meg legyen csinálva.
A simson karbi N3-as változata is lehet alternatíva, hiszen a simsonba is szoktak dellortot tenni, csak az a baj, hogy ennek a karbinak nem lenne pár adottsága nem lenne jó a babettához, mert bár magas fordulaton lehet jól menne, de azt is el kell valahogy érni, és alacsony fordulatról szerintem nem húzna.

Aztán itt van a bing karbi, műanyag előre beálított úszokkal némelyik külön szivatóval, nem bowdenes, tehát babettára pont jó lenne, torokátmérő is oké, én részemről kölcsönkérek egy ilyet, és ezt fogom felpróbálni a 210-esemre.

A dellorto is elég jó karbinak táűnik,de attól hogy a mofaker árulja babettához még nem biztos, hogy tökéletes lesz hozzá, de egy próbát mindenképpen megér.

Ha gondolod az mza shopban is körülnézhetsz, ott esetleg több a karburátor, magyarul a www.simsonbolt.fw.hu címen vagy a www.simsonbolt.hu címen érhető el, vannak rajta érdekes dolgok.
Előzmény: Tóni bácsi (12392)
emzoli22357 Creative Commons License 2007.09.04 0 0 12395
lehet heli coiloztatni is, az szinte örök életű.
Szerszámot,meg szerszámboltben kell venni, nem zombiban.
Előzmény: miko? (12391)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.09.04 0 0 12394

Tudod a minap mutatta a barátom, hogy milyen helyre kis műszerész csavarhúzó készletet vett a Lidiben 260.- Ft.-ért. Az első, csavarnál csigafúró alakzatot vett fel. :)))

 

Na mindegy, persze, hogy nem akadékoskodni akartam, csak nekem pl. egy M 4 es fúró került anno 3.000.- Ft.-ba. De fogadjunk, hogy a Tied is!!! :-)))

Előzmény: miko? (12393)
miko? Creative Commons License 2007.09.04 0 0 12393
Háj,
Lidl-ben láttam a múlt héten akcióban 2999 ft.-ért kis műanyag kofferben hajtószárakkal együtt.
Az Obi-ban 3499 ft.-ért bármikor van.
Biztos nem ipari minőség,de otthon néha fúrkálni megfelelő lehet.
Előzmény: Tóni bácsi (12392)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.09.04 0 0 12392

Csőváz!

 

Nem akarok ünneprontó lenni, de az a fúró-metsző készlet ami 19 db.-os és 3.000.- Ft-ba kerül, vagy mind törött, vagy lopott holmi! :(

 

Na viccet félre téve, Te is tudod, hogy ilyen szerszám nem létezik!!!

 

Üdv: Tóni bácsi

 

Ui: Holnap hozza a barátom a Dellorto karbit a MOFAKER-től. :-)))

Előzmény: miko? (12391)
miko? Creative Commons License 2007.09.04 0 0 12391

igen,hát azért gondoltam én is,hogy egy olyen meggyepált aluminium menetbe nem tud olyan erővel behajtani 5-ös csavart ami gondot okozna a perselynek.

 

mondjuk én felfúrnám nagyobra és új menetet vágnék bele.

 

ha valakinek eddig nem volt,hát már 3000 ft.-ért lehet kapni 19 db.-os fúró-metsző készletet.

bármikor máskor is kellhet.

Előzmény: -Sziszi- (12390)
-Sziszi- Creative Commons License 2007.09.04 0 0 12390

Hello!

Nem tudomemlékszel-e az én a hengeremre. Igen ott a vége - meg a hengeremnek is.

Mivel ugye nekem vokény volt a fal a 4 felömlőmiatt szépen megroppantotta és elrepedt a hüvely fala. Mondjuk ez csak egyedi eset mivel gyári hengeren ez szerintem se tud megtörténni.

Előzmény: miko? (12386)
Babetta72 Creative Commons License 2007.09.04 0 0 12389

Köszi a segitségeket!

Eddig igy müködik, remélem kitart egy ideig! Elvileg mindenféleképpen stabilabb mint eddig volt! Ha valami probléma lesz majd még faggatózok! :)

 

 

Köszi, Üdv!

Stunt62510 Creative Commons License 2007.09.04 0 0 12388

A szállítási költség függ a csomag tömegétől és méretétől.

Ha beregisztrálsz, összeállítasz egy csomagot, megrendeled, akkor tájékoztatnak a szállítási díjról és minden csak akkor indul, ha a tájékoztató levélben adott bankszámlaszámra átutalod a pénzt, ami az áru összege + a szállítási költség + bank költségek.

 

A legkevesebb szállítási költség (tömítések levélben) olyan 9 euro, komplett  10 kg-os csomag akár kipufogóval meg olyan 20-25 euro. DHL-lel küldik, amikor feladják kapsz egy fuvarlevélszámot, amivel ellenőrizheted a csomagot. 3 nap alatt van itt az indulástól számítva. Az egész procedúra 5-8 nap, ebből 3-4 nap a pénz megérkezése az ő bankjukba...

 

 

Előzmény: Ricsi176 (12384)
Stunt62510 Creative Commons License 2007.09.04 0 0 12387

Nem világos, hogy mit értesz az alatt, hogy "ugy forog mintha egy két fordulat lenne a bikázásig" de az biztos, hogy az ilyen tőcsavarokat érdemes beragasztani erősebb menetrögzítővel, pl. Loctite 2701-gyel.

 

Két anyát egymásra kontrázol, bekened a menetet és behajtod addig, amíg csak tudod, óvatosan meghúzva (6-8 Nm).

Előzmény: Babetta72 (12385)
miko? Creative Commons License 2007.09.03 0 0 12386
zsákfurat van az alu hengerben,igen.
szándékosan sem tudnál kárt okozni,mert ha túl erőlteted az alumíniumban a tőcsavart,akkor max. neki támaszkodik a henger acél perselyének.
ott a vége.
Előzmény: Babetta72 (12385)
Babetta72 Creative Commons License 2007.09.03 0 0 12385

Hello!

 

Azota orvosoltam a problémát! Raktam bele egy kétszer olyan hosszu csavart mint volt eredetileg. Bele ment rendesen, és stabilabb fogást lehetett rajta érezni! Habár még mindig forog, de most ikább csak ugy forog mintha egy két fordulat lenne a bikázásig. Az elözö csavarokat két utcahossz alatt kilőtte. Ezt már birja fél napja, pedig elég sokat mászkáltam vele! Lehet ez megoldás!? Meg kérdezném hogy mivel eléggé felment, a csavar remélem nem csavartam olyan helyre ahova nem kellene!? Zsákmenetes a felfogatása ugye?

 

Köszi, üdv!

Ricsi176 Creative Commons License 2007.09.03 0 0 12384

Áh nem robbannak szét alapjáraton meg még egy nagyonpici gázon sem de a félgáz az már nagyon veszélyes!!!

Mennyi ebből a Mopshopból a házhozszállítás és hogy lehet regisztrálni úgy hogy meg is érkezzen?

bab76a Creative Commons License 2007.09.03 0 0 12383
Hello ! Nem kell berezelni, lehet, hogy csak a menet külső része ment tönkre, nálam is volt ilyen, hullott lefelé a kipufogó rendszeresen. Két tőcsavart tettem bele teljesen belehajtva /ua. méret asszem 5-ös/ és önzárós anyákat húztam rá. Ennyi és stabilan fogja, nem rázódik le ! Lehet, hogy évekre nem megoldás és idővel menetvágás+nagyobb csavar a profi technika, de nincs mindenkinek menetvágója...
Összköltség kb, 15 ft és jódarabig sztem. tökéletes lesz a gép.
Előzmény: Babetta72 (12376)
L.I. Creative Commons License 2007.09.03 0 0 12382
Szia!

Nekem is van egy komplett készlet, de a bibi ott van hogy akkor is szét kell szedni a karbit (nagy javítás után mikor nem elég csak a keverék dusítóval játszani), szóval a lényeg hogy 1 hónapja kaptam ajádnékba a 207-es babit és összerakás után szembesültem vele hogy nem egyszerü az uszók beállítása a megfelelő bezinszintre, és amig ez nincs meg addig sajnos nincs értelme az átlátszó gyertyás témának, mert elég látványos amikor pl magas a bezin szint(folyik, csöpög a porlasztóból) vagy a motor hangja mikor lehörög ha szegény a keverék....persze utánna mikor már jó a benzin szint hasznos lehet, de szerintem ha füleled a motor járását, fodrulatszámát alapjáraton akkor az mindent elárul. Amugy télleg szétrobbannak?:) nem nagyon használtam eddig, de ezek szerint nem is fogom, kell még az a két szem.:)
Előzmény: Ricsi176 (12375)
Stunt62510 Creative Commons License 2007.09.03 0 0 12381

Sajnos én is sokszor belefutottam abba, hogy a magyar kereskedők nem készleteznek tuning dolgokat, mert nincs rá kereslet.

Én is szivesen rendelnék magyar kereskedőtől, de most innen kell rendeljek:

www.mopshop.de/shop, itt rendeteg féle és fajta karbi van, az egyik legjobb *széria* karbi a bing 12-15-ös, tuningra meg a dell'orto-k, 17-20 mm-ben.

 

Kár, hogy nem előbb jött ez felszínre, mert most kaptam egy csomagot a Puch-omhoz, mellétettem volna egy karbit, szerintem az áraik is  elfogadhatók...talán nem a legjobban de 100%-ban megbízható a cég.

Előzmény: Tóni bácsi (12380)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.09.03 0 0 12380

Sziasztok!

 

Na most aztán nem tudom mitévő legyek. Ugyanis nekem az a Dellorto karbi tetszene amit Sziszi mutatott egy "felvidéki" honlapon. A MOFAKER-nek meg olyanja nincs!!!! :(((

 

Eh bien!

 

Tóni bácsi

Stunt62510 Creative Commons License 2007.09.03 0 0 12379

Colortest volt a neve. Az Elkon táska kortársa. :-)

 

 

Előzmény: Ricsi176 (12375)
Misi74 Creative Commons License 2007.09.03 0 0 12378
Hello!

- Valaki próbált már az első teleszkópban műanyag perselyeket cserélni?
Mert én vettem bele perselyeket, hogy majd azokat is kicserélem, de ezeknek a belső és a külső átmérője is kb. fél miliméterrel eltér attól az értéktől ami használható is lenne. Vagyis nem megy bele a külső villaszárba, és az alsó villaszárra se. Próbáltam körreszelővel nagyobbítani rajta a furatot, de maga az anyag elég kemény műanyag, úgyhogy inkább esztergálni kellene, de az meg sajnos nincs. Meglátszik hogy utángyártott alkatrész, még jó hogy az eredetiket nem dobtam ki.
- A hátsó teleszkóp felső részét hogy kell szétszedni?
Mert le akarom festeni a fém részét, az ábrán a 4-es. A rugót kell kiszedni, vagy hogy?
quasii Creative Commons License 2007.09.02 0 0 12377
Hali!

Nagyobbra kell fúrni, menetet vágni bele és nagyobb csavarral rögzíteni.
Nekem már sikerült egyszer.

Q
Előzmény: Babetta72 (12376)
Babetta72 Creative Commons License 2007.09.02 0 0 12376

Sziasztok!

 

Ma este sikeresen elhagytam a kis 207esem kippufogo könyök tartó két csavart, igy egy két utcahoszt, nyilt hangal kellet végig mennem! Mondanom sem kell hányan néztek! Még nem nyultam a géphez, majd holnap reggel, de félek hogy elhaltak a menetek a hengernél, azaz nem tudom,  majd simán csavar viszatétellel rendezni a hibát! Ha tudok valami alternativát a könyök felfogatására azt szeretettel várnám! Ugyanis most uj hengerre két elhalt menet miatt nem tudok beruházni!

 

Várom az épitő ötleteket!
Segitségeteket előre is köszönöm!

Ricsi176 Creative Commons License 2007.09.02 0 0 12375

Hát emberek nekem bizony már nincs ilyen dús vagy szgény keverék megállapítási problémáim!:D Szerencsémre egyik autószerelő ismerősöm adott nekem, egy Üveggyertya készletet jó régi de tökéletesen meg lehet vele állapítani hogy milyen a keverék (azaz dús vagy szegény) mert az üveg test miatt lehet látni az égés színét és ezt addig kell állítani ameddig a színe nem lesz sötétkék akkor az optimális ilyen dolgot nem lehet már beszerezni (sajna betiltották mert sok durrant el amikor ráhúzták a nyélgázt mert ezek nem bírják a nyomást és hát a szemük bánta)

szóval aki tud nézzen szét a sufniában hátha van még nektek is!

Tóni bácsi Creative Commons License 2007.09.02 0 0 12374

Nos, ha minden ki lett cserélve és minden jó, akor annak mennie kell(lene)!!!

 

Valami olyan hiba lehet, amit így virtuálisan nem tudok kiszűrni. Tudod, van egy határ, amin túl már csak személyes közreműködéssel lehet segíteni. Már többször emlegettél villanyszerelőt, akivel konzultáltál. Ő nem találna rá a hibára???

 

Egyébként egy másik topikban olvastam, hogy egy kolléga tirisztorral szívott, de nagyon. Azt írta, hogy a végén a boltos odaadta neki a teljes raktárkészletét kipróbálásra, (volt vagy 6 db. ha jól emlékszem,)  ABBÓL CSAK EGY MŰKÖDÖTT TÖKÉLETESEN!!! :-(((

Előzmény: Sinbiciklis (12366)
miko? Creative Commons License 2007.09.02 0 0 12373
Annak a diagnosztikáját,hogy benzinben szegény avagy dús keveréket kap a motor,már leírtam.Olvass vissza.
Nem tudom,hogy nálad mi a helyzet,de attól hogy magas a benzinszinted,még simán lehet szegény a keveréked,mert fals levegőt szív a motor pl. szimmeringeknél.
Előzmény: subaaa (12372)
subaaa Creative Commons License 2007.09.02 0 0 12372

Azt árulja el nekem valaki, hogy az hogyan és mitől lehet, hogy ha oly magas a benzinszint, hogy a szívótorok alatti kis lyukon ömlik ki a benzin, akkor ennek ellenére hogy produkálhat a motor alacsony benzinszintre utaló jelenséget?? Vagy magas benzinszintnél is ez van, hogy pedálozás közben gázadásra lehörög?? 

 

miko? Creative Commons License 2007.09.02 0 0 12371
Én Bp.-i vagyok.
Épp a gépmunkákkal nem volt soha problémám.
Múltkor azért nem kaptam dugattyút,mert egy szlovák (!) elvitte az összeset.
Gyűrűből Mahle-t veszek mindig.

Egyébként valóban rettenet az utángyártott cuccok minősége: pl. a fékpofák mm-ekkel keskenyebbek,a kuplung pofák (ahol a súly és a rugóerő meghatározó) össze-vissza,persze nem is működnek stb.

Ha van referenciád Szlovákiáról,ha árban is jó,sőt netán közel is laksz hozzá...
...akkor is Te döntsd el!
:-)
Előzmény: kkn (12369)
miko? Creative Commons License 2007.09.02 0 0 12370
Ez így természetes.
A bejáratás során a blokk belső ellenállása is csökkeni fog,amit érezni is fogsz a menetteljesítményen.
Előzmény: stakypot (12367)
kkn Creative Commons License 2007.09.02 0 0 12369

Szervusztok!

Szüleimnél van két 207-es Babetta. Az egyiket újonnan vette hajdanán faterom a 70-es évek végén, ha jól emlékszem; a másik egy védőnő alól leselejtezett "szolgálati" gép. Az elsőt sokat használtuk, a második csak szét lett szedve festésre, és összerakva, de elég erőtlen volt, és már évek óta állnak. Most ajánlottak egy szlovákiai motoros-Babettás boltot, hogy ott 500 korona lenne az új főtengely, dugó, és a henger hozzáfúrása (hogy most ehhez gyűrű is jár, vagy külön kell venni, nem emlékszem). A trafón lévő tirisztor(?) is halott az egyiken, azt 170 korona körülire mondták. (Egy szlovákiai kollégám most újította fel a 210-esét, ő mondta az árakat.)

Van valakinek tapasztalata, hogy ezek megfelelő minőségűek lehetnek? Mert manapság azt hallom, hogy a régi szoci gépekhez csak silány új alkatrészeket lehet kapni.

fezlergabor Creative Commons License 2007.09.02 0 0 12368
Hello!
Van egy 210es Babim. Arra az van írva hogy első 500 km-en 1:33, utána pedig 1:50 re kell keverni... Én mondjuk ugy 1:45-öt szoktam amivel teljesen jól elmegy!:):):)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!