Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

diessel Creative Commons License 2008.07.23 0 0 5221
5205 hsz-hez valaki esetleg?
ni202 Creative Commons License 2008.07.23 0 0 5219
Szevasztok fényező szakik!
A segítségeteket szeretném kérni
3 napja lefújtam a Puntom motorháztetejét, b.e. sárvédőjét(675-ös Fiat szín) ilyen kékesszürke metállal, utánna meglakkoztam.
Garázsban fújtam ezért kicsit szemetes lett a lakk.
Ezt hogy tudnám eltűntetni belőle???
Hányas papírral csiszoljam, hogy????
Hogyan polírozzam????
NeomatiK Creative Commons License 2008.07.23 0 0 5218

London-Taxi, Dokibá köszönöm a válaszokat!

 

Lenne még néhány kérdésem, de előbb még visszaolvasok és keresgélek...

Előzmény: Törölt nick (5185)
do-xa Creative Commons License 2008.07.22 0 0 5217
E tekintetben 'hál isten van több lehetőségem is. :-))
Előzmény: keepitretro (5216)
keepitretro Creative Commons License 2008.07.22 0 0 5216
"Van egy anyag, (most nem jut eszembe a neve:-)), azt használom mindenhová."

A gyomaricum2004 lesz az!!! body-ba mindig azt kell locsoni aktivátornak. :-)

Előzmény: do-xa (5211)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.22 0 0 5215

megoldodott a gondom, mert vki más már valszeg leszedte, mert ebben oszt nem volt semmi ragasztva.

 

Mikor teszem vissza tegyek alá vmit, vagy haggyam én is igy?

 

oldoca Creative Commons License 2008.07.22 0 0 5213
Fenéket! Azt nem lehet elfelejteni :-)) Az is olyan lesz, mint a beton, rugalmas és oldható. Sikaflex stb.
Sárvédőhöz van megfelelő anyag. De ez itt nem a reklám helye. Lehet bármi a neve.
Előzmény: Sanyi-ka (5212)
Sanyi-ka Creative Commons License 2008.07.22 0 0 5212
Fugaszil?:)))))
Előzmény: do-xa (5211)
do-xa Creative Commons License 2008.07.22 0 0 5211
Nem, nem ismerem, nem dolgoztam ilyen profi cuccokkal. Van egy anyag, (most nem jut eszembe a neve:-)), azt használom mindenhová.
Előzmény: ndannn (5209)
do-xa Creative Commons License 2008.07.22 0 0 5210
Sniccerrel? De szép is lenne!
Előzmény: mj620di (5208)
ndannn Creative Commons License 2008.07.22 0 0 5209
Utánna simán le lehet szedni, erölködés nélkül, olyan lesz a keménysége mint a betonnak, ez csak egy hasonlat volt.Mi kerékjáratokhoz, varrattömítésekhez is ezt használjuk, miután kikeményedik, majdnem olyan a hangja mint a lemeznek!
Ezt tudnád ha dolgoztál volna már vele.
Előzmény: do-xa (5207)
mj620di Creative Commons License 2008.07.21 0 0 5208
Ki szeded a csavarokat majd sniccerrel végig vágod és lejön!
Előzmény: do-xa (5207)
do-xa Creative Commons License 2008.07.21 0 0 5207
Kb.:30 perc alatt megszárad, betonkemény lesz.
Azután meg majd leveszi valaki....más.
Előzmény: ndannn (5206)
ndannn Creative Commons License 2008.07.21 0 0 5206
astraturbod!
Miután leszedted a sárvédőt utánna egy éles késsel vagy spaklival kezd el lekaparni a ragasztót.
Ha így nem megy akkor kezdd el melegíteni hőlégfúvóval, úgy már biztosan lejön.
Utánna amikor rakod föl az újat , kend le BODY 110-es ragasztó tömítővel , azt a részt ahol a sárvédő felfekszik.Kb.:30 perc alatt megszárad, betonkemény lesz.
Előzmény: Törölt nick (5203)
diessel Creative Commons License 2008.07.21 0 0 5205

Hello

Segitséget szeretnék kérni!

Festékszóró pisztoly vásárlása elött állok, és kérdezném hogy nektek mivált be  vagy milyen - melyik a legjobb szerintetek!

szeretnék külön egy bázis pisztolyt meg egy külön lakkost is!

düzni méretbe  milyet ajánlanátok  a vizeshez és a lakkoshoz!

egyébb tapasztalatot is szivesen veszek! esetleg  még boltot is ahonnan lehet szerezni!

köszi

Törölt nick Creative Commons License 2008.07.20 0 0 5204
Sziasztok!

Mivel a kereső elég régi találatokat (és nem is sokat) dobott (ó)budai fényezőkre merészelnék kérdezni, hogy tud valaki mostanában olyat aki lakatol, szépen és megfizethető áron dolgozik?
Nem feltétlenül ragaszkodom (Ó)budához, lehet környéke is, de azért Szegedig nem feltétlenül mennék. :-)
(Jah, ha valakinek gátlásai vannak és nem írná a topikba, de szívesen segítene, akkor: dingo bejgli vipmail pont hu)

Köszönöm!
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.20 0 0 5203

sziasztok, ma reggel el kezdtem bontani a 147 ről az első sérvédőt, és űgy néz ki ragasztva van.

 

hőlégfúvóval tudom eltávolítani?

vagy mivel próbálkozzak?

 

amica11 Creative Commons License 2008.07.19 0 0 5202
LELIKE01!
kÖSZÖNÖM A VÁLASZOD.
A gond az hogy valoszinü hogy meg akarnak vezetni!! Ugyanis egy kocsi lett feldekorálva menyasszonyi csokorhoz, teljesen szabályosan, ugy ahogy 10 éve problémamentessen. Soha nem volt gond a korongokkal a warburgtol az audiig.
Tehát valami olyanra gondolok hogy a tulaj valamit elhalgatott / motorháztetö egy picit matt foltos volt/ és felvillant egy ötlete és most probálkozik !! Furcsa hogy 3 foltot emleget, holott négy korong volt!! Virágkötö szakmába rengeteg kollegát megkérdeztünk, senki ilyent nem tapasztalt! Én arra gondoltam hogy esetleg átlett festve a kocsi és akkor valami techologiai hibábol nem egyenértékü a festés, és az miatt keletkezhetett. Lehetséges hogy ilyen hiba elöfordul? egy festékrétegnél?
A kocsit még nem láttuk, nem hozták el megmutatni, csak telefonálgatnak hogy káruk...
Kössz a válaszod! amica11
Előzmény: Lelike01 (5193)
no usa Creative Commons License 2008.07.19 0 0 5201
Valaki tud segiteni ködölés ügyben? Nem akarok végigfújni egy elemet csak elködölni, de nem tudom pontosan milyen irányba kell, mennyit, mettől-meddig meg ilyenek. Vékonyabb részeket csináltam már több kevesebb sikerrel, de a mostani meló elhúzódott a hátsó oszlopig (tető), de a sárvédőt nem akarja fújatni a tulaj. Itt már elég széles a felület (15-20 cm) és polirozni lehet-e a ködölést és hogyan? Köszi
mj620di Creative Commons License 2008.07.19 0 0 5200
Szerintem az mindegy hogy belül is le heggesztetted mert a co -val ha heggeszted akkor a lemez teljes vastagságában heggeszti!Annyi hogy nem folyamatosan kell varni mert akkor elhúzza a meleg!Pöttyözgetni szépen egymásra!Persze ezt biztos tudod!Lehet a fényező volt trehány!Vagy a heggesztés lyukas!Másra nem tudok gondolni!Én még sosem cineztem semmit !Persze azt nem mondom hogy attól nem jó!
Előzmény: diessel (5190)
do-xa Creative Commons License 2008.07.19 0 0 5199
De nem a tetőre gondolod ugye?
Inkább való átlapolt illesztésekre, ahol a kaszni rugalmassága miatt parányi elmozdulásokkal (csavarodás, hőtágulás stb.) lehet számolni. Egy autó általában úgy van felöltöztetve, hogy külső felületeire ilyenek lehetőleg ne kerüljenek.
Előzmény: Dzseri (5197)
nimrod79 Creative Commons License 2008.07.19 0 0 5198
Szia.

Akkor szerinted az lehet a baj, hogy nem körbe van hegesztve?
És elmozdul a lemez, ettöl látni a helyét?

Vagy a gittelés lehet a szar?

Köszi!
Előzmény: Teaway (5189)
Dzseri Creative Commons License 2008.07.19 0 0 5197
cinezés? gázpáka+ vastag ón?


a tömítőmassza meg egy fehér színű cucc, olyan a doboza mint a sziloplaszté, csak az van ráírva, hogy karosszéria tömítőmassza, és elvileg semleges, nem korrodálhatja a lemezt. Ez jólehet?
Előzmény: do-xa (5196)
do-xa Creative Commons License 2008.07.19 0 0 5196
A cinezés nem csak felület feltöltésre való. Az elektrokorroziót el kell kapni :-) Vagy homogenizálni.
Továbbá: a kitt és lakk nem véd víz és pára ellen. Azt látod hogy lefolyik és rögtön le is szárad. Hogy mennyire diffundál át, azt nem lehet látni. Csak később...
Előzmény: diessel (5194)
Dzseri Creative Commons License 2008.07.19 0 0 5195
Sziasztok!


Olyan kérdésem lenne, hogy van e jobb módszer, a taposólemezen lévő rohadás javítására az alábbinál:



- vízleeresztő dugó kirohadt, körbeflexelni. és kivágni.
- kivágást lemezelni, hegeszteni
- hegesztést alulról felülről tömítőmasszával lekenni
- alvázvédő



Vagy ez nagyon gány módszer?
diessel Creative Commons License 2008.07.19 0 0 5194

filler is volt

cinezni miért kellett volna ? nem volt  szinte semmi eltérésa folt és sárvédö között mert bele szabtam le flexeltem és csak kitt kellett rá! tehát  flexelés után sikban volt.

lehet hogy a lemezek nem "szerették" egy mást?!

Előzmény: do-xa (5192)
Lelike01 Creative Commons License 2008.07.18 0 0 5193
Szia!

Ha nincsen a festés megkarcolva, megsérülve mélyen akkor egy polírozással ki lehet szedni a foltot belőle. 3M polírpaszta durva-közbenső-és polírfolyadék javasolt rá. Sajnos ez a 3 flakon benne lesz kb 15-18 rugóba. De ha le van dugozva rendesen akkor eltart egy darabig, hátha még kell egykor :)
Előzmény: amica11 (5177)
do-xa Creative Commons License 2008.07.18 0 0 5192
Utoljára ... cinezni. Fillerezni.
Előzmény: diessel (5190)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.18 0 0 5191

sziasztok, a tapasztalt szakiktól szeretnék egy kis helpet kérni.

 

Egy 2003 as 147 es alfán készülök, első sárvédőt cserélni.

Az autósboltban azt mondták hogy csak csavarozva van és nincs ragasztva.

Viszont a manuálban azt irják ragasztva van.

 

ha ragasztva van akkor mikor leszerelem hogy tudom könnyen eltávolítnai?

 

és gondolom le kell majd kaparni a régi ragasztót, vmivel zsírtalanitani, és felragasztani az újat.

 

Ha esetleg tudnátok tanácsot adni milyen márkájút vegyek megköszönném.

 

 

diessel Creative Commons License 2008.07.18 0 0 5190

én nem tudom hogy mi lenne erre a jó megoldás  mert én is csináltam ilyet egy e30 on  kivülröl és belülröl is körbe heggesztettem és  kivül belül alapozó kivül gitt meg festék ahogy kell, belülröl az alapozó után jó vastagon üregvédő,most meg láttam azóta, kb 2év és körbe van repedve!!!!idegesítő

:((

Előzmény: mj620di (5188)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!