Leírom a problémát hátha tudtok segíteni.Voltam klímásnál mert nem hűtött,a ventilátor elindul a fordulat feljebb megy gáz van benne de a kompresszor nem dolgozik.Nem kapcsol össze.
Gyerekek,fortwo 450 , 600 as bal hátsó csapágy erőteljesen morog.Séróbol tudja valaki a csapágy tipusát-számát? Hogy ha lerugdosom a fékdobot ne kelljen ott állni fölötte "üresjáratban"
Arra gondoltam,hogy maga a tömeg miatt nem esik akkorát váltásnál a fordulat, de elfogadom amint írsz,mivel eddig ezt sem tudtam,azért kérdeztem . Erre szoktuk mindani,hogy okosabbtól nem szégyen tanulni . Kösz.
a hátsó oldalról (hőkapcsoló) eljön a szíjtárcsa alá a mágneshez (természetesen +12v) de van rajta útközben egy csatlakozás, lehet hogy ott szétcsúszott.
lényeg hogy bármelyik ponton +12v jelen kell legyen.
az egésznek pedig a vezetőülés alatt lévő relédobozban van a biztosítéka és a reléje.
motorkivételkor ebből a dobozból ki kell csatolni a köteget....
Köszi! A kábelek a helyükön vannak.A nyomás érzékelő gombáról a kábel a kompresszor (természetesen hátsó) oldalára megy,érzésre a helyén van.Piszkáltam b@sztattam de nem indul a kompresszor. Abba áramnak kell lenni vagy test?
hát egy önindító csere miatt nem szoktuk kiszedni a motort. túl kényelmes volt az a szerelő...
egy kis vékony vezeték meg a klimakompresszorra a vékonyabb csövén lévő nyomáskapcsolótól aminek a másik ágán a motorköteg kék vezetéke van. ha ezek a helyükön vannak akkor már csak a szivattyú oldalán lévő hőkioldó és a mágnestekercse közti kapcsolatot kell ellenőrizni
Sziasztok a segítségetekre lenne szükségem 1998 Smart fortwo val kapcsolatban.
Szerelőnél volt önindító miatt amiért ki lett szedve a motor is. Amikor odavittem a klíma jéghideg volt most pedig nem indul a kompresszor, a kapcsoló működik alapjárat szabályzó működik. nyomás megvan 7 bár. mi lehet a baj?????????????