Tiborom, csak vigyázz,nehogy sok mustot igyál,mert akkor vasárnap a mellékhelységen kívül sehová se mész! :-)) A lányokkal nyugodtan csinálj programot,majd én alkalmazkodom! szia
HOPP-HOPP! Ha durrogott,akkor ezen a nyomon elindulhatunk! Ha a porlasztóba durrogott vissza,akkor az benzinben szegény keverékre utal,aminek több oka is lehet. Mindenesetre vegyél gyertyát,már csak azért is mert pótgyertya mindig kell hogy kéznél legyen. Aztán indítgasd párszor,majd vedd ki a gyertyát,és ha nem nedves az elektróda rajta,akkor nem kap üzemanyagot a motor. Ekkor nézd meg hogy elmegy-e a benzin a porlasztóig,ha igen,akkor nem úszol meg egy karburátor pucolást. Ha ezekkel megvagy,akkor szólj! hali
Most szombaton szüretre megyek Ócsára egyik barátomhoz, de vasárnak bármikor talizhatunk! Előtte csöngess rám, mert akkor nem hagyom, hogy a lányok kitaláljanak vmi vásárlási programot, amelyben én, mint gépkocsivezető lennék érintve :)
Elöélet:kb 1éve vettem felujitva nagyon faszán ment semmi baja nem volt vettem bele uj gyergyát kb 2honapja mert durogott. Veszek Uj gyergyát és megnézem jön e a lé. ettöl komolyabb feladat nincs egyenlőre? Nagyon köszönöm a segítséged
Nem égtél le,egyszerűen csak nem tudtad és kész. 207-esed van.Ok,de mióta használod? Ha nem régóta,akkor tudsz valamit az előéletéről? (ezen infók is segíthetnek kisakkozni,hogy mi lehet a gond) De nézzük mi kell a működéshez: 1.benzin/olaj-levegő keverék (a porlasztó allítja elő) 2.gyújtószikra De ez csak majdnem ilyen egyszerű,mert a benzin-levegő keveréket össze kell nyomni,és megfelelő időben begyújtani. Tehát első lépésben cserélj gyertyát (ne foglalkozz azzal,hogy kiszerelve ad szikrát,mert lehet hogy a hengerben nyomás alatt már nem teszi), és állíts be 0,4 mm-es gyertyahézagot. Ha ezekután is sztrájkol a gépezet,akkor húzd le a karburátor fémcsonkjáról a benzincsövet,nyisd ki a benzincsapot... oszt jön vagy nem az üzemanyag. Ha idáig eljutottál referálj. Jön a hétvége,hajrá! hali
szia! Hát nem tudok sokat roluk mert még nem igazán volt ez az elsö babettám és ennek is most lett baja de azért kb tudom hogy mi hol van. Abban kérném a segitséged hogy miket kellne átnéznem? a hengerfejtömitéssel most jol leégtem de volt egy yamaha robogom annak ez volt a baja azért gondooltam.
Most,hogy sikerült Töled furmányos módon kicsalnom egy kis Pilsner Urquell-t (hihi), elárulom,hogy kétajkú szimmeringeket legutóbb Futár Petinél láttam.
Mert ha TiborGo ezt írta, akkor nincs okom kételkedni benne! :(((
Több legyet is ütöttem egy csapásra?
Azért azt még megjegyezném, hogy én minden topikban Tóni bácsi néven szerepelek, mert nincs miért bújkálnom! Aki nem ezt teszi annak bizonyára oka van rá!!!
Szia, ne a karburátor állítgatással kezdj,mert az még tapasztalt babettás öreg rókáknak is kihívást jelent. Azt megmondani hogy miért gyenge a motorod,nem lehet így. Valóban lehet hogy szimmeringes,és az is,hogy csutkára kopott a henger,dugattyú. De lehet,hogy a rozsdás tankod miatt eltömődött az ü.a.rendszer. Ha nincs ilyen irányú műszaki affinitásod,akkor hiába is mondanánk,hogy mihez nyúlj,de ha van,akkor kérdezz,segítünk. Még valami:a babettának nincs hengerfejtömítése. hali
Ha téged nem Flandera Mihálynak hívnak, és nem írtál nekem egy mailt, hogy kvázi nehogy a "kedves" kapu további pofátlanságaira reagáljak, akkor természetesen nem rólad van szó!
szia! kszönöm h válaszoltál! a benzinszintet az uszonál érted? mer sokan azt mondták h meg kell gyürüzni vagy fötengely szimering csere. Ma akartam beinditani ad szikrát ki volt nyitva a csap és semmmi. Nem tudsz véletlen olyan oldalt amin karbirol van valami segitség? ja és még egy kérdés az nem lehet a gond hogy a hengerfej tömitést ki kell cserélni mert elmegy ott az erő?? köszönöm válaszod. Ja és nem ad ronda hangot rendes hangja van,
A karburátor-benzinszinted milyen? Nem állítódott el (lyukas úszó pl. ) ????
Amikor sztenderen "frankon pörgeted a kereket", akkor gázadásra nem ad iszonyat ronda hörgő hangot a moci??
Szerintem amikor még beindult, akkor is már iszonyat alacsony lehetett a benzinszinted, s olyan "szívatóval éppenhogymegy" kategória lehetett. Rájön a terhelés a kerékre, s onnantól kezdve lefullad, vagy nemképes elindulni. A karburátornál keresd a hibát, a babettánál szinte mindig ott kell....
Üdvözlök mindenkit! Segítséget szeretnék kérni. Van nekem egy 207es babettám ami nem megy. kicsit bővebben már be sem indul eddig beindult de akkor olyan gondom volt h a sztenderen frankon pörgette a kereket mikor ráültem(59kg vagyok) nem akar megindulni. Ha valaki küldene esetleg képet vagy müszaki rajzot azt szivesen fogadom a sarkozi_adam@freemail.hu-s e-mail címen. Válaszotokat nagyon köszönöm!!!
Nekem is fúrja az oldalamat a kíváncsiság, remélem megtudjuk mi volt a baj. A másik Babis fórumon is téma a 210-es váltója, de oda nem megyek tanácsokat adni, mert ott úgy néz ki, egy általam - hmmm - "nem túlságosan tisztelt úrnak" nyalnak, ezért nemkívánatos személy vagyok. Ezt tudomásomra is hozta az egyik lakó, bár megfelelő csomagolásban. :(
Nem zavar különösebben, MERT ITT VAGYOK OTTHON KÖZTETEK!!! :-)))
Ez is jópofa megközelítés, az előbb említett tájjelleget erősíti.
Igen, ha jól emlékszem 5 db. görgő volt benne, ha ezeket hosszirányban megkloffolták, zömítették, talán némi átmérő növekedéssel még tovább lehetett használni. :)))