Én most vettem észre, hogy a megszorult főtengelyes babettámnak a lendkerekét nem 3, hanem csak 2 csavar tartja.
Ugyanis hiányzik az egyik csavar.
Kérdésem a következő lenne: nem lehet, hogy nincs is megszorulva az a főtengely, hanem a lendkerék mögött leesett valami fémalkatrész, s amiatt nem forog a lendkerék?? Mert miko? képe alapján én nagyon úgy nézem, hogy az a 3 csavar tartja mögötte azokat a nemtommiket, amiken vannak a pofák. Vagy ne reménykedjek?? :D
Ne ígérgess ilyeneket,azért van ez a fórum,hogy pl. Te is nyugodtan kérdezgess.
Ezek itt használt,de még jó kuplungpofák. Ha a tiédek sokkal vékonyabbak,akkor cserélj. De akkor annak az a tünete,hogy a motor pörög rendesen,csak alig viszi magával a járgányt. Ha viszont nem pörög fel a motor csak addig a fordulatszámig ahol a kuplungpofák fognak,és nem indul el a gépezet,akkor a motor maga erőtlen.
Igazán köszönöm a nemes lelkedre jellemző felajánlást, de a közlekedési eszköz fellelhetőségéről mindössze annyit tudok, hogy valahol Budapesten található. Márpedig, ha emlékeim nem csalnak, kis országunk eme földrajzi nevezetessége nem csak egy utcából áll, ami álláspontom szerint kissé bonyolulttá teszi a már említett nagylelkű felajánlásod gyakorlati formába öntését. :)))))
No meg a legfontosabb: életem legnagyobb szerelmének még nem tettem említést vágyaim eme - financiálisan nem elhanyagolható - nem hagyományos (misszionárius) kielégülését cézó aktus kilátásba helyezésére, ezért türelemre intelek! :-))))))
Vazze csak 5 sört ittam, de ilyen süket dumát mostanában nem láttam magamtól!!! :DDDDD
Amikor beindítod, vedd le a sztenderről, ülj rá, és próbálj vele elindulni! Valszeg nem fog sikerülni, de tegyél egy-két próbát! Ezután állítsd le a mocit, vedd le a lendkereket, és nézd meg, hogy a 3 pofa mekkora felületen érintkezett a dobbal! Ha csak kis mértékű súrlódó felületet találsz, be kell vetni a krétás módszert!
Kicsit babra munkás, de megéri a fáradságot!
Ez úgy történik, hogy rendesen bekened fehér táblakrétával a ferodolokat, összerakod, majd ismét elvégzed az elindulási tesztet! Újból szétszeded, és megnézed hol kopott le a krétapor. Ahol lekopott, ott egy kicsit megcsiszolod közepes finomságú dörzsvászonnal. Összerakod, majd ismét próba! Lehet, hogy ezt többször egymás után végig kell játszanod, de megéri, mert csak így lehet a pofákat rendesen becsiszolni!
Nem igaz. a kinti 3 pofa a kuplung pofa,amik kifeszülésével a motor mozgásba hozza a járgányodat. az inditó pofák (2 db.) amik szükségesek a motor beindításhoz,azok vannak beljebb.
Köszönöm válaszod, igyekszem megnézni van a külső 3röpsuly amit a rugo tart össze azt letakaritottam az olajtol vagyis ami nem is volt rajata de beljebb nem mertem menni de azt mondták hogy vannak még ilyen pofák és azok a lényegek mert ezek a kintiek csak a beinditáshoz kell. ez igaz? Köszönöm válaszod
Abban a linkben ami a dokumentumainkat is tartalmazza, találsz elég jó útmutatást a porlasztóval való bánásmódra, beleértve a benzinszint - bizony kissé nehézkes - beállítását is.
háj, jól mondod,szépen be kell ütögetni,a peremest meg utoljára. Arra viszont figyelj,hogy mielött beszereled a perselyeket,illeszd össze a villaszárral (vagy siklótesttel,vagy mittomén minek nevezik), tehát azzal ami csúszkálgat benne,mert én még nem kaptam olyat aminek stimmelt volna a belső átmérője. hali
Mindenképpen megéri,ennyi pénzen végre örömet vásárolhat az ember,már nagyon ráuntam az állandó vacakolásra a Jikovval,ez sokkal jobb. Az általad leírt módosítással végül azt is sikerült megcsinálni,így a régebbi,28-as Babin kapott elhelyezést!
Nos ez a jelenség akkor tapasztalható, ha a lendkerékben lévő 3 db. kuplung pofa nem érintkezik rendesen a lendkerékkel. Amikor sztenderen van a motor nincs rajta terhelés, tehát a viszonylag gyengén érintkező pofák meghajtják a kereket. Terhelés alatt azonban már nincs meg a megfelelő súrlódó kapcsolat.
Okai:
1, Túl erős visszahúzó rugók. (talán ez a legritkább)
2, Elolajosodtak a pofák, mert pl. nem jó a főtengely szimering.
Sziasztok! Ha valaki kacérkodik a gondolattal, hogy a 207-esre Dellorto karburátort szereljen,nyugodtan tegye! Én felszereltem a sajátomra, és nagyon klassz lett,mindenkinek ajánlom. Tóni bácsi volt a "tesztpilóta",az Ő 210-esén nagyon jól teljesít,és a 207-re is passzol. Szépen gyorsít,teljesen ki lehet pörgetni, a gyalogosok néztek is, mi a fene sivító istenverése jön az úton... :)
Én majdnem biztos vagyok benne hogy alacsony a benzinszint, s ez tehet mindenről. De ezen a fórumon nem én vagyok a fő szakértő, sőt, mondhatni én nem is értek hozzá, úgyhogy miko? - tól, Tóni bácsitól, stb, szebb válaszlehetőségeket fogsz kapni mint tőlem... :P
Nem az első hanem a hátsó . Kirakom sztenderre és akkor betekerem huzom a gázt forog a HÁTSÓ kerék:D:D mint állat de kiveszem sztenderről csak bug de szinte meg se mozdul...... Így már érted??:D:Dmer én nem