Keresés

Részletes keresés

miko? Creative Commons License 2007.09.26 0 0 12756
Nem tartom valószínűnek.
De a reménykedés mellett szedd inkább szét!
Kb. 10 perc lebontani a kuplung oldali részt,és máris minden kiderül.
Előzmény: subaaa (12755)
subaaa Creative Commons License 2007.09.25 0 0 12755

Én most vettem észre, hogy a megszorult főtengelyes babettámnak a lendkerekét nem 3, hanem csak 2 csavar tartja.

Ugyanis hiányzik az egyik csavar.

Kérdésem a következő lenne: nem lehet, hogy nincs is megszorulva az a főtengely, hanem a lendkerék mögött leesett valami fémalkatrész, s amiatt nem forog a lendkerék?? Mert miko? képe alapján én nagyon úgy nézem, hogy az a 3 csavar tartja mögötte azokat a nemtommiket, amiken vannak a pofák. Vagy ne reménykedjek?? :D

 

miko? Creative Commons License 2007.09.25 0 0 12754
Ne ígérgess ilyeneket,azért van ez a fórum,hogy pl. Te is nyugodtan kérdezgess.

Ezek itt használt,de még jó kuplungpofák.
Ha a tiédek sokkal vékonyabbak,akkor cserélj.
De akkor annak az a tünete,hogy a motor pörög rendesen,csak alig viszi magával a járgányt.
Ha viszont nem pörög fel a motor csak addig a fordulatszámig ahol a kuplungpofák fognak,és nem indul el a gépezet,akkor a motor maga erőtlen.

Előzmény: sarkozi_adam (12750)
sarkozi_adam Creative Commons License 2007.09.25 0 0 12753
köszönök mindent nagyon rendes/rendesek vagytok
Előzmény: Tóni bácsi (12751)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.09.25 0 0 12752

No akkor egésségünkre!!!

:-)))

Előzmény: miko? (12749)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.09.25 0 0 12751

Ádám!

 

Ezt a fórumot azért "üzemeltetjük", hogy megbeszéljük a problémáinkat!!! Szó sincs zargatásról!!!

 

Arról tudjál, hogy az utángyártott új pofák meglehetősen rossz minőségűek!

Ergo: amíg a régi használható, nem szabad cserélni!!!

 

Nézd meg a ferodolok vastagságát! Ha legalább 2 mm, eszedbe ne jusson a csere!!!

 

 

Előzmény: sarkozi_adam (12750)
sarkozi_adam Creative Commons License 2007.09.25 0 0 12750
szia! Nem lenne jobb ha vennék uj ferodolokat?
Ígérem többet nem zargatlak titeket a hülye kérdéseimmel.
Köszi a választ
Előzmény: Tóni bácsi (12745)
miko? Creative Commons License 2007.09.25 0 0 12749
Attól tartok nem tudnék a lelkiismeretemmel elszámolni,ha hagynám,hogy egyedül fogyaszd a söröd.
Ezért most az egészségedre iszom ezt:

Előzmény: Tóni bácsi (12748)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.09.25 0 0 12748

Atya Úristen!

 

Beinjektálok még egy sört orálisan, aztán nem jövök ide vissza, mert a billentyűzetem nyálfelvevő képessége meglehetősen véges!!!

DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Előzmény: miko? (12746)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.09.25 0 0 12747

Nagy Jó Uram!

 

Igazán köszönöm a nemes lelkedre jellemző felajánlást, de a közlekedési eszköz fellelhetőségéről mindössze annyit tudok, hogy valahol Budapesten található. Márpedig, ha emlékeim nem csalnak, kis országunk eme földrajzi nevezetessége nem csak egy utcából áll, ami álláspontom szerint kissé bonyolulttá teszi a már említett nagylelkű felajánlásod gyakorlati formába öntését. :)))))

 

No meg a legfontosabb: életem legnagyobb szerelmének még nem tettem említést vágyaim eme - financiálisan nem elhanyagolható - nem hagyományos (misszionárius) kielégülését cézó aktus kilátásba helyezésére, ezért türelemre intelek! :-))))))

 

Vazze csak 5 sört ittam, de ilyen süket dumát mostanában nem láttam magamtól!!! :DDDDD

 

Bocsi!!!!!

 

Tóni bácsi      

Előzmény: miko? (12743)
miko? Creative Commons License 2007.09.25 0 0 12746
Tóni bácsi!

Egyébként pedig vasárnap ropogós héjü friss kenyérrel,száraz vörösborral,és ezzel vártalak:

Tóni bácsi Creative Commons License 2007.09.25 0 0 12745

Cső!

 

Amikor beindítod, vedd le a sztenderről, ülj rá, és próbálj vele elindulni! Valszeg nem fog sikerülni, de tegyél egy-két próbát! Ezután állítsd le a mocit, vedd le a lendkereket, és nézd meg, hogy a 3 pofa mekkora felületen érintkezett a dobbal! Ha csak kis mértékű súrlódó felületet találsz, be kell vetni a krétás módszert!

 

Kicsit babra munkás, de megéri a fáradságot!

 

Ez úgy történik, hogy rendesen bekened fehér táblakrétával a ferodolokat, összerakod, majd ismét elvégzed az elindulási tesztet! Újból szétszeded, és megnézed hol kopott le a krétapor. Ahol lekopott, ott egy kicsit megcsiszolod közepes finomságú dörzsvászonnal. Összerakod, majd ismét próba! Lehet, hogy ezt többször egymás után végig kell játszanod, de megéri, mert csak így lehet a pofákat rendesen becsiszolni!

 

Remélem, nem keserítettelek el nagyon!!! :)))

Előzmény: sarkozi_adam (12744)
sarkozi_adam Creative Commons License 2007.09.25 0 0 12744
köszönöm! Annyit szertnék még kérdezni hogy azokon a pofákon miket kell megnéznem?
Előzmény: miko? (12741)
miko? Creative Commons License 2007.09.25 0 0 12743

Tóni bácsi!

 

Amin én lovagoltam,az a kollégám garázsában pihen.

De ez is jól néz ki,fénykép alapján korrektnek tűnik.

Ha komolyan érdekel,akkor elmehetek kipróbálni!

 

szia,pajtid

Előzmény: Tóni bácsi (12742)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.09.25 0 0 12742

Kedves miko? Pajti!

 

Hirdetnek a vaterán egy T/125-ös Csepelt. Ez a motor kisértetiesen hasonlít arra, amin Te ülsz a képtárunkban!!!

 

A hirdető kódneve: izs-49

 

????????????????????????

 

Üdv: Tóni bácsi

Előzmény: miko? (12741)
miko? Creative Commons License 2007.09.24 0 0 12741
Nem igaz.
a kinti 3 pofa a kuplung pofa,amik kifeszülésével a motor mozgásba hozza a járgányodat.
az inditó pofák (2 db.) amik szükségesek a motor beindításhoz,azok vannak beljebb.
Előzmény: sarkozi_adam (12740)
sarkozi_adam Creative Commons License 2007.09.24 0 0 12740
Köszönöm válaszod, igyekszem megnézni van a külső 3röpsuly amit a rugo tart össze azt letakaritottam az olajtol vagyis ami nem is volt rajata de beljebb nem mertem menni
de azt mondták hogy vannak még ilyen pofák és azok a lényegek mert ezek a kintiek csak a beinditáshoz kell. ez igaz?
Köszönöm válaszod
Előzmény: Tóni bácsi (12739)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.09.23 0 0 12739

Még valami:

 

Abban a linkben ami a dokumentumainkat is tartalmazza, találsz elég jó útmutatást a porlasztóval való bánásmódra, beleértve a benzinszint - bizony kissé nehézkes - beállítását is. 

Előzmény: sarkozi_adam (12722)
miko? Creative Commons License 2007.09.23 0 0 12738
háj,
jól mondod,szépen be kell ütögetni,a peremest meg utoljára.
Arra viszont figyelj,hogy mielött beszereled a perselyeket,illeszd össze a villaszárral (vagy siklótesttel,vagy mittomén minek nevezik), tehát azzal ami csúszkálgat benne,mert én még nem kaptam olyat aminek stimmelt volna a belső átmérője.
hali
Előzmény: quasii (12724)
zulesi Creative Commons License 2007.09.23 0 0 12737
Mindenképpen megéri,ennyi pénzen végre örömet vásárolhat az ember,már nagyon ráuntam az állandó vacakolásra a Jikovval,ez sokkal jobb. Az általad leírt módosítással végül azt is sikerült megcsinálni,így a régebbi,28-as Babin kapott elhelyezést!
Előzmény: Tóni bácsi (12735)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.09.23 0 0 12736

Kedves Tiborunk!

 

Veséd, májad, így szüret után??? :DDDDDDDD

Karter-gázbowdened nincs kiakadva??? :DDDDDDDD

Kuplungod nem csúszik??? :DDDDDDD

 

Tóni bácsi

Előzmény: Törölt nick (12730)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.09.23 0 0 12735

Örülök az örömödnek! :)))

 

Szóval megéri a befektetés!

Előzmény: zulesi (12733)
Tóni bácsi Creative Commons License 2007.09.23 0 0 12734

Szia sarkozi adam!

 

Nos ez a jelenség akkor tapasztalható, ha a lendkerékben lévő 3 db. kuplung pofa nem érintkezik rendesen a lendkerékkel. Amikor sztenderen van a motor nincs rajta terhelés, tehát a viszonylag gyengén érintkező pofák meghajtják a kereket. Terhelés alatt azonban már nincs meg a megfelelő súrlódó kapcsolat.

 

Okai:

 

1, Túl erős visszahúzó rugók. (talán ez a legritkább)

2, Elolajosodtak a pofák, mert pl. nem jó a főtengely szimering.

3, Szorulnak a pofák a csapjaikon

4, Nagyon el vannak kopva a pofák. 

Ezeket ellenőrizd, aztán gyere vissza mesélni!

 

Üdv: Tóni bácsi

Előzmény: sarkozi_adam (12728)
zulesi Creative Commons License 2007.09.23 0 0 12733
Sziasztok! Ha valaki kacérkodik a gondolattal, hogy a 207-esre Dellorto karburátort szereljen,nyugodtan tegye! Én felszereltem a sajátomra, és nagyon klassz lett,mindenkinek ajánlom. Tóni bácsi volt a "tesztpilóta",az Ő 210-esén nagyon jól teljesít,és a 207-re is passzol. Szépen gyorsít,teljesen ki lehet pörgetni, a gyalogosok néztek is, mi a fene sivító istenverése jön az úton... :)
sarkozi_adam Creative Commons License 2007.09.23 0 0 12732
Köszönöm szépen! De hülye vagyok Tábori ki is ment a fejemből de azt hittem hogy csak robogóval foglakozik! Köszi nagyon rendesek vagytok!!!!
Kristóf 210 Creative Commons License 2007.09.23 0 0 12731
Előzmény: sarkozi_adam (12719)
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.23 0 0 12730

Hali Ádám! Újpesten a Templom utcában van a Tábori Motor. Szinte minden van.

Drágább, mint a patika, de ha 100% -ot rátesz a tömítésre, akkor is kijön egy kilóból - nem kell átutaznod a várost a Mofaker -ig.

Az öreg szívesen és ingyenesen jó tanácsokat is ad, a fiatalra kár az időt vesztegetni.

Előzmény: sarkozi_adam (12719)
subaaa Creative Commons License 2007.09.23 0 0 12729
Én majdnem biztos vagyok benne hogy alacsony a benzinszint, s ez tehet mindenről. De ezen a fórumon nem én vagyok a fő szakértő, sőt, mondhatni én nem is értek hozzá, úgyhogy miko? - tól, Tóni bácsitól, stb, szebb válaszlehetőségeket fogsz kapni mint tőlem... :P
Előzmény: sarkozi_adam (12728)
sarkozi_adam Creative Commons License 2007.09.23 0 0 12728
Nem az első hanem a hátsó . Kirakom sztenderre és akkor betekerem huzom a gázt forog a HÁTSÓ kerék:D:D mint állat de kiveszem sztenderről csak bug de szinte meg se mozdul...... Így már érted??:D:Dmer én nem
Előzmény: subaaa (12723)
quasii Creative Commons License 2007.09.23 0 0 12727

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!