Néha nem tudom eldönteni, hogy kik is járnak ide, mikor a beszámolókat, témákat olvasom. Teljesen hülyék, fanatikusak, tiszteletre méltóak, példaképek... A megfelelő rész aláhúzandó. :)
/ és még mielőtt támadások jönnének, le a kalappal, srácok. :D /
A siófoki holdason sajnos nem volt hó, még az aligai kilátóra érve sem.
Számomra azért így is eseménydús volt az itteni teleholdas, mert műszaki okokból késtem 5 percet, bátyó meg már elindult, én meg alig győztem utolérni az ellenszélben (ő outival volt, én MTB-vel). Biztos a téli elpuhulás, meg a túlöltözés (1-2 réteggel kevesebb is elég lett volna) okozhatta, hogy alig akart közeledni a bátyó hátsó villogója, pedig csaknem 2 percet mentem egyfolytában 197bpm-es pulzussal, amiben volt két 198bpm-es tüske is. Ez így 41. életévemhez közeledve kissé khmmmm, erős terhelés volt.
No meg ennyit a közelítő képletekről: 220-életkor a maximális pulzus mi? :o)
Ha felújítod, marad a jól megszokott, bejáratott bringád, ráadásul a tudat, hogy most minden új rajta, szemben azzal, hogy veszel valamit, ami totál zsákbamacska.
Szvsz újítsd fel, egész normális kerekeket lehet viszonylag normális áron kapni.
Sziasztok! Most járok először ebben a topikban, szeretném a tanácsotokat kérni!
Van egy 11 éves Schwinn Cseppel Landrider biciklim (2004-es évjárat). (http://static.testbike.hu/images/rvattpic/Schwinn-Csepel-Landrider-21sp-2008-trekking-NO.jpg?ts=2011-03-21%2022:09:45 nagyjából ilyen, a képet a neten találtam) Csak aszfaltos úton használom, naponta 5-30 km. Most elérkeztem ahhoz az állapothoz, hogy el kell döntsem érdemes-e vele foglalkozni, vagy nem. Az alábbi problémák vannak vele: -hátsó felni (duplafalú) több helyen megrepedve -hátsó agy valószínű kicsit már deformálódva, mert rendszeresen lötyög a kerék (új tengellyel is) -lánctányérok gyakorlatilag használhatatlanná kopva (a legkisebb még használható), de ha ezt cserélem akkor értelemszerűen fogaskoszorú+lánc is kell lánc+fogaskoszorú ha jól számolom öt alkalommal lett már cserélve
Szerintetek érdemes megcsinálni vagy jobban járok, ha lecserélem? Azt tudni kell, hogy szinte mindent kellett már rajt cserélni, annak ellenére, hogy sokan hülyének néznek, hogy milyen szinten vigyázok rá.
Mert nem mindegy, hogy acél a küllő, vagy rozsdamentes (korrózióálló) acél. A minőséget meg kell fizetni, de neked olcsóbb, hogy cserélgeted és bizonyára erős a hited is. :)
De ha kicsit utána számolsz, hamar kijön hogy a plusz küllők pótlása miatt egy nagyon drága kereked lesz, ám gagyi küllőkkel. A szerelgetés, boltba járás stb., ne csak a küllő árát nézd! Míg minőségi küllőkkel jó eséllyel évekig még talán igazítani sem kell a keréken. Nem ér meg 1500 forintot?
A szakembert miről ismerni meg? Anno nekem a Campagnolo felnimet rosszul fűzte be egy "szakember" a szervizben. Akkor tört el 70 -nél.
Múltkor vettem egy első kereket a cuccos bringába. Néztem otthon, nagyobb a tengely, mint a papucs furata. No, mondom mindenki hibázhat, pedig mondtam, hogy mihez kell. Viszem vissza, az arc nem értette, kérdezi: -Miért nem reszelted ki a papucsot? LOL.