Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Szendi89 Creative Commons License 2015.07.23 0 0 474

Tudna valaki küldeni nekem egy C-Max 2011-es évjáratú magyar nyelvű felhasználói kézi könyvet.

E-mail címem: oktel8@freemail.hu

Köszönöm!

HeiBalu Creative Commons License 2015.07.23 0 0 473

Szia,

 

megoldódott, igaz 35ezerbe fájt...

 

De ne halogasd, mert ha így tankolsz és folyamatosan kifolyik egy kicsit a gázolaj, a lökhárítót megeszi és eldeformálódik. Jó pár Ford lökhárítójának sarkán látni, hogy kiáll, ez mind amiatt van. Megszívja magát gázolajjal és megdagad. Az pedig nem jó, mert komplett lökös csere.

 

Egyébként szét lett szedve darabokra, kimosva, átfújatva, de nem jártunk sikerrel. Úgyhogy komplett csőcsere volt, mivel abban van egy hülye szelep, ami megadta magát, de most simán teletankolom, egyszer sem csap vissza a pisztoly.

 

Üdv:

Balu

Előzmény: mixeres (466)
Aveo2007 Creative Commons License 2015.07.23 0 0 472

Sziasztok

Számos műhelyben jártam, de sehol nem tudják megmagyarázni a következőket.

Három hónapja vettem az autót Hollandiából (5 éves) és mivel a gumik elég gyenge állapotban voltak, vettem egy új szettet. Azóta a köv. problémám van: Kb.200-300 km után kezd húzni jobbra az autó. Futószöget állíttattam, semmi változás. Megcseréltem a két első kereket, ezzel helyre is jött, enyhén balra kezdett húzni, tehát a gumikra gyanakodtam, de meglepetésemre 200 km után ismét jobbra kezdett húzni gázadáskor. A futószög tökéletes , ismét leellenőriztettem. Valami generálja a hibát, nem tudunk rájönni. Volt már valaki hasonló helyzetben?

wongkok Creative Commons License 2015.07.21 0 0 471

Nem látom az email címedet, nem publikus.

Irj email-t nekem, Katt a nevemre és...

 

Előzmény: baljandros (470)
baljandros Creative Commons License 2015.07.21 0 0 470

Érdekelne a 2015-ös SD! navi mennyi lenne ????

Előzmény: wongkok (422)
wongkok Creative Commons License 2015.07.16 0 0 469

Törölni kell a hibaüzenetet. (ODB-n keresztül)

 

Előzmény: Márk Föcsök (468)
Márk Föcsök Creative Commons License 2015.07.16 0 0 468

Sziasztok.

Olyan kérdésem lenne, hogy kicseréltem a kulcsban az elemet de még mindig kiírja hogy key battery low replace soon. Van vkinek ötlete hogy ez miért lehet? (2011 Ford C max titanium 1.6 kulcsnélküli indítós)

Tarol Creative Commons License 2015.07.13 0 0 467

Sziasztok!

Pár éve használom az 1,6-os TDCI Fordom, szeretem, de mindig kell rá költögetnem, mondjuk használom is.

Egy ideje az utastérbe erős gázszag van, a szerelőm azt mondta, hogy kifúj az injektornál, tömítést kell cserélni.

Volt-e már ilyen gondja valakinek, illetve mennyibe kerülhet a javítása?

Plusz a népszerű kérés: nekem is jól jönne egy magyar kézikönyv. ( 2010 évjárat)

mixeres Creative Commons License 2015.07.13 0 0 466

Szia.

Èn is kűzdök a tankolàssal habàr k 1x tankoltam meg az ayautót mert mosz vàsàroltam.Nàlad megoldódott a problèma? Az enyèm 2011 1.6tdci 116le grand.

Üdv:Tamàs

Előzmény: HeiBalu (452)
zltmth Creative Commons License 2015.07.10 0 0 465

Sziasztok

Milyen jelei vannak a hibás gázolajszűrőnek, azt hiszem, arra kell visszavezetnem a többszöri botlást gázadáskor?

HeiBalu Creative Commons License 2015.07.06 0 0 464

Sziasztok,

 

a kesztyűtartó felett lévő hangulatvilágítást cserélte már valaki a kocsijában??

 

A középkonzol felőli része világít, de az ajtó felé egyre több helyen van kiégve a ledsor...

 

Köszi.

 

Üdv:

Balázs

jg79 Creative Commons License 2015.07.03 0 0 463

Sziasztok!

 

Szeretnék érdeklődni, tuti jártatok már úgy mint én, hogy a Start/Stop-os Cmax indító kulcsomban lemerült az elem. Ki is cseréltem de az autó még írja, hogy ki kell cserélnem az elemet. Ez elvileg a kulcs újratanításával megoldódik. Az lenne a kérdésem, hogy erre a problémára van-e valami "házi" megoldás!

 

Válaszaitokat előre is köszönöm!

 

Ford C max 2010-es évjárat!

 

Hali

retusal Creative Commons License 2015.06.25 0 0 462

Ford C-max automata váltós, használt autót szeretnék vásárolni. 2011-13-ig. gyártottat.

Mozgáskorlátozott vagyok a kuplung kinyomása nehézséget okoz ezért gondoltam automatát, és magas építésű autó könnyebb a beszállás. Mi a tapasztalat, egy 2.0 TDCi 85KW-os  mennyit fogyaszt? 

Köszi: retusal

viscsonitten Creative Commons License 2015.06.23 0 0 461

Nem akarom a témát tovább húzni-vonni, de a márkaszervíznek nem az a célja, hogy olcsón megúszd! üdv

Előzmény: HeiBalu (454)
wongkok Creative Commons License 2015.06.23 0 0 460

Nem publikus az email címed..:(

így nem tudok küldeni semmit sem. Irj rám...

Előzmény: Balian812 (459)
Balian812 Creative Commons License 2015.06.23 0 0 459

Sziasztok,

A napokban átveszem a 2011-es titanium Cmax-om. Nagyon hálás lennék egy cmax kézikönyvért magam is.

Illetve lehet hogy én is csatlakozom a kérdezőkhöz... (kiváltképp navi magyarítás témában)

 

KÖszi előre is egy gépkönyvért!

HeiBalu Creative Commons License 2015.06.22 0 0 458

Sziasztok,

 

Ford C-Max 2011 Titanium...

 

Hogy lehet a könyöktámaszból kivenni az usb csatlakozót? Valami érintkezési hibája lehet, vagy kontakthibás, mert ahogy mozgatom a pendrive-ot rácsatlakozik, de aztán azonnal szét is kapcsol.

 

Megnézném, de nem tudom, hogy kell kivarázsolni.

 

Üdv:

Balu

HeiBalu Creative Commons License 2015.06.17 0 0 457
wildboar8 Creative Commons License 2015.06.17 0 0 456

Nagyon köszi! Már tanultam is belőle okosságokat! :)

Előzmény: wongkok (447)
HeiBalu Creative Commons License 2015.06.17 0 0 455

Valaki tud segíteni abban, hogy lehet lekapni a GPS talpat a kocsi tetejéről? Típus C-MAX 2011-es évjárat.

HeiBalu Creative Commons License 2015.06.17 0 0 454

Na ez az amit nem tudok, de hogy egy márkaszerviznek sincs róla fogalma az már... :)

Előzmény: viscsonitten (453)
viscsonitten Creative Commons License 2015.06.17 0 0 453

Szia!

 

Ha figyelsz rá és próbáltad, biztosan nem az a gond, amit én írtam. Ugyan van levegőztető rendszer, de nem hinném, hogy nagyobb a keresztmetszett,mintha rést hagynál a pisztollyal. Ráadásul ha sapka nyitásnál szusszan egyet, akkor a levegőztető biztosan nincs nyitva...

Nincs esetleg szűrő a beömlő csőben(betöltő nyílás-tank között)? Hátha ott akadt el valami, és nem akadálytalanul jut el a benya a tankig...

 

 

üdv

Előzmény: HeiBalu (452)
HeiBalu Creative Commons License 2015.06.17 0 0 452

Szia,

 

nem azzal van a baj, próbáltam már többféle módon, épphogy benyomva, teljesen benyomva, elfordítva. Mindegyik kúton visszacsap. Ha nagyon lassan nyomom /tegnap teletank 12 perc.../ akkor semmi baj, de akkor is hallani egy folyamatos kutyorgást a tankból.

 

Voltam egy másik szakinál, aki szerint az egyik cső van beledugva, csak nem tudtam beállni, mert ezer autó volt nála. Csak jövőhéten tud ránézni.

 

Üdv:

Balu

Előzmény: viscsonitten (450)
viscsonitten Creative Commons License 2015.06.17 0 0 451

Sziasztok!

 

Szerelő véleményét kérem! Már 2 éve szívok. Egyszer már kifejtettem, most tömören. 1.8 Benzin, CSDB, Focus C-Max, 2004. 226E?? km.

 

Autó teljesítménye lényegesen romlik a teljes fordulat tartományon, + hangja megváltozik gyorításnál (alacsony fordulaton dohog) ~20 fok környezeti hőfok felett ÉS üzemmeleg motornál. Néha rángatott/hezitált is. Télen no problem!!!

Rángatás/hezitálás megszünt szívócsonk cserére(csappanytú hiba). De a teljesítmény nyáron kaka. Fogyasztás nem változik szignifikánsan.

Pillangó tiszta, gyertyák rendben.

Legújabb firmware újratéve, hátha belepiszkáltak. KAM(adaptált adatmemória) reset után jobban megy, de akkor sem az igazi. Tehát nem mondanám biztosan, hogy rossz adaptávióval (szenzorok) van dolgunk.

 

Korrekciós értékek rendben. O2 látszólag OK.

 

Gondoltam

 

- lambda szondára (van benne már egy kis DC offset). Tehét lambda 1-nél nem 0.45, hanem mondjuk 0.5 ezért mindíg szegény vagy dús... kb 1-2 Hz-es szinusz megvan, jelszint tartomány (magnitudó) renden. Műszerrel nem mértem, csak high speed OBD.

 

- EGR szelepre. Nyitva marad, akad, vagy nem zár megfelelően. Azért gondolom, mert a külső hőmérséklet(ambient), és a beszívott levegő hőfoka a szívosorban (MAP-IAT) 20-45 fokkal magasabb értékre is beáll. Ugye itt már befolyásolhat a visszavezetett forró gáz. Léptetőmotorja rendben. Tisztításnak még nem álltam neki. Füst nincs! 

 

- Katalizátor hővédő pajzs hiányzik! Esetleg befűt ott ahol nem kéne. Adagoló, szenzor, valami ilyesmi. Mit gondoltok? Lehetséges, hogy a hőpajzs befűt mondjuk az injektoroknak, vagy hasonló hatás...?

 

- Üa. nyomást nem mértünk, de azt kizárnám. Integrált szűrős. Nemrég láttam egy 7 éves kiberhált integrált szűrőt, nem volt különösebben koszos...

 

- Katalizátor kb. félúton van az OBD alapján. Torlónyomást nem mértünk, de mit számítana az a 30 fok környezeti hődifi(tél-nyár) egy 4-500 fokos elemnél.... CO rendben. Esetleg tömítetlen/repedt leömlő???

 

Fontos: Motor nemrég gyűrűzve, hengerfej felújítva. Melegen ugyan nem mértem kompressziót, de hidegen rendben.

Motor hűtőkör hőfok 89-96 celsius. Hfej hőfok 101-115 celsius. Venti rendben, termosztát rendben.

Gyertyákon nincs nyoma szegény vagy dús keverékre utaló nyomoknak. Nincs kiugró henger vagy missfire. Nengerek közt nincs áthúzás, legalábbis nincs átégés/sérülés.

 

- Vízpumpa, MAP(IAT), EGR, O2, hőmérők még nem voltak cserélve.

- Vezérlés, lánc felújítva. Szelephézag, timing, patron(lánc feszes) rendben!

 

Kezdem nagyon unni, feleslegesen nem vennék 100E-es EGR-t, és egyéb drága okosságokat csakúgy "miértne".

 

ODB2-őn lekérve a hőfokokat, stb (PID) nincs statikus vagy végértéken álló bemenet (szenzor) dinamikusan változó mennyiségeknél.

 

Holnap KAM reset, majd próba lehúzott O2-vel (Upstream, első), majd lehúzott EGR-rel, majd lehúzott MAP(IAT)-vel.

 

Már jártam pár helyen, de azt látom, hogy nincs nagy kedv $$$-) az ilyesmihez. Lenne műhelyem, már rég rendbetettem volna... :(

 

Hideg motornál a blokkból (zárt termosztátnál) hogy tudom leengedni a hűtő vizet??? Alul van valahol a csavar, tudom, de azt nem hogy melyik. Az olajét tudom. Ez az EGR tisztításhoz kellene.

 

Remélem valaki ír pár sort. 1 liter kitűnő hazai pálesz, vagy 2* 6-os Hein&#ken sör felajánlva értékelhető, eredményes tippért cserébe!

 

Pesten vagyok, akár el is megyek.

 

Kösz!!!

viscsonitten Creative Commons License 2015.06.17 0 0 450

Szia!

 

Nagyon benyomod a pisztolyt! Kétféle vagy többféle keresztmetszet van a cső(adagoló pisztoly) végén kialakítva. Nálam is volt ilyen, mióta figyelek arra, hogy kisebb legyen a cső keresztmetszet(nem tolom be annyira) mint a nyílásé, nincs ilyen gondom. 55E, vicces.

 

Tehát amikor csutkán benyomod a pisztoly, nem marad rés, amin tudnának távozni a gázok a kiszorítás miatt.

 

üdv!

Előzmény: HeiBalu (443)
boti_74 Creative Commons License 2015.06.15 0 0 449

halihó

 

A cmax-om kitalálta h "lemerülőben van a kulcsban lévő elem, cserélje minél hamarabb" (kulcsnélküli indításos a masina). Na én már tettem bele két új elemet is de csak ragaszkodik hozzá és nem tűnik el a hibaüzenet. Vmi 5let h hogy kéne ettől megszabadulni, mert a használati nem ír semmiféle hibatörlési procedúráról csak h ki kell cserélni az elemet ?

 

Előre is kösszencs

walter70 Creative Commons License 2015.06.15 0 0 448

Sziasztok!

 

Szintén 2011-es Grandhoz lenne kérdésem:a fejegységre lehet erősítőt kötni,vagy csak a hangszórók cseréjével lehet javítani a hangminőségen?

wongkok Creative Commons License 2015.06.14 0 0 447

Nincs hozzá kód, ezért nem is kaptál.

Az email-ed nem publikus így nem tudok neked küldeni semmit...

Előzmény: wildboar8 (446)
wildboar8 Creative Commons License 2015.06.13 0 0 446

egy magyar használati útmutató engem is érdekelne, Grand C-Max 1.6 diesel, 2011. illetve olyan kérdésem van, hogy ezeknél is van rádió kód? ha nem kaptam hozzá, akkor mihez kezek ha valamiért esetleg ki kell venni az akkut? köszi!

HeiBalu Creative Commons License 2015.06.13 0 0 445

Sziasztok,

 

a közösségi portálon csináltam egy csoportot, ha van kedvetek csatlakozni alább a link:

https://www.facebook.com/groups/769245126528490/

A célom, hogy összegyűjtsünk mindenféle problémát, ötletelést, amivel segítjük a másikat, összeszedjük azokat a szervizeket, szakikat, fanatikus hozzáértőket, akiknek szívesen a kezükbe adjuk autónkat.

Üdv, és további szép napot.

 

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!