50-es, 60-as, 70-es, 80-as évek utcaképei miatt nyílott ez a topic. Mivel szeretem a régi autókat, buszokat, villamosokat szeretnék sokat viszontlátni ezeken a képeken...
Szombaton Múzeumok éjszakája lesz, melynek keretében megtekinthető a TATABÁNYA nevű muzeális vontatóhajó 18 órától Pesten a Lánchídnál az Akadémia III-as pontonon. Mindenkit szeretettel várunk!
Sziasztok már egy ideje olvasom a topikot de most irok ide. Nagyon szép volt régen a közlekedés itthon. Csikozott szinnel elátott útjelző tábla tartók, forgalomirányitó fényjelző készülék szinezése és alakja, utcai lámpák amelyek néha szilva mag alakúak voltak. Sajna nekem nincsennek képjeim de ajánlom nagyon a filmuzeum nevő tv csatornát amelyekben igen sok de ritkán szoktak lenni benne amatőr felvételek a múltból amelyekben szép kromozott hűtőrácsos ikarus buszok szaladgálnak az utakon és skodák amerre a szem elátt.
Naná. Bátai illetőség, eredetileg kaposvári kocsi, nem úgy nézett ki mint most, de oylan lesz-szárnyas lámpák már vannak rajta, és arra vár, hogy kiszolgáljam 2db napkerékkel.:-))
408-as, 412-es kevesebb volt, mert 71-től jöttek a Zsigák.
A Zsigulik először kékek voltak fehér csíkkal, aztán rájöttek, hogy egyszerűbb fehéret venni és ráfújni a kék csíkot.
Nem tudom, hogy az adott rendszám passzol-e az adott autóra (valószínűleg nem), de a rendőrségnél nem folytonos volt a számozás, hanem a leselejtezett járművek rendszámát újra kiadták.
Magában a Moszkvics rendőrautó létezésében nem kételkedtem, 407-esekre magam is emlékszem (bár 408-ra és 412-re nem). Végülis '69 és '71 között ez is elképzelhető (kisgyerek voltam még akkoriban). A rendszám viszont valahogy nem stimmel nekem. RB rendszámra én csak a nyolcvanas évekből emlékszem, talán a fehér alapszínű VAZ 21011-eseken láttam elsőként.
Hm. A VW-t mikortól gyártották? Mert az 1000MB az kopoltyús (1964-66) vagy az eggyel utána következő széria. Az oldalsó hűtőrács éppen hogy látszik kinagyítva, meg a tetején még rajta van a hosszanti áramvonal...