Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BallyS16 Creative Commons License 2014.04.10 0 0 55625

Nekem a trafósor hibája produkált az elmúlt hónapban ilyet.

Előzmény: asbild (55623)
BallyS16 Creative Commons License 2014.04.10 0 0 55624

1.6 16V-ben nincs olyan.

Előzmény: Hf1968 (55621)
asbild Creative Commons License 2014.04.10 0 0 55623

Sziasztok.

Köszi szépen az ötletet.De én arra gondoltam,hátha valakinek volt ugyanilyen probléméja mint nekem,és hátha hallok konkrét javítandó alkatrészt.

Átnéztem minden csatlakozót,földelés kábelt,hátha ott volt valami érintkezési hiba!Délután birom csak vinni próbakörre...

Előzmény: BallyS16 (55613)
Hf1968 Creative Commons License 2014.04.10 0 0 55622

Sziasztok.

Ha valakit érdekelne Xsara II téli gumi készlet felnivel, az jelentkezzen. 195/55/15-ös méret, Falken EuroWinter 95%-os gumik. 55.000Ft

Hf1968 Creative Commons License 2014.04.10 0 0 55621

Szia.

Alapjárati motor estleg?!

Előzmény: asbild (55612)
Trungel Richárd Creative Commons License 2014.04.10 0 0 55620

Én Pakson lakok! Kaphatok egy e-mail címet? :) 

Előzmény: Törölt nick (55619)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.10 0 0 55619

Bontos 1.500-at mondott nekem / darab. Forumosnak odaadom 4.000-ert, ha meghirdetem akkor 5.000 Ft. Szekszardon van, de szombaton Tokolon leszek...

Előzmény: Trungel Richárd (55615)
Adam87G Creative Commons License 2014.04.10 0 0 55618

Szia, köszi a választ neked is meg Gergelynek is!

Igen, én is ezt hallottam, hogy tudnak furcsaságokat produkálni, ha döglődik az akksi. Most egyelőre megint jól működik minden, de ha hétvégén lesz időm, megnézem az akksisarukat, meg magát az akksit. Nálam van a kocsi lassan 4 éve, én ezalatt nem cseréltem akksit, úgyhogy már simán lehet 5-6 éves is (ha nem több).

Előzmény: Gabenesz (55617)
Gabenesz Creative Commons License 2014.04.10 0 0 55617

Szia !

 

Vagy ahogy már írták : akkusaru érintkezés, vagy testkábel kontakthiba, VAGY AKKUMLÁTOR !!!!!

Én tegnap reggel kb 20 km mentem, aztán haza. Induláskor semmi gond. Töltés OK. Egy fél óra múlva indultam és csak kattant a főrelé, a műszerfal kerregett, indításkor meg kialudt minden és csend...... Vettem egy profi akksit és du. beletettem . Pöccre indult és semmi baja, ma reggelre se ! Megnéztem ma reggel a régi akksit egy 38-as villással és nem is szikrázott valószínű cellazárlat pedig az előző tulaj vette bele 2 éve , egy nagyon "komoly" ZAP márkájút :))(agyhalott) . Ja és minden funkció dinamikus és stabil. (központi zár, izzók fénye, ...még az alapjárat is)

2001 Xsara SX 1.6 kombim van. Ezek a jószágok HIHETETLENÜL érzéknyek az akksi állapotára.

Előzmény: Adam87G (55608)
Gabenesz Creative Commons License 2014.04.10 0 0 55616

Szia !

 

Én egy éven keresztül halgattam a nyikorgás (nyikkanást) gázadás-és elvételkor. Előtte a Speedy gyorsszervízben cserélték az egész kipufogórendszert. Megismerkedtem egy tuti szerelővel Budaörsön a Beleznayéknál és azt mondta, hogy az utángyártott rendszerbe vagy a régi tüzkarikát nyomatták vissza, vagy egy gagyi rézfonatosat. És úgy volt !!!!! Kicserélte a gyári teflonosra és azóta csend .... ! Hidd el, ha cseréltétek is nem a belevalóra.

Előzmény: Max009 (55606)
Trungel Richárd Creative Commons License 2014.04.10 0 0 55615

Semmi gond! :) Milyen árra gondoltál értük? Helyileg hol található? :) 

Előzmény: Törölt nick (55614)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.09 0 0 55614

Ne haragudj... Annyira kiment a fejemből, hogy azt elmondani sem tudom :)

 

Előzmény: Trungel Richárd (55557)
BallyS16 Creative Commons License 2014.04.09 0 0 55613

Trafó, lambda, MAP...

Előzmény: asbild (55612)
asbild Creative Commons License 2014.04.09 0 0 55612

Sziasztok.

Sürgősen várnák segítséget.Kérem írjon,akinek ötlete van, hogy mi lehet a problémám.

A xsaram 2001-es 1,6 16V benzines.

A problémám az hogy szaggat az autó. De nem állandóan,hanem időközönként.Mindegy, hogy hideg,vagy meleg a motor, független milyen fordulat tartományban hajtom, jelentkezik a probléma.Előfordult már többször, hogy alap járaton elkezdett a fordulatszám mutató ugrálni, mintha beakart volna fulladni.Sőtt volt amikor be is fulladt, még menet közben is, amikor mondjuk visszaváltáshoz, vagy utca sarokhoz közeledve benyomtam a kuplungot,és a fordulat leesett nullára.Ilyenkor gyors újragyujtas és imádkozás...:(

Akinek ötlete van.kérem segítsen.

Köszönöm.

zsebok.gergely Creative Commons License 2014.04.09 0 0 55611

Szia!

Szia!

 

Ez történt velem is azzal a különbséggel, hogy utána el sem indult az autó és nem is reagált semmire. Pár telefon után sikerült kideríteni, hogy az akkusaru lehet a hiba forrása, amit sikerült is a parkolóban megtisztítani. Egyébként szintén Pécsen volt, de hát ez egy ilyen környék….

 

Előzmény: Adam87G (55608)
soryton Creative Commons License 2014.04.09 0 0 55610

már másodszor tettem bele LPR tárcsát és betétet mert az első is kibírt 100 E-t...  de mindenkinek kedve és pénztárcája szerint ..

Előzmény: Max009 (55607)
soryton Creative Commons License 2014.04.09 0 0 55609

...van hogy csak az akksi pólusokat és sarukat kell megtakarítani +wd40 ...de nem árt átnézni a test csatlakozásokat sem ...

Előzmény: Adam87G (55608)
Adam87G Creative Commons License 2014.04.09 0 0 55608

Sziasztok!

Mostanában sok az elektromos nyűg a kocsival... múltkor az indexkapcsoló kar, aztán a csomagtérzár, most meg újabb érdekes tünetet produkált.

Ma reggel kb. 20 km-ert mentem a városban (Pécs), több leállítás-újraindítással. Amikor utoljára indítottam be a kocsit, azt vettem észre, hogy gyújtáskor a visszajelzők közül csak az utasoldali légszák és az air bag sárga visszajelzők világítottak, és miután beindult a kocsi, a 4 műszer meg se mozdult (sebességmérő, fordulatszám, üzemanyagszint és hűtővíz), valamint a kis digitális kijelző is sötét maradt.

Felkapcsoltam a tompított fényt, ekkor a műszerfal világítás is bekapcsolt, valamint a tompított visszajelzője is világított. Az index viszont nem működött.

Bejöttem a munkahelyemre, feljöttem az irodába, 10p múlva visszamentem egy kolegámmal hogy megnézzük a biztosítékokat, de mielőtt kicseréltük volna, megint minden működött (egyébként az látszólag jó volt, de a biztonság kedvéért kicseréltem). Most megint el kell vele mennem, kíváncsian várom, hogy működik-e :/

Tapasztalt valaki hasonlót már, vagy van valakinek tippje, hogy mi lehet a baj?

Max009 Creative Commons License 2014.04.09 0 0 55607

Apropó!
Még egy kérdésem lenne... Nyáron viszem műszakira a kocsit. Elől tuti cserélni kell a fékbetétet+tárcsát. Ahogy kerekek cseréjekor néztem, a hátsók még egész jó állapotban vannak, talán azokat még nem kell cserélni.

Milyen márkát ajánlotok?

Utána akarok nézni, hogy sacc per kb. mennyire számítsak, ha mindent cserélni kell.

 

Köszi!

Előzmény: Max009 (55606)
Max009 Creative Commons License 2014.04.09 0 0 55606

OK, köszi szépen! (A tűzkarikát már cseréltük.)

Előzmény: soryton (55605)
soryton Creative Commons License 2014.04.09 0 0 55605

...vagy plusz 1-1 megfelelő alátét és feszesebb lesz a rugó ..  nálam azóta hallgat...   

Előzmény: FeZ_ (55604)
FeZ_ Creative Commons License 2014.04.08 0 0 55604

A csavarnál levő rugó és a nagy tányéralátét között gyárilag van egy fieber karika. Ha az elporlad az idők folyamán, akkor szokott nyekeregni a csavaroknál. Filléres tétel, egy próbát megér. Bár ha szétszeded érdemes ellenőrizni a tűzkarikát is és a rugók hosszát. (azok is el szoktak fáradni)

 

FeZ

 

Előzmény: Max009 (55602)
Max009 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 55603
Előzmény: Max009 (55602)
Max009 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 55602

Sziasztok!

A kipufogónál, ahol a tűzkarika van, található 2 db rugós csavar. Az a gond velük, hogy amikor gázadáskor/elvételkor bemozdul a motor->elmozdul a kipufogó--> a 2 korábban említett csavar nyikorog. Ha befújom WD40-nel, akkor egy ideig elhallgat, de amint kimossa az eső, megint elkezdi. A szerelő szerint csak az jelentheti a megoldást, ha azt a részt kivágja, és egy flexibilis csövet rak a helyére.

Ti találkoztatok már ilyennel? (Nem vagyok benne biztos, hogy csak ez a megoldás létezik...)

 

Köszi!

csaszesz Creative Commons License 2014.04.08 0 0 55601

Ja,,és egy motorház tetőt,ami jó állapotban van.Ezt is köszi!

csaszesz Creative Commons License 2014.04.08 0 0 55600

Sziasztok.Ötajtós xsarához keresek kédergumit a négy ajtóhoz.Tudtok segíteni merre induljak?Köszi előre is!

BXtwelve Creative Commons License 2014.04.08 0 0 55599

Közben találtam erre vonatkozó hozzászólást:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=124360805&t=9031935

 

 

Előzmény: BXtwelve (55598)
BXtwelve Creative Commons License 2014.04.08 0 0 55598

Szia!

 

Köszönöm!

 

Nekem jobb oldalon eláll. Olyan, mintha el lenne vetemedve. Úgy tudom, azon a részen ragasztották.

Előzmény: BallyS16 (55597)
BallyS16 Creative Commons License 2014.04.08 0 0 55597

Olyan, mintha végig ragasztva lenne. Vagy patentok fogják. Nem lifeg, sehol.

Előzmény: BallyS16 (55584)
tarkopal Creative Commons License 2014.04.07 0 0 55596

Sziasztok

 

Tanácsot szeretnék kérni egyik barátom nevében. Bár nem Xsara-ról van szó...

Van egy Citroen C3 egyszerre romlott el az elektromos tükör állítás és a fényszóró magasság állítás.

Kapcsolók rendben ki lett próbálva.

Biztosítékok is minden jó a szerelő szerint.

Hol kezdjük a bontást? Volt már valakinek hasonló gondja?

 

Köszönöm előre is

 

Pali

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!