Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BlackStar Creative Commons License 2000.11.12 0 0 1180
Axa!

Köszi a viking meséskönyveket! Nagyon állatok, főleg a nagyobbik (magyar) u.i. nekem mindig a nyelvtani finomságokkal voltak bajaim.
:)
Még1* thx!

BlackStar Creative Commons License 2000.11.12 0 0 1179
Én meg 0 forintért
Visi hozta. (Thx, Visi!)
:)
h i r d e t é s
lp Creative Commons License 2000.11.11 0 0 1178
BAAS
Tavaj a Pólusban vettem 5.170.-ért.
Előzmény: baas (1176)
Törölt nick Creative Commons License 2000.11.11 0 0 1177
köszike.
csakcsupán érdeklődtem.
(elábrándozik az ember néha... :) )
Előzmény: baas (1174)
baas Creative Commons License 2000.11.11 0 0 1176
Ja.
Megrendeltem a HAYNES SAAB 90,99 és900 79-93ig angol verzióját.Nem volt ócsó 6.450.-HUF
Hol lehetett volna még megvenni és mennyiért???
Törölt nick Creative Commons License 2000.11.11 0 0 1175
Hamár ilyen nagy a forgalom, mesélek... ;)

Ma egy szakértő megnézte a (most már volt) autóm. Törve volt kéccer (másfél év alatt... durva egy ember vagyok :) ), és hát volt mit fényezni rajta. A csákó ránéz, és kijelenti, hogy törve volt (ha nem mondja...), és mielőtt mondtam volna, az össze tört elemet végig mutatta. A fényező kezét kapásból eltörte volna... :-/ Mert hogy undorító a munka: poros, és ráadásul más színű (!). Nomeg a kocc után még a kihúzatás sem sikerült a skacoknak, mert a doblemez még mindig hepe és hupás volt... Sz'al ennyit a Daewoo márkaszervíz hivatalos karosszérásáról (ki ne mennyetek a Grassalkovichra!!!) ... Jól mekkszoptatott az átkozott... A két törés több, mint 300-300e HUF volt (aminek persze csak a 10%-át kellett kifizetnem, de akkor is...)
Mondanom sem kell, hogy a vevő jól lealkudta az árát... :-/ Hozzáteszem joggal. De legalább elkelt, és most már nincs vele gondom. (öröm az ürömben)

baas Creative Commons License 2000.11.11 0 0 1174
thom:
A váltócsere lehetséges,szerintem előszőr
kéne találnod 1 bontottat megbizható forrásból,mert ugyebár sehogy nem tudod kideriteni,hogy milyen az állapota.
A meló nem több pár napnál,de ilyet nem illik
elsijetni.Én kb. 150-250 körül-re saccolok munkadijjal együtt.

Most hivott egy ismerős,látott 1 eladó SAAB-ot.
Azt mondta,hogy igen megkimélt volt a külseje.

Tehát:
'85 SAAB 9000 T16 bordó,alufelni.
i.á.: 790e HUF tel:30/9-911-655

Törölt nick Creative Commons License 2000.11.11 0 0 1173
ismét itt vagyok a hülye kérdéseimmel :))

manuális váltót kicserélni automatára... mennyi meló, lehetséges-e egyáltalán, illetve a kőcségek.

byez
Thom

u.i.: a chaten a szoba ismét open.

samba Creative Commons License 2000.11.10 0 0 1172
Koszi a segitseget, meg erdekelne, hogy nem lehet hogy kicsi egy ekkora kaszni mozgatasara egy 2l motor, ill mennyit eszik a 2,3 kb. Ill amit idaig lattam es nem bor uleses auto volt annak a szovetkarpitja eleg ronda volt. Mindegyik ilyen?
udv
samba
Előzmény: laazlo (1157)
laazlo Creative Commons License 2000.11.10 0 0 1171
Hali'

Copfy:

Az automatic váltó még - thx god - SAAB eredetű, a GM csak 2 évvel utánam (ha jól emlékszem) szállt be a buliba. Egyébként még nyilván hagyományos 4 fokozatú, lehet vele rendesen-dinamikusan is menni, bár a nagyon sportos stílus nem nagyon passzol egy 9000-eshez! Az emelkedőknél lehet (és érdemes) a 3., 2., 1. fokozatok manuális választása, ilyenkor nem tud leesni a fordulatszám értelemszerűen. Vagyis: nincs vele egyáltalán probléma, viszont nagyon kényelmessé teszi főleg a városi mozgolódást.

BGC Creative Commons License 2000.11.10 0 0 1170
Copfy!

Ajánlhatom, a 9000 CSE 2.3-as turbot
Saját tapasztalat, nagyon igényes, nagyon megy, nagyon szép, nagyon... nagyon...

Milyen a 900-asod, nekem egy 93. novemberi van, de valahogy a belső kiképzése jobban megfogott, mint a 9000-é igaz a 9000-ben nagyobb a hely hátul és majdnem 100 lóerővel erősebb.

BGC

copfy Creative Commons License 2000.11.10 0 0 1169
laszlo!
milyen az automata, mit tud? Ki csinalta (GM vagy SAAB)? Eszreveszi-e a hegy- ill. a lejtmenetet?
(tavasszal akarok atcsucsulni egy '95-'96 9000-esbe, de meg nem tudom, milyenbe)
Előzmény: laazlo (1157)
copfy Creative Commons License 2000.11.10 0 0 1168
tudjatok mit, csak a miheztartas vegett:
saab.ini.hu webmaster: Csatlos Tibor ICQ#:63254798

aljas vagyok? :--)

Előzmény: BlackStar (1165)
copfy Creative Commons License 2000.11.10 0 0 1167
A saab.ini.hu mesteri tervezojet cegunk Lotus Notes Fejlesztoi es Felhasznalo Tamogatoi munkakorben kivanta alkalmazni :--)
(higgyetek el, a saab.ini.hu egy mestermu a tehetsegehez kepest :--))
Előzmény: BlackStar (1165)
BlackStar Creative Commons License 2000.11.10 0 0 1166
Szép.
Se itt nincs senki, se a csetten.... (ami ráadásul még nem is műxik)
Alszotok, mi? :)
hát akkor a nappal meg mire való? :)
BlackStar Creative Commons License 2000.11.10 0 0 1165
Copfy!

Sejtettük, hogy a srácnak nem azért nincs még nóbeldíja mert elkallódott a postán.
Juteszembe, milyen jellegű munkakörbe szándékozott a bajtárs dolgozni(?) ?

Van az életben is olyan tehetséges, mint az a sehonlapja színvonalából kiderül?
:)

Előzmény: copfy (1158)
BlackStar Creative Commons License 2000.11.10 0 0 1164
Axa!
Tudod, a könyvet lécci szerezd már meg...
:)

Háörr.
Kíváncsi leszek arra a hétvégi klubbok találkozójára...
Hátha ott lesz a céeriksz klubb.
Szívesen eltrécselgetnék velük. :)
Háhammeg még a céerikszboly is ott lenne.........
:)

lp Creative Commons License 2000.11.09 0 0 1163
Copfy!
Tök igazad van! De hát mi sem vagyunk tökéletesek.

Csak majdnem.
:)

Előzmény: copfy (1158)
Törölt nick Creative Commons License 2000.11.09 0 0 1162
chat.trefort.net

(lehet, hogy nem volt egy ideig szoba, mert kiléptem :) )

Előzmény: eugen73 (1161)
eugen73 Creative Commons License 2000.11.09 0 0 1161
Thom

merre van pontosan ez a chat? mar nem tudom kovetni:-) Voltam mar az irc-en, treforton, stb, de sehol semmi. Ha tudom hova kell, talan meg az este benezek! (ize, ez nem fenyegetes am! :)

eu

Előzmény: Törölt nick (1160)
Törölt nick Creative Commons License 2000.11.09 0 0 1160
lehet, hogy hihetetlen, de kegyetlen izé dolog egyedül ott ücsörögni a szobába...
már minden történetem elmondtam magamnak!!
Törölt nick Creative Commons License 2000.11.09 0 0 1159
akinek bokros teendői engedik, nézzen be a chatre
copfy Creative Commons License 2000.11.09 0 0 1158
saab.ini.hu
c. hulladekkal kapcsolatban lenne par megjegyzesem

(elore is bocs, ha kicsit indulatosabb vagyok)

1. Ismertem azt a csavot (! igen, volt benne par hegedu) kollegam volt, aki ezt csinalta
2. Soha nem dolgozott, mindig csak manoverezett...
3. az anyja babymercijevel jart, amig be nem gyujtott egy csamcsogo (a rozsda ette) CRX-et
4. en voltam a kijelolt fonoke (en nem vallaltam, ramsoztak, en rogton mondtam, fel se vegyuk), no, es nekem van SAAB-om (900 '94), en vagyok a
cimlapon emlitett BZS
5. de Ti (Mi)! Miert ereszkedtek le Ezeknek a szintjere?

Akinek SAAB-ja van, az
1. nem feltetlenul megy bele gyorsulgatasi versenybe, csak folenyesen mosolyog egyet
2. nem kezd el vitazni a tobbi auto(?)buzival, mert mi nem oda tartozunk
3. autopalyan ha 200-nal kijonnek elenk, nem villogunk, mint egy VW WR6 (vagy egy suzuki, hehe, lattam mar olyat is), hanem megvarjuk, mig
visszamegy - ha nem megy vissza, akkor viszont letakaritjuk :--)

Na udv

copfy

laazlo Creative Commons License 2000.11.09 0 0 1157
Hali'
Samba: kérdésedre válaszolva. Én 5 hónapja vettem egy 9000 CS 2.3 16V-t, 1992-es modell, mely egyúttal a modellváltás éve volt, azaz elöl keskenyebb lámpák, hátul végigérő "fényvisszaverő" sáv, stb. Bár sokat szidja néhány link (pl. a www.saab.f2s.com tanácsadó rovata) az automata váltót, az enyimé nagyon kafán működik. Svájcból lett behozva (Winterthur), tokkal-vonóval végülis 2.4 misibe került, mire a kezemben landolt a törzskönyve. Típushibának néhány elektromos hibát neveznék, főleg kontaktproblémák, a digit-klíma újabb programozásokat igényelt, de semmi komoly. Egyedül a 120 ezer km folytán cserélni kellett a laposszíjat, a szíjfeszítő hidraulikát meg görgőt, fékbetéteket. A többi sem nagyon üvöltő dolog, merem ajánlani a típust. Mivel egy ilyen motor kicsit hörpöl, ezért kisebb kcm-t javasolnék, pl. 2000-es turbót, ez még azért elég fürgén mozgatja az 1360kg önsúlyt is. Brutálisan sok hely van benne, nagycsaládosoknak is jó. Ha még érdekel vmi, írjál!
No ciao, üdv. a klubban........
BlackStar Creative Commons License 2000.11.09 0 0 1156
Húha!
hogy pezseg itt az élet! ERgy kis mücaki bajsz és máris lemaradok :)

Axa!
Hétvége? Mennyünk!
Lealázzunk a céerikceseket.
Ez becsületbeli ügy... :)

Baas!
Itt elég sok infót közölsz.
Rakjuk össze:
Gud Lick Jul i
:)
Aki olyan Deltás mint a Svájci Néger

LenkeyB!
Hát jó utat!
CSámcsogást hallok.
Esz a sárga irigység. :)

Thom!
Ouchez que. (ejtsd: üsse kö)

(Tisztára olyan üzenőfüzi fílingem van, mint amikor orvul átolvasok a Volvóba. :) )

Előzmény: egoaxa (1148)
Törölt nick Creative Commons License 2000.11.08 0 0 1155
BlackStar miért nem gyüsz a chatre? Eltűntél, csak nem tanulsz???? broaf! :-o~~~
Törölt nick Creative Commons License 2000.11.08 0 0 1154
Hát jó utat LenkeyBö! hozzá' valami vásárfiát :))
eugen73 Creative Commons License 2000.11.08 0 0 1153
De jo neked Lenkey ..
pedig hidd el eppen azon voltam hogy felejanlom megyek helyetted ha nincs kedved :-)
baas Creative Commons License 2000.11.08 0 0 1152
lenkeyb:>
Jó utat!

Lick me! ;D

God Jul! (asszem igy irják...)

egoaxa Creative Commons License 2000.11.08 0 0 1151
lenkeyb !
Jó utat!

Lycka til!
Sok szerencsét!

Előzmény: lenkeyb (1150)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!