Ma egy szakértő megnézte a (most már volt) autóm. Törve volt kéccer (másfél év alatt... durva egy ember vagyok :) ), és hát volt mit fényezni rajta. A csákó ránéz, és kijelenti, hogy törve volt (ha nem mondja...), és mielőtt mondtam volna, az össze tört elemet végig mutatta. A fényező kezét kapásból eltörte volna... :-/ Mert hogy undorító a munka: poros, és ráadásul más színű (!). Nomeg a kocc után még a kihúzatás sem sikerült a skacoknak, mert a doblemez még mindig hepe és hupás volt... Sz'al ennyit a Daewoo márkaszervíz hivatalos karosszérásáról (ki ne mennyetek a Grassalkovichra!!!) ... Jól mekkszoptatott az átkozott... A két törés több, mint 300-300e HUF volt (aminek persze csak a 10%-át kellett kifizetnem, de akkor is...)
Mondanom sem kell, hogy a vevő jól lealkudta az árát... :-/ Hozzáteszem joggal. De legalább elkelt, és most már nincs vele gondom. (öröm az ürömben)
thom: A váltócsere lehetséges,szerintem előszőr
kéne találnod 1 bontottat megbizható forrásból,mert ugyebár sehogy nem tudod kideriteni,hogy milyen az állapota.
A meló nem több pár napnál,de ilyet nem illik
elsijetni.Én kb. 150-250 körül-re saccolok munkadijjal együtt.
Most hivott egy ismerős,látott 1 eladó SAAB-ot.
Azt mondta,hogy igen megkimélt volt a külseje.
Tehát:
'85 SAAB 9000 T16 bordó,alufelni.
i.á.: 790e HUF tel:30/9-911-655
Koszi a segitseget, meg erdekelne, hogy nem lehet hogy kicsi egy ekkora kaszni mozgatasara egy 2l motor, ill mennyit eszik a 2,3 kb. Ill amit idaig lattam es nem bor uleses auto volt annak a szovetkarpitja eleg ronda volt. Mindegyik ilyen?
udv
samba
Az automatic váltó még - thx god - SAAB eredetű, a GM csak 2 évvel utánam (ha jól emlékszem) szállt be a buliba. Egyébként még nyilván hagyományos 4 fokozatú, lehet vele rendesen-dinamikusan is menni, bár a nagyon sportos stílus nem nagyon passzol egy 9000-eshez! Az emelkedőknél lehet (és érdemes) a 3., 2., 1. fokozatok manuális választása, ilyenkor nem tud leesni a fordulatszám értelemszerűen. Vagyis: nincs vele egyáltalán probléma, viszont nagyon kényelmessé teszi főleg a városi mozgolódást.
Ajánlhatom, a 9000 CSE 2.3-as turbot
Saját tapasztalat, nagyon igényes, nagyon megy, nagyon szép, nagyon... nagyon...
Milyen a 900-asod, nekem egy 93. novemberi van, de valahogy a belső kiképzése jobban megfogott, mint a 9000-é igaz a 9000-ben nagyobb a hely hátul és majdnem 100 lóerővel erősebb.
laszlo!
milyen az automata, mit tud? Ki csinalta (GM vagy SAAB)? Eszreveszi-e a hegy- ill. a lejtmenetet?
(tavasszal akarok atcsucsulni egy '95-'96 9000-esbe, de meg nem tudom, milyenbe)
A saab.ini.hu mesteri tervezojet cegunk Lotus Notes Fejlesztoi es Felhasznalo Tamogatoi munkakorben kivanta alkalmazni :--)
(higgyetek el, a saab.ini.hu egy mestermu a tehetsegehez kepest :--))
Sejtettük, hogy a srácnak nem azért nincs még nóbeldíja mert elkallódott a postán.
Juteszembe, milyen jellegű munkakörbe szándékozott a bajtárs dolgozni(?) ?
Van az életben is olyan tehetséges, mint az a sehonlapja színvonalából kiderül?
:)
Háörr.
Kíváncsi leszek arra a hétvégi klubbok találkozójára...
Hátha ott lesz a céeriksz klubb.
Szívesen eltrécselgetnék velük. :)
Háhammeg még a céerikszboly is ott lenne.........
:)
merre van pontosan ez a chat? mar nem tudom kovetni:-) Voltam mar az irc-en, treforton, stb, de sehol semmi. Ha tudom hova kell, talan meg az este benezek! (ize, ez nem fenyegetes am! :)
saab.ini.hu
c. hulladekkal kapcsolatban lenne par megjegyzesem
(elore is bocs, ha kicsit indulatosabb vagyok)
1. Ismertem azt a csavot (! igen, volt benne par hegedu) kollegam volt, aki ezt csinalta
2. Soha nem dolgozott, mindig csak manoverezett...
3. az anyja babymercijevel jart, amig be nem gyujtott egy csamcsogo (a rozsda ette) CRX-et
4. en voltam a kijelolt fonoke (en nem vallaltam, ramsoztak, en rogton mondtam, fel se vegyuk), no, es nekem van SAAB-om (900 '94), en vagyok a
cimlapon emlitett BZS
5. de Ti (Mi)! Miert ereszkedtek le Ezeknek a szintjere?
Akinek SAAB-ja van, az
1. nem feltetlenul megy bele gyorsulgatasi versenybe, csak folenyesen mosolyog egyet
2. nem kezd el vitazni a tobbi auto(?)buzival, mert mi nem oda tartozunk
3. autopalyan ha 200-nal kijonnek elenk, nem villogunk, mint egy VW WR6 (vagy egy suzuki, hehe, lattam mar olyat is), hanem megvarjuk, mig
visszamegy - ha nem megy vissza, akkor viszont letakaritjuk :--)
Hali'
Samba: kérdésedre válaszolva. Én 5 hónapja vettem egy 9000 CS 2.3 16V-t, 1992-es modell, mely egyúttal a modellváltás éve volt, azaz elöl keskenyebb lámpák, hátul végigérő "fényvisszaverő" sáv, stb. Bár sokat szidja néhány link (pl. a www.saab.f2s.com tanácsadó rovata) az automata váltót, az enyimé nagyon kafán működik. Svájcból lett behozva (Winterthur), tokkal-vonóval végülis 2.4 misibe került, mire a kezemben landolt a törzskönyve. Típushibának néhány elektromos hibát neveznék, főleg kontaktproblémák, a digit-klíma újabb programozásokat igényelt, de semmi komoly. Egyedül a 120 ezer km folytán cserélni kellett a laposszíjat, a szíjfeszítő hidraulikát meg görgőt, fékbetéteket. A többi sem nagyon üvöltő dolog, merem ajánlani a típust. Mivel egy ilyen motor kicsit hörpöl, ezért kisebb kcm-t javasolnék, pl. 2000-es turbót, ez még azért elég fürgén mozgatja az 1360kg önsúlyt is. Brutálisan sok hely van benne, nagycsaládosoknak is jó. Ha még érdekel vmi, írjál!
No ciao, üdv. a klubban........