a motoral semit se tenne,meg szerintem az adagoló+porlasztó tovább birná a jobb kenés miatt.ha azt meg tudod oldani hogy ne csak melegben menne akkor hajrá
Hadjátok már el a használt olajat. Nyers olaj a bevágós (nálam). Vannak akik a jövedék adóval ájuldoznak. A szántásban senki nem szaglászik. A kérdés Mit tenne a motorral.? Nem kell gyűjtögetnem az olajat hanem ültetek napraforgót vagy repcét. Majd kisajtolom hát nem??
Hát nem találtam senkit a ki szedett volna ilyen motrot szét ami behalt. De olyat sem amelyik öregségében adta volna meg magát(növ. olajjal). A puding próbája az evés. Meg kell próbálnom. De nem szeretném nagyjavitani.
Elvileg lesütött szűrt étolajjal is lehet üzemeltetni, sőt gázolajjal hígított szűrt használt motorolajjal is Amit porlasztani lehet és éghető a régebbi dízelmotorok képesek vele üzemelni. Nem véletlen mikor megalkották az első dízel motort mogyoró olajjal üzemeltették, viszont a mogyoróolaj előállítása költségesebb volt mint a kőolaj kibányászása... tavaly olvastam róla egy cikket. a lesütött napraforgóolaj mivel megköt valamennyi vizet ezért a hatásfoka 30%-kal kevesebb lehet de üzemel vele a motor.
én a nyáron elpüföltettem az enyémel kb1000litert gond nélkül(az egyik repcetermelő cserélte el a repcéjét olajra),és meglepően jobban ment mint a kutas D2-vel.Egy átka van hogy szélcsendes időben korog a gyomrom tőle.ezt a melegitőt nem tudom mert nekem őszigelfogyott
Ja. Mi van a németekkel és az osztrákokkal. Náluk lehet egész tiszta olajat venni a kutakon és robognak. Vannak előmelegitők rendszerek 2 tartályos megoldások potom 100 000FT. A neten sehol nem mutatták hogy valaki szedett volna szét ezzel müködött motrokat amelyek behaltak. ???
Csak azért kérdezem mert van egy eredeti 70 es évekbeli tányérkerék ami új bontatlan meg egy új amit 80as ként árulnak. Az 50 es hez adott csomagolt tányérkeréknek sokkal vékonyabb a fogazata és mint írtam a fazon 70 években kapta.
Egyszer egy haver ilyen helyről vett így komplett váltót, több évig kint volt., röhely de át kellet szerelni új csapágyakkal, megtakarítani a vakrozsdától a fogaskerekeket stb. és hangtalan f@sza váltó lett. Állítólag tsz-be volt fölújítva csak aztán kib@szták.
Üdv. Nincs eltérés, de nem tudom hogy a bolygókerék alatt mit értesz. Annyi eltérés volt hogy a régi 50-es tányérkereke ha jól emlékszem szegecselve volt nem csavarozva(meg nem esküszök de így rémlik) a difire, meg a difibe a kereszt vékonyabb és nem persejezett volt. De ezektől függetlenül csereszabatos a komplett difi a régi az újjal, a tányér -kúpkerék páros is.