A japók valamiért nem komázzák a kombikat, csak nagyot gyártanak, nekem is ilyen van, pedig elég lenne egy számmal kisebb is, kb mint régen a Corolla kombi volt vagy az Impreza kombi...
egy autós szakújságíró szerint ez az új típus lesz a szuzuki új slágere...nagyon drága lesz, nagyon jó, sőt egyedülálló felszereltséggel, és bombaerős motorral...
annyit hozzátett, hogy ez inkább olyan tehetős emberek autója lesz, akik ígénylik a luxust, de mégis kisméretű, városban(is) könnyedén szökellő, erős, EU 5-ös motorú járműre vágynak...
a gyár szóvivője ma azt mondta, hogy az agila összeszerelését ugyan elviszi a GM, de azonnal jön helyette egy nagyon új...lehet, hogy ez?
Felhúzni a végét kombinak: szép lenne (persze a szépség egyéni mindig), de lenne olyan mint a Renault Clio? kombija, a Fabia sem szép, mint egy sbogár. A legkafább kiskombi lenne, pláne tologatható hátsó üléssorral...
Bár kicsi a valószínűsége ( hiszen a pozitívra szokás lengőbiztit, vagy ilyesmit rakni. Bár az a cucc akár a lámpát vezérlő relé is lehet, nem tudom, mi van benne ), először testen próbáld ki, mert úgy zárlatot nem okozol. Ha akkor sem megy a ködlámpa, akkor ki lehet próbálni a pozitívra rakni. A legjobb lenne véglegesre egy körsarut rakni rá, és az akkusarut megszorító anya alá rakni, ha azzal megy a ködlámpa.
Amúgy a szakszervíz is ugyanazt csinálja utólagos beépítésnél, mint egy sima villamosságis. Ha nincsen kiépítve, és bnem bővíthető gyári ponton, akkor beköt valahová egy utólagos vezetéket, mert az ügyfél valószínűleg nem szívesen fizetné ki a kábelkötegek cseréjét, hogy gyári legyen a beépítés. Így ez akár lehet az utólagos ködlámpa tápja is. Vagy bármié, amit kiszedtek, nem gyári rádióhoz, erősítőhöz, bármihez. Először tényleg azt kell megnézni, minden működik-e.
Érdekes.Tippem annyi hogy pl OFF e34 es bmw nél sokminden előre ki van kábelezve pl olyan extrák, amit a kedves ügyfél nem kért.valami ilyesmi jutott eszembe.Aztán lehet.hogy totál hülyeség.
Köszi mindenkinek a tippeket, körbenéztünk/érdeklődtünk/telefonáltunk szervízeket/ismerősöket/autószerelőket/javítókat/boltokat/bontókat, átböngésztük a netet is és arra jutottunk, hogy inkább megcsináltatjuk a lökhárítót is.
A motorházető esetében tiszta sor a javítás, egészen az elején, ahol már hajlik előre az íve, ott van csak benyomódva...szabad szemmel sem túlságosan feltűnő a sérülés, viszont ezért felesleges pénzkidobás lenne egy új elemet venni, főleg, hogy azt is kellene még festeni/fényezni (és akkor már olyan 70k körül állna meg).
A lökhárító esetében azért döntöttünk a javítás mellett, mert ráncfelvarrott (vagy ahogy apum mondaná "vigyori") lökhárítót egyszerűen nem lehet kapni...még utángyártottat sem, max gyárit....ami cirka 40k-nál kezdődik alapozva...erre még jön a fényezés és mindjárt itt is 60-70k körül járunk.... :-S
Ellenben úgy néz ki, találtunk szakit, aki szépen meg tudja majd csinálni, így teszünk ott egy próbát.
Nem sietem el továbbra sem a javítást, mert hálistennek szabad szemmel nem túl feltűnő a sérülés, az autót használni tudom. Pár héten belül kapok céges autót, akkor már nyugodtabban tudom nélkülözni a swiftet (a fényezés sem egy napos móka lesz, meg gondolom a javítás sem, nekünk ellenben csak ez az egy autónk van, szóval hiányozna, ha napokig műhelyben lenne).
Plusz február végén műszaki és lassan olajcsere is esedékes....jól indul ez az év nem mondom! :-S
Amúgy a normális helyeken az előzetes ára beleszámítódik a vizsgába, és a vizsgán már csak a felírt dolgokat nézik, meg amit a gép kér. Érdemes legközelebb azzal közelíteni a vizsgát.
Ha nagyon jó kedvük van műszakin, és van benne mindenféle E-jel, akkor esetleg, talán. De a nagy többség már rápillantva rögtön visszafordítja az autót.
Volt, hogy a régi Swiften a nem gyári, de E-jeles LED-es pótféklámpámat ( WagonR-é volt, a szélvédőhöz igazított árnyékolóval , ami jobban feküdt a szélvédőre, mint az eredeti gyári, tehát kevesebbet tükrözött be, ami az egyik előírás ezeknél ), azt előzetesen ugyanúgy levetették, hogy az eredetit rakjam fel.