Szasztok.
A magam szórakoztatására itt van 1 hasznos link...
NGK itt Amúgy nekem tetszik,hogy gyertyakábelt is csinál.
Majd ha upgradelek beszerzek belőle.Hol lehet kapni őket?
Ja.
És gyertyaválasztásban is segit az oldal.
Megkülönbözteti azt,hogy ha városban vagy un. HardDriving ben használod a kocsit és azon belül is van 2 választási lehetőség.
NGK RULEz!
Apropó: FogyasztásTuningban verhetetlen vagyok....
De érdekel ki mit próbált már ki.
Pl.jobb gyertyakábelek,légszűrők,dobok
Pl.lehet e direkt airfiltert rakni Saabra??
És milyen hatása van a Sport kabinlégszűrőnek???
:-D
Na hali.
Micsoda csend van erre felé.....
:(
Mind 1.
Az Axaval beszéltünk és mondta,hogy kéne
az oldalunkon inditani egy Tuning féleség oldalt.
Ezért kérnénk mindenkit,hogy ha tud vmi.
féle berhelési lehetőségeket akkor ossza meg velünk és az majdan felkerül az oldalra.
BlackStar,
lehet, hogy hulyesegnek talaltad a literteljesitmenyes dumakat, de nem ismered a topik letrejottenek a korulmenyeit. Ugyanis a talalmanyokon kivul a fo vita/kerdes mas topikokban a literteljesitmenyek elerese es jelentosege/jelentektelensege volt. Miutan szazadszor elokerult a tema es nem nagyon verodtunk zoldagra fastcar kollegaval, ezert jott letre a topik, kibovitett tartalommal. Szerintem jol sikerult...
"Mercédesz, az a bölcsődés válasza a 'Miért szereted a csokit?'-ra"
Köszi az infókat, kicsit visszavették a 'vazzeg, 3456 lóerő, 2123km/h, 0.1 0-100km/h' jellegű dumákat :)
Egy kicsit benyomtam én is bemelegítésnek, hadd érezzék, hogy az Alfa első csak a görög ábécében lehet, a Mercédesz, az a bölcsődés válasza a 'Miért szereted a csokit?'-ra, a többi meg csak arra jó, hogy azokat a baleseteket okozza, amiket a SAABosok túlélnek....
:)))))))))))))
(BTW: Na jó, én is komálok többféle Alfát, meg a régi állólámpás Merdzsót, meg majd' az összes, XMig bezárólag Citroent, meg még sokminen kocsit, de azért mégis csak a SAAB lehet a SAAB... :)
Black!!! Ajánlom figyelmedbe a "Ki mit csinált,alkalmazott elsőnek"cimű topicot.
Asszem ott a helyed!!!!
Ne hozz ránk szégyent.
Én is elkezdek irogatni,de igazából ez rád vár.
HAJRÁÁÁ.
Tegnap ellátogattunk az Axával, és a Baas-sal a Polaros Saab találkozóra.
Egy színvonalas rendezvény keretein belül került megrendezésre ez az
esemény, ahova a SAAB900 klubb delegációjaiként méltóan a Baas
kupagyőztes autójával érkeztünk.
A rendezvényről csak annyit röviden,
hogy tényleg tetszett csak egy kicsit azt nehezményeztük (vagy inkább -tem mert csak a saját nevemben beszélhetek), hogy nem
igazán az autóról szólt az egész. (kb 3-szor hangzott el a SAAB mára már
fogalommá vált kifejezés).
Na majd az Axa, vagy a Baas bővebben beszámol, mert most dolgoznom kell.
sok benya lefolyt már legutóbbi jelentkezésem óta a 9000 falánk torkán, de most --müllner úrnak hála- aránylag jól sikerült megbomlott integritásának helyreállítása az elmúlt pár ezer kmnyi terhelés szerint (akkor a benzinpumpa cseréje vált kínosan időszerűvé). azóta a haynes 9000 (85-96, C to N reg) szerelési kézikönyv támogatásával kísérem árgus figyelemmel az idő újabb lépését az üzemeltetési játszmában. bár én a gellért-hegyről a dunába lökés helyett e 15 éves csoda fenntartása mellett döntöttem, ez fiskális értelemben valóban maga a csőd. nehéz még akkor is hátatfordítanom, ha az együtt töltött boldok órák emlékét joggal vitathatóvá teszi 3 útszéli cserbenhagyása is. és mégis, megízlelve az élményt, legföljebb frissítésben gondolkodom.
szerintetek ma mennyire érdemes a követlen behozatallal mint valós lehetőséggel komolyan számolni 1994esnél nem öregebb 2.0/2.3 cse/aero esetében?
Asziszem kopátibl, valami olyan megkötésre emléxem, hogy az 1981-es modellév előtti féltengelyek külső részén a központi csavar nem volt besüllyesztve (, bár az nem a féltengely része már...) meg a külső részalkatrésze, amire az agyat húzod, és nem a váltó felőli, az más. Tehát a külső, külön alkatrész, az más. :) Ha gondolod belesandítok a szervicckönyvbe.
Szerintetek jo a 99 elso feltengelye a 900-ba is?
ha jol emlekszem akkor az elejen nem soka alakitottak. Igaz ugyan ez az azt hiszem nem biztos hogy elegseges:-)
Több aggasztó jel volt. Sorban:
A gyorsulása egy idő után észrevehetően jóval gyengébb lett.
Legutóbb, autópályán kipróbáltam a végsebességét - 150 km/h! 2000turbo!
Furcsa zörgő hang jött motor felől, a szerelő szerint a turbo. (Igaza lett)
És végül a turbónyomás mérő műszer alig tért ki.
Elég egyértelmű? Nekem kicsit soká tartott mire rászántam magam.
Nem tudom pontosan mi csinálnak egy turbo felújításakor, kb: kerámia persely(?) csere, tengely felszabályozás, lapátok felszabályozása, ház meghegesztése, síkba csizsolása. (ugyanis a nagy és asszimmetrikus hőtermeléstől eldeformálódik, elreped) Az biztos, hogy nagyon precíz munka. Az enyémet eldobták mert nagyon rossz volt, beraktak helyette egy felújítottat 70k-ért munkadíjjal.
A 99 turbo K-jetronic befecskendezős,gyakorlatilag folyamatosan spricceli a benyát a szívócsőbe,ráadásul kis fordulaton csuma gyenge és fordulaton kell tartani,hogy mennyen.Egy másfél tonnás verda ilyen körülmények között örülhetsz,ha csak ennyit eszik.Egy barátom vett egy új 900 turbót ami ráadásul kisnyomású és az is simán beeszi neki a 15-öt
Illen jó fej lenne ez a poláros emberke?
Akkor az a múltkori biztos csak valami konkurrens autóügynök lehetett :)
Találtam 1 tök jó cikket a neten a SAAB 900-asok üléseiről.
Csak kicsit norvégul van... :)
Szevasztok SAAB mániákusok! A mai napig keresem régen elkótyavetyélt 99 turbo coupemat! Ha valaki tud róla jelezze! rendsz:AOD-041 Esetleg 99
alkatrészekben is tudok segíteni.A 15-16 liter szerintem normális városban-Baas!
Nincs "véletlenül" valakinek a hibás Borg-Warner 37-es automata váltója, amit odaadna.
Gondoltam szétkapom. Megnézni a lelki világát. Hátha okosodok.
Akár klubfoglalkozás keretében is lehetne.
HI.
Ma majdnem kifogyott a benya reggel a dugóban.
Épphogy elértem a SHELL kúthoz a Bartók B. mellett a vasúti felüljáró után.
Beöntöttem az injektortisztító adalékot.kiváncsian várom az eredményt.
Eddig úgy tűnik,hogy ez is jól húz. :)