Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

páter Creative Commons License 2000.12.05 0 0 1390
ZAAB!

Kösz! Holnap felhívlak.

Előzmény: ZAAB (1370)
Rijswand Creative Commons License 2000.12.05 0 0 1389
Hoi!
Akinek szerencsetlensegere finn Nokiaja van (azaz nem sved Ericcsonja:)) az a www.777sms.hu cimrol felrakhatja maganak a SAAB900 logot
Ha westeles akkor konnyen megy, ha pannonos, akkor egy westeles havertol kerni kell egy engedelykodot.
h i r d e t é s
Zölduborka Creative Commons License 2000.12.05 0 0 1388
Úristen, ennyire lezsibbasztottam volna a bandát a kérdéseimmel? :))

Ubi

Zölduborka Creative Commons License 2000.12.05 0 0 1387
Sziasztok!

Köszönöm a segítséget!

A Viktor nekem is azt mondta, hogy nem kerül semmibe az állapotfelmérés (!!!)
A srác szó nélkül belement abba, hogy egy harmadik általa nem ismert SAAB szervízbe menjünk állapotfelmérésre (nem mindenki szokott belemenni, azt meg, hogy kihez megyünk még nem mondtam neki).

A törzskönyv az nem az eredetvizsgálat része/eredménye? (egyébként ezt is a srác csináltatja meg).

Tényleg lehet utólag az ülést tömetni? Milyen lesz utána, olyan mint az eredeti vagy rosszabb?

Az autó sérült volt a jobb oldalán (melyik nem?) és tuti, hogy emiatt csukódik szarabbul, de úgy tűnik, hogy javitható, mert se az ajtó, se a kaszni nincs elcsavarodva, csak olyan, mintha a zárnyelv nem feszitené eléggé oda a szigetelőgumihoz az ajtót.

A turbó az egy használt, nem pedig felújított, de a srác mondta, hogy a Fazekas állította be neki ilyenre, hogy tovább tartson (??!!!).

A váltója mindenkinek ilyen gumiszerű vagy "beugrik" határozottan a fokozatokba?

Szerintetek az ár reális?

Üdv.

Ubi

baas Creative Commons License 2000.12.04 0 0 1386
Khm.khm.
Tisztelt elnökünk a SAAB 9-5 Wagon-ra gondolt.(nem az FM 9.5 re)
:-)

Alás szolgája....
(misa)

egoaxa Creative Commons License 2000.12.04 0 0 1385
Képekkel , szakvélemeényekkel illusztrált SAAB 9.5 teszt fog megjelenni a TotalCar oldalán, remélhetôleg a hét közepén.

Röviden: A 9.5 NAGYON JÓ AUTÓ!!!
De várt valaki mást? :o)))))

Előzmény: lp (1371)
lp Creative Commons License 2000.12.04 0 0 1384
Ubi!
Nem vagyok egy nagy mechanikus, de az eddigi javításaim tapasztalatából az a sejtésem, hogy a javítások kijönnek 150k-ból, ha hajlandó vagy bontott alkatrészeket beépíttetni. DE! 1x a váltóhoz abszolút nem tudok hozzászólni, 2x pedig a turbó elég gyanús. Ez a sárga mező 1/3-a nagyon karcsú. Ha a turbót felújítottra cserélték akkor nincs baj, valószínűleg csak beállítás kérdése, de ha csak beraktak egy bontottat, akkor ez felújításra szorul (hamarosan nem lesz turbónyomás). Ez viszont kb. 70k, amivel együtt 150-ből megúszni már művészet.
De hát a szerelem az szerelem, nem irigyellek...
Előzmény: Zölduborka (1379)
Törölt nick Creative Commons License 2000.12.04 0 0 1383
na, csak hogy továbbkuszáljam a dolgot... :)
Az eredetiség vizsgálatot egyesek szerint a vevő csináltattya (vagy kultúrálisabban csináltassa), de eccerűbb, ha megegyeztek (egy SAAB ollan 8000 HUF) Abban egyetértek baas elvtárssal, hogy sokat elárul az eladóról, hogy meri-e...
Egyébként meg ne csak azzal a költséggel számolj, amit a papírok meg az átírás vesz L (nekem 35e HUFba került mindez... :-/), hanem azzal is, amit a rendőrségen fox csücsülni... Mert az tuti félnap :) Ha sorra kerülsz... ;)
Najó, szal maraggyunk annyiban, hogy szemét módon sokat kell még ráfizetni a használt autóra.

byez
thom

baas Creative Commons License 2000.12.04 0 0 1382
Hi Barátim:

Az eredetvizsgát sem elfelejteni mielőtt megveszed..!!!
Azt az eladó félnek kell produkálnia...

A Viktorhoz vidd el 1 állapotfelmérésre vagy a Polarhoz csak akkor ha azt is ő fizeti.Mert ha belemegy akkor, vagy biztos a dolgában vagy tényleg nincs semmi vész az autóval.
Nekem 1 generátorfelújitásba és 1 pár 4évszakos gumiba került a nem elégendő állapotfelmérésem. Elvakult voltam(1 kicsit)de mégis figyeltem.És azt hiszem rosszabul is járhattam volna.
A turbó az nagyon gyanus!Olyan mintha le lenne fojtva,hogy nem füstöljön.Ha 2 vagy 4es padlógáznál nem vágnak hátba akkor baj van.
Nem volt törve a kocsi???Nem azért nem csukódik rendesen?

EdeBácsi Creative Commons License 2000.12.04 0 0 1381
Bocs nem olvastam végig a kérdést:

Viktornál én is voltam mielőtt megvettem volna az enyém-gép-állatot.
Kb egy órát vizsgálgatta és 0,00 Ft+ÁFA díjat számított fel. Szerintem
ez az ő üzletpolitikája, de elég rendesnek tűnik.
Ami még számít: jónak ítélte a gépet és tényleg nagggyon jóóó.

Az enyémmel is lehet falat bontani, de a régiek szerintem még jobban bírják.
Korábban meséltem egy barátom balesetéről....olvasd el. De ezt a többiek sokkal
jobban tudják Neked ecsetelni.
A rozsdáról és egyebekről megint nem vagyok jól értesülve (szerencsére)

Sok sikert:

Ede

Előzmény: Zölduborka (1379)
EdeBácsi Creative Commons License 2000.12.04 0 0 1380
Ubi bá!

1.Átírás:
köbcm-nként 10 FT +
Kötelező bizti ott helyben azonnal +
8000 FT okmánybélyeg
------------------------------------------------------
sok (pl R5 1.4 = 8000+14000+kb 6500=28500 FT )

2. Mire cserélném :
2.0 Turbós szintén ötévesre, ( ha lehet SE-felszereltséggel valszeg Svájcból )

ede

Előzmény: Zölduborka (1379)
Zölduborka Creative Commons License 2000.12.04 0 0 1379
EdeBácsi!

Köszönöm, hogy rám gondoltál, de valóban nem az a kategória, ami nekem jelenleg megfelelne.
És mire cseréled?

Más:

Kellene egy kis SEGÍTSÉG!

Mit kell tudni manapság az autóvásárlás papírügyeiről?
Úgy tudom, hogy törzskönyv nélkül nem vehetek autót (pontosabban nem tanácsos) van még valami újdonság ezzel kapcsolatban (legutóljára 3 éve vettem használt autót).
Mennyibe kerül kb. az átírás?

Megnéztem azt az 550k-s gépállatot.
1984-es APC 16V Turbo, 250.000 km, friss vizsga 2002-ig, friss olajcsere, turbócsere (használt) (Fazekas-nál és Sziki-nél szervizelt))
Nekem tetszett, főleg a srác őszintesége (úgy tünt, amit nem mondott el arról nem is tud; egoaxa úgy tudom, hogy Ti még ismeritek is egymást Matuka-úrral).
Észrevételek:
- az összes ajtó alján van egy kis felületi rozsda a gumitömítések tövében, ahol meg tud állni a víz; kint a kaszni felületén a jobb hátsó sárvédőn a szellőzőnyílás mellett van egy 10 forintosnyi szintén felületi rozsdapötty valamint a kerékdobok peremén a műanyag védőborítás alatt van egy pár apró rozsda a fényezés szép és fényes (de nem új),
- a jobb első ajtó - elég nehéz - becsukása után is lötyög egy kicsit (a kilincsel ki be lehet rángatni egy 2-3 miliméternyit mintha nem lenne még teljesen becsukva) és ettől menet közben eléggé zörög,
- a vezetőoldali ülés ülőlapja nagyon ki van ülve, mintha el lenne benne törve egy-két rugó (állítólag van egy öreg szaki, aki elég olcsón újratömi és egyéb kárpitozásokat is vállal (tudtok erről valamit?)) belülről egyébként rendben van (ez volt az első öreg SAAB, aminek nem zörgött a műszerfala)
- a vezetőoldali visszapillantót nem lehet belülről állítani (a motor hallhatóan megy csak a tükröt nem mozgatja) a központi zár nem működik.
- a sebességváltó elég gumiszerűen járt, ami szokatlan volt nekem, mert hozzászoktam a modernebb határozottabban kapcsolható váltókhoz. Ez természetes?
- a motor szépen, csendesen és kultúráltan járt, hirtelen gázadás után szépen visszaállt az alapjárat, nem akart lefulladni stb.
- a turbónyomás kijelzőn a mutató max. gázadásra és kihuzatásra is csak a középső sárga szekció 1/3-áig feléig szaladt fel. Ez természetes? (állítólag ez állítható, hogy úgymond meddig legyen "kivezérelve" a turbó).
- a jobb hátsó kerék felöl rossz úton kopogást lehet hallani, erről a srác is tud csak lévén mindketten "autóguruk" vagyunk se ő se én nem tudtam megmondani, hogy mit kell kicserélni.

Tudom, ez igy elég rémisztőnek tűnik (legalábbis az asszonynak az volt), de lehet, hogy ezek a nekem gondnak tűnő dolgok természetesek egy ennyi idős autónál.
Csak hát a szerelem ugye... :)))

De most komolyan, szerintetek a fontosabb dolgokat vagy akár az összeset meg lehet csináltatni 150-ből (480-ra le szeretném alkudni és kb. ennyi lóvém maradna helyrepofoztatni)
Hétfőn megyünk a Mülner Viktorhoz állapotfelmérésre (ismeri valamelyikőtök?).

Üdv.

Ubi

Előzmény: EdeBácsi (1378)
EdeBácsi Creative Commons License 2000.12.04 0 0 1378
Zöldubi kolléga,

azért merészeltem kérdezeni, hogy van-e SAAABod, mert lehet, hogy tavasszal
lecserélem az öreget és gondoltam hátha érdekel egy ilyen jószág ( 900 S 2.3i (1995)).
Tudom ez nem az óccsó fajta de én nem tudhatom....

Üdv.
ede

Előzmény: Zölduborka (1363)
EdeBácsi Creative Commons License 2000.12.04 0 0 1377
Köszi,

nekem is volt ilyen sejtésem,de jobb ha biztosan tudja az ember.

Az égőkészletre tud valaki valamit mondani?

ede

Előzmény: copfy (1376)
copfy Creative Commons License 2000.12.04 0 0 1376
:--(
annyira el vagytok foglalva a tagdíjjal, hogy nem is reagáltok a bejegyzésemre... teljesen el vagyok keskenyedve.
Ede bácsi,
persze hogy lehet turbo-t rakni, mindent lehet. Csak mennyibe kerül. Becslésem szerint elérheti a 200e Ft-ot. (pl. hengerfejt is kell cserélni!) Inkább az Axa-módszert javaslom (bár szerintem ő sem lépte meg): add el, és vegyél egy másikat.
Üdv
lp Creative Commons License 2000.12.03 0 0 1375
Ha valakit érdekel láttam ma egy eladó 900-ast.
Paraméterek: évj. 1980, turbo, 5 ajtós, fekete, 322.000.- jó magyar forint, tel: (30) 962-0862. Sajnos kinézetre nem sok gondoskodás látszik rajta.
EdeBácsi Creative Commons License 2000.12.03 0 0 1374
Bradersz und Szisztersz!

Lenne egypár kérdésem:

1. Lehet-e turbót szerelni egy nem turbós NG 900-asba?
És mennyi lehet kb.? Érdemes-e?
2. Naggygon hülye kérdés (tudom): Égőkészlet. Szabványos ? mert nekem nincs...és kéne

3. Milyen az a klub amelyikben vannak fizető és nemfizető tagok is?

Törölt nick Creative Commons License 2000.12.03 0 0 1373
chat.trefort.net ?

Macibb

BlackStar Creative Commons License 2000.12.03 0 0 1372
Esetleg az autót...? :)
lp Creative Commons License 2000.12.02 0 0 1371
AXA!
Megosztod velünk a 9.5-ről kialakult véleményed?
Előzmény: egoaxa (1364)
ZAAB Creative Commons License 2000.12.02 0 0 1370
PÁTER! Sikerült elszabadulnom nagy Oroszországból,ha érdekelnek még a 99-es cuccok,hívj fel!
BlackStar Creative Commons License 2000.12.02 0 0 1369
Egy 900-asos hogy mondhat ilyet... :)
Hlnap meg drukkoljatok, mert ha a zéhá nem sikerál, akkor száksz van, és talán jövőre ajánlja magát a tárgy.
Előzmény: baas (1367)
rb Creative Commons License 2000.12.01 0 0 1368
Neeem! Neemm bííírom ki! Már három napja csak olvasok, de még csak a 12. oldalon tartok!!! Nem bírom ki! Bele kell szóljak!!! :)
Na jó, abbahagytam.... szóval:

SAAB 9000i, 1988-as 2.0-ás nonturbo :( utólag belerakott faburkolattal (egész műszerfal+váltó körül+középkonzol lent+kézifék körül+box fedője+hátsó hamutartó) és klima, ABS nélkül még, 205/65 R15 nyári és 195/65 Goodyear nyári gumikkal.. mi van még.. aranymetál, ja és eladás alatt, mert kéne egy full extrás... motoros fehér bőrüléssel meg 2.3as motorral... meg egy lottó ötös... De qrva drága a full extrás saab, lehet hogy hűtlenek leszünk egy Mitsu Diamantéval, de akko is SAAB rulez!

baas Creative Commons License 2000.12.01 0 0 1367
Fenomenális volt a 9-5!!!
Alig akartam kiszállni.
Ennél már nem kéne több.
De akkor is szerzek 1 ilyet magamnak.....
baas Creative Commons License 2000.12.01 0 0 1366
Én is ott ülök a képen mitfahrerként...
Naaaagyon jóóó volt.Bár kicsit furcsa volt az automata után...
Törölt nick Creative Commons License 2000.12.01 0 0 1365
nos a dolog úgy működik, hogy a cég hamarosan beindít egy wap szerver (pontos időpont még ismeretlen), felpakolunk oda megfelelő progit (a bonyolultsága egyenlő a faékkel), adatok odaad (ami fenn legyen), aztán megduma, hogy hogyan támogassuk egymást (mondom, pénz kizárva). egyelőre annyit most elég volt, hogy bólintottál a dologra, még a cégen belül intézni kell a dolgokat, de akkor szólok nekik.

köfi
Thom

Előzmény: egoaxa (1360)
egoaxa Creative Commons License 2000.12.01 0 0 1364

A képen látható tesztpilótához kellett fordulnom, hogy tökéletes képet kapjak a 9.5 elônyérôl, hátrányáról.

Egyúttal kitaláltuk a következô tali helyszínét, idejét. (Baas, Lenkeyb, egoaxa)

Fenyôgyöngye Étterem, Szépvölgyi út 155.
2000. december 30. - szombat
Évzázó SAAB találkozó

Zölduborka Creative Commons License 2000.12.01 0 0 1363
A Club honlapján a legutolsó apróhírdetésben szereplő 5 ajtós turbót látta már valaki?
Vagy tudtok róla valamit (meg van-e még, tulaj stb.)?

Fényképen OK!

(De nehéz egy jó darabot találni!! :(( )

Ubi

EdeBácsi

Mint azt lentebb is írtam sajnos még nincs, de vadászom!

lenkeyb Creative Commons License 2000.12.01 0 0 1362
Ne marakodjunk, szerintem legyen elég ennyi! Az emberek nézőpontját
egy hozzászólással úgysem lehet megváltoztatni. Mondhatni "nem erőszak a disznótor"
Szerintem csak jobb, ha olyanok nem lesznek klubtagok, akik csak a hasznot akarják lefölözni maguknak.

Üdv,
Balázs

baas Creative Commons License 2000.12.01 0 0 1361
Emberek:

Kicsit morcos vagyok azokra,akik megengedhetik maguknak a SAABot de azt már nem engedhetik meg,hogy *zaros évi 5000HUF ot leszurkoljanak a leendő egyesület későbbi boldogulására.(szerintem ezek azok akik eddig 1 talin sem voltak...)
Itt van 1 csomó ember aki lemond 1 pár dologról annak érdekében,hogy SAAB legyen a feneke alatt és pontosan ők azok akiknek eszükbe sem jutott az,hogy miért ne fizessenek tagdíjat.

Ez viccc.

Az Axa így is költött már nem keveset.Eddig is amit tudott azt megoldott pénz nélkül.De ez nem megy a végtelenségig.Itt nem arról van szó,hogy most valakinek 1 új SAAB 9-5 re kell gyűjteni.
Ha valakinek nem tetszik akkor ne legyen klubtag.
Ez neki lenne megtiszteltetés,hogy egy Mo.n lévő ritka márkának 1 híres típusának a klubjában tagságot vállal.Ez befektetés amiért nem pénzt kaptok,hanem egy színvonalas klubot rendezvényekkel és sok okossággal,majd még előre nem látható hasznos dolgokkal.
Ez egy kis közösség volt az elejétől fogva.
Most hogy már 67 klubtag van,biztos vagyok benne,hogy ebből sokan elkötelezett SAABosok.
De van a maradék aki a fáratságot sem veszi,hogy hozzászóljon a topichoz pedig biztos,hogy olvassa.Ezek után nem csodálkoznék rajtuk,ha pont ők nem akarnak fizetni tagdíjat.
Tudjuk,hogy ez megossza a társaságot de remélem ez is változni fog hamarosan.

Nem azért írtam eme sorokat,hogy bárkit is megbánstak,de csak ösztönözni akarom őket,hogy ezt az egészet ne csak mi gondoljuk komolyan.
Senkinek nem szándékunk elvenni a kedvét a klubtól.Fontos a klub legalizálása a jövőt illetően, mert csak így tudunk eleget tenni annak a felmerülő lehetőségnek ha valaki támogatni akar anyagilag minket,ugyanis kell bankszámla a klub nevére meg könyvelő stb...Ez konkrétan nonprofit szervezet lenne.

Bocs ha hosszú voltam...
:) SAAB Sárkány...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!