Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Levays Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1665
Előzmény: Levays (1663)
dutrancs Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1664
Nagyon kicsik a képek.Kik vannak rajtuk?
Előzmény: Levays (1663)
Levays Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1663
Előzmény: Csőlámpás Beni (1662)
Csőlámpás Beni Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1662
Sziasztok ezt szereztem ma! Nagyon örülök neki.:-)Megfogom csinálni, hogy használható legyen és szerzek rá egy ekét is. Valószínűleg Danuvia blokk lesz rajta. Gondolom kitaláljátok honnan van...:-) Eredetileg -fénykorában- szerintem lovas eke volt de már nem sok köze van hozzá.
B-csabi Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1661
Használjátok egészséggel mindenki akihez odaért,
hát a mávag nem tudom mikor lesz kész! rengeteg munka van vele,de azért lassan halad ,csak melette dolgoznom is kell,de azért leöntötték a fékpofákat és fel van ferodolozva a hátulja jóformán egyben van,de még hátra van a neheze porlasztó hütő,vezérlés ,sárvédők stb .jó ha Mezőkövesdre elkészűl
Előzmény: mzoller (1660)
mzoller Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1660
Csabi!Megjött az RS gépkönyv,apám már át is nyálazta nagyjából,úgyhogy megint neki fog esni a gépnek kint a kertben,és utána majd nyög,hogy kifázott a dereka.:)Na de mondjad az árát,mivel tartozok?
FügeGLX Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1659

Ne folytatsd, ausztriai traktornapokon alig lehet róla mindig lerángatni engem!!!!!

De a Puskás sztori előkerül mindig:D:D:D

Előzmény: Levays (1658)
Levays Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1658
Igen D,D,D
Előzmény: FügeGLX (1657)
FügeGLX Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1657

Puskás Lanz???

Előzmény: Levays (1656)
Levays Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1656
Szóval a lanz is van sőt az izzófejes nagy is, de az Argentin pampa változatban ami egyezik a 45-el. Nálunk az a ritka ami nincs, legalábbis az országban használt traktorok közül. A nagy izzófejes még nincs felújitva. Csabát felpörgetjük a Mávaggal mert az is egy ritka db. Alig maradt belőle meg sajna. 
Előzmény: FügeGLX (1654)
FügeGLX Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1655

Jahh bocsi P-s rendszámra nem reagáltam!

 

Szal a lényeg szerezni kell vkitől egy P-s rendszámot, én is ugy kérem kölcsön attól akinek megéri ezt kiváltani ugyanis nem olcsó egy évre!

 

Feldobod rá a P-s rendszámot ettől kezdev magyarország területén bárhová elviheted a gépet, szabályok: nem szállíthatsz vele semmit, ha csak vontatod a gépet is kell rá a P-s rendszám, ha rendszám nélkül vontatod akkor ugy megkennek belefeketedsz! A P-s rendszámú autóba egy azaz egy személy ülhet a sofőr senki más, és a világításoknak működni kell. Roncshurcolászó emberkék ilyenkor fel vannak készülve a vontatmány világítás dugóba dugható stekkerrel amire egy hátsó és egy első lámpaszett van szerelve ezt helyszinen gyors kötegelővel szoktuk feltenni és hajts, ettől kezdve nem bánthat a rendőr max csak forgathatja a zsandamari a kalapját. Ja és ha pályán mész természetesen ugyanugy a napi 2400 Ft-os tehermatrica most már csak regisztráció!

Előzmény: pléhúsz (1641)
FügeGLX Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1654

Ja hát a veterán traktor szónál nálam is élen jár a hofherr, sztem nem vagyok vele egyedül. Hiába nagy kedvenc az UE-28 én azt még nem tartom igazi veteránnak hisz javában dolgozik még az ország sok pontján, sőt nálunk inkább multitraktornak minősül. Már alig várom hogy elkészüljön az a példány amire azt mondom na ez megmarad mindörökre, meg van hozzá  már a tolólapom, TLT-s szalagfűrész, meg egy kis olajos csörlö oldalállítható kettes eke, 3 tonnás billenő kocsi.

Szal tény hogy a Hofherr szállítás nagy dolog, mert holmi daru sem emeli fel. A VOLVO-n levő Palfinger daru egy vér profi, de az is megnyögi azért!

 

Ha nem vagyok pofátlan nincs véletlenül 22-es vagy netán nagy Lanz Bulldogod, vagy netán Ursus?:D:D Najó befejeztem, nem kívánságműsor!!

 

Szal szívesen látunk mindent, úgy gondolom a szállásotokat is meg tudom oldani, elvégre nem két kilóméterről jöttök meg gondolom nem vizet iszunk:D:D

Előzmény: Levays (1653)
Levays Creative Commons License 2008.02.21 0 0 1653
Mi pontosan úgy viszonyulunk hozzá ahogy irtad(bulinap)mert lehet, hogy nagyon komolyan viselkedünk ami fakad a sarkos katonás siselkedésmből, de mindannyian gyerekessé válunk ha a traktor kerül szóba. Csak rajtunk múlik hogyan érezzük majd magunkat, mi biztos jól mert imádjuk a gépeket meg azok tulajait is. Vinnék egy csodálatosan szép Hofherr traktort de az maga 36mázsa. Majd kiötöljük én drukkolok Neked mert szüksége van a falunak is az ilyen ünnepnapokra. Csak nyomjad mi segitünk !!
Előzmény: FügeGLX (1644)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1652
lemaradt, hogy ezt a főtengely két végére keresem természetesen
Előzmény: Törölt nick (1651)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1651

UB28-hoz keresek  hordógörgős (NJ320), ill. a másik végére 1. vagy 2. (???) túlméretes siklócsapágyat. Hol keressem szerintetek?

 

Törölt nick Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1650
s
Előzmény: bobekTLF (1633)
Zotyik Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1649

OKé köszi ezt az infót is!

Igyekszem beszerezni gépkönyvet, csak a Jumzhoz elég nehéz... Idáig még nem is találtam. Talán Tatán lesz. Majd felhívom őket.

Előzmény: dutrancs (1648)
dutrancs Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1648

Szerintem(mert nincs a látókörömben JUMZ gépkönyv) lehet ugyanazt alkalmazni mint egy 5o-es MTZ-énél.Mivel nem új gépről van szó így kezdhetsz a 2sz-ú karbantartás szerint ,minden 24o üzemóra után cseréljél olajat .EZT egy 1972-es MTZ 5o-es könyvből írtam.Ha sűrűbben cseréled abból nem lesz baj inkább csak tovább lesz jó a motorod.Jó az üzemóra számláló benne?

/ 1sz.karbant. minden 6o üó után .2számú minden 24o üó után .3 sz. minden 96o üó után.Az elvégzendő műveletekről persze oldalakat lehet írni ,ezért tanácsos lenne egy gépkönyvet beszerezned.

Előzmény: Zotyik (1647)
Zotyik Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1647

Köszi!

Még annyit szeretnék kérdezni, hogy az olajcsere, szűrők takarítása, hány üzemóránként esedékes?

Előzmény: dutrancs (1646)
dutrancs Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1646
Találtam még egy helyet.Letenye Farkas Tiborné O6 3o3 466 862
Előzmény: Zotyik (1642)
FügeGLX Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1645
Ja és hogy lenne baj ha nem dutra, hangsúlyozom öreg gép kiállítás, jah előbb beszéltem le egy haverommal AJkáról elhozzuk a 64-es John deere-ját is!!!
Előzmény: Levays (1626)
FügeGLX Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1644
Nagyon szívesen látunk titeket is, biztos vagyok benne, hogy magas színvonalú lenne a az általatok hozott gépek bemutatása, amúgy totál felfoghatjátok egy bulinapként és terveim szerint csak ezzel szeretnék majd foglaltoskodni ezen a napon, ha gondoljátok biztosítok még katlant főzőzsámolyt ha főzni támadna kedvünk még plusszba. Uh sztem a következő hónapokban foylamatosan pontosítjuk a dolgokat. Én felújított gépeknek csak a Supert, a deutz-ot és a Hofherrt igérhetem, a mostani 28-as tuti nem lesz kész, ugy látom motorkerékpárok is lesznek, kezdem egyre jobban beleélni magam. Jó lenen ha géptulajdonosok rendelkeznének majd vmi írásos infóval a vasakról, ezt ha idejében össze tudom gyűjteni kinyomtathatom őket!
Előzmény: Levays (1626)
FügeGLX Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1643

Köszi, csak szoroztam fejben. annyira nem vagyok oda értük!

 

Hogy lobogna-e a Csepzon mint a papírsárkány, volt azon már minden, parcella kombájn, 50-es billencs IFA, t088 trágyaszóró, 50-es M TZ és egy EB-4-es alváz egyszerre, traktorok dutrák, minden.

Előzmény: pléhúsz (1641)
Zotyik Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1642
Ismét köszönöm az Infókat Dutrancs!
Előzmény: dutrancs (1640)
pléhúsz Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1641

Az MTZ vihető ha kell, tőled kb 110 km.

Az a P-és rendszám hogyan működik?

A csoda DAF milyen, a csepel ott fog lobogni a platóján? Már szállítottunk nagy dutrát csepel platón, hát nem egy megnyugtató dolog.

Előzmény: FügeGLX (1620)
dutrancs Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1640
Gyorsan és hibásan írok mert vendégeink vannak a héten és a gépes szobába vannak elszállásolva így nem tudok éjszakákba nyúló írásokat eszközölni.
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1639
dutrancs Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1638
Főtengelynél hátul szimeringes,előtte olajfogó-olajszóró lemez a hátsó fedélbe.Olajteknő felfogásnál végig csavaros vagy ritka csavaros és kis papucsokkal kiegészítve .Öntöző motoroknál( DiMPT -éknél) ,dömpernél öntvény olajteknő,mivel a váz részét képezték.Víszivattyúknál még az oldolt levőknél is volta olyanok először ahol a hütőhőz menő toldat (cső) előre nézett a dinamó felé.Szívó csövek először két fél lemezből voltak összehegesztve majd alu -ból öntötték.Ékszíj feszítési megoldások.Ventillátorral,majd a dinamóval Első ékszíjtárcsa először lemezből majd öntvény,de nekem valahol van még vas agyra öntött alumínium is.Az előkamra régen furatos aztán a kisérletek eredményeképpen hosszúkás bevágásos lettNem tudom mit felejtettek ki?
Előzmény: Törölt nick (1635)
dutrancs Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1637
JA.Meg egyenes és ferde fésűsszűrő.
Előzmény: Törölt nick (1635)
dutrancs Creative Commons License 2008.02.20 0 0 1636

Mint már írtam is  a porlasztócsúcs is ua.Adagoló elem, fejszelep,Üa. előszűrő(üllepítő)Kenőolaj szűrője centrifugál azt csak ki kell takarítani.G.o. szűrőbetét is jó a nagyobb átmérőjű amiből egy van.A hidraulika tartályba levő szűrő elemek is csereszabatosak.(a JUMZ-ba kevesebb lamella kell mert rövidebb a szűrő hossza)

A lereteszeléssel kapcsolatba egyszerű a megállapítás (de szerintem nincs azzal semmi)Bele ülsz kinyomod a kuplungot a reteszelő oldása miatt és a sebváltókart teljesen balra húva teljesen előre nyomni a kart.Ha megy nincs lereteszelve-lezárva semmi.Ugyanis előre van az országuti hátra a terep.Belarusz gyártmány ez is csak gondolom a gyárat ahol a JUMZ-okat csinálják lehet,hogy elhelyezték Minszkből más városba.

Előzmény: Zotyik (1628)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!