Kedves klubtarsak! Megtudna nekem mondani valaki, hogy a 900 kulonbozo tipusai (ugymint GL, GLs, GLi, C, i, S, SE) miben kulonboznek? Vagy legalabb adhatna valaki egy linket. Mind a motorbeli, mind felszereltsegbeli elteresek erdekelnenek!!! ( Blackstar a labda fel van adva ;)
Ja, hamar ir valaki, akkor irhatna 9000-rol is ugyanilyen temaban! Aztan ha jol sikerul, akkor fel lehet tenni a klub honlapjara is, es meg ... (no jo.. abbahagyom az almodozast).
Most ippeg csak belibbentem, csúnya módon csak azért, hogy egy kis segítséget kérjek. Kutakodtam a neten, de nem találtam semmi használható infót 1988-as évjáratú 9000-ekről. Főleg technikai infók és külső-belső képek érdekelnének. Ha tudtok tuti tippeket, plíz osszátok meg velem!
Jóvann, báncsátok mán a szegingy BlackStart,
pedig még az ág is húzza (dr. Ágh, egyetemi tanár :) ) Ez rossz vicc volt.
Axa!
Van pár frankó tervem, egyenlőre papíron.
Meg vannak viccesek is :)
Van egy hasonló mint a Rijswand-féle, de menségemre szolgáljon, hogy előbb készült el (bájdövéj még annó Németországban láttam, talán mint Opel aszisztensz-et, de ez ne rontsa a megítélését :) )
LenkeyB Micsoda??? Vörösboros szarvaspörköltet szarvasgombára???
A nagy Levin épp infarktust kap. :)
Egyébként, lehet, hogy nincs pénzed, de van SAABod.
(tuttam én, hogy a szegény gyalogkakukkokat kitúrják a klubból :) )
Nem veszed észre hogy így akarunk kitúrni.
Csak iszonyu draga helyekre szervezunk talit.
Szerintem ide mar be sem engednek.
Meghívlak egy kávéra, buszjegyre meg szépen spórolsz... :o+
Axa!
Milyen hely ez a Fenyőgyöngye?
(Mert tudod, a BlackStar angyagi állapotát tekintve a templom egerével található egy kaliberen és a tagsági mellett még erre is össze kell kuporgatni, szóval nem lesz egyszerű mese. Egyszer nem tarthatnánk pl. a kedvenc kávézónkban, ami kellemes hely is, meg olcsó is (2 azaz kettő éve nem emeltek árat.)
Blackstar Mikor is kell neked szurkolni? Marmint hogy megorokoljuk a dossziedat? :)
Komolyra forditva a szot: A hetvegen megcsinaltam az ulesfutest is, es tettem fel kodfenylampat is :) Az ulesfutest meg nem igazan volt idom tesztelni, de mereseim alapjan mukszeni fog... Az egyik ulesnel az also es felso parnaban is el volt szakadva a vezetek, mig a masikban csak az ules alatt volt elszakadva egy vezetek. Szoval remelhetoleg kiraly lesz majd telen a minuszokban :). A kodlampat eleg sokaig tartott felbarkacsolni es nem is vagyok teljesen lenyugozve a vezetekezesemmel, de azert mukszik :))) Belol a hatso kodfenylampa alatti EXTRA kapcsolora lett rakotve. Mellesleg ezen a kapcsolon mar logtak vezetekek. Valaki meg tudna nekem mondani, hogy azoknak hol a masik veguk??? En egy kapcsrajzon sem talaltam rola semmit :( Egesz elegedett vagyok a hetvegi munkammal :)))
(Marcsak a Blackstar-tol kell megorokolni a dossziekat ;))) No jo inakbb szoritok :))
BlackStar kéreti holnap drukkolva lenni, ugyanis zéhát ír egyestől különböző ertékűre illetőleg kivágják.
(Kár örülni: nem képezi elörökölhetődés tárgyát az immáron négy nagy dossziéssá hízott SAAB anyag. Pedig állat ám! Főleg az új színes A4 es képekkel :) )
No igen.
BlackStar szülinapjára egy 83-előtti 3ajtós Turbót kér, közteshűtővel (mert igényes), lehetőleg sötétzöldet, barna plüssbelsővel, fullosat.
Köszi!
(Ja, hogy ezt a Mikulásnak kellett volna címeznem? :) )
Eugen73: Nem rohadtak be,hanem a gyújtótrafó zárlatos volt,
meg a bemelegedésszabályozó sem volt a legjobb formájában,ezek meg a hideg az sikeresen előidézte
a 2-3 hengeresedést.