hát az enyém ugyan 5 ajtós, de 12-t elfogyaszt a Dög... de egy kedves klubtársunk turbója eszik ennyit, tehát ez sok :)
(na majd péntek után, heheeee, na majd akkor 5 lityóval fogok közelekdni a városba :))) )
már megint szervizben a Saabina, de most csak félig problémás, félig bôvítés.
Kap egy riasztót a kicsike, meg pár apróbb pótlás, úgymint elsô fék, asszem csontig koptak a betétek, mert baromi randa hangja volt erôsebb fékezésekkor.
Tegnap megint örültem a méreteinek, klasszul elfértek benne a függönytartó rudak :)
Micsoda pangás van!
Egy hete semmi hozzászólás....
A Popovics úr említette hogy jó lenne valami kis szerelési bemutató.
Ezért a tavaszi találkozón motor ki és beszerelés lesz.
A bemutató autót a klubtagok közül sorsoljuk ki :o)))
Emberek: A storyhoz kapcsolódó anyagban enyhe csúsztatást
véltem felfedezni ezért a további kellemetlenségek elkerülése végett az anyagot 100 évre titkositom!!!
Én is szétfagytam de nem az autóban......
Más:
Ha valakinek *zarakodik a csomagtartóteleszkóp az
bátran menjen a Popo(vics)hoz,mert igen jó vásárt csinálhat belőlük(bontottak).
Köszönöm a segítségeteket Axa! Komolyan mondom, hogy vicceltem :))) Sz'al nem gondoltam komolyan, hogy az én büdös dísztárcsám ügyével is foglalkozzatok. Ma egyébként leesett egy a kemény 500 HUF áron árult, nemes műanyagból készült hulladék dísztárcsák közül (csakhogy legyen rajt' valami), és hát nagyot szólt... tehát nem én voltam süket, amikor az eredeti elszállt... :-/ Ezúton üzenem a dísztárcsa tovajomnak, hogy !$ߤ+%'"#&$@! És miért csak egyet, te áldott agytröszt...
A Popovics által mondott áron nnyeltem egy kicsit, és asszem ebből tényleg inkább alu felni lesz... (eccer, ha lesz pénzem, mert hogy a köv. pénteken az autóm átvizsgálásra kerül és elkezdődik a szervízelés a SzikiCar-nál. Már könyörögtem a mh-en a fizu emelésért :)))) )
na, nem untatom hatalamas történeteimmel a nagyközönséget.
Most kaptam egy levelet a Gyôri Dani Gábortól (Rácz Mobil Kft)
"Amiért írok az az ,hogy januártól
szeretnénk beindítani egy új szolgáltatást ami minden bizonnyal jól fog
jönni sokaknak.
Az ötlet már régóta foglalkoztat de eddig nem voltak meg az ehhez való
feltételek.
Szóval a lényeg az ,hogy felszerelünk egy mozgó szervizt ami
természetesen egy saab lesz és lerobbant ill mozgásképtelen saabokon
szeretnénk segíteni éjjel nappal hétvégén is.
Az auto fel lesz szerelve mindenféle szerszámmal és a gyakorta szükséges
alkatrészekkel amik általában kellenek.Természetesen a motor generál és
az ehhez hasonló munkákra nem leszünk felkészülve de ha komoly a
probléma megoldjuk az autó szállitatását az tulajdonos álltal kívánt
helyre,szervízbe és mindezt azon az áron amin a velünk szerződött
fuvaros számol tehát kb.4, 5, 6000ft.-ért.Persze ha mi megtudjuk oldani
a helyszinen a bajt, akkor a klubtagoknak mindenféle kedvezménye lesz
pl.ingyenes kiszállás (bp. belűl),kedvezmény az
alkatrészből,munkadíjból.
Egyenlőre csak Budapest és környéke jöhet szóba de ha lesz rá igény
akkor még a határok sem gátolhatnak minket.Szóval ennyi .Az ötlet csak
onnan jött,hogy a legtöbb műszaki hibának az oka amitől megállnak az
autók, az út szélén könnyen elhárítható és a tulajdonos megmenekül egy
csomó hercehurcától.
Ha van észrevételed a dologgal kapcsolatban akkor vedd észre."
A dolog tök jó, és tulajdonképpen az alapgondolata egyezik az SHS-el. El lehetne gondolkodni hyogy tudnánk együtműködni.
Emberek!
Volt ma megint egy örsgyűlés.
BAAS kollega vezetésével és díjnyertes autójával Lenkeyb és én meglátogattuk Popovics úrat.
Baas páratlan döntésképességével kápráztatott el minket.
Hasznos apróságok birtokában érkrztünk haza, -(nekem végre lett pótkerekem :o)
Szerencsénkre a TotalCar autódoktoránál végigszenvedhettük a zöld csoda gyorsjavítását.
Mert ugye Baas barátunk oda is szervezte a közel egésznaposra nyúló kirándulást.
Máskor is akarunk menni!!!!!!!!!! :o)
Kár hogy szétfagytunk,,,
Thom cimborának nem találtunk dísztárcsát. Viszont Popovics úr a napokban adott el egy készletet 20e (!!!) forintért.Azt mondta hogy ahoz még valami karmok is kellenek amiknek darabja 2e Ft, és darabonként kell vagy nyóc--
Ez vagy igaz vagy nem , mindenesetre hiába a világ legszebb dísztárcsája, szerintem akkor inkáb legyen könnyűfém felni.
dízel most készül - nemrég olvastam róla, de ez "very diesel" lesz, SAAB fejlesztés, nem GM átvétel. Elég sok újdonság lesz a közeli években: 1.6 tátika motor, kipufogógáz visszavezetéses motor, dízel. No meg a 9-2, 9-7 (bár ez utóbbi kérdéses, de valószínüleg hoszSAAB lesz :--)).
Aki szeretne jönni szombaton, az a Bassal egyeztessen, mert én csak őt kísérem el,
tudniillik most nem igazán vagyok a potenciális vevők táborába sorolható!
Történelmileg a SAABok úgy alakultak ki a 80-as évek elejére, hogy:
-biztonság (régóta)
-egyszerűségre való törekvés (régóta)
-orrmotor (régóta)
-elsőkerékhajtás (amióta az eszemet tudom)
-kevés henger (max 4 egészen 85-től, az Opeles 2.5V6ig) (7annó, még a 92-es BTW DKW motoros volt (BTW=hamánitttartunk :) )tenát, ha valaki úgy véli, hogy a pupposezres Wartburg véletlenül hasonlít hozzá, akkor kapizsgál valamit :) )
-4 tárcsafék (99 óta. Mármint a SAAB99 óta :) )
-benzinmotor(hát igen. 2 lábbal tipr hagyományt :) )
-kulcs középen (99óta, 9000 kivétel)
ide tehetném pl. a 2ütemet is, meg a V4et is, de nem teszem :)
Persze, egyszer vammi hozzáértő autósújság ilyetszól Eklund bácsi SAABjára, hogy 'széria SAABba nagyon régen nem építettek hosszmotort...'
Mert ugye a 900 kutya illetőleg oldalt véli felfedezni az elejét.
Esetleg nem ért hozzá..... :)
Dizel csak a 9-3 TiD 2171 ccm motor - 115 LE
16 szelep SOCH teknologia
nagy nyomású injektor
0-100 - 10,9
60-100 - 8,3mp
város - 8,9l
oszágút - 4,6l
vegyes - 6,2
gyári adatok
Visi!
Hát persze, hogy injektoros! attól géellííííí.
:)
Legközelebb nem csapom ennyire össze, de az egyik régi hozzászólásnál lejárt a bejelentkezés, amíg lepötyögtem a dolgokat, szóval most igyekeztem.
De legközelebb nyitok 1 másik ablakot is, hogy ki ne dobjon, és akkor hosszabb lehet.
Először megnézem azt a példánytot, amit szeretnék becserkészni. Ez valamikor a napokban lesz. Elvisszük a Szikihez megtudni róla, amit érdemes. Remélem érdemes lesz, mármint megvenni. Addig még itt-ott cserkészem a netet is. Aztán remélem csatlakozhatok a Saab-osok táborához. Már egy kicsit az is vagyok: készül a 81-es 900-asom, a lakatolás lassan csutkára kész, kapja a fényt, meg a többit.
Ha valakit érdekelnek 83-as 900-as alkatrészek (motor 2000ccm, futómű, turbó, kasztni darabok, belső dolgok, mittodoménmivanmegbelőlemég) vidéki fellelhetőséggel, az írjon magánba, azt hamarabb megkapom (csinti@westel900.net).
Koszonom szepen kedves Blackstar a kifejtest, bar kicsit hianyosnak tunt :)))) Mellesleg en lattam sima C jelzesut is ez a leirasod szerint nem letezik. Most mi is a helyzet? Leloptak mogulle a D-t vagy tenyleg van ilyen? Masik eszrevetel, hogy a GLi-rol en eddig ugy tudtam, hogy az i-njaktorost jelent. Tevednek? Bocsi a kekeckedesert, de hamar egyszer leirjuk, akkor legyunk pontosak.... :)
Mas: Ugy tunik, hogy husvetkor (ha meg megy az auto), akkor azzal megyek haza. Nem lesz akkortajt tali? ;) Remelem idejeben kerdeztem meg? ;)))
Megint mas: Mizujsag amugy a Svedorszagi kirucanassal? Nekem az is jo, ha husvetkor (mikor jovok vissza), beugrunk megnezni ;))))))
Említette nekem a Baas, hogy a hétvégén ki szeretne menni valamelyik bontóba!
Én valószínűleg vele tartok, ha ez szombat reggelre esik, mert semmi dolgom nincs.
Aki akar jöjjön velünk!!!!!