Most ippeg csak belibbentem, csúnya módon csak azért, hogy egy kis segítséget kérjek. Kutakodtam a neten, de nem találtam semmi használható infót 1988-as évjáratú 9000-ekről. Főleg technikai infók és külső-belső képek érdekelnének. Ha tudtok tuti tippeket, plíz osszátok meg velem!
Jóvann, báncsátok mán a szegingy BlackStart,
pedig még az ág is húzza (dr. Ágh, egyetemi tanár :) ) Ez rossz vicc volt.
Axa!
Van pár frankó tervem, egyenlőre papíron.
Meg vannak viccesek is :)
Van egy hasonló mint a Rijswand-féle, de menségemre szolgáljon, hogy előbb készült el (bájdövéj még annó Németországban láttam, talán mint Opel aszisztensz-et, de ez ne rontsa a megítélését :) )
LenkeyB Micsoda??? Vörösboros szarvaspörköltet szarvasgombára???
A nagy Levin épp infarktust kap. :)
Egyébként, lehet, hogy nincs pénzed, de van SAABod.
(tuttam én, hogy a szegény gyalogkakukkokat kitúrják a klubból :) )
Nem veszed észre hogy így akarunk kitúrni.
Csak iszonyu draga helyekre szervezunk talit.
Szerintem ide mar be sem engednek.
Meghívlak egy kávéra, buszjegyre meg szépen spórolsz... :o+
Axa!
Milyen hely ez a Fenyőgyöngye?
(Mert tudod, a BlackStar angyagi állapotát tekintve a templom egerével található egy kaliberen és a tagsági mellett még erre is össze kell kuporgatni, szóval nem lesz egyszerű mese. Egyszer nem tarthatnánk pl. a kedvenc kávézónkban, ami kellemes hely is, meg olcsó is (2 azaz kettő éve nem emeltek árat.)
Blackstar Mikor is kell neked szurkolni? Marmint hogy megorokoljuk a dossziedat? :)
Komolyra forditva a szot: A hetvegen megcsinaltam az ulesfutest is, es tettem fel kodfenylampat is :) Az ulesfutest meg nem igazan volt idom tesztelni, de mereseim alapjan mukszeni fog... Az egyik ulesnel az also es felso parnaban is el volt szakadva a vezetek, mig a masikban csak az ules alatt volt elszakadva egy vezetek. Szoval remelhetoleg kiraly lesz majd telen a minuszokban :). A kodlampat eleg sokaig tartott felbarkacsolni es nem is vagyok teljesen lenyugozve a vezetekezesemmel, de azert mukszik :))) Belol a hatso kodfenylampa alatti EXTRA kapcsolora lett rakotve. Mellesleg ezen a kapcsolon mar logtak vezetekek. Valaki meg tudna nekem mondani, hogy azoknak hol a masik veguk??? En egy kapcsrajzon sem talaltam rola semmit :( Egesz elegedett vagyok a hetvegi munkammal :)))
(Marcsak a Blackstar-tol kell megorokolni a dossziekat ;))) No jo inakbb szoritok :))
BlackStar kéreti holnap drukkolva lenni, ugyanis zéhát ír egyestől különböző ertékűre illetőleg kivágják.
(Kár örülni: nem képezi elörökölhetődés tárgyát az immáron négy nagy dossziéssá hízott SAAB anyag. Pedig állat ám! Főleg az új színes A4 es képekkel :) )
No igen.
BlackStar szülinapjára egy 83-előtti 3ajtós Turbót kér, közteshűtővel (mert igényes), lehetőleg sötétzöldet, barna plüssbelsővel, fullosat.
Köszi!
(Ja, hogy ezt a Mikulásnak kellett volna címeznem? :) )
Eugen73: Nem rohadtak be,hanem a gyújtótrafó zárlatos volt,
meg a bemelegedésszabályozó sem volt a legjobb formájában,ezek meg a hideg az sikeresen előidézte
a 2-3 hengeresedést.
Ha az ülés tömése le van szakadva, akkor megnyúlik az ülőfelület kárpitja, és elszakad a fűtőszál, tehát természetes, hogy nem működött. Az enyém is ilyen volt. Vidd el az autót valamelyik szervizbe, ki lehet cserélni az ülőfelületet újabb, rugós rendszerűre, ami állítólag soha nem megy tönkre úgy, mint a régi hevederes.
Visi!
Nem hiszem, hogy nagyot tévedek ha azt nondom, hogy valószínüleg 12V-ról működik :)
A termosztát egyébként az ülőfelület kárpitja alatt van, kb. gomb nagyságú, és ki lehet tapintani a kárpiton keresztül is.
Ha meg akarod csinálni, le kell szedned az üléskárpitokat, azt hiszem ebben van benne a fűtésszál, a termosztátot pedig egy hajszárítóval ki tudod próbálni.
Hali.
Hétfő reggel nem ment a madaram.
Illetve csak 2-3 hengerrel.
Szerda reggel a tréler elvitte az Autodoktorhoz egy kis kivizsgálásra.
A Tisztel Dr. úr rendberakta a mókuskereket meg egyéb mást is ami be volt rohadva a gépen.
Mert be volt.
Ettől függetlenűl ment csak nem úgy ahogyan azt kéne.
Most már olyan szépen jár hidegen is a:
"Sába királynője,hogy azt tanitani kéne!!!".
Maradt még hátra injektor cső csere meg csomagtartóteló csere meg generátor gumiszilent csere meg a fékemmel kéne valamit kezdeni mert nagy a hullajátékom.
De a nehezén már túl vagyok.
Állok elébe a télnek.
A télapó pedig bekaphatja.!!!
Eloszor is koszonom a hozzaszolasokat. Masodszor viszont tovabbra is erdekelne, hogy hogyan tudnam megcsinalni? Hany voltrol megyen? Merre keressem a termosztatot? (A multkor a csatlakozot mar megtalaltam) Van muszerem, megtudnatok mondani (pl. akinek mukodik), hogy hany Ohmos ellenallasu a futesszal? Hogy tudnam tesztelni a termosztatot, hogy kapcsol-e megfelelo hofokon? Segitseget elore is koszi.