Sziasztok! 2002-es Xsarába milyen, és mekkora hátsó lengéscsillapító való? Úgyanis azon gondolkoztam, hogy olyan lengéscsillapítót vennék amin pluszba van rugó is, mert felújított hátsó híddal is ül az autó, és azzal esetleg belehetne lőni a magasságát. Üresen (1 személlyel) nagyon ritkán megy az autó, ezért félek ha megemeltetném akkoris ülne egy idő után. Mit tanácsoltok? :)
Valami átmeneti hiba jelentkezett, ami később elmúlt. (mondjuk egy kontakt hiba, de ez csak példa) Rendszertől függően ez esetben egy idő után (pl. néhány hibamentes indítás után) kikapcsolja a MIL lámpát az ECU.
Ha érdekel, hogy mi lehetett korábban a baj, csináltass rajta egy diagnosztikát, abból feltehetően kiderül !
Tegnap írtam a műszerfalon megjelenő motorhiba világítást.
Képzeljétek ma elmentem otthonról 2km-re,mert hát a motor már jól járt,ment minden henger és mondom ha valami van akkor se leszek messze.
Szóval elindultam és világított majd léállítottam és elintéztem amit kell.Elindultam vissza és ekkor kialudt a hibát jelző kis ikon.
Megjavult magától?? Nem nagyon értem ezt az egészet,hogy mi is volt ez,és miért csinálta tegnap a 2-3 hengerrel menő,hibát jelző akciót,most meg minden rendben.
Kis érdekesség a hosszú hétvégére... 3 hete hallottam meg először azt a ropogó hangot néha-néha, 2 nappal később már sokkal erősebb, már-már recsegés jött előről szinte minden kormánymozdulatra. Menés szerelőhöz, toronycsapágy csere - bal oldal. Alkatrész rendel, csáposon a verda, rugó ki, majd hív, hogy a rugó két darabban jött ki. Csak úgy "alánézve" nem látszott. Valszeg a csapágyat is a rugó ölte meg. Dejó. Lett rugó is. Majd a hét elején megint ugyanez. Szerelő, jobb oldali toronycsapágy. Aztán ugyanúgy a csáposon derült ki, hogy ennél is eltört a rugó...
Ezek így random elfáradnak? Mert egyébként jele nem volt, az "akadályokat" vette, nem csörgött, nem csattogott fekvőrendőrön, kátyúban. Jó, tudom 13 éves lesz a kocsi de ez akkoris furi, hogy egy ilyen "rejtet betegség" csak úgy előjön. Akkor mi lehet még aminek majd akkor lesz hangja, mikor a fél autót cserélni kell? :(
Utángyártottban ? Örülök, hogy kapható, ezek szerint van amelyik beszerezhető. Többféle van belőle, amiket én kerestem csak gyáriban volt. Bár valamelyik nagy forgalmazó is beszerez gyári cuccot de azt én közvetlenül veszem a Citroentől, úgy olcsóbb.
Van egy 2000-es 8.havi (még nem a csepplámpás) xsara-m,1.6sx és a műszerfalon kijelzi a motorhibát.Mi lehet a gond? A motor rendesen jár,nem ereszt semmi folyadékot sehol.
Előzmények:Elmentem valahova (kocsi leállít,ügyet elintéz) gond nélkül,majd amikor onnan tovább indultam (kocsi elindít) akkor csinált olyat hogy csak 2 vagy 3 henger ment,aztán hazaértem (lassan) és leállítottam,megnéztük a tesómmal a motorteret és nem láttunk semmi különöset majd megigazgattunk,mozgattunk pár dolgot,megnéztük a bizosíték táblát. A hiba jel továbbra is világít,de legalább a motor üjra rendesen jár.
Nincsen belőle utángyártott, sétálj el egy márkakereskedőhöz vagy márkaszervizbe és ott tudsz rendelni alvázszám alapján. Folyhat az olaj magából a gombából is és a tömítésnél is. Érdemes lemosni féktisztítóval és utána járatva meglesni, hogy honnan jön az olaj!
Sziasztok érdeklődnék,még nemrég vásároltam xsara II 1,4 autót a szervószivattyú magasnyomású csővezetékében van egy nyomáskapcsoló érzékelő na ebből folyhat a hidraulika olaj kérdésem, itt maga az érzékelő engedi az olajat vagy van az érzékelő alatt egy tömítő O-gyűrű? Valamint erre a nyomáskapcsolóra a neten milyen címszóval kell keresnem,én OM szám alapján kerestem több boltban de nem találtam . egyébként a kormánymű nyomáskaopcsoló OM száma:4015 09
Tiszteleten a forumozoknak!!!A minap vettem egy 2001es Citroen Xsara 1.4 B-t!Kereskedésből,kb 100 km megtétele utan,a muszerfalon Megjelent a piros akkumlator jelzés menet közben,majd a haza uton a következő jelenségeket tapasztaltam :kattogó hang a műszerfal felől,műszerfal világítás vibrálása,generátor jelzés a műszer falon,indexelés közben kattogó hang a műszerfaltol..Mintvha az Armageddon ert volna uton...Haza jött az autó,leraktam!Reggel mar nem indult,a műszerfal jelzések működtek,rádió Szólt,kattogó hang a motorterbol!!Bebikaztam az autot,Elindult es minden vészjósló jelzés megszűnt!Kivettem az akksit,ami igencsak lemerült,jelenleg töltöm!!Elképzelhető hogy van,valami más bajforras a háttérben?Vagy csak az akkumlator lehet a gond?Valakinek tapasztalat ilyen téren?Válaszotokat előre köszönöm,es varom!Tisztelettel Palkó D
Ha nem lesz más tipp, holnap szétkapom a guminál. Ott ugyanis korábban már törött volt és nem működött se a zár, se a féklámpa. Talán megint eltört valamelyik szál...
Az alábbi problémában kellene egy kis segítség. Fékezéskor beindul a hátsó ablaktörlőm. Ha a világítás rajta van akkor normál tempóban teszi mindezt, ha nincs akkor lassan vánszorog. Valakinek esetleg van megoldása a problémára?
Ha korábban volt ilyen komment a akkor bocsi, de én nem találtam.