Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BallyS16 Creative Commons License 2014.04.21 0 0 55721

1-2 ricnivel feljebb kéne állítani.

Rugós megoldást nem láttam még és el sem tudom képzelni, hogy hogyan lenne megoldva...

306-on szoktak ilyesmit csinálni, pl:

 

Előzmény: Trungel Richárd (55720)
Trungel Richárd Creative Commons License 2014.04.21 0 0 55720

Sziasztok! 2002-es Xsarába milyen, és mekkora hátsó lengéscsillapító való? Úgyanis azon gondolkoztam, hogy olyan lengéscsillapítót vennék amin pluszba van rugó is, mert felújított hátsó híddal is ül az autó, és azzal esetleg belehetne lőni a magasságát. Üresen (1 személlyel) nagyon ritkán megy  az autó, ezért félek ha megemeltetném akkoris ülne egy idő után. Mit tanácsoltok? :) 

Üdv. 

BallyS16 Creative Commons License 2014.04.21 0 0 55719

A szerkezet sincs oroszosan túlméretezve :-D

Előzmény: _Twins_ (55718)
_Twins_ Creative Commons License 2014.04.21 0 0 55718

Elég vicces volt, mikor megláttam hogy az a hatalmas kupéajtó üveg milyen vékony és könnyű. Nem vitték túlzásba :)

Előzmény: BallyS16 (55717)
BallyS16 Creative Commons License 2014.04.21 0 0 55717

Nem hinném, nagyon más a két üveg mérete.

Előzmény: Pender01 (55716)
Pender01 Creative Commons License 2014.04.21 0 0 55716

Sziasztok!

 

Lenne egy kérdésem hozzátok,mégpedig,hogy a 3 és 5 ajtós xsara2 el. ablakemelő szerkezet megegyezik e?

 

Üdv.: Laci

Attis77 Creative Commons License 2014.04.21 0 0 55715

Köszi FeZ.

FeZ_ Creative Commons License 2014.04.20 0 0 55714

Annyira nem rejtélyes. :-)

Valami átmeneti hiba jelentkezett, ami később elmúlt. (mondjuk egy kontakt hiba, de ez csak példa) Rendszertől függően ez esetben egy idő után (pl. néhány hibamentes indítás után) kikapcsolja a MIL lámpát az ECU.

Ha érdekel, hogy mi lehetett korábban a baj, csináltass rajta egy diagnosztikát, abból feltehetően kiderül !

 

FeZ

 

Előzmény: Attis77 (55713)
Attis77 Creative Commons License 2014.04.20 0 0 55713

Sziasztok!

 

Tegnap írtam a műszerfalon megjelenő motorhiba világítást.

 

Képzeljétek ma elmentem otthonról 2km-re,mert hát a motor már jól járt,ment minden henger és mondom ha valami van akkor se leszek messze.

Szóval elindultam és világított majd léállítottam és elintéztem amit kell.Elindultam vissza és ekkor kialudt a hibát jelző kis ikon.

 

Megjavult magától??  Nem nagyon értem ezt az egészet,hogy mi is volt ez,és miért csinálta tegnap a 2-3 hengerrel menő,hibát jelző akciót,most meg minden rendben.

 

Hm? Rejtélyes.

FeZ_ Creative Commons License 2014.04.20 0 0 55712

13 éves rugónál ez azért nem ritkaság, más típusoknál sem.

A Twingo-kon pl. sorozatban cseréltem rugókat 6-8 éves korukban, sorra eltörtek.

 

FeZ

 

Előzmény: bordoxsara (55711)
bordoxsara Creative Commons License 2014.04.20 0 0 55711

Sziasztok!

 

Kis érdekesség a hosszú hétvégére... 3 hete hallottam meg először azt a ropogó hangot néha-néha, 2 nappal később már sokkal erősebb, már-már recsegés jött előről szinte minden kormánymozdulatra. Menés szerelőhöz, toronycsapágy csere - bal oldal. Alkatrész rendel, csáposon a verda, rugó ki, majd hív, hogy a rugó két darabban jött ki. Csak úgy "alánézve" nem látszott. Valszeg a csapágyat is a rugó ölte meg. Dejó. Lett rugó is. Majd a hét elején megint ugyanez. Szerelő, jobb oldali toronycsapágy. Aztán ugyanúgy a csáposon derült ki, hogy ennél is eltört a rugó...

 

Ezek így random elfáradnak? Mert egyébként jele nem volt, az "akadályokat" vette, nem csörgött, nem csattogott fekvőrendőrön, kátyúban. Jó, tudom 13 éves lesz a kocsi de ez akkoris furi, hogy egy ilyen "rejtet betegség" csak úgy előjön. Akkor mi lehet még aminek majd akkor lesz hangja, mikor a fél autót cserélni kell? :(

FeZ_ Creative Commons License 2014.04.20 0 0 55710

Utángyártottban ? Örülök, hogy kapható, ezek szerint van amelyik beszerezhető. Többféle van belőle, amiket én kerestem csak gyáriban volt. Bár valamelyik nagy forgalmazó is beszerez gyári cuccot de azt én közvetlenül veszem a Citroentől, úgy olcsóbb.

 

FeZ

 

Előzmény: Törölt nick (55709)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.19 0 0 55709

Csak annyit szeretnék hozzáfűzni a kormánymű nyomáskapcsolójához rossz számon kerestem rá a helyes cikkszáma: 9677899580 


Valamint nagyobb autóalkatrész forgalmazóknál is beszerezhető.

 

 

 

 

Előzmény: FeZ_ (55704)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.19 0 0 55708

Üdv!

www.autokulcs.net itt találsz!

 

Előzmény: Gabee' (55706)
Attis77 Creative Commons License 2014.04.19 0 0 55707

Üdv. mindenkinek!

 

Van egy 2000-es 8.havi (még nem a csepplámpás) xsara-m,1.6sx és a műszerfalon kijelzi a motorhibát.Mi lehet a gond? A motor rendesen jár,nem ereszt semmi folyadékot sehol.

 

Előzmények:Elmentem valahova (kocsi leállít,ügyet elintéz) gond nélkül,majd amikor onnan tovább indultam (kocsi elindít) akkor csinált olyat hogy csak 2 vagy 3 henger ment,aztán hazaértem (lassan) és leállítottam,megnéztük a tesómmal a motorteret és nem láttunk semmi különöset majd megigazgattunk,mozgattunk pár dolgot,megnéztük a bizosíték táblát. A hiba jel továbbra is világít,de legalább a motor üjra rendesen jár.

 

Mi lehet a hiba? Valakinek hasonló tapasztalat?

 

Jó hétvégét mindenkinek!

Gabee' Creative Commons License 2014.04.19 0 0 55706

Sziasztok!

Egy olyan problémám akadt,hogy a Xsara Picasso kulcsából kiesett a kisebb nyitógomb.

Visszaraktam,de sajnos továbbra sem marad bent a kulcsházban.

Azt szeretném kérdezni,hogy lehet-e külön csak a gombokat venni a kulcsházhoz vagy egy új kulcs vásárlása a megoldás.

Ha lehet külön is a gombokat vásárolni,esetleg hol és mennyibe kerülne? Esetleg cikkszámot hol tudnék találni hozzá?

Valamikor volt elérhetőségem a service.citroen.com weboldalhoz,de az mára sajnos lejárt,mert nem tudok belépni.

Előre is köszi a segítséget!

Üdv.

Gabee

Hf1968 Creative Commons License 2014.04.19 0 0 55705

Csapágy lesz a baj.

Előzmény: Thomas1974 (55689)
FeZ_ Creative Commons License 2014.04.19 0 0 55704

Nincsen belőle utángyártott, sétálj el egy márkakereskedőhöz vagy márkaszervizbe és ott tudsz rendelni alvázszám alapján. Folyhat az olaj magából a gombából is és a tömítésnél is. Érdemes lemosni féktisztítóval és utána járatva meglesni, hogy honnan jön az olaj!

 

FeZ

 

Előzmény: Törölt nick (55703)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.18 0 0 55703

Sziasztok érdeklődnék,még nemrég vásároltam xsara II 1,4 autót a szervószivattyú magasnyomású csővezetékében van egy nyomáskapcsoló  érzékelő na ebből folyhat a hidraulika olaj kérdésem, itt maga az érzékelő engedi az olajat vagy van az érzékelő alatt egy tömítő  O-gyűrű? Valamint erre a nyomáskapcsolóra a neten milyen címszóval kell keresnem,én OM szám alapján kerestem több boltban de nem találtam . egyébként a kormánymű nyomáskaopcsoló OM száma:4015 09

 

Válaszotokat előre is köszönöm üdv:Nagy István.

 

FeZ_ Creative Commons License 2014.04.17 0 0 55702

Feltehetően nem töltött a generátor !

Azonban nem csak a generátortól lehet ez a probléma, kábelhiba is lehet. Megfelelő villanyászhoz vidd, nehogy feleslegesen cseréltessen generátort !

 

FeZ

 

Előzmény: Palkó Dávid (55701)
Palkó Dávid Creative Commons License 2014.04.17 0 0 55701

Köszönöm!Mindenképpen at kell nezetnem elektronikusan az autót,ugy érzem!:)

Előzmény: Tuzmester84 (55700)
Tuzmester84 Creative Commons License 2014.04.17 0 0 55700

Üdv a klubban! :) A lemerült akku simán okozhat ilyen hibákat..! Ha utána is ég az akku lámpa akkor valszeg generátor.

Előzmény: Palkó Dávid (55699)
Palkó Dávid Creative Commons License 2014.04.17 0 0 55699

Tiszteleten a forumozoknak!!!A minap vettem egy 2001es Citroen Xsara 1.4 B-t!Kereskedésből,kb 100 km megtétele utan,a muszerfalon Megjelent a piros akkumlator jelzés menet közben,majd a haza uton a következő jelenségeket tapasztaltam :kattogó hang a műszerfal felől,műszerfal világítás vibrálása,generátor jelzés a műszer falon,indexelés közben kattogó hang a műszerfaltol..Mintvha az Armageddon ert volna uton...Haza jött az autó,leraktam!Reggel mar nem indult,a műszerfal jelzések működtek,rádió Szólt,kattogó hang a motorterbol!!Bebikaztam az autot,Elindult es minden vészjósló jelzés megszűnt!Kivettem az akksit,ami igencsak lemerült,jelenleg töltöm!!Elképzelhető hogy van,valami más bajforras a háttérben?Vagy csak az akkumlator lehet a gond?Valakinek tapasztalat ilyen téren?Válaszotokat előre köszönöm,es varom!Tisztelettel Palkó D

GavrosN Creative Commons License 2014.04.17 0 0 55698

Ha nem lesz más tipp, holnap szétkapom a guminál. Ott ugyanis korábban már törött volt és nem működött se a zár, se a féklámpa. Talán megint eltört valamelyik szál...

 

Köszi!

Előzmény: K.Zoli. (55696)
Hf1968 Creative Commons License 2014.04.17 0 0 55697

15-20e ft.

Előzmény: HMEX (55688)
K.Zoli. Creative Commons License 2014.04.17 0 0 55696

Szerintem kábel szakadás(ok) a hátsó ajtó kábel kötegben, de lehet valami test kábel kontakt hiba is.

Előzmény: GavrosN (55695)
GavrosN Creative Commons License 2014.04.17 0 0 55695

Sziasztok!

 

Az alábbi problémában kellene egy kis segítség. Fékezéskor beindul a hátsó ablaktörlőm. Ha a világítás rajta van akkor normál tempóban teszi mindezt, ha nincs akkor lassan vánszorog. Valakinek esetleg van megoldása a problémára?

 

Ha korábban volt ilyen komment a  akkor bocsi, de én nem találtam. 

 

Az autó 2002-es kombi Xsara.

 

A segítségeteket előre is köszönöm!

 

 

 

 

asbild Creative Commons License 2014.04.17 0 0 55694

Sziasztok.

Nem irtam eddig,mert teszteltem az autómat.

Ugy néz ki, hogy abbamaradt a szaggatás.

A folytószelepet tisztítottam, tükör fényesre.

Illetve egy másik ötlet volt,hogy nézzek át minden csatlakozást,földelést,hátha nincs rendes kontakt.

Ezeket végignéztem kontakt spray-el.

Azóta minden ok.

Úgy néz ki, nincs szükség gyújtótrafó cserére!

Köszönöm az ötleteket!

Előzmény: francecoupe (55633)
Thomas1974 Creative Commons License 2014.04.17 0 0 55693

Kőszi a választ.Álló helyzetben is búg.Mi lehet a baj?Szívattú vagy esetleg kevés olaj?

Előzmény: _Twins_ (55691)
BXfan Creative Commons License 2014.04.17 0 0 55692

megnézem köszi

Előzmény: zimurgy (55690)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!