Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

EdeBácsi Creative Commons License 2000.12.20 0 0 1497
Urak!

Hány órakor lesz a 30.-i Tali?

Törölt nick Creative Commons License 2000.12.20 0 0 1496
Haia!

BGC:
Nem azért írtam, mert szídni akarom!!! Isten ments! Törjöm le mindkét kezem és lábam, ha ilyen megfontoltságból ilyet írok! Ezt olvastam valaha, oszt leírtam.
A fűtésről csak annyit, hogy a jégkaparás azé' jó, mert közben el lehet szívni a reggeli cigit és nem lesz büdös a kocsiban :)) t'om, szokjak le...

Axa!
Milyen a kulcstartó? :) Egyébként mikor lehet elkapni téged és a kezedbe nyomni a lóvét? Két ünnep között mongyuk? vagy esetleg egy kis örsgyűlés mondjuk a Felvonulási téren? ;)

Csakhogy megint feleslegesen koptassan az index oldalait... Holnap új audió berendezés kerül a Dögbe, pénteken meg piszológushoz visszem a Szikihez. tessék drukkolni! :)

byez
thom

Előzmény: BGC (1492)
h i r d e t é s
copfy Creative Commons License 2000.12.20 0 0 1495
SAAB'94 = Vectra futómü? Összezavartatok... én úgy tudom, hogy a Calibra "alvázára" és Astra bölcsövel épült a 900, mert gyorsan kellett. Tévednék?!
Előzmény: BGC (1482)
copfy Creative Commons License 2000.12.20 0 0 1494
faberakás
voltam tavaly(elött?) az automobil kiállításon, és ott egy eldugott kis standon kevlár- gyökér- és rózsafa-mintás Saab ill. Volvo betéteket láttam. Hát mi ez? Utángyártott? Á, dehogy. Itthon csinálják! Mi szállítjuk a SAAB-nak, VOLVO-nak! Kérdeztem, hogy meg lehet-e kapni belöle... no de ezt majd személyesen, mert nem publikus. A tali reggel 10-kor kezdödik 30.-án?
Üdv!
Előzmény: egoaxa (1490)
copfy Creative Commons License 2000.12.20 0 0 1493
'93-94 saab visszahívások
pontosan ugyanezeket olvastam a SAAB MASTER lapján. Arra kiváncsi lennék, hogy ezek a korrekciók (visszahívások) miért csak Svédországban ingyenesek?!
Előzmény: Törölt nick (1488)
BGC Creative Commons License 2000.12.20 0 0 1492
Szeva thom!

Lehet, hogy egy kicsit elfogultság de:

- a fűtés, ha tiszta a pollenszűrő akkor olyan, hogy alsógatyában vezethetsz -30 fokban. Reggel a jeget az ablakról jégoldó nélkül (hanyagság tudom)
2 perc alatt leolvasztotta.
Kb. 1 perc járatás után már langyos a levegő!
- az ülésről nem tudok semmit, de remélem nem is fogok
- katalizátor: 270.000 km óta a gyári 93.05. dátumozású van rajta, se rozsda, se elutasított zöldkártya.
- ékszíj, nem a gyárit hanem GATES-t használok
- fék, hát igen nekem a féktárcsa és fékbetétek cseréje után is elég mélyen fog, mi lehet a gond?
ja, próbáljatok megállni a 9000-sel úgy kell taposni, hogy kiszakad a padlólemez! MOst nem fikázok csak tapasztalat!

A thom által felrótt hibákat, szerintetek itthon kijavították a márkaszervízben?

lenkeyb köszi!!! Majd mehetsz egy bónuszkört!

Na, azért szerintem az ng900 sem rosszabb mint a régebbiek. Minden új típusnak vannak gyermekbetegségei ez természetes, csak az a lényeg, hogy hogy kezelik őket, kijavítják ingyen vagy eltussolják lásd. mitsubishi.

BGC

egoaxa Creative Commons License 2000.12.20 0 0 1491
71 ezer a rózsafa.... :o)))
egoaxa Creative Commons License 2000.12.20 0 0 1490
Ha valakit érdekel a faberakás:

http://www.salesco.com/dash/saab.htm

egoaxa Creative Commons License 2000.12.19 0 0 1489
Emberek!

A SAAB márkaképviselet jóvoltából minden fizető klubtag ajándékot kap. SAABos bézbólsapka és SAABos kulcstartó közül lehet választani.
A kulcstartóból kevesebb van, ezért ha valaki ara pályázik akkor igyekeznie kell a befizetéssel.

Ezenkivül a találkozón további apróságokat sorsolunk ki.

Törölt nick Creative Commons License 2000.12.19 0 0 1488
Hály ól!

Egy Autó magazin korábbi (jó régi...) számából hadd idézzek, hátha segít a saab vásárlásban.

Aszongya, hogy cím: Minőségi problémák a Saab 900-ason - Gyermek betegségek.
A cikk szerint 1993 őszén gördültek ki az első új Saab 900-k, amikben gyengusz dolgok a köv. voltak:
-Fűtés: a meleg légáramlat nagyon gyenge volt az első kocsikon. 1994. március 9-től kiegészítő légjáratot szerelnek be. A módosítás Svédországban ingyenes.
-Ülések: az első ülés háttámlájában nem megfelelően kivitelezett hegesztés okozott komoly biztonsági problémákat. Svédországban és Németországban visszahívási akciót rendeztek. Egyedül Svédországban 20 ezer autót ellenőriztek.
-Katalizátor: a gynege minőségú katalizátor alkalmatlan volt a kipufogógáz előírásos megtisztítására. 1994 végén megváltoztattáka gyártástechnológiát. A régebbi kocsikat Svédországban ingyenesen módosítják.
-Ékszíj: 1994 februárjától júniusig gynege minőségű ékszíjat szereltek be. Az ez idő alatt gyártott kocsikon az ékszíjat Svédországban ingyen kicserélik.
-Fékek: az új 900-as fékje esőben és hóban nem működik kielégítően. 1994. március 9-től (alvázszám 202888) vízterelő lemezt szerelnek az első tárcsafék elé. A régebbi kocsikra Svádországban ingyen felszerelik.
-Rezgések: az új 900-as teljes első része rezgésekre hajlamos. 1994. november 7-től alapfelszerelésként stabilizátort építenek be (alvázszám S 20122171, illetve a kabrión 7014773 S). A régebbi kocsikat Svédországban ingyenesen módosították.
-Kerékagysapka: rezgést okozhat a nem megfelelően központosított kerékagyspaka is. A gyártást 1994-ben tökéletesítették. A csere Svédországban ingyenes.

Nya. Ennyi. Remélem segít a dolog, én még annyit hozzátennék, hogy azért a régi forma tényleg saab-osabb...

byez
thom

EdeBácsi Creative Commons License 2000.12.19 0 0 1487
Ubi,

SZVSZ ha azt a """"nagyonszar"" 168.000 ezret futott 900-ast mekkapod 1.3-ért,
akkor khirálly naggyon jól jársz! Még hogy nem SAAB?! Én persze nem láttam a gépet,
de a 168E az meg se kottyanhat egy SAAB-nak az enyém 129E-nél tart és mint az isten....
Nézesd meg ezt is a Viktor mesterrel.

Sok sikert!

ede

apropó
hogy hogy nincs benne klíma? ;o)
ezekben szokott.....

Előzmény: Zölduborka (1486)
Zölduborka Creative Commons License 2000.12.19 0 0 1486
Bocs, természetesen "konstrukció"!

Egyébként a két motor ugyanaz? (2.0 16V)

Zölduborka Creative Commons License 2000.12.19 0 0 1485
Az az igazság, hogy fazonra a régebbi sokkal jobban tetszik, de gondolom az új sokmindenben új és kasznin kívűl azért csak fejleszettek mást is (persze nem biztos, hogy előnyére) igaz, ha ezt vesszük alapul akkor a régi meg egy jópár éves kiforrott konstukció.
Ezért nem tudom melyik lenne a jobb.

Ubi

Előzmény: lenkeyb (1484)
lenkeyb Creative Commons License 2000.12.19 0 0 1484
Hahóóó!

Ubi:
Én már ültem a BGC autójába, nem sokat mentünk vele, de szerintm semmi gond nincs vele,
hacsak nem vagy a régi forma híve. Nekem kib%(!/%!tul tetszett, annak ellenére, hogy
az első futómű opel még azért SAAB! Most lehet, hogy ezért itt meghurcolást kapok,
de én azt az autót venném, ha jó állapotban van. (mármint az újabbat).
Viszont, hogy a másik mellett is szóljon valami, szerintem az az "IGAZI 900-AS" !!! (bocs BGC).

Balázs

Zölduborka Creative Commons License 2000.12.19 0 0 1483
BGC!

Bocsánat a kifejezésért, elfelejtettem idézőjelbe tenni, mert ezt nem én mondom, hanem a SAAB-os autószerelők és ők is csak a tipusváltás környékiekről ('93-'94).

Szeretnék elmenni a talira, remélem nem baj, ha "csak" egy Twingo-val megyek? :)) (szegény, pedig szeretem).

Ha odaadják a régi típusút 1.3-ért akkor szerintem az lesz a nyerő (kéne egy kis píz is), de ha nem akkor annyiért ott éri a felezési idő a telephelyen. :)

Ubi

Előzmény: BGC (1482)
BGC Creative Commons License 2000.12.19 0 0 1482
Ubi!

Nekem egy 93/11 900s 2.0i-s van ha nem tudnál választani gyere el a dec.30-i talira és akkor megnézheted, kipróbálhatod, képen fennt van a saabos honlapon!
Az annyira szar kifejezés nagyon durva!!!Azért a vectra futómű ellenére, még nagyon is saabos a feelingje!
Én is egy 93 előttit szerettem volna, de ezt nagyon jó áron megkaptam, szóval nem tehettem, vehettem mást.
Eddig 270000 km van benne és semmi baja, leszámítva, hogy aktuális lesz a váltóban az összes szimmeringet kicserélni!

Szóval gondolkozz!!!

Előzmény: Zölduborka (1481)
Zölduborka Creative Commons License 2000.12.19 0 0 1481
Sziasztok!

Lenne egy kérdésem:

Tényleg annyira szar a '93-94-es új kasznis 900-as?

Ugyanis most van két autó, ami között kellene döntenem (remélem valamelyik összejön).

Egy '93/02-es klasszikus kasznis 2.0i 16V, SAAB-os alapfelszereltség (elektr. tükrök+abl.,fűthető ülés,ABS,fénysz. mosó,szervókormány, kp. zár) semmi extra (max. egy rádió+riasztó) 168.000 km és kívül-belül szép megkímélt állapot 1.690.000-re van kitéve, ami szerintem agymenés (1.990.000 volt de felhívtam őket, hogy nem normálisak és a következő héten már csak 1.69 volt, ekkor elmentem személyesen és közöltem, hogy 1.3-ért esetleg, most gondolkodnak, mert már 2 hónapja ki van téve, de még nem vitték el; nem csodálom)
(Ha a Twingót el tudom adni, akkor kb. 1.6 millám lesz.)

a vetélytárs:

ugyancsak '93/12-es új kasznis 2.0 16V, ugyanaz az felszereltség, mint az előző + 2 légzsák+ 6CD-s rádió 160.000 km szintén kivül belül szép (garázsban tartott) 1.750.000-es irányáron.

Szóval, vélemény?

Ubi

MuzX Creative Commons License 2000.12.19 0 0 1480
Hmmm... nekem normál idôben, takarékos stílussal 9 körül, ebbôl fele országút, fele város, ha nagyon hajtom, 11 körül, télen persze 10 felett akárhogy is.
BGC Creative Commons License 2000.12.19 0 0 1479
Hali!

Az enyém 2.0i 16v kereken 10.0 litert eszik városban, ami azt jelenti, hogy 68 liter=680 néha 700 km! Országúton 8-körül eszik (finom stílusnál).
Most télen nem mértem, de 1 literrel biztos több!

Ja! A tavaszi talira önként felajánlom a váltómat kiszerelésre, sőt az összes szimmeringet ki is lehet benne cserélni:)

Üdv: BGC

lenkeyb Creative Commons License 2000.12.19 0 0 1478
Hahóóó!

Csak a fogyasztáshoz annyit, hogy nekem 5 ajtós turbóm van, és volt amikor (nyáron)
fogyasztott 12,5-13 között. Országúton szigorúan 80-90 körül (előzgetés nélkül)
nagyon kicsivel 9 alá lehet vinni a fogyasztásomat.
Viszont most télen 13,5-14 körül van! (de még mérem)
Ennek ellenére megkérdezzük Baas kollegát (automata i.) neki 16 jön ki városba.
Mint már a szerelő is mondta neki, elképzelhető, hogy csal az órája, ezért ez a
nagy kajálás.
Meghát az ember lábától is függ 1-2 liter.

Balázs

Törölt nick Creative Commons License 2000.12.18 0 0 1477
hát az enyém ugyan 5 ajtós, de 12-t elfogyaszt a Dög... de egy kedves klubtársunk turbója eszik ennyit, tehát ez sok :)
(na majd péntek után, heheeee, na majd akkor 5 lityóval fogok közelekdni a városba :))) )

byez
Thom

Előzmény: MuzX (1476)
MuzX Creative Commons License 2000.12.18 0 0 1476
Hali,

már megint szervizben a Saabina, de most csak félig problémás, félig bôvítés.

Kap egy riasztót a kicsike, meg pár apróbb pótlás, úgymint elsô fék, asszem csontig koptak a betétek, mert baromi randa hangja volt erôsebb fékezésekkor.

Tegnap megint örültem a méreteinek, klasszul elfértek benne a függönytartó rudak :)

Apropo, kiváncsi lennék, kétezres, injektoros motoros 3 ajtós 900-as Saabtársak kocsija mennyit fogyaszt?

lenkeyb Creative Commons License 2000.12.18 0 0 1475
Hahóóóó!

Kár, hogy csak 3-an mentünk a Popihoz, de azért szarrá röhögtem magam a Baas
tankolásánál!

Balázs

egoaxa Creative Commons License 2000.12.18 0 0 1474
Micsoda pangás van!
Egy hete semmi hozzászólás....

A Popovics úr említette hogy jó lenne valami kis szerelési bemutató.
Ezért a tavaszi találkozón motor ki és beszerelés lesz.
A bemutató autót a klubtagok közül sorsoljuk ki :o)))

baas Creative Commons License 2000.12.17 0 0 1473
Emberek:
A storyhoz kapcsolódó anyagban enyhe csúsztatást
véltem felfedezni ezért a további kellemetlenségek elkerülése végett az anyagot 100 évre titkositom!!!
Én is szétfagytam de nem az autóban......

Más:
Ha valakinek *zarakodik a csomagtartóteleszkóp az
bátran menjen a Popo(vics)hoz,mert igen jó vásárt csinálhat belőlük(bontottak).

Törölt nick Creative Commons License 2000.12.16 0 0 1472
mellesleg nem lopok más saabról... az csúnya, rossz dolog! :)
Előzmény: egoaxa (1470)
Törölt nick Creative Commons License 2000.12.16 0 0 1471
itt a környéken nincs saab-os, trabantra meg nem jó :))
Előzmény: egoaxa (1470)
egoaxa Creative Commons License 2000.12.16 0 0 1470
Lehet hogy egy olyan agytröszt vitte el a dísztárcsádat akinek - mondjuk... egy hiányzott.

Én is ismerek ilyet! :o+

Előzmény: Törölt nick (1469)
Törölt nick Creative Commons License 2000.12.16 0 0 1469
haia

Köszönöm a segítségeteket Axa! Komolyan mondom, hogy vicceltem :))) Sz'al nem gondoltam komolyan, hogy az én büdös dísztárcsám ügyével is foglalkozzatok. Ma egyébként leesett egy a kemény 500 HUF áron árult, nemes műanyagból készült hulladék dísztárcsák közül (csakhogy legyen rajt' valami), és hát nagyot szólt... tehát nem én voltam süket, amikor az eredeti elszállt... :-/ Ezúton üzenem a dísztárcsa tovajomnak, hogy !$ߤ+%'"#&$@! És miért csak egyet, te áldott agytröszt...

A Popovics által mondott áron nnyeltem egy kicsit, és asszem ebből tényleg inkább alu felni lesz... (eccer, ha lesz pénzem, mert hogy a köv. pénteken az autóm átvizsgálásra kerül és elkezdődik a szervízelés a SzikiCar-nál. Már könyörögtem a mh-en a fizu emelésért :)))) )

na, nem untatom hatalamas történeteimmel a nagyközönséget.

byez
Thom

Előzmény: egoaxa (1467)
egoaxa Creative Commons License 2000.12.16 0 0 1468
Emberek!

Most kaptam egy levelet a Gyôri Dani Gábortól (Rácz Mobil Kft)

"Amiért írok az az ,hogy januártól
szeretnénk beindítani egy új szolgáltatást ami minden bizonnyal jól fog
jönni sokaknak.
Az ötlet már régóta foglalkoztat de eddig nem voltak meg az ehhez való
feltételek.
Szóval a lényeg az ,hogy felszerelünk egy mozgó szervizt ami
természetesen egy saab lesz és lerobbant ill mozgásképtelen saabokon
szeretnénk segíteni éjjel nappal hétvégén is.
Az auto fel lesz szerelve mindenféle szerszámmal és a gyakorta szükséges
alkatrészekkel amik általában kellenek.Természetesen a motor generál és
az ehhez hasonló munkákra nem leszünk felkészülve de ha komoly a
probléma megoldjuk az autó szállitatását az tulajdonos álltal kívánt
helyre,szervízbe és mindezt azon az áron amin a velünk szerződött
fuvaros számol tehát kb.4, 5, 6000ft.-ért.Persze ha mi megtudjuk oldani
a helyszinen a bajt, akkor a klubtagoknak mindenféle kedvezménye lesz
pl.ingyenes kiszállás (bp. belűl),kedvezmény az
alkatrészből,munkadíjból.
Egyenlőre csak Budapest és környéke jöhet szóba de ha lesz rá igény
akkor még a határok sem gátolhatnak minket.Szóval ennyi .Az ötlet csak
onnan jött,hogy a legtöbb műszaki hibának az oka amitől megállnak az
autók, az út szélén könnyen elhárítható és a tulajdonos megmenekül egy
csomó hercehurcától.
Ha van észrevételed a dologgal kapcsolatban akkor vedd észre."

A dolog tök jó, és tulajdonképpen az alapgondolata egyezik az SHS-el. El lehetne gondolkodni hyogy tudnánk együtműködni.

Mit szóltok?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!