Egyúttal eladósorba került 2 db jikov karburátor, gondolom nem kell részleteznem, hogy mire való. 1 súbert tudok adni a 2-vel, vagy ha sikerül olyat szeretnem, amihez van az is, akkor 2-őt. az egyiknek hiányzik a szívató rudazata, egyébként komplett. Az egyiknek új az úszóház tömítése. Beállítást igényel! Ki mennyit ad a 2-ért?
Hát figy, ha kell akkor csak az egész kell egyben, én nem akarom állítgatni a sajátjaimat tovább. De kollegám gyűjti az régi motorokat, van rigája is, megkérdezem, hátha van elfekvő riga karbija. Megmondom őszintén, félek ettől a jikov karbitól! Mi van ha megveszem a tédet, és 2 hónap múlva kezdhetem előrőrl az egészet, és semmire nem megyek? Nemtom nálatok meddig van posta, itt csak 4-ig, de ez kisváros vagy inkább nagyfalu. Nagyvárosban tovább szoktak nyitvatartani a posták. Majd megbeszéljük még ezt! Valaki egyébként nem tud valahonnan akár egy kamionról véletlenül leesett babszira való dellortót szerezni valamilyen/bármilyen módszerrel?
Hello ! Rohadtul meghajtottad már szerintem kínodban : ) ! Ki kéne szórni az alátéteket, mindenképp csak eredeti legyenek az alkatrészek és az eredeti álláshoz képest csak kicsit kéne meghajtani az úszót ! Ha nincs a két karbiba egyre való alkatrész, ne kínlódj, vegyél egy jó karbit valakitől, ami nincs telerakva utángyártott vackokkal !
És mit szólnál ahoz, ha küldenék egy csomagszllítót, azzal ingyen elküldödheted, ha jó kifizetem, ha nem visszaküldöm? De csak olyat küldj, aminek jó a benzinszintje. Ezt úgy értem, hogy nem folyik túl, kb fél úszóházig van benne benzin. Csak ne follyon túl!
hali!hát figy!3000 rugó-ér eladom neked!ha nem válik be vissza adom a dellát ezen ne muyon!lehet kicsit drágának tartod..de minden eredeti benne+full polir!adok mellé még egy original tüszelepet ish!am szegedi vagyok
Hát márpedig ez benzinnel nem műxik, úgyhogy hiába dugdosok én bele papírt. Nem téged vagy az értelmi szerzőt akarom megsérteni, de ha nem megy fentebb az úszó, akkor b*szhatom én ezt. Ha én erre ráengedem a benzint, akkor egy benzinkút is kevés lenne. Valaki hazudik! ennek elméletben működni kellene, de ez valmiért nem zár. A tűszelep ok, az úszó nem szorulhat, a benzin is kúti, de mégsincs eredmény. Elképzelhető, hogy a karbiház a nem jó? Vagy az úszóház? Egyébként az egyik karbiház alján egy 1.1-es szám van aszem, a másiknál meg 2 ez jelent vmit?
Csinálsz egy olyan papírt, mint ami az első képen látható.
Összeszereled a karbit (úszóháztömítés is legyen), s teletöltöd vízzel! Ha nem akad seholsem az úszó, akkor benzinnel és vízzel ugyanúgy működik a karbi!!
Utána ezt a papírt a karburátorfedélnél (ahol a bowden megy bele a karbiba) beledugod a karburátorba, a súbertű-tartóba.Ekkor a papírnak az a kis "ficak" része átitatódik a vízzel, de csak addig a szintig, amedig feljön a víz a súbertű-tartóban. Ennek a függvénye, hogy mekkora a benzinszinted. Mondanom sem kell, hogy a karbit ezalatt vízszintesen tartjuk... :)
A "száraz rész", tehát a harmadik képen a kékkel satírozott rész mérete kb. 5 miliméter, ez a helyes benzinszint, legalábbis nekem így működött fullosanjól a motorom.
Az az állapot megvan, hogy ha összeszerelem tudok bele levegőt fújni, ha meg összeszerelve fújom, akkor egy deka levegő sem megy bele. Ezért mondom bátran, hogy nem szorul! Van 2 karbim is, mindkettő komplett, az egyiknek csak a szívatórudazata hiányzik. Mennyit adsz érte? Mond azt a miko? féle állítást, bár sztem reménytelen, de egy próbát még megér.
Én ilyennel kipróbáltam és nem kellett semmit sem barkácsolni!!
Szal ezzel fog menni a Romet karbival az a baj hogy azzal kell barkácsolni és sokkal gyatrább. meg ugye a riga karbi lapsúberes=jobb teljesítmény stb....
De ha vízzel működik a dolog, akkor benzinnel miért nem? Ugye a víz nehezebb, jobban felnyomja az úszót, a benzin meg nem. Azt áruld el, hogy honnan szerezzek gyári cuccokat, főleg olyat, ami nincs elkókányolva, amikor már nem gyártják? Azt a karbit mennyiért adnád?
Az elmondásaid alapján azt javaslom, erre ne tegyél fel nagy összegű fogadásokat!!! :) Szerintem az úszó igenis megakad vagy az úszóházban, vagy máshol!! És azt te nem láthatod, mert amikor az úszóházat felteszed, akkor nem látod az úszót.... Vagy van Jikovhoz átlátszó úszóházad? MEGVESZEM, MONDJ EGY ÖSSZEGET!! :D
Én biztos hogy arrafele keresném a hibát, hogy az úszó megakad valahol.
Arra nagyon figyelj hogy mind a két úszódob maximálisan párhuzamosan álljon!! Egy miliméter eltérés se legyen köztük, mert erre allergiás a Jikov, ezt tapasztalatból mondom! Egyébkéntpedig jó az úszóhajlítgatás, de IRDATLAN KICSIT kell rajta hajtogatni, szerintem te kilométereket hajlítasz rajta.
Hozz létre egy olyan állapotot, amikor össze van szerelve a karbi, akkor fújod a benzincsövön a levegőt, frankón áramlik bele. Ha megfordítod fejjel lefelé a karbit, akkor hiába fújod a csövet, egy deka levegőt nem tudsz belefújni. Ha ez megvan, akkor én a miko?-féle benzinszint ellenőrzési projektet javasolnám. Egy papír segítségével megnézed, hogy a súbertű-tartó tetejétől kb. 5 miliméterre van-e a benzin. Ezt majd bővebben kifejtem neked később, nagyon szívesen, képekkel is illusztrálva akár, de szerintem itt még nem tartasz.
A Vaterán nagyonjó Jikov karbikat lehet kapni, más típusban ne gondolkodj szerintem (csakha találsz ugyanilyen dellorto-t)
én nemigy csinálnám!alátétekkel meg uszó haylitgatásokkal nem érsz el semmit!!!a gyári uszó bevan álittva tökéletesen!ha szerzel 1 olyat hozzá ne nyuyá!!!én ott látom a bayt ,hogy a tüszeleped nem gyári..!hiába van gyári uszod ha a tűszelep szar..!szerezz be valalohhan eredeti uszot meg tüszelepet,és az uszó ne legyen haylitva!!!mikor össze rakod ne tegyél bele semmien alátétet meg ien buziságokat!minden gyári legyen!ha gondolod még probálkozáá dolgokkal de sztemsokra nem mész vele!!
Az első megoldás kilőve, nem ütközik sehova, nem is tudna, annyira meg van már hajtva, meg alátéteket is tettem a tűszelep alá. A másodikkal is gond van sztem, mert már annira meghajtottam az úszót, hogy ha rátettem az úszóházat, akkor már az nyomta felefele az úszót, az pedig kezdte elzárni a tűszelepet, alig tudtam bele levegőt fújni, hisz már majdnem zárt állapotban volt. Ekkor megtöltöttem az úszóházat benzinnel, de annyira, hogy amikor összeraktam folyt orrán száján a benzin, és mégsem zárta el a tűszelepet! Sőt még könnyebben lehetett bele levegőt fújni. A tökig meghajtott úszó, ami szabadon tudna mozogni felfele, 0.01 mm sem emelt a tűszelepen. Egyébként van kis drótocska a tűszelepen, bár sztem fölösleges, de mind1. A kis drótocskát is közelebb igazítottam a tűszelep végéhez, így rögtön tudna nyitni, ha fogyna a benzin és az úszó rendesen működne. A kis drótocska nem akadályozza az elzárást sem, nagyon szépen tudna az úszó játszani, ha akarna. Nem akad, nem szorul sehol semmi!
Tehát vegyük át: tűszelep ellenőrizve, hogy zár, csak az úszó nem képes elzárni. Ennek 2 oka lehet: 1. El van állítódva az úszó, tehát előbb ütközik, minthogy zárni tudna. 2. Túl rövid a tűszelep, ezért a nem elállított beállított úszó nem tudja elzárni. A megoldás valahol félúton lesz, 2 paraméter fontos: el tudja zárni rendesen, és ki is tudja nyitni rendesen. Úgy veszem ki, egyenőre az elzárással van gond. Mégegy kérdés: van a tűszelepen ilyen kis drótocska, amin fogva nyitja az úszó a szelepet? A vizes működést passzolom, sajna azza semmit nem érsz.
Prosztatám totál begyulladva, pisilni vagy nem tudok, vagy nem érem el a WC-t időben.... :-)
39 fok körüli a lázam, a lázcsillapító hatástalan, a feleségem borogat vizes ruhával. Most egy pár percre kiengedett az ágyból, gondoltam benézek hozzátok.
Látom az örökzöld karbi téma erősen tartja magát. De jó, hogy én ennek már csak "külső szemlélője vagyok". :D
Nem, kizárt dolog, mivel vízzel működik a dolog, meg ha fejjel lefele fordítom a karbit, akkor is zár. Egyszerűen az úszó nem megy fentebb, ha benzin van a karbiba. Pedig ez a gyárija és nem lyukas, mert kipróbáltam.
Nem ér hozzá az úszó az úszóház falához? Nemlehet, hogy egyalátétet/tömítést kellene rakni a tűszel ep alá(simsonnál így van) mert annyira felmegy az úszó, hogy előbb ütközik bele felül az öntvénybe, mint elzárja a tűszelepet?
Ez zsír új, nem szétszedhetős tűszelep, működik rendesen, csak az úszó nem zárja el ,legalábbis nagyon úgy néz ki. Vízzel mindenestre faszán mőködik, csak benzinnel nem. Be kéne ezt az úszót írtani egy úszótanfolyamra. :D
Nekm volt egyszer olyan, hogy kivettem, látszólag működött, beraktam, és amikor először elzárt úgy is maradt elzárva, semmilyenkocogtatásra nem nyitott ki. Szétzedtem a tűszelepet, és egy pamutszálat találtam benne:) Tehát, ha szétszedhető, szedd szét.
A legnagyobb problémáj az lennne, hopgy nem tudná felrakni:D
Ma kipróbiztam egy romet karbit (no meg meg kellett válnom a legfelső hengerfej hűtőbordáktól). Elsőre ugyanúgy megy mint a jikov, csak valahogy jobban reagál a gázra meg hidegen is könnyebb beindítani.
Ilyen nincs! Most sz*ptam megint egy órát ezzel a szemét karburátorral. Próbáltam a gyári úszóval összepakolni, de nem jött össze. Ez az úszó nem úszik! Már annyira meghajtottam, hogy ha üresen ráraktam az úszóházat alig ment bele levegő. Annyira teletöltöttem az úszóházat 1:40-es keverékkel, hogy amikor összeraktam folyt mellette, és még sem zárja el a tűszelepet. A tűszelep jó, mert ha fejjel lefel fordítom a karbit nem lehet bele levegőt fújni. Ha benzin helyett vizet teszek bele, akkor minden ok, akkor zárja a tűszelepet. Kár, hogy nem vízzel megy a babetta. Ilynekor mi van? Nem lyukas az úszó, mert beletettem vízbe, és nem ment bele víz! Lötyögtettem a fülem mellett, semmi hang! ?????? Segítsen valaki légyszi, mert rögtön megbolondulok!