Nekem anno az első doblemez és az első koptató rosszul illesztve adott dübogő hangot de nagyon ilyesztő hangot halattva olyan 80 tempónál.Ha fékeztem csendben maradt.
Mi hazafelé a szarvasi arborétumot tervezzük. Van bicikizésre, elektromos buszozásra, hajókázásra lehetőség, itt van mini-Magyarország is. A sarkon van egy Halászcsárda is. ez kb 50 km Budapest felé. Esetleg gondolkodik ebben még valaki, vagy tudunk együtt gondolkodni ebben?
2002-es évjáratú 1600cm3 automata váltós benzines gépem van, és lenne egy problémám: menet közben a jobb első kerék felől néha igen erős súrlódásos hang jön elő olyan mintha a kerékhez hozzáérne valami. Ilyenkor ha rálépek a fékre akkor megszűnik, majd egy idő múlva megint előjön. Fékpadon minden rendben van a fékekkel. Mi lehet a baj?
Jena több éves panaszkodását figyelembe véve idén nem pörkölt lenne az ebéd, hanem gulyásleves gazdagon.
Helybéliektől (pld: Jena, Smíró,kymbreak) kérnék javaslatott, hogy vasárnap záróakkordként hova lenne érdemes elmenni a környéken ahol van ebédelési lehetőség. Egy kis kocsikázás is belefér.
Pirelli volt, de már erősen csere érett. 2-3 hét múlva menne komplett futómű felújításra, mert van baja, addig kellett volna húznia. A beleállt csavar nélkül jó eséllyel ki is bírta volna.
@Ádi: pukkanásra nem emlékszem, csak arra hogy miután elszállt igencsak morgott valami, de akkor még nem tudtam mi. Mint a csapágy hang, csak 1000x erősebben.
Olyan szempontból nem volt vészes, hogy nem rántotta meg a hátulját, tehát majdnem simán letudtam húzódni. Hát hirtelen nem tudtam hol vagyok és mi történik :) Nem sűrűn hall az ember ilyet :)
Szia! Írtad, hogy motorcserés volt az autó. Mit lehetett tudni az előéletéről? Le lett-e szedve a hengerfej, szét lett-e szedve, vagy csak be lett építve? Utóbbi esetben elég gáz lehet, ha vettél egy rosszabbat mint volt. Nekem is ugyanilyen motorral van szerelve, most van benne 205 ezer km óra szerint. Valóságban passz, mert a harmadik tulaj vagyok. :) Én 115 ezret tettem bele nem egészen hét év alatt. Mindig csak TQ9000 5W40 volt benne, soha más nem került bele. A szűrőknél vigyáztam, a cserékre szintén.
menj máshová... vagy eskesd meg jenát, hogy nem árt neki. harmadik opció: írass vele a szoftveredbe ledadogtató funkciót, pl 2800-as fordulatra :D aztán taposhatják neki a vizsgabiztosok :DDD
Klíma,hogy antipollution default, kigyulladt a motorjelző, utána eltünt. 2500-nél kicsit megformált, aztán ment. Nem rángatott. Egyszer csak elkeelkezdett lassulni és leállt. Tudtam,hogy kicsit várni kell,h újra eltudjam indítani, de semmi. Letiltott. Elvontattuk szerelőhöz mondta, h van pár hibakód, hétfőn villamosságis nézze meg. Holnap minden kiderül, ha nem akkor viszem vissza szerelőhöz, hogy csinálja meg szépen ha már annyit kifizetem érte, mert cseszte felrakni gépre motorcsere után....
Mit produkál az autó? Rángat, vagy megy rendesen? Én 2 évig jártam rossz katalizátorral, de ment rendesen. Angliából rendeltem egy után gyártottat, azóta jó. De első körben ki kell olvastatni hogy mi jelez be.
Köszönöm a tippet, gondoltam, hogy valami hasonló lesz, mert ha bemelegszik a motor minden működik rendesen, bár 18 órányi állás után sokkal jobban dadogott, fulladozott, majd iszonyat nagy füstfelhő után beállt normális alapjáratra, de a hibát még írja.Nem gondoltam volna, hogy benzinest is ki kell "kormolni", mint a dieselt, de úgyis megyünk kocsikázni, ott hátha rendbe jön, szerdán amúgy is megy szerelőhöz, olajcserére meg egyéb, majd megnézetem még vele. Köszönöm előre is.
Illetve kérdezem hogy tud-e valaki olcsó, jó bontót. Kormánykapcsoló illetve hátsó ablaktörlőmotor kellene.
Abban teljesen egyetértünk, hogy vannak ilyen helyek is, amiről te is írsz, és hogy őket aztá tényleg nem kéne sehol sem reklámozni.
Na ez spec pont nem ilyen hely volt. Ez a hely a vaskalapos, betű szerinti törvényeskedéssel való szopató helyek, és a teljesen zsebre dolgozó, seftelős, szabályokra magasról tevő, bontószökevényeket is simán útjukra engedő helyek között van.
Ami fontos, azt megvizsgálták (pl futómű). Ami meg papíron kötelező, de pl tönkre is teheti az autódat (leszabályzáson 10 mp 5x, füstgázmérés miatt, ami amúgy totál nem is üzemi körülmény, tehát kb pont nem tudni meg belőle, mennyit füstöl valójában az adott autó), azt meg megoldják máshogy. De persze ha ragaszkodtam volna, ők megcsinálják. De ha szétrepül, akkor azért nem vállalnak felelősséget. A fényszórómat pl pont beállították (feljebb vették, túl lent volt), de azzal, hogy utólagos xenon, nem foglalkoztak, mert az előírt fénykévét adja, tehát nem vakít általában. A fólia meg megint azért mehetett át, mert nem egy boyracer vagyok, aki a fekete fólián keresztül akarja észrevenni a ki nem világított öregnénit éjjel, hanem normális mértékben szűrő anyag, főképp infrát, és nem látható fényt (de betű szerint természetesen szabálytalan...).
És amúgy nem zsebre dolgoztak, kaptam számlát. És amúgysem írtam, hol van ez a hely (azt majd privátban, ha valaki kérdezi), csak hogy létezik ilyen. Amúgy szerintem ez lenne a normális. Ha már a szabályozás botrányos...
Én tegnap hoztam el szerelőtől a kocsit, motorcsere végre megoldódott az olajnyomás probléma erre menet közben kidobja hogy antipollutin default...már csinálta ezt régebben is, kiütötték a hibakódót és annyi. Most épphogy hazaértünk, leállt és le is tiltott a kocsi, úgyhogy most villamosságinál van, remélem nem komoly mert már unom, hogy ennyit ráköltöttem. Valakinek vmi ötlet?
Szerintem, az hogy vannak olyan műszaki vizsga állomások, ahol szabálytalanúl eltekintenek az kötelezően megnézendő tételektől az szerintem nem reklámozadandó egy nyilt fórumon.
Írd meg magánban, vagy adjál ötletett, hogy hova érdemes elmenni, de ne olyan megjelőléssel, hogy ide menj, itt jó pénzért megoldanak mindent.
Én is tudok pár helyett ahol vastagabb a műszak végére a vizsgáztató zsebe, mint egy kilos kenyér.
Így ha lehet a későbiekben ezt hanagoljuk.
Ez az én véleményem, természetesen mindenkinek megvan a sajátja.