Keresés

Részletes keresés

zsotti961 Creative Commons License 2013.04.24 0 0 244

Sziasztok!

nah a szétszedésig még nem jutottam el :) de elvben már mindent tudok nektek hála. lassan lesz időm remélem nekiállni.

 

Lenne még egy kérdésem.

Szegény motor alapból nem indul önindítóval. valószínűleg az akksi sokat állt. de még nem volt időm azt se kiszeni/ rátölteni rámérni, stb. valaki tudja esetleg milyen értéket kell mérni egy ilyen akkumlátoron kb?

 

a másik, hogy reggel hidegen indítás után egy hegyről járok le és amint leérek a vízszintesre akkor gyakorlatilag nem reagál egy ideig a gázadásra a motor? ez mitől lehet? 

ha pedig gurulás közben kis gázt adok akkor onnan nem pörög vissza alapjáratra a moci.

 

A harmadik pedig hogy mikor mentem vele, kb 15km-t akkor utána már így melegen ha megállok akkor lefullad a jószág.

 

Esetleg van valami tanács hogy mit érdemes csinálni? vigyem el szervízbe és állíttassam be a keveréket?

 

Egyébként akinek 2T-je van annak mennyit fogyaszt? nekem szerintem most oltári sokat sajnos. 

Vikiteam1990 Creative Commons License 2013.04.23 0 0 243

"...A karburátoron a levegő állító csavaron próbálj befelé tekerni kb: max 1/4 (egy negyed)fordulatot..."

 

Ezt írták egy fórumon. Ez segíthet?

 

Üdv,

Viktor

 

U.i.: Örülnék ha bárki is tudna segíteni, mert random-ra nem vennék automata szívatót..

Előzmény: jester0926 (242)
jester0926 Creative Commons License 2013.04.23 0 0 242

Szia!

 

A 2T-hez sajnos nem értek, talán Zöldinek több ötlete lesz, ha erre jár.

Előzmény: Vikiteam1990 (241)
Vikiteam1990 Creative Commons License 2013.04.21 0 0 241

Kedves Szakértők! 

 

Vettem másfél hónapja egy 2002-es Piaggio Libery 2T-t. Nagyon pöpec járgány, minden alkatrész jó állapotban van benne és a relevánsak újak.

 

2 hete viszont, mikor beindítom nagyon nehezen akar beindulni a motor. Ráadom a gyújtást, önindító, elindul és leáll.

 

Átnézettem, a karburátornál elhelyzkedő két gumi borzasztó állapotban volt, így mindig farsot szívott, ma ki is lett cserélve.

 

Ma este beindítottam újra a szörnyet, de ugyanaz a tünet. Automata szivatós, akkor azzal lehet a gond?

 

U.i.: Segítség lehet, akinek vannak hasonló problémái: Az ülés alatt van egy hosszú felfelé nyúló gumicső. Ha azt befogom akkor bezárja a levegőt, így beindul, csak tartani kell egy fél percig míg bemelegedik a motor.

 

Kérlek, akik tudják a megoldást, esetleg csak tippet emailemre írjatok! : vikiteam@gmail.com

 

Előre is nagyon köszönöm!!!

 

Üdv,

Viktor

Előzmény: zöld_I (240)
zöld_I Creative Commons License 2013.04.20 0 0 240

Stimm!

Az embléma a jobb oldalról nyílik balra.

Előzmény: jester0926 (233)
jester0926 Creative Commons License 2013.04.20 0 0 239

A féktisztítós trükkel nem kell várni, míg újra előjön; ha odaspriccentesz, és megváltozik a fordulatszám, biztos, hogy falsot szív. Nekem a blokk és a karbi közötti gumicső repedt meg, hasonló tüneteket produkált, mint a tiéd. Egyszer úgy döntött, hogy teljesen jó minden, máskor meg piros lámpánál állva be kellett húzni a féket, mert kúszott előre a robogány. :)

Előzmény: honbalage (238)
honbalage Creative Commons License 2013.04.20 0 0 238

köszi a tippet !

de hatha csak egyszer jött elő... ha előjön kipróbálom ezt a féktisztitó spriccelést :)

Előzmény: jester0926 (237)
jester0926 Creative Commons License 2013.04.19 0 0 237
meg ami eszembe jutott a Libammal kapcsolatban, h falsot sziv. Ilyenkor produkalhat random modon alapjarat ingadozasokat. Ha kis fektisztitot a karbi kornyekere spriccelsz, es megemelkedik a ford. szam, akkor biztos, h tomitetlen, falsot sziv.
Előzmény: jester0926 (236)
jester0926 Creative Commons License 2013.04.19 0 0 236
vagy ha megjavult, akkor orulni kell :)
Előzmény: jester0926 (235)
jester0926 Creative Commons License 2013.04.19 0 0 235
bemelegedett rendesen? Meg akkor lehet ilyen, ha nagy homerseklet kulonbseg van (ejjel-delben), vagy lejtos reszen allsz, es a benzinszint eltero.
Előzmény: honbalage (234)
honbalage Creative Commons License 2013.04.19 0 0 234

na ma teljesen rákészültem h ugyanugy egyetemről hazaérve majd állítok az alapjáraton, de hazaértem felállítottam a motort és még csak nem is pörgött a kerék. nem tudom akkor mi okozhatja azt h néha elöjön ez :/

Előzmény: jester0926 (208)
jester0926 Creative Commons License 2013.04.18 0 0 233

Szia!

 

Talán az embléma alatt van egy csavar, és az tartja.

Előzmény: guszesz (232)
guszesz Creative Commons License 2013.04.18 0 0 232

Sziasztok! Valaki meg tudná mondani hogy a liberty első a kürt nyílás felett lévő, piaggio emblémás kis idomot hogyan lehet leszedni?

jester0926 Creative Commons License 2013.04.18 0 1 231

Szívesen; már volt "szerencsém" szétkapni párszor. :P

Előzmény: zsotti961 (230)
zsotti961 Creative Commons License 2013.04.17 0 0 230

penge vagy :p köszi megint.

Előzmény: jester0926 (229)
jester0926 Creative Commons License 2013.04.17 0 0 229

A balos tükröt egy dugókulccsal tudod meglazítani. Alulról felnyúlsz - asszem 13-as - dugókulccsal, és le tudod csavarni az anyát. A jobbos tükröm az olyan, hogy csak kézzel kell becsavarni, nincs rajta kontraanya, mint a baloson. Tehát a jobbost simán kicsavarod.

 

Lesz még egy csavar, ami a lámpa alatt fogja össze a fejidomot. Azt is csavard ki és szét tudod szedni a cuccost.

Előzmény: zsotti961 (228)
zsotti961 Creative Commons License 2013.04.17 0 0 228

Hali!

 

nah, hamarabb elakadtam mint gondoltam :S

kiakartam cserélni az égőt a lámpában.

Elméletben az ülés felőli két csavar kicsavarása után (és azt hiszem elől is van egy) a felső idom lekéne jöjjön és állítólag ott már

hozzáférek a lámpához....ez igaz?

nah de fent van a két tükör ami miatt gyakorlatilag meg sem mozdul a darab. De a tükröket sem tudom lecsavarozni.

Segítene valaki hogy mi ennek a pontos menete? nagyon nem mertem feszegetni a műanyagokat..nem tudom lehet kicsit erélyesebben kellett volna?

előre is köszi

zsotti961 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 227

köszönöm!

Előzmény: jester0926 (225)
papsoka Creative Commons License 2013.04.16 0 0 226

Egy ilyen "10-es" gumidugója esetleg van valakinek eladó?

Előzmény: jester0926 (218)
jester0926 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 225

Ebben a hsz.-ben volt szó róla. Az állítása is kb. úgy megy, mint a biciklin a fék- vagy váltóbowdené. :)

Előzmény: zsotti961 (224)
zsotti961 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 224

NEm így értettem, hogy lassan reagál, hanem hogy a gázkarnak kell nagy "utat megtenni" míg valami történik.

Én úgy gondolom hogy ez valami bowden feszesség állítással meglehet oldani nem? Mint a biciklin a fék :)

Valaki?

Előzmény: jester0926 (223)
jester0926 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 223

a teleszkópot is ki kell szedni?

A teleszkóp kiszedése engem is érdekelne, mert nem kezdtem még neki, de nekem úgy tűnt, hogy azt is ki kell húzni a sárvédő leszedéséhez.

 

motor "lassan" reagál

Ha könnyebb görgőket raksz bele, jobb lesz a gázreakció, könnyebben pörög fel, cserébe kisebb lesz a végsebesség.

Előzmény: zsotti961 (222)
zsotti961 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 222

Huha...a teleszkópot is ki kell szedni a sárvédőhöz? :s

nah így már mókásabban hangzik.

 

Még egy kérdés. gázadásnál a motor "lassan" reagál, úgy értem elég hosszú út után kezd el elindulni. ennek az állítását megtudom csinálni?

Hogy "egyből" reagáljon a jószág...

jester0926 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 221

Minimálisan a karbi is mozog, tehát kézzel is rásegíthetsz, ha nagyon messze lenne a lyuktól a csavar.

Előzmény: jester0926 (220)
jester0926 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 220

Kicsit ferdén tolod be a csavarhúzót. :) Viccen kívül, tényleg így szoktam állítani, egy vékony laposfejű csavarhúzó simán odafér, de a kisebb csillagcsavarhúzóm is eléri a csavart.

Előzmény: honbalage (219)
honbalage Creative Commons License 2013.04.16 0 0 219

igenigen, megtalaltam a dugot köszi! meg bevilágítottam zseblámpával és a csavart is látom, csak nem tudom h fogok hozzáférni,mert nem pont felette van a csavar

Te hogy csináltad?

Előzmény: jester0926 (218)
jester0926 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 218

Talán itt a 10-es gumidugó lesz az.

Előzmény: jester0926 (217)
jester0926 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 217

Ezen a címen látsz egy ábrát, a 3-as szám mellett jobbra van az alapjárat állító csavar. Nem találtam képet a sisaktartóról, de szerintem ez alapján eldől, hogy hozzá lehet-e férni onnan.

 

Előzmény: honbalage (209)
honbalage Creative Commons License 2013.04.16 0 0 216

áhh, valóban sárvédőrészbe nekem egy csavar esett be amiér elkezdtem szétszedni, de végül csak a kesztyűtartó részt szedtem szét.

 

viszont az ülőrész télleg nem nagy cucc. ülést is lekell hozzá szedni de az egy csavar ha jól emlékszem

Előzmény: zsotti961 (214)
jester0926 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 215

A sárvédő leszedésnél a kormánycsapágyat is bontani kellett? Ha jól emlékszem, csak úgy jön ki a telószár. Így volt neked is?

Előzmény: honbalage (213)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!