amit miko mondott az yo!!!ya ésha szét "szeded" a uszót össze rakásánál hasznáy egykis boorax-ot!vagy olyan forrasztot amibe gyanta van!könnyeben elfog futni!
ha nagyobb a horpadás,és bevállalós vagy,akkor az úszó két felét melegítés után szét tudod húzni,mivel ónnal vannak összeforrasztva. egyengetés után ---> ónfuttatás,egymásba nyomás.
A horpadással ellentétes oldalon fúrsz egy mm körüli furatot (elvileg középen van is egy forrasztás, azt kell kiolvasztani pákával), kinyomod a horpadást egy kihajtott gemkapoccsal, aztán beforrasztod a nyílást kevés ón felhasználásával (súlyt ne növelje). Tűvel is ki lehetne nyomni, de az kiszúrhatja..
Babetta karbival én is rengeteget szívtam, végül egy harmadik (!) úszó lett a megoldás, mert az utángyártott sem volt jó... Kis benzin belemegy az úszóba, nem is hallani, h. lötyögne benne - de mégis elcseszi az egészet, folyik ki a légbeömlő oldalán lévő túlfolyónyíláson...
Nálam (207) pedig most az a hiba, h. vmiért nem adja át a nyomatékot. Kitisztítom a kuplungot, minden szép, minden jó - megyek vagy 3-4 km-t, aztán elengedem a gázt, majd újra mehgúzom: innentől már nincs nyomaték, a motor pörög, a nyomaték elvész vhol (útközben :)). Kézzel megforgatva a lengkereket, "nyikorgó" hangot hallani..
Mi okozhatja ezt? Új kuplungpofák kellenek? (az idítópofákat már cseréltem) Egyébként nem olyan kopott a kuplungon a ferodol, kb. 2-3mm. Az újon mennyi?
Menni megy. Csak szerintem rengeteg levegőt kap. Igaz, nem értek a motorokhoz csak szeretném már, hogy végre jó legyen és ezért próbálkozok már mindennel. Szerintem benzint nem kap sokat, bár fene tudja.
A gyári karbival már elcsesztem egyszer három napot, hogy faszántosan beállítsam. Akkor jóvolt két hétig aztán megint elállítódott. Mivel már nincs kedvem vele szórakozni, ezért gondoltam a simson karbira.
A változatosság kedvéért én is szopok a babetta karbival. :D
Én már ott tartok, hogy simson karbit tettem a babettára.
A kérdésem az lenne, hogy van-e rá esély, hogy valaha is normális alapjáratoto csináljak neki. Ezzel a karbival pöcre indul. Igaz, eddig csak légszűrő nélkül próbáltam. Gondolom, hogy ezért is nem tudok neki alapjáratot varázsolni. Ha csutkán betekere a csavart akkor is nagyon pörög (nagyon-nagyon). A gyertya pedig annyira kiég mindha vadi új lenne. Gondolm rengeteg levegőt kap. Szerintetek ha rakok rá rendes simson légszűrőt akkor jó lesz majd?
Egyúttal eladósorba került 2 db jikov karburátor, gondolom nem kell részleteznem, hogy mire való. 1 súbert tudok adni a 2-vel, vagy ha sikerül olyat szeretnem, amihez van az is, akkor 2-őt. az egyiknek hiányzik a szívató rudazata, egyébként komplett. Az egyiknek új az úszóház tömítése. Beállítást igényel! Ki mennyit ad a 2-ért?