Billentős csak C2-n van, de azon zár is, mivel csak visszazárós üzemmódok vannak.
A C1-en is zár, ha visszabillentet függetlenül a babakocsi kapcsoló állásától.
Az ontopik kocsikon viszont nyomógomb van. MAN-on eleve nincs külön indításjelző kapcsoló, tehát ott zárógomb menyomására szólal meg. Feltételezhetően az engedély törlésekor zár üzemmódtól függetlenül.
Volvón érdekesebb a helyzet, mert nincs külön nyitó és külön záró, illetve engedélyt is ugyanavval törlöd, amivel kiadtad, így nem következik, hogy a MAN-nal egyezik az elv.
Jó volna egy bennfentes, aki feloszlatná a ködöt :)
Szerintem ezeken nincs korlátozva indításjelzőhöz a zárás, a C2-eseken sincs. A nyitás-zárás ugyanazzal történik, szerintem nem kell hozzá csengőt nyomni. Az engedélyezőket - főleg elsőajtózás miatt - nem használják, így nem tudom visszabillentve zár-e, vagy csak elveszi a nyitási engedélyt.
Én is abban reménykedek, sőt, ez a valószínű, hogy egy stokk van összekeverve úgy, ahogy esett.
Amin igazából meg vagyok lepődve, az az, hogy ugyebár jönnek szépen sorban az A21C... szériaszámok (vagy minek mondjam), és a WMA-s VIN-ek is jönnek szép sorban (jó, pár kihagyással azért, de aki látott már Volvót vagy valami hasonlót, az ezen sem akad fenn). Csak éppenséggel néhány eset miatt ha VIN szerint rendeznénk sorba a gépeket, akkor más sorrendet kapunk, mint ha gyári szám szerint.
Bezzeg Volvóéknál ilyen már nemigen van egy szállítmányon belül...
Az összes MAN-VIN-em még nincs meg, úgyhogy lehet, hogy csak a rendszámkiosztás olyan, mint az ökörhugyozás. Hát hiába, nem lehet mindenki olyan precíz, mint a Volvo Hungária (legalábbis ebben).
Na, ezek szerint máris bukott az a halvány tippem, hogy a kétajtósok rendszámai váz szerinti sorrendben volnának.
Bár úgyis lényegtelen, mert magamban rég azt könyveltem el, hogy egyenként vagyok kénytelen összeírni mindet. Ráadásul más gyárakkal ellentétben itt még a vázszám-alvázszám-párosítás sincs egy sorrendben, már két kiugró esetet is találtam.
Ja, értem. Tehát ha pl. rossz egy érzékelő valamelyik ajtónál, s emiatt inkább elveszi a "technológiát", attól még kellene tudjon zárni, igen, csak az automata zárást iktatja ki vele, ha jól értem.
De várjál, attól, hogy kell visszazárás nélküli lehetőség, még nem tiltja azt, hogy az engedélyezés tiltása központi zárást kezdeményezzen (persze csak ha szól a csengő).
Szerintem a középső sor 1-es a felező lehet, mert középállásban van. És van egy olyan érzésem, hogy a megállótáblás gomb az üzemmódválasztó. A kép készítésekor mindent engedélyezős automata zárós üzemmód volt használatban.
Akkor is zár az engedélyező, ha a visszazárás nélküli üzemmód van kiválasztva? Mert az oké, hogy újbóli lenyomásra visszavonja az engedélyt.