Kérdezném , hogy a jobb első féltengelynek mi a kivételi módja a diffiből? Már szabadon van de nem erőltetném, nem akar kijönni. van még valami ami tartja a r gyűrűn kívül?
Sziasztok tagok! Van egy ferozám,jó motor váltó hajtások fékek jók indul jön megy de az alvázam kuka.Abba szeretném a segítségeteket,hogy ki mit tanácsol, vegyek egy jó alvázat vagy inkább adjam el alkatrésznek, csak ugye se mühely, se hegesztő .....esetleg ha valaki tud valamit azt megköszönném de a megfelelő összeg ellenében megválok tőle!
Roadati-nak vam 1 megbizható és rendberakott ferozája pont a te ár-elképzelésedben eladó. Irj neki itt a fórumon. Rendberakott karosszéria, rendberakott motor, vizpumpa, viszko stb.
Akkor adok egy másik számot,ma beszéltem Vele.Van eladó ponyvája.70 415 12440 Bartók Ati.Annak a ponyvának csak annyi baja van,hogy a hátsó cippzár nem tökéletes. Én adtam Neki...
Én nekem egy megbízható gépezetre van szükségem, de nem aktív terepjárózásra, csak h erődőre kivigyek kis zöld hulladékot, környező erdőbe néha barangoljak, na meg falun belül mocorognék vele.
Suzuki samuraiból észre vettem, h 4-500.000 alatt nem érdemes autót venni, de ferozából 300-350ér a neten amiket néha néha látni ígéretesnek tűnnek.
Igen járhatsz vele így összezárt első aggyal, de mivel ilyenkor a kerék visszahajtja a tengelyeket nagyobb az ellenállás így sajnos nagyobb a fogyasztás, hosszabb távon megnő a tengelyek és a kihajtó csapágyak kopása.
ebben a felállásban olyan az autód mint némelyik modell ahol nem lehet oldani az első kerékagyakat gyárilag rögzítették.
Szerény véleményem szerint ha nem többezer kilóméterről van szó nyugodtan használhatod, de a javítási kézikönyv útmutatásai alpján lehet hogy csak zsírozni kellene őket !
Az lenne a kérdésem, hogy nyugodtan lehet úgy közlekedni, hogy elől a kerékagynál Lock állásban hagyom, de a váltóval nem teszem 4 kerékbe? Okoz-e bármit menetközben? Teljesítményben, fogyasztásban, stb...
A kérdés most azért merült fel, mert ha Free állásban van, akkor fémes morajló hang jön az első kerekekből, amit fizikálisan is lehet érezni a kocsiban. Ez akkor jelentkezett, amikor bejöttek a minuszok. Ha Lock allásba teszem, akkor megszűnik a hang.
Nem így akarom megoldani a problémát, azt rábízom majd szerelőre, de ez a kérdés amúgy is felmerült már bennem.
Sziasztok! Megtudja nekem valaki mondani hogy Ferozánál a gyári előgyujtás szög btdc 3+-2° az hova és mennyire esik a felső holtpontot jelölő kis jeltől? A másik probléma pedig az hogy hidegen fullad, torpan egy kicsit a gép de amint bemelegszik úgy megszunik a probléma. A szerelő azt mondta hogy a hideginditoval lehet valami gond!?!? Szerintetek mi lehet a megoldas??