Nézd, a feleségemnek és nekem is 307 van, ismert előélettel. Az Övé 2004-es és pont most fordul át 200.000-re, az enyém 2001-es és 304.000 van benne.
Erre mondják azt akik értenek hozzá, hogy állapotot veszünk, nem km-t.
Az enyémet most vettem pár hónapja 301.000 km-rel és bele mertem vágni. Nem biztos, hogy ez a pár sor érdemi segítség Neked, csak leírom, hogy lásd.
A fórumon nagyon sok embernek van hasonló korú autója, azt hiszem a csúcs 400.000 km, de van ilyen korú 130.000-rel az órában.
Szóval tényleg ne a km befolyásoljon, illetve engem nem az befolyásolt vásárláskor.
A Siemens-szel szerelt dízeleknél a 300.000 km a porlasztócsúcsok tekintetében egy nagy fordulópont, de ezt pont nem én fogom megírni Neked, mert nem értek hozzá, csak hallottam :)
Most értem haza,de igennn..... Ádi már megválaszolt :))Bár a kereskedő nem szivesen engedi,ahogy hallom. Rádugás témában . Magánszemély már többnyire igen,legfeljebb tisztában lesz az állapottal.
mi is motorcserésen vettük. A eredet, futásteljesítmény bizonytalan a beépített motornál is. Szerintem meg kell nézni,próbálni,hallgatni meg ha van lehetőség átnézetni hozzáértővel
Azért is gyanakodtunk levegőtöltéltésre vagy levegőmennyiségre de sikertelenül.
Jenával már beszéltem róla mondta is hogy múlthéten jön is erre felém de nem tudta pontosan megmondani, hohy mikor. Utána próbáltam hívni 2x3x hogy tud e valamit de sikertelenül meg e mailre sem válaszolt. Zaklatni meg nem akarom
Szerelő meg konkrétat nem talált majd nekiáll kisérletezni, tippe a légmennyiség mérő, turbószabályzó szelep meg nem is tudom hogy miket mondott.
minden autónak van egy megfelelő működése. ehhez tartoznak paraméterek, adatok, amiket te még én nem ismerünk, a Jena doki pl meg kívülről tudja (az összes típusét).
Elmegy, feldugja a járgánynak a laptopot, aztán parancsolgat - neked. Most told neki, most válts, most ez, most az. És miközben te próbálsz 130-ra gyorsulni a mellékutcában, és erőlködsz, hogy ne ess le az útról, ő sasolja a laptopon az éppen kialakuló adatokat: kért léghozam, megvalósuló léghozam, befecskendezett üzemanyag milligrammban, stbstb, napestig lehet sorolni. Ha a kapott adatok és a norma közt eltérés van, abból ő meg tudja ítélni, melyik részegységnek milyen az állapota, mit kéne vele kezdeni (és mennyiért), hogy hosszabb távon is hibamentesen menjen az adott járgány (esetleg azt mondja, hogy ez hibátlan, megveheted nyugodtan, vagy azt, hogy menekülj az adott példánytól, mert csilliárdban lesz, mire rendbehozod).
Van valakinek tippje, hogy mitől van az 3.ba+4.be ha keményebben odalépek akkor 2000és3000es fordulat közt ingadozik, hullámzik a teljesítmény? diagon meg lett nézve de turbónyomás,levegőmennyiségnél minden ok. Egr folyamatosan off.
Akkor ezt most úgy kell értelmeznem, hogy emberke elmegy autót nézni ... Visz magával ilyen programmal rendelkező szakit, és az ott helyszínen végig futtatja a progit?!?! Így még a hiba jelentkezése előtt ki szűrhető, hogy van-e valami hiba a gépezetben?!?!?!
Rácsatlakoznak egy laptoppal a megfelelő progival PPS 2000 -el (Peugeot Planet System 2000) és a motorikus részek áttekinthetők,hibák kiolvashatók.Szoftveresen módósíthatók,de nem barkács szinten :D:D
Tudom milyen kényelmesek! Ahogy az első hsz-emben is említettem a szüleimnek is peugeot-juk van :) Eddigi tapasztalataim szerint egyébként a francia autók a legkényelmesebbek!! Ültem már pár márka típusban!
Lehet, hülyének néztek (26 éves nő vagyok, és eddig nem igen foglalkoztam autóval max annyit, hogy elvigyen a-ból B-be :D ), de a nagy szervíz mit is jelent pontosan? És, ami még fontosabb mennyi lehet annak a költsége? Csak azért kérdezem, mert eléggé szűkös a keretünk :) A diagnosztizálás hogyan, miként működik pontosan?
/Na kopp ... eltűnt a kiszemelt ... Ez a mi formánk ... /
Én is a második Peugeot nyúzom de ez is hű tw társnak bizonyult.Javítani ezt is kell mit minden kocsit.De ülj bele és vezesd rájösz az ízére kényelmére.
Szia! Nem tudok rosszat mondani.... Nekem már kilencedik éve van meg az oroszlán :)Megyek vele rendesen,ugy mint km meg sebesség.Itt van az M3-s autópálya 1500 méterre a kapumtól és a 110-130 at könnyedén adja és pill.alatt,a 2000-es HDI.Említésre méltó Jena a HDI-k dokija aki rendbe szedi az ellustult oroszlánokat .....:-D.Szó szerint és ez komoly !!
Ahogy írtad is,a mozgó-kopó alkatrészeken kívűl nem cseréltem mást azt is keveset.Pl:toronycsapágy szilentel, turbónyomásszab.szelep,CR nyomásszab.szelep,tűzkarika,akksi,gumiköpenyek,H7-es izzók,
nagyjából.... :)
Jó választás a kombi ha nagy teret akartok :) Nekem SW-m van 7 személyes,lényegében kombi,ccsak az ülések variálhatók,pill.alatt kivehetők berakhatók.
Szóval nekem bevált és még most sem gondolkodunk a cseréről.Ha nagy a család akkor a SW.t ajánlom,mert nem mindegy,h két autóval mentek,vagy eggyel egytérben :)Nálam a gyerekek már nagyok,már saját autólyuk is van,de még gyakaran "teltház" van nálunk.
Nagy szerviz előtt állhat... Ezt még be kell kalkulálni. Km reálisnak tűnik. A többit diagnosztizálás után lehetne megállapítani szerintem. Nyilván lehetnek esztétikai hibák is, nektek kell eldönteni, az milyen fokú lehet. Kiolvasáshoz valóban nem árt szaki, vásárláshoz meg kekec társ ;-) Sok sikert és üdv a klubban!
Elnézést kérek, hogy így bele pofátlankodok a hozzászólásokba. DE ... szeretnék egy kis segítséget kérni. Autó vásárlás előtt állunk. Jelenleg egy '96-os suzuki swiftünk van, és Ő szorul cserére. Nem is azért, mert öreg a lelkem vagy mert komoly bajai lennének, hanem, mert van egy csemeténk, akivel kezdjük kinőni a belmagasságot (jobban mondva a gyerekülésbe történő beszállás-és kiszálláskor :D ), illetőleg egy olyan lehetőséget is kaptam a munkahelyemen, ami "megkövetel" egy nagyobb-tágasabb autót.
Mivel sem párom, sem én nem igen értünk az autókhoz, hogy pl. milyen motorelnevezés mit takar és társai csak nézegetjük a hirdetéseket (1 hónapja) és sokszor már veszekedésbe torkollik, hogy ki mit hogyan merre akar :)
Sokan fikáztak az ismeretségi körben, hogy francia autót nézegetünk ... De a szüleimnek amióta eszemet tudom peugeotjuk volt, és igazából a forgó-kopó alkatrészeken kívül nem volt velük gondunk (jelenleg is peugeotjuk van ami szintén 307, csak nem a modell friss verzió).
Érdeklődnék, hogy ezzel a típussal milyen problémákra kellene felkészülnünk? Illetve, tudnátok ajánlani valakit, akit meglehetne kérni ott Szombathelyen, hogy megnézné-e velünk? Mivel tényleg egyikünk sem ért az autókhoz jó lenne egy hozzá értőt magunk mellett tudni. :) Vagy túl pofátlan kérés ez így ismeretlenül is bárkitől? :$
- alsó fekete tükörház-borítás (kb. 5x15 cm fekete elem)?
Váci út szervízúton nekimentek, miközben parkoltam, persze semmi hátrahagyott info. Elektronika jó, festett elem nem sérült, bár nem áll fixen, még meg kell néznem, 2-3 mm mozgása van előre-hátra az egész testnek, de akár jó is lehet.
(307 break ráncfelvarrt, nem tudom SW vagy ráncos jó-e hozzá).
Más:
40-50km/h között, illetve 80 felett (legalábbis ekkor a legerősebb) van egy bugó hang, szerintem valamelyik kerék felöl. Fék és futóműmérés rendben, megvizsgálva jó. Kezdődő csapágy? Esetleg gumi? (szerelő szerint az is lehet, de a télivel is csinálta az utóbbi időben, féktisztítás volt).
Mindkettőre várok választ, ötletet.
Ha nincs, jövő héten körbekérdezek bontókban, ha van erre konkrét ötlet, akkor írjátok meg.
Meg Zolysystől várok kulcsházat, ha megjött a második megrendelés. (Akkor már mindent leírok:)