Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

audia4b519tdi Creative Commons License 2013.01.12 0 0 78338

nem válasz a kérdésre de azt szerintem nem tesz jót , hogy alacsony fordulaton (alapjárat-1100) 50km/h alatt gurulsz 6.ban... de szerintem még 5.ben sem
gondolom fogyasztás miatt csinálod... nem fogyaszt kevesebbet, ha 6.-ban mész 80nal  jobban fogyaszt (szerintem, meg egy két compjúter adat szerint) mint 50 alatt 6.ban... és nem mellesleg elég kemény lórúgásokat kap minden forgó alaktrész a motorban ami kopást eredményez

 

Előzmény: madapapa (78334)
A4S4 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 78337

Akkor az 90-es átlag :D

 

A tetőbox kb mennyi többlet fogyit okozhat 140-nél?

6,9 átlag jött ki 400km-re :(

Előzmény: Quattroman (78336)
Quattroman Creative Commons License 2013.01.12 0 0 78336

azon az úton 3000km mentem 33 óra alatt

Előzmény: A4S4 (78335)
A4S4 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 78335

1440 kmt jöttem már vele egy tankkal (70l) úgy hogy még marad egy százasra.

 

 70 liter= 1540 km az 4,5454545 fogyasztás...

Sztem ez 80-90 km/h folyamatos sebességnél lehetséges.

Előzmény: Quattroman (78321)
madapapa Creative Commons License 2013.01.12 0 0 78334
Sziasztok!
Pár napja az autóm motorja kopogósabb hangot ad olyan 1000-es fordulaton amikor gyorsitok vagy azon forog a motor, de amint elhagyom a 900-1000-es fordulatot abba marad újra normális a hangja, amikor lassítok ugyan ebben a tartományban motorféknél meg elég remegős lesz a kocsi de amint benyomom a kuplungot abba marad vagy ha nem nyomom be akkor hagyja abba ha vissza ér a fordulat alapjáratra, régebben 6.-ban alapjáraton mentem 45-el simán most meg már remeg az egész autó. Mi okozhatja ezt? (2.5tdi V6)

Üdv Ádám
Lacihw Creative Commons License 2013.01.12 0 0 78333
link lemaradt :D
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/corolla/toyota_corolla_2.0_d-4d_linea_terra__digit_klima__8_legzsak_-6259340
Előzmény: Lacihw (78332)
Lacihw Creative Commons License 2013.01.12 0 0 78332
Ezen sokat gondolkoztam, hogy rendszámozzam e be magamnak de a formájával nem tudok megbarátkozni. Ezzel és ez nem kamu, münchenből 5,5-el jöttem haza!
Előzmény: Lacihw (78331)
Lacihw Creative Commons License 2013.01.12 0 0 78331
Lehet ebből elfogadható pl. 10 éves vasat hozni, A4 2.5 tdi 163le pl. 2003 ból. Ha magamnak veszek, a private és a szervízkönyv be szokott jönni. Úgy is csak egy évre/szezonra kell.Egyébként furi, hogy az automata 4 fokozatú 110tdi a4 is csak 2700at forog 140el, az egynyóc meg 4000et. De 4 hengeres diesel nem kell..
Előzmény: mica-r (78330)
mica-r Creative Commons License 2013.01.12 0 0 78330

Az adott összegből nem tudom mi futná (Te vagy autókereskedő).

Valójában ennyi pénzből nem hinném hogy jó és költségmentes (idős) prémium autót kapsz. Mert nem prémium autóban nincs szerintem ilyen motor. Talán 2001 utáni módosított VAG 2,5 tdi-ből kifogni egy használhatót. Néha látok a német hirdetésekben Audit megállt adagolóval nagyon olcsón.

Előzmény: Lacihw (78329)
Lacihw Creative Commons License 2013.01.12 0 0 78329
Ok, de akkor 7 kocsival kevesebbem forogna :) 6 henger tartós 150-160 a lehető legkisebb fordulattal, 2 millától többet viszont nem ölök ki rá a forgóból. A bmw 525 ilyen volt, de mint írtam, rengeteg apró típushibája jött ki. Röviden ennyi. Autómata is jöhet.
Előzmény: mica-r (78328)
mica-r Creative Commons License 2013.01.12 0 0 78328

Ez nem egy szimpla kérdés, attól függ mik a kritériumok.

Bemész az Audihoz és veszel egy új 313 lóerős tdi-t?

Előzmény: Lacihw (78327)
Lacihw Creative Commons License 2013.01.12 0 0 78327
Nyáron tervezek én is váltani, az az időszakom, amin heti 2ezret kell nyomnom, ehhez viszont én is dízelt tervezek pár hónapra de csak 6 hengerest. Melyik a legjobb 6 hengeres tdi???
Előzmény: Quattroman (78326)
Quattroman Creative Commons License 2013.01.12 0 0 78326

OK, akkor nincs.

'01 ben vettem ezt a "romkertet" Belgiumból azóta járok vele (bár most másfél évig csak állt) hidd el hogy tudom mi-merre hány méter rajta.

valószínüleg mellém is temetik:)

 

Előzmény: Törölt nick (78325)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.12 0 0 78325

Na de nem 5-6 litert!!! 7 alatt biztos, hogy nincs konstans 160-nál!

Előzmény: Quattroman (78324)
Quattroman Creative Commons License 2013.01.12 0 0 78324

az a kényelmes utazója, 6.ban 2900/sec ilyenkor fogyaszt a legkevesebbet, csak símítod a gázpedált....

Előzmény: Törölt nick (78322)
Quattroman Creative Commons License 2013.01.12 0 0 78323

'91től még 100asként is azzal jöttek, '96ig volt az A6 kínálatban akkor már AAR motorkóddal

Előzmény: H__G (78318)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.12 0 0 78322

Én nem is azon lepődtem, hogy tud 5-6 liter között fogyasztani, hanem azt írtad, hogy 160-nál eszik 5-6 litert.

5-6 litert persze, hogy elhiszem. De nem 160-nál.

Előzmény: Quattroman (78321)
Quattroman Creative Commons License 2013.01.12 0 0 78321

felesleges najjognod.

1440 kmt jöttem már vele egy tankkal (70l) úgy hogy még marad egy százasra.

amúgy 230Kmh még nem a legvége, próbáltam. nem, (vagy ritkán) utazok 150 alatt vele (erről papírom is van németül):-((

simán 5,5-5,7 a hosszútávú fogyi és a városi 6,8-7,1

ezért mondom hogy az öthengeres 2,5 TDI (AEL) a legjobb motor

Előzmény: Törölt nick (78316)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.12 0 0 78320

15000-es évi futásnál engem sem érdekelne, hogy többet zabál.

De ez nálam 60-100000 km között van. Számomra nem tud egy benzines alternatíva lenni.

Nálam 200000-nél az autók kb. új állapotban szoktak lenni. Szerintem simán vállalható lenne legalább további 200-ra.

4-500-nál többet meg szerintem "ne kelljen már" egy autóval menni.

 

Előzmény: H__G (78319)
H__G Creative Commons License 2013.01.12 0 0 78319

Az a baj, hogy bármilyen jó is a biTDI - újonnan, mind az itteni, mind en bloc a magyar vásárlóközönség döntö többségéhez 200e km felett (vagy még később) kerül, akkor meg már nyilván nem lesz olyan jó.

 

Teljesen már érvek játszanak akkor, ha az ember pár millióért akar autót venni.

 

Lehet egy állatorvosi lóval, azaz egy C5 V6 TDI 150 LE + triptronikkal is "jól járni" abban az értelemben, hogy belekerül 1,5 millió forint vételárba, de kell még ugyanennyi, hogy gatyába rázódjon. (CSak kalkuláljon is vele akedves vevő, és ne utólag böfögjön, hogy megint mennyi százezer csúszott el...)

 

Mindenki a saját használati szokásai alapján döntse el mi fontosabb: a szopás faktort vállalja (rendszeres üzemképtelenség, zavaró hibák, szerelő, tréler, ); vagy a magas fogyasztás vállalja.

Valamelyik ujjat harapni kell, az ember nem azt kapja 3 M Ft-ért, mint 15-ért.

 

Mellesleg én egész életemben a másodikat vállaltam, és nem bántam meg, mert bár 6-8 éves korban jutnak el az autók az általam vállalható árszintre, soha semelyik (mind benzines) autóm nem hagyott az út szélén (kopp-kopp :-)), vagy produkált el nem indulást. (Önhibás, elhanyagolt, lemerült akksikat kivéve.)

 

De az is igaz, hogy a legaktívabb éveimben sem mentem évi 15e km-nél többet, tehát ennek a duplájánál nem biztos, hogy vállaltam volna, hogy a fogyasztási értékek mindig "tizen"-nel kezdődnek.

Előzmény: Törölt nick (78303)
H__G Creative Commons License 2013.01.12 0 0 78318

Tudtommal a 133 LE-s NG-t csak pár hónapig szerelték a kb. facelift-tel A6-tá nevezett 100-as C4-be, amíg az egynyócté és egynyócnemté motorokkal felfutottak.

Életemben 1x láttam ilyet, bár abban sem vagyok biztos, hogy nem utólag facelift-elték.

 

Kár, hogy a sor5-ös motorok aztán hosszú-hosszú időre kikoptak a kínálatból, de sajnos a csepp alak divatba jöttével rövidebb motorok kellettekk B5-be meg C5-be :-(

Előzmény: Quattroman (78296)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.12 0 0 78317
Szóval összességében kb. hasonlóan káros...
Előzmény: mica-r (78314)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.12 0 0 78316
160-nál 5-6 liter? Naaaaa!
Előzmény: Quattroman (78315)
Quattroman Creative Commons License 2013.01.12 0 0 78315

nem a fordulatszám koptat el egy motort.

igen 3-3500 az ami kényelmes nekik tartósan. + egy könnyed láb a gázpedálon, (nem tolod a szájába az anyagot hanem csak eteted finoman)

nekem az öthengeres  2900 körül érzi magát könnyedén, ott 160 körül utazik 6.ban és 5-6l eszik olyankor

Előzmény: audia4b519tdi (78310)
mica-r Creative Commons License 2013.01.12 0 0 78314

...és nézzuk a rákkeltő hatást, a NO féléket is.

Elég sokat küzdenek ezek ellen, nem véletlenül. Nemrég volt a kezemben eléggé modern dieselmotor itthon gyártott porlasztója (Denso): 27 furatos, 3 lépcsőben...

Előzmény: Törölt nick (78311)
audia4b519tdi Creative Commons License 2013.01.12 0 0 78313

tehát ha néha rámjön a hülye gyerek stílus akkor üzemmeleg motornál 3800-4000 f/min-ig játszhatok vele 

Előzmény: mica-r (78312)
mica-r Creative Commons License 2013.01.12 0 0 78312

hasonlóképp válaszolva: akkor már régen tönkrement volna.

Az a motor 4150 fordszámon adja le a legnagyobb teljesítményét.

Előzmény: audia4b519tdi (78310)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.12 0 0 78311
OK. Akkor nézzük a CO/CO2 kibocsátásokat - is.
Előzmény: mica-r (78309)
audia4b519tdi Creative Commons License 2013.01.12 0 0 78310

jah mondjuk viszonyítás kérdése :D
kicsit gyerekesen kérdezve 3000-3300 körül még nem lép fel olyan nagy kopás (vagy valami a fordulatszámból eredően) ami erősen károsítaná a motort? pályán 3000 körül van olyan kb 140nél

Előzmény: mica-r (78308)
mica-r Creative Commons License 2013.01.12 0 0 78309

Azért a károsanyag kibocsájtást ne szűkitsd a kipufogó végén látható lerakódásra

Előzmény: Törölt nick (78299)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!