Képet sajna most nem tudok mutatni. Igen ha jól emlékszem a 24 tűs. Köszi meg fogom próbálni a 2 pontot amit írtál és ha nem menne akkor készítek képeket és elküldöm.
Üdvözlök mindenkit. Nem rég vettem egy 2005-ös thaliat. Ebben a műszerfal közepén van kijelző ami mutatja a rádiót, órát és elméletileg a külső hőmérsékletet. Az enyém a külső hőmérsékletet sajna nem mutatja gyárilag nincs bevezetékezve. Ezt megtettem a tükörtől bevezetékeztem a kijelzőig. Na itt jön a hopp. Nem tudom, hogy a kijelző csatlakozójánál melyik lábakra kell kötni az érzékelőt és ebben kérnék segítséget a hozzáértőktől. A kijelző: Renault Sagem affa2 v6.50. Előre is köszönöm.
A klíma kapcsolóm vacakolt a múlt héten, bejelentkeztem a villamossági szerelőhöz.
Mire odaértem, a klíma megjavult, azóta is tökéletesen működik, mondom akkor bal első ajtó központi zár.
Este hozza a kocsit, hogy kicserélték, 6e Ft lesz szereléssel együtt. Mondom mit tettek bele? Mondja, hogy egy utángyártottat, minimális átalakítással.
Odaadta a régit is.
Szóval elvileg van olyan, amit kis átalakítással de bele lehet tenni, mert tökéletesen végzi a dolgát azóta is.
Hogy mi van benne pontosan azt sajnos nem tudom, mivel nem voltam ott a szerelésnél.
Én még mindig maradnék a rángatás problémánál. Néha-néha berángat 1X-2X a motor, leginkább alacsonyabb fordulatról kigyorsításkor. Ami le lett ellenőrizve: gyertyák, új gyújtáskábel, trafó, befecskendező szelepek érintkezői! Mitől lehet? FHP jeladó? Alapjárati motor? Befecskendező elektronika? Esetleg eltömődött, vagy döglődő befecskendező szelep? Légtömegmérő? Lambdaszondák? Tippeket szívesen fogadok! Köszönöm!
A központi zár problémádat tudom, tönkrement a motorja. Darabja ha jól tudom 12.000. Nekem pl. megszorult a motorja. Cseredarab :D Csomiajtónál néha elszakad a kábel, ezt első körben nézd meg.
Némi segítségre lenne szükségem... mitől lehet a következő hiba?
Olyan 4-5k km-rel ezelőtt városi forgalomban vettem észre, hogy sebességváltás után a fordulatszám nem esett le, hanem 4000 körül (benzines 2006-os Thalia) beragadt és kb bőgött a motor. Kuplung nyilván ki, lehúzódtam, kocsit leállítottam. Kis várakozás után gyújtás, motorindítás, fordulat egyből vissza 4k körülre. Aztán leállítva a gázpedálon nyomtam párat, mire következő indításnál minden OK volt.
Ezután a mai esetig párszor volt ilyen, hogy gázelvétel után (seb.váltás, vagy csak motorfék céljából) gáz nélkül pl kétezren "beragadt", de 1-2 rúgás a gázra, és kiakadt.
Ma azonban szintén beragadt kétezren, gázadás nélkül húzott az autó, na mondom párszor benyomom a gázt, erre nem ki, hanem a magasabb fordulaton ragadt be, 5000 fölött pörgött a motor, és ezúttal többszöri gázpedál nyomkodás után sem akadt ki, így megint bőgő motorral állhattam le a szélső sávba a Nagykörúton (még szerencse hogy nem volt forgalom, és az addigra kb 30km/h-ra csökkent sebességem ellenére beengedtek a külső sávba a belsőből és ott lehúzódhattam). Gyújtás ki, pedálpumpa, következő indításnál már OK minden. A gázpedál fizikailag biztos hogy nem volt beragadva (az első alkalomnál azonban az volt az érzésem, hogy igen...).
Mi lehet ez? Mechanikai hiba a bowdennél/mozgó alkatrészeken vagy valami más?
Az első alkalom után megnézegettem a pedált és a motortérben a gáz-bowdent meg a műanyag kis kart amit forgat, látszólag minden ép, akadálymentes.
Rengeteg fajta verziószámú km óra létezik, mivel a beszerelt óra valószínűleg egy olyan autóból származik, amiben volt középen a rádió kijelzőn óra, így ugye logikusan következik, hogy 2 óra nem volt egy autóban :))
Ha nem hiszed nézd meg a kijelzőn biztos nincs ott a kettőspont..
De egyáltalán nem zavaró szerintem mert szinte az összes fejegységen van már óra...
Én is nemrég tulajdonosa lettem egy Renault Thalia 1.4 8V 2001 es autónak,amiben kicseréltem fordulatszámmérősre az óraegységet. Sikerült is végrehajtani a cserét hála az ebben a fórumban olvasott és látott leírt és képi segítségnek,ezt köszönöm szépen! Azonban az órát egyszerűen nem tudom előcsalni,csak a megtett össz km-ert és a napi km-t mutatja,a gépkönyv átlal leírt hosszan tartsuk nyomva ekkor sem jön elő az óra idő csak a napi km-t nulláza... A jobbratekerés sem akar működni,ami a másik óránál működött óraállításnál...Kérem aki tud segítsen a dologban! Köszönöm!
Szerintem ki kell fogni milyen autód van. Enyém már 155000 km nél motorcserés lett. És akkor lettek a csúcsok is javítva. A nagynyomású még eredeti, de sokaknak nem bír 328000 km et. Most akarok egy kompresszió mérést kiváncsi vagyok mennyi van még benne.
Nem igazán érzem, hogy baj lenne az Auchan olajjal bár lehet, hogy az én vezetési stílusomnál ez nem is jelentkezik. A fogyasztás elfogadható jól gyorsul az autó nincsenek negatív jelenségek. Viszont OMV után már volt hogy bántam az ott tankolást mert a fogyasztásom is megnőtt a dinamikám is más lett. Próbáltam már több kutat is de egyik sem volt érezhetően vagy látványosan jobb. A lengyel üzemanyaggal viszont nagyon jók a tapasztalatok de hát sajnos oda nem járhatok tankolni.
Az eddigi kétszázezer eseménytelensége nem igazolja a rémhíreket és az ellenérzéseket.