Felhívom mindenki figyelmét a hátsóféknyergeket néha le kell venni és felfogatásnál meg tisztítani mert egy idő után berohad és elfordul és beleér a felnibe ! Meg a féktárcsába is !!!!!!!!! Csavar legyen kéznél !!!! 1pár gyári kb1500 Ft A csavarok bevannak ragasztva a féknyeregbe nehéz levenni a helyéről
Xenon mizéria 4300 kelvinest kell berakni gyárilag is ez van minden autóban ez világít a legjobban nem a kékfényű csodák ezt a rendőr szinte észre sem veszi mert hozzá vannak szokva a kékfényü xenonokhoz, nekem és néhány ismerősömnek 4300k van benne és soha nem vették észre a fakabátok nekem lámpamosós a lökhárítóm de természetesen nincs benne lámpamosó (én betiltanám a lámpamosót ) egy c5 elvileg és gyakorlatilag is nagyjából tartja a vízszintet tehát nyugodtan bele lehet rakni egy normál h7 4300k szett 13-20 eft ja és monnnyanak le
"Automatán állítja a fényszóró magasságát az elektronika?"
Igen, ahogy írták, a HydrActive rendszer előnye, hogy mindig szintben tartja az autót. Tehát mindegy, hogy 1 ember ül hátul, vagy egy sem, vagy tele van pakolva a csomagtartó, az autód mindig szintben lesz. Emiatt nem is kell lámpamagasság állító mechanika.
A foncsornak nem lesz baja. DE!!! Bizonyára már te is hallottad, hogy az utólag beépítettet nem engedik, sőt elég rendesen büntetik. És az a bibi, hogy mindegy milyen k-s, a közlekedési felügyelet emberei ellenőriznek, és ők egyből kiszúrják hogy nem gyári a cucc. És kész a bukta. : ) Itt mifelénk sokszor látom őket kint, és már rendőr sem kell hozzá hogy igazoltassanak és ellenőrizzenek az új törvény szerint. Az ismerőseim is kiszedték az utólagos szereléket, mert most nagyon rászálltak a témára.
A lámpádat nem kell semminek utána állítani, mert ugyi a gép a sajátos rugózásnak köszönhetően mindig utazóra áll be. Ha te feljebb szeretnéd állítani, bizony babrálnod kell vele. : )
Az én C5-öm 2001-es gyártású 5ajtós. Semmi rozsdásodás nincs az autón, múlt héten álltam vele szerelőaknára kiváncsiságképpen, de alul sincs semmi gáz vele.
Szinte mindenhol műanyag borítások vannak az alján, egyedül a kipuff.rendszer nincs burkolva :) Anno hallottam egy olyat, hogy francia autó nem rohad :D Ez már a második francia autóm, előző egy szintén 2001-es Thalia volt. Azon sem volt semmi rozsda....hiába....tudnak ezek a csigaevők! :)
Xenonra téma: Nem lesz semmi baja a foncsornak, illetve a műanyag búrának a xenon miatt? Én is gondolkozom xenon pilácsokon, nézegetem, hogy hol olcsóbb. Milyen márkát ajánlatok? Azt hallottam, hogy 6000K-t nem b@szogatják a rend éber őrei. Erről tudtok valamit? Asszem ez a fehér színű, nem kékes.
Még egy kérdés: Automatán állítja a fényszóró magasságát az elektronika? Kell valamit nekem babrálnom vele, ha úgy érzem, hogy nem eléggé messzire világít?
Most Norauto-s "momo" xenongázzal töltött izzók vannak benne, szép fehér fénye van, de majdnem annyiba került mint egy xenon-szett :((( Hát, azt hittem, hogy eldobom az agyam, mikor láttam a vásárlás utáni netes xenon árakat...... a következő vásárlásom az lesz.
D2R típusú izzó kell a xenonhoz. Hellába kb. 35 e. / db. De a xenon.hu-n van 8720+áfa áron is más márka. Úgy hogy 10 e. körül lehet beszerezni. Csere az ugyan úgy megy mint a halogéneknél.
Nekem még el nem ment soha. Az viszont tény, hogy amikor nagyobbat korrigál a hidraulika, akkor egy kicsit gyengébb lesz a fényerő. De ez kb. 1 mp. és nem okoz semmi gondot a látásban. De hangsúlyozom, hogy ez nem egy állandó jelenség.
Sziasztok, kérdésem lenne még a C5-ösökről. Milyen típusú xenonnal szerelik őket gyárilag és mennyibe kerül az izzó hozzá? Illetve ha ez kiég akkor elég csak izzót cserélni mint egy hagyományos H4-es halogénnél?
Olvastam olyat, hogy néha elmegy a lámpája a C5-ösöknek, 1-2 mp-re, ti tapasztaltatok már ilyet? Mi okozhatja ezt?