Keresés

Részletes keresés

főgóré Creative Commons License 2024.09.03 -1 0 238805

igen, mert azt vélem felfedezni , hogy ezzel sokan nincsenek tisztában !

 

Előzmény: XNC (238804)
XNC Creative Commons License 2024.09.03 0 0 238804

És úgy gondolod, hogy ez nekem most újdonság??

.

A mostani gumimat pl. 4-6 bar között lehet használni;

azért a két határérték között van 1 pár variációs lehetőség.

Előzmény: főgóré (238803)
főgóré Creative Commons License 2024.09.03 0 0 238803

nem!

a tökig - kőkeményre - fölfújt gumiabroncs ugyanúgy nem jó , mint a túlságosan puhára hagyott .

https://holkerekparozzak.hu/magazin-kerekparos-hirek/muhely/5937-az-idealis-gumiabroncs-nyomas-beallitasa

Előzmény: XNC (238798)
rezgaras Creative Commons License 2024.09.03 0 0 238802

Igazából a híd budai végén volt rücskös (5-6 év alatt fokozatosan robbant le), azt szépen kijavították.

Előzmény: __Csuzli__ (238801)
__Csuzli__ Creative Commons License 2024.09.03 0 0 238801

Most is ott van:)De simább az út,nem olyan rücskös:)

Előzmény: SzeZo (238800)
SzeZo Creative Commons License 2024.09.03 0 0 238800

Budáról Pestre a jobb oldalon volt:-).

Előzmény: __Csuzli__ (238797)
xrami Creative Commons License 2024.09.03 0 0 238799

Nem igazán. Aszfalton sokkal kényelmesebb, jobb, gyorsabb, könnyebb alacsony gördülési ellenállás mellett (tisztességesen felfújt gumi) kerékpárral közlekedni.

Előzmény: XNC (238798)
XNC Creative Commons License 2024.09.03 0 0 238798

De jó! Guminyomásnak is nyitottam topikot, évekig értelmes beírás nem került bele.

Gyakorlatilag választanunk kell a kényelem és az alacsony gördülési ellenállás között.

Előzmény: főgóré (238770)
__Csuzli__ Creative Commons License 2024.09.03 0 0 238797

Vagy ott is volt?:)))

Előzmény: __Csuzli__ (238796)
__Csuzli__ Creative Commons License 2024.09.03 0 0 238796

A margit-hidon átkerült a kerékpárút a baloldalra,de jó:)))

orygabor Creative Commons License 2024.09.03 0 0 238795

Én egyszer felmentem, majdnem a Balatonba köptem a tüdőmet a tetején.

Előzmény: bátyó (238793)
NAR Creative Commons License 2024.09.02 0 0 238794

Azért fel lehet tekerni (igaz, 185-ös pulzussal :-), elég rövid, csak kb. 30 másodperces erőfeszítés.

Előzmény: bátyó (238793)
bátyó Creative Commons License 2024.09.02 0 0 238793

Így igaz.

Nem igazán lehet feltekerni, meredek, az aszfalt is ócska, kiforog a hátsó kerék...

Előzmény: orygabor (238779)
XNC Creative Commons License 2024.09.02 0 0 238792

Vagy meg lehet csinálni oldhatóra, saruval vagy krokodilcsipeszekkel.

Nekem ez volt a legegyszerűbb, hogy parasztosan csak rádrótozom.

Előzmény: XNC (238791)
XNC Creative Commons License 2024.09.02 0 0 238791

"az a két vékony drótot az akku a súlyánál fogva úgy letépi , mint a xart ."

.

Külön rekeszbe kell tenni, ha megoldható.

Legalábbis én így vittem már akkut, és nem szakadt le a kábel.

Előzmény: főgóré (238783)
altenberger Creative Commons License 2024.09.02 0 0 238790

Valószínűleg ez lehetett. :-(

Előzmény: RadiX (238776)
XNC Creative Commons License 2024.09.02 0 0 238789

"3-4 használható pumpa kijön belőle"

.

Attól függ hogy számolod.

Na meg megveszed a kényelmet.

Minden esetre olyan problémám nem is volt, mint nektek, hogy "jajj elgörbült a lemez....".

Előzmény: főgóré (238785)
főgóré Creative Commons License 2024.09.01 0 0 238788

megint nem vagyunk előrébb 

https://totalcar.hu/magazin/techno/2023/06/10/lidl-akkus-pumpa/

én elengedtem ezt a xart

ha majd lesz 5 ezerért , akkuval, még meggondolom ..

Előzmény: xrami (238787)
xrami Creative Commons License 2024.09.01 0 0 238787

lidliben van 11-ért akkus pumpa, persze újkori átbaszásnak megfelelően akku nélkül árulják.

Előzmény: főgóré (238783)
xrami Creative Commons License 2024.09.01 0 0 238786

Az azért van úgy külön, hogy jóóóól látszódjon a reklámfelirat.

Előzmény: NAR (238780)
főgóré Creative Commons License 2024.09.01 0 0 238785

de akkor nem hordod ?  csak otthoni használatra van ?

ahhoz meg drága kombó

3-4 használható pumpa kijön belőle , és azok nem is merülnek le, bármikor használhatod.

 

Előzmény: XNC (238784)
XNC Creative Commons License 2024.09.01 0 0 238784

"az a két vékony drótot az akku a súlyánál fogva úgy letépi , mint a xart ."

.

Ha cipelném, és emiatt aggódnék; akkor széles ragasztószalaggal odafogatnám a kábelt az akksihoz.

Előzmény: főgóré (238783)
főgóré Creative Commons License 2024.09.01 0 0 238783

ahogy vártam .. csodák nincsenek !

és te ezt amikor bringázni mész fuvarozod magaddal ? 

már pedig igen , mert akkor lófax értelme van !

viszont, akkor ezt nagyon óvatosan kell elhelyezned , szatyorba , vagy hol ide - hol oda ..

az a két vékony drótot az akku a súlyánál fogva úgy letépi , mint a xart .

 

egyik multinál láttam minipumpát, te, az tényleg mini!

kb. tizenpár centi hosszú, talán 2 centi átmérőjű , az tényleg nem nagy helyet foglal

kérdés: mekkorát fúj ? mert lehet fél napig tart neki egy kerék 

kis kompresszort is láttam 6500- ért, kár hogy szivargyújtós 

régebben 2500 -ért vesztegették , ennyit drágult ..

Előzmény: XNC (238778)
RadiX Creative Commons License 2024.09.01 0 0 238782

És persze ehhez 11 vagy 12 sebességfokozat kell hátul, hogy ne legyenek túl nagyok a fokozatugrások, ezért jó drágák is, 18-20 ezer forinttól indulnak a legolcsóbb kazetták.

Előzmény: RadiX (238781)
RadiX Creative Commons License 2024.09.01 0 0 238781

Ezeknél jellemzően nincs elől váltó (mint az utóbbi pár év közép és felsőkategóriás hegyikerékpárjainál sem), elől egy 32 vagy 34 fogas lánckerék van csak. Hogy megmaradjon a szükséges áttétel átfogás mászáshoz és ereszkedéshez is, a hátsó lánckeréksor szélesebb átfogású a régebbieknél, a legrövidebb mászófokozathoz kell az 50 körüli fogszám. Jellemző kazetta típusok ebben a kategóriában: 11-46, 11-48, 11-51, 10-48, 10-51, nyilván a HG kazettatesteken minimum 11-es a legkisebb, de XD vagy MicroSpline kazetták indulhatnak 10 fogról.

Előzmény: NAR (238780)
NAR Creative Commons License 2024.09.01 0 0 238780

Apropó fokozat: majd mindegyik elektromos biciklin, amit láttam nyáron a Balaton mellett, hátul volt egy ránézésre 50-es fogaskerék - azt hol meg mire használják?

Előzmény: RadiX (238776)
orygabor Creative Commons License 2024.09.01 0 0 238779

Az ott megvan 25 százalék is, örülhet, hogy nem füstölt el a motorja.

Előzmény: NAR (238775)
XNC Creative Commons License 2024.09.01 0 0 238778

Elkészült, itt a kép:

Előzmény: főgóré (238696)
SzeZo Creative Commons License 2024.08.31 0 0 238777

Dunakeszi új bringautat kap. A 2-es út déli körforgalma és az eggyel beljebb lévő körforgalom közé építik. Ennek örülök. Egyrészt nagyon rázós az a néhány száz méter a kettesen, másrészt sok autó tart fel (jó, én tartom fel őket).

RadiX Creative Commons License 2024.08.31 0 0 238776

Vagy csak nem váltott át a megfelelő sebességfokozatra. 

Előzmény: NAR (238775)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!